• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stabæk-Brann 10. april 2007 (Seriestart)

Started by Superjack, March 13, 2007, 18:09:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jako

Imponerende mye flid du legger i innlegget ditt nattrev. Synd du glemmer alt annet.

Skal man utvikle seg eller for den sak skyld bli bedre må man for lov til å feile. Huseklepp er et stor talent som kommer til å bli en viktig mann for Brann i fremtiden. At han gjør feilvurderinger er noe som hører med det viktigste er at han får progresjon. Ser at du mener han får øve seg på andre arenaer enn tippeligaen. Hvorfor skal han det når han utvikler seg best på høyest mulig nivå?

Huseklepp og Andresen var involvert i det meste av det Brann skapte fremover i går og jeg finner det merkelig at du ikke evner å få med deg det. Men for all del, som Nixon skrev tidligere i sine innlegg så finnes det mange bergensere som er negativt innstilt til unge spille og som naturlig nok vil svinge i prestasjonene. Du er åpenbart en av de.

Andresen sin innsats var på ingen måte prikkfri men han hedde flere gode pasninger som våre spisser burde tatt bedre vare på. Dødballene derimot var jevnt over mege dårlig med noen unntak.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nightfox

Quote from: "Kjell249"Kan tenke meg at Dahl har fått beskjed om å ikke være så offensiv på bortebane, for å ikke skape for mye rom for VPG OG DN. Derfor var det greit av JGS å holde bredde. JGS tar forøvrig med seg ballen endel innover, så det bør være rom for Dahl på en overlapp.

Grunnen til at jeg kritiserer innlegget ditt Nighfox er at jeg synes det er latterlig å gi bestått, ikke bestått karakter. Og forøvrig er jeg heller ikke enig i dine karakteristikker av spillerne.


Hvis du tenker deg om, har jeg noen gang skrevet at Martin Andresen spilte elendig? Nei. Jeg har bare skrevet at hans prestasjoner skuffet meg såpass og at han spilte en svak kamp til han å være at jeg valgte å kalle han banens dårligste ut fra forventninger. For mange balltap, for mye tull til landslagskaptein å være. Ellers mener jeg at Erik Huseklepp gjorde mye det samme. Gjorde altfor mye på egenhånd.

Så, ikke trekk konklusjoner. Jeg har aldri påstått at Andresen spilte svakt, som jeg antar at du har trodd. Og jeg kan være såpass tilbøyelig å si at jeg synes Andresen spilte.. tja. middelmodig denne kampen. Karakter? Nei, det gidder jeg ikke. Gashi var banens beste.

skb!

Folk må ha tolmodighet med Huseklepp. Alle kan se at han har talent, og jo flere kamper han får på dette nivået, jo bedre vil han bli.
Jeg vil trekke paraleller mellom Huseklepp og Christiano Ronaldo. I fjor fikk han mye kritikk for å gå for mye på egenhånd, finte når han burde ha sentret osv. Det er litt det samme som med Huseklepp, han gjør av og til feil ting. Dette endrer seg når man får mer rutine, så vi skal ikke se bort fra at Huseklepp kan bli en juvel etter hvert.

pidre

Hørte fra ein kompis som hadde hørt det fra venninnen til ein kompis at Husekleppen har vært på dama til Nightfox......
Saludar a los monos!

Nightfox

Quote from: "jako"Ser at du mener han får øve seg på andre arenaer enn tippeligaen.


Beklager, men det ser faktisk ikke jeg at jeg har sagt. Jeg har bare sagt at det ikke er en verdig unnskyldning at han er ung. De beste skal starte, dermed basta. Jeg er ikke negativ til huseklepp som person på noen som helst måte. Jeg er bare en brannsupporter som vil oppleve et Brann-gull. Og da skal de beste starte, ikke de som skal "få prøve seg på høyest mulig nivå" blablabla. Greit, Husekleppen var den beste vi hadde i denne kampen, det har jeg faktisk ikke nektet for heller, jeg mener bare at det at man er ung og må få prøve seg ikke betyr at man skal være i førsteelleveren når vi er en gullkandidat.

Husekleppen hadde ikke hatt sjangs på damen min.

StautKar

Er det flere som har bilder fra kampen/puben?
Morro!

Nixon

Quote from: "StautKar"Er det flere som har bilder fra kampen?


Rød makt på Hansa

Kjell249

Voksent av Stabæk og gå ut offentlig å kritisere spissene sine for 2 X filming og syting. Og vi er så hjertens enig :)


http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article964858.ece
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

SKBMiller

er så genial og litt for ærlig den første uttalsen til veigar etter kampen til tv2.

tv2: prøvde du å filme til deg straffe?

veigar: ikke den første gangen!!

så moderer han seg litt og trekker det litt tilbake

tormi

Quote from: "pellerud"Ang. kampen i går, så var det jo innspilling til et innslag for Rikets Røst, med rullestol-svensken Jesper. Noen som vet noe mer om det?


Jeg ble intervjuet på Onkel Blaa. Han i rullestol spurte om vi skulle sloss :)

Uvisst om det kommer på tv men kameraene rullet isåfall :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

tormi

Quote from: "Corran"No satt eg heme og så på tv og eg vil jo si at en av de store positive overaskelsene var huseklepp. Han jobbet hardere en vi noen gang har sett fra ham og vant til og med dueller og taklinger.


Dette klarte jeg selv å se fra nadderud - utrolig at ikke alle får det med seg. Men klart med for store ølbriller blir det vel vanskelig.

Dere må også huske på at huseklepp spilte på venstre kant - da har han en tendens til å trekke inn i banen - helt naturlig for en høyrebent spiller på venstre kant. Det var i slike situasjoner han mistet ballen oftest.

Når han spiller på høyre side utfordrer han oftere på utsiden og kommer som regel til flere innlegg.

Synes også Huseklepp gjorde jobben sin godt defansivt og det er DET som har vært ankepunktet hans tidligere.

Forøvrig enig med Nightfox om at Gashi var BB. Sinnsyk innsats - må si hele laget jobbet som helter. Ble stolt selv om det ikke var strålende spill i hele kampen så er det arbeidsinnsatsen som vil legge grunnlaget for det laget som vinner serien uansett.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

vebo

Quote from: "pellerud"Ang. kampen i går, så var det jo innspilling til et innslag for Rikets Røst, med rullestol-svensken Jesper. Noen som vet noe mer om det?


Reportasjen var fantastisk morsom!! Legg gjerne ut på nettet om noen har opptak!
Tiocfaidh ár lá

smaalanda

Quote from: "vebo"
Quote from: "pellerud"Ang. kampen i går, så var det jo innspilling til et innslag for Rikets Røst, med rullestol-svensken Jesper. Noen som vet noe mer om det?


Reportasjen var fantastisk morsom!! Legg gjerne ut på nettet om noen har opptak!



Lo godt når han disset Stabæk sossen på puben før kamp, evig morsomt.
KMO!!!

Roald

Quote from: "smaalanda"
Lo godt når han disset Stabæk sossen på puben før kamp, evig morsomt.
          "Hey flikkor"! var ekstremt treffende!
Fantastisk kommentar!
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Go Up