• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Strømsgodset

Started by olebrann3, March 13, 2007, 18:57:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Erlend

syngingen var jo ikke helt synkronisert da.  Hørte stadig vekk to-tre sanger samitdig pÃ¥ Frydenbø.  Men sykt gøy med Tabbe-Johnsen og "utpsykingen" og da vi jublet for hver pasning.  Er lenge siden jeg har hatt det sÃ¥ gøy pÃ¥ Stadion.  Full kontroll pÃ¥ motstanderen og lekent lag

Erlend

Quote from: "Romarius"Drit i dommeren. Vi burde være mer enn god nok til å knuse Godset, selv med en hvilken som helst trønderdommer.
Men dette har vært ræva, håper Andresen benytter pausen til å hudflette seg selv.

Ja, makan til uengasjert jogging skal man lete lenge etter

DJ_ADG

Kampens øyeblikk;
Då Espen Johnsen snude seg å smilte te oss då vi sang Tabbe Johnsen.
Det fortjente Espen Johnsen klapp for.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Stutt-tjukken

Quote from: "Nixon"1. omgang var skrekkelig. Hadde Andresen vært en vanlig spiller hadde han blitt byttet ut i pausen! Men 2. omgang ble heldigvis mye bedre.
Stemningen var bra fra Hansa selv om det var litt kaotisk noen ganger med flere sanger. Men jeg synes resten av Stadion var mer passive enn vanlig. Men det blir vel gjerne slik når syngingen bare kommer fra ett sted.


Nettop derfor burde "Store-Stå" ha blitt flyttet til BT-tribunen, slik at stemningen hadde blitt god der, samtidig som man ikke ødela det unike supportermiljøet som hadde utviklet seg på Hansa gjennom de siste årene. Det er en ulykke at "STore-Stå" er flyttet til Hansa.

9lsolav

Quote from: "Stutt-tjukken"
Quote from: "Nixon"1. omgang var skrekkelig. Hadde Andresen vært en vanlig spiller hadde han blitt byttet ut i pausen! Men 2. omgang ble heldigvis mye bedre.
Stemningen var bra fra Hansa selv om det var litt kaotisk noen ganger med flere sanger. Men jeg synes resten av Stadion var mer passive enn vanlig. Men det blir vel gjerne slik når syngingen bare kommer fra ett sted.


Nettop derfor burde "Store-Stå" ha blitt flyttet til BT-tribunen, slik at stemningen hadde blitt god der, samtidig som man ikke ødela det unike supportermiljøet som hadde utviklet seg på Hansa gjennom de siste årene. Det er en ulykke at "STore-Stå" er flyttet til Hansa.


Kan ikke si meg mer enig... Stemningen pÃ¥ Hansa har vært unik og burde  ikke rÃ¥kkes ved at et par hundre "syngende" ungdommer blir plassert her... Det første som skjedde var jo at speeden pÃ¥ sangene gikk i taket.
Men stemningen og kvaliteten kom seg betraktelig utover i kampen. Kan bli fantastisk morro dette...

Bare la Felt-Z styre, så skal vi vise verden (bergen) at gullet SKAL hem !!
Gleder meg til fortsettelsen :-)

Chris*

Quote from: "9lsolav"
Quote from: "Stutt-tjukken"
Quote from: "Nixon"1. omgang var skrekkelig. Hadde Andresen vært en vanlig spiller hadde han blitt byttet ut i pausen! Men 2. omgang ble heldigvis mye bedre.
Stemningen var bra fra Hansa selv om det var litt kaotisk noen ganger med flere sanger. Men jeg synes resten av Stadion var mer passive enn vanlig. Men det blir vel gjerne slik når syngingen bare kommer fra ett sted.


Nettop derfor burde "Store-Stå" ha blitt flyttet til BT-tribunen, slik at stemningen hadde blitt god der, samtidig som man ikke ødela det unike supportermiljøet som hadde utviklet seg på Hansa gjennom de siste årene. Det er en ulykke at "STore-Stå" er flyttet til Hansa.


Kan ikke si meg mer enig... Stemningen pÃ¥ Hansa har vært unik og burde  ikke rÃ¥kkes ved at et par hundre "syngende" ungdommer blir plassert her... Det første som skjedde var jo at speeden pÃ¥ sangene gikk i taket.
Men stemningen og kvaliteten kom seg betraktelig utover i kampen. Kan bli fantastisk morro dette...

Bare la Felt-Z styre, så skal vi vise verden (bergen) at gullet SKAL hem !!
Gleder meg til fortsettelsen :-)


Først og fremst, dette er ingen kritikk av felt-Z, de gjør en kjempe jobb.
Men hvis vi skulle latt Z styre hele greier ville det ikke blitt sunget mer enn i kanskje 15 min av kampen. Z synger høyest når det går bra...
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

skb!

Quote from: "9lsolav"
Quote from: "Stutt-tjukken"
Quote from: "Nixon"1. omgang var skrekkelig. Hadde Andresen vært en vanlig spiller hadde han blitt byttet ut i pausen! Men 2. omgang ble heldigvis mye bedre.
Stemningen var bra fra Hansa selv om det var litt kaotisk noen ganger med flere sanger. Men jeg synes resten av Stadion var mer passive enn vanlig. Men det blir vel gjerne slik når syngingen bare kommer fra ett sted.


Nettop derfor burde "Store-Stå" ha blitt flyttet til BT-tribunen, slik at stemningen hadde blitt god der, samtidig som man ikke ødela det unike supportermiljøet som hadde utviklet seg på Hansa gjennom de siste årene. Det er en ulykke at "STore-Stå" er flyttet til Hansa.


Kan ikke si meg mer enig... Stemningen pÃ¥ Hansa har vært unik og burde  ikke rÃ¥kkes ved at et par hundre "syngende" ungdommer blir plassert her... Det første som skjedde var jo at speeden pÃ¥ sangene gikk i taket.
Men stemningen og kvaliteten kom seg betraktelig utover i kampen. Kan bli fantastisk morro dette...

Bare la Felt-Z styre, så skal vi vise verden (bergen) at gullet SKAL hem !!
Gleder meg til fortsettelsen :-)


Det var en helvetes fart på et par av sangene i starten ja. Skulle tro det var om å gjøre å bli først ferdig!
Vi trenger noen til å senke farten på syngingen. og la oss for all del slippe denne klappingen!

Nixon

Jeg ønsket lenge at SS skulle flytte til BT for å spre stemningen.
Men den kampen er tapt. Og nå må vi for all del ikke la det bli en kamp mellom gamle SS og vi som var på Hansa fra før. Det kommer ikke til å gjøre stemningen bedre!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Chris*

Helt klart mye som må gjøres ja. Og jeg må si jeg er litt skuffet over all forsikringen om at det ble jobbet for "stemningsskapende tiltak".
SÃ¥ ikke noe til denne sanggruppen i dag, ingen sangverksted og lignende. Det har i det hele tatt skjedd veldig lite...
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

enavgutta

En annen ting, er en skam at Mjelde ikke har baller nok til å bytte ut Andresen. Han får ikke engang poeng på børsen idag !

brann:)

Alt i alt bør vi vere fornøyd. Det er første kamp og både samsyning og stemningen kommer til å bli bedre. Det tar 1-2 kamper så er vi der. Til tider var det kjæmpe stemning og når vi får i tillegg humor var det bra. Men neste gang mann deg opp og dult borti sidemannen og be han ta med seg drakt om han ikkje har det og om han ikkje synger be han begynne, for det er dette desse to felta er til for. Gleder meg til fortsettelsen!
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

skb!

Opprettet nylig tråd om stemningen i sang/tifo forumet, foreslår vi tar diskusjonen der, så kan man heller diskutere spillet og kampen her.

krøvel vellevold

Quote from: "Stutt-tjukken"
Quote from: "Nixon"1. omgang var skrekkelig. Hadde Andresen vært en vanlig spiller hadde han blitt byttet ut i pausen! Men 2. omgang ble heldigvis mye bedre.
Stemningen var bra fra Hansa selv om det var litt kaotisk noen ganger med flere sanger. Men jeg synes resten av Stadion var mer passive enn vanlig. Men det blir vel gjerne slik når syngingen bare kommer fra ett sted.


Nettop derfor burde "Store-Stå" ha blitt flyttet til BT-tribunen, slik at stemningen hadde blitt god der, samtidig som man ikke ødela det unike supportermiljøet som hadde utviklet seg på Hansa gjennom de siste årene. Det er en ulykke at "STore-Stå" er flyttet til Hansa.


Hva faen er dette unike supportermiljøet på Hansa som du snakker om? At folk reiste seg og klappet når Brann fikk corner? Eller at de aldri svarte på tostemtsyngingen? Bbortsett fra et par hundre øverst på Felt Z - men de er jo der enda!)
Legg ned hele klubben!

Nixon

Unikt og unikt. Det spørs hvordan man ser det.
Sammenlignet med de andre sittetribunene på Stadion var det ganske unikt på alle mulige måter.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

enavgutta

Hansa var en egen greie ja. Selv ikke idag med SS på plass ble det bedre enn før...rett og slett en skuffelse hele greiene. Synes vi klarte oss bra selv!

Nightfox

Bra, Bra.. Folk her inne har innsett at Andresen spilte (for meg: ..nok en) dårlig kamp. Det er et steg i riktig retning i alle fall.

krøvel vellevold

Quote from: "enavgutta"Hansa var en egen greie ja. Selv ikke idag med SS på plass ble det bedre enn før...rett og slett en skuffelse hele greiene. Synes vi klarte oss bra selv!
Legg ned hele klubben!

Nightfox

Hmm. Takk krøvel. Jeg vurderte lenge å holde kjeft om dette siden jeg var på felt z i fjor og ikke har fått muligheten til å "høre" felt z på andre steder av stadion, men jeg synes stemningen var helt genial idag. Forbedringspotensiale? Ja så klart. Blandt annet på BT, hvor jeg sitter nå. Men jeg regner med at folk på BT slenger seg på etter hvert. Må bare bli litt varm i trøyen først. Jeg gjorde mitt for å lage stemning på BT i alle fall.

Jeg hørte Hansa så jævlig godt, og det var veldig mange også. Skjerfhavet? Fikk nesten gåsehud. Og det er det faen ikke ofte jeg får.

Nixon

Stemningen på Hansa var selvsagt bedre i dag enn i fjor. Vi er blitt flere og synger oftere. Men stemningen ellers på Stadion var dårligere enn det som har vært vanlig etter min mening. Gamle SS hadde nok en positiv effekt på nordre langside som nå er vekke.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

enavgutta

Synes det var dødt til tider. Slætent bidrag av SS. Bra på Helstad sangen. Alt er ellers bare vel Krøvel :-) Gratulerer med dagen, seieren altså :)

Nixon

Quote from: "enavgutta"Synes det var dødt til tider.


Kanskje litt optimistisk å tro at vi skulle bli sååå mye bedre bare fordi vi samlet oss. Vi har vel aldri vært spesielt gode når Brann spiller dårlig.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

jako

Quote from: "Nightfox"Bra, Bra.. Folk her inne har innsett at Andresen spilte (for meg: ..nok en) dårlig kamp. Det er et steg i riktig retning i alle fall.


I dag var han direkte svak ja, men det er ikke sammenlignbart med forrige kamp. Utrolig at fortsatt mulker over dette.

Guntveit var god i dag, men Huseklepp burde spilt i stedet for Vaagan Moen. Sæternes var heller ingen åpenbaring og det spørs om ikke Winters bør starte neste.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Nixon"
Quote from: "enavgutta"Synes det var dødt til tider.


Kanskje litt optimistisk å tro at vi skulle bli sååå mye bedre bare fordi vi samlet oss. Vi har vel aldri vært spesielt gode når Brann spiller dårlig.


Det er jo tross alt første kampen, så det er nå ikke bare spillet som er litt rustent. Men jeg ble ikke akkurat imponert over stemningen fra TV-ruten.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Brannmann rob"Det var egentlig et ganske soleklart straffe.. Når han ikke har hånden inntil kroppen er det straffe.


For noe tull. Det står ingenting i reglene om at armene ikke må være intill kroppen. Det eneste som står er at hvis arm søker ball er det straffe mens hvis ball søker arm er det ikke straffe.

Så kommer det inn noe forbehold som dommeren må tan hensyn til hvis det oppstår en situasjon. Det er om armen er i en naturlig stillig og om han har mulighet til å fjerne armen før ballen treffer. I Dahl sitt tilfelle er det jo liten tvil om at armen var i en naturlig stilling og at han er liten mulighet til å fjerne den.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tormi

Quote from: "jako"
Quote from: "Brannmann rob"Det var egentlig et ganske soleklart straffe.. Når han ikke har hånden inntil kroppen er det straffe.


For noe tull. Det står ingenting i reglene om at armene ikke må være intill kroppen. Det eneste som står er at hvis arm søker ball er det straffe mens hvis ball søker arm er det ikke straffe.

Så kommer det inn noe forbehold som dommeren må tan hensyn til hvis det oppstår en situasjon. Det er om armen er i en naturlig stillig og om han har mulighet til å fjerne armen før ballen treffer. I Dahl sitt tilfelle er det jo liten tvil om at armen var i en naturlig stilling og at han er liten mulighet til å fjerne den.


I denne situasjonen er det ikke vits i å diskutere. Han tok ballen med hånden og trakk denne med vilje inntil kroppen for å hindre sæternes denne. Jeg så det tydelig og satt et par meter unna!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Bolsen

Glad eg ikke har parturkort i nærheten av gamle Z... Slår en spiller en dårlig pasning hører man alt fra " faen du sugar - til moren din burde aldri født deg osv"... Ufattelig mye piss som kommer fra den gruppen og de rundt.

grei

Quote from: "tormi"
Quote from: "jako"
Quote from: "Brannmann rob"Det var egentlig et ganske soleklart straffe.. Når han ikke har hånden inntil kroppen er det straffe.


For noe tull. Det står ingenting i reglene om at armene ikke må være intill kroppen. Det eneste som står er at hvis arm søker ball er det straffe mens hvis ball søker arm er det ikke straffe.

Så kommer det inn noe forbehold som dommeren må tan hensyn til hvis det oppstår en situasjon. Det er om armen er i en naturlig stillig og om han har mulighet til å fjerne armen før ballen treffer. I Dahl sitt tilfelle er det jo liten tvil om at armen var i en naturlig stilling og at han er liten mulighet til å fjerne den.


I denne situasjonen er det ikke vits i å diskutere. Han tok ballen med hånden og trakk denne med vilje inntil kroppen for å hindre sæternes denne. Jeg så det tydelig og satt et par meter unna!


Dere snakker om to forskjellige situasjoner (som selvfølgelig begge skulle vært straffe).

Nightfox

Quote from: "jako"
Quote from: "Nightfox"Bra, Bra.. Folk her inne har innsett at Andresen spilte (for meg: ..nok en) dårlig kamp. Det er et steg i riktig retning i alle fall.


I dag var han direkte svak ja, men det er ikke sammenlignbart med forrige kamp. Utrolig at fortsatt mulker over dette.


Så se forige kamp om igjen da og se at andresen spilte dårlig der også.

Og Jako, ikke skyld på meg for at du ikke kan Norsk. Jeg har aldri påstått at Andresen var rævva mot Stabæk. Sorry, men der er det du som feiler i norsktimen.

Xminator

Hansa holder bra trøkk i begynnelsen av kampen og etter 2-1 målet. Imellom, der det butter imot er det ett virkelig stort forbedringspotensiale. For den del før kampen også.

kapteinen

Skjønner ikke at noen virkelig presterer å klage på stemningen igår..Noen som husker første kampen ifjor??

Det trykket vi lagde igår når sangene gikk samstemt mellom bataljonsfeltet og z var jævlig bra!Humor, god stemning og mange sanger!!

Seff er det forbedringspotensiale, men det kommer.
Stod på nedre z ifjor og flyttet til bataljonsfeltet i år og ser at sangene blir best når z starter og bf følger opp..Men syntes at det var bf som skapte det store trykket igår!

Og den kulturen som liksom var så fantastisk på hansa begrenset seg til øvre og nedre z..Resten var utelukkende klapping og litt liv når det var corner mot Hansa.

Ellers syntes jeg at folk gjorde en god jobb igår!!
BÃ¥de z og bf.
Z

Romani3

Eg synes det var veldig bra i går. Stod på felt C på Hansa.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Gerralonso

Dere vant fortjent til slutt. Da 3-1 scoringen kom gikk rullegardina ned for Godset-spillerne. Men jeg synes Godset fikk vist litt av hva som bor i laget, og at de ikke blir et lag å "kjøre over" i år. Er mest fornøyd med midtbanen til mitt kjære Godset. Men men, hjelper lite når resultattavla viser 3-1. Sees på Gamle Gress!

brann:)

En ting eg lurer på. Det var 2-3 stykker som stod og filmet på alle folka på hansa. han eine stod nede på graset og filmet opp veldigt mye. Blir det ein film eller ka skal de bruke det til?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

BuG

Jeg filmet åpningen fra bt-tribunen, med nystemten og tifo. Og filmet jeg litt etter målet til Helstad, noen som vil at jeg skal legge de ut eller? har 3-4 filmer..

orker ikke hvis dette ikke er mange som ønsker =P
ullet 2007! =)

SKBMiller


BuG

legger de ut i kveld da =)
ullet 2007! =)

Klaus_Brann

Quote from: "brann:)"En ting eg lurer på. Det var 2-3 stykker som stod og filmet på alle folka på hansa. han eine stod nede på graset og filmet opp veldigt mye. Blir det ein film eller ka skal de bruke det til?


Han ene kom fra noe som heter Tv2:-)
Vi har plasser rett bak målet og var visst på tv en del ganger...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tr0Ndemann

Quote from: "BuG"Jeg filmet åpningen fra bt-tribunen, med nystemten og tifo. Og filmet jeg litt etter målet til Helstad, noen som vil at jeg skal legge de ut eller? har 3-4 filmer..

orker ikke hvis dette ikke er mange som ønsker =P


Legg ut! Hadde vært konge å få sett. :]
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Northside

De som har film, kan ikke de slenge det ut på youtube og gi oss en lyd i filmtråden?
Alltid artig med noen filmer...

FeltFB

Syns det var -ok- igår. Elendig før kampen, men det var forventet. Når folk sitter sprett i begynnelsen er det ikke så lett å begynne. Dårlig stemning siste 15 min av 1 omgang. Men, syns at Brann må jobbe litt for stemningen og...
Forferdelig stemning på resten av stadion, skjerpings!!

Ellers elsket jeg "gullet skal hem sangen" den kan bli en klassiker, eller hva tror dere? Vi blir bedre etterhvert, når det nærmer seg seriegull og resten av stadion blir setevarm, ahh..

KennethS

Kjempefornøyd over oppmøtet pÃ¥ en mandagskamp pÃ¥ andre siden av fjellet. Selv sang jeg til jeg ble hes - det var det mange som gjorde!  MÃ¥ si jeg hadde forventet mer av hjemmefansen.. de glimtet kun til innimellom med sin "heeeeia brann heia brann..."..


Godsetunionen mener selvsagt at de var best i 70 minutter av kampen, og ikkje minst på tribunen.
tå på Brann

Corran

Godset gjengen var suverent best før kampen. Men etter hvert som kampen startet så ble de overdøvet meste parten av tiden. Ropte "for en gjeng med søppel" et par ganger og pekte på oss på BT men det var stort sett det vi på BT hørte av de under kampen Resten ble overdøvet

Og ellers må eg si at Nyan må lære seg de nye regel presiseringene før han går ut i media og kaller PVM usportslig for å ikke stoppe spillet. Dette er dommeren sin jobb ikke spillerene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

skip

Jeg synes det var merkelig at de satt seg under "nystemten". Menmen, de om det.

Corran

De prøvde å pipe litt også
Idioter
Gruer meg litt til vifkampen Eg sitter litt vel nært bortesupporterene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Erlend

Quote from: "Gerralonso"Dere vant fortjent til slutt. Da 3-1 scoringen kom gikk rullegardina ned for Godset-spillerne. Men jeg synes Godset fikk vist litt av hva som bor i laget, og at de ikke blir et lag å "kjøre over" i år. Er mest fornøyd med midtbanen til mitt kjære Godset. Men men, hjelper lite når resultattavla viser 3-1. Sees på Gamle Gress!

Dere kunne vunnet hvis dere hadde klart Ã¥ score litt mer i vÃ¥r veldig svake 1. Omgang.  Dere spilte dere lett frem til omrÃ¥det rundt vÃ¥r 16, men det stoppet liksom der. Tviler pÃ¥ at dere rykker ned hvis dere fortsetter som det der

Memelli


TrulsVikane

kte lidenskap har et navn: BRANN

jako

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "jako"
Quote from: "Nightfox"Bra, Bra.. Folk her inne har innsett at Andresen spilte (for meg: ..nok en) dårlig kamp. Det er et steg i riktig retning i alle fall.


I dag var han direkte svak ja, men det er ikke sammenlignbart med forrige kamp. Utrolig at fortsatt mulker over dette.


Så se forige kamp om igjen da og se at andresen spilte dårlig der også.

Og Jako, ikke skyld på meg for at du ikke kan Norsk. Jeg har aldri påstått at Andresen var rævva mot Stabæk. Sorry, men der er det du som feiler i norsktimen.


At jeg er en slugger i norsk skal jeg aldri påstå, men jeg vet i all fall nok til at norsk skrives med liten bokstav siden det er fellesnavn og ikke egenavn.

Eller er det jo det artig at du prøver å fremstille det som om jeg prøver å legge ord inn i munnen på det når du skriver det samme i setningen under.

Men for all del, don't blame yourself blame your teacher.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

kapteinen

Quote from: "KennethS"Kjempefornøyd over oppmøtet pÃ¥ en mandagskamp pÃ¥ andre siden av fjellet. Selv sang jeg til jeg ble hes - det var det mange som gjorde!  MÃ¥ si jeg hadde forventet mer av hjemmefansen.. de glimtet kun til innimellom med sin "heeeeia brann heia brann..."..


Godsetunionen mener selvsagt at de var best i 70 minutter av kampen, og ikkje minst på tribunen.


Syntes godset supporterene var noe av det dårligste vi har hatt stemningsmessig..De hadde ikke alt for mye å juble over, men dårlig trykk fra de når de først sang.Så jeg syntes det er litt vittig når de kommer hjem og kritiserer oss!
Z

Go Up