• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gode supportere, hvor er dere?

Started by 1963, March 09, 2007, 18:40:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "jako"Nei det er godt mulig det ikke er like jevt for norske Pool-supportere. Men for the locals er merseyside derbyet minst like stort som United oppgjøret. Utrolig at du avslører din kunskapsløshet på den måten.


Rart hvordan mindreverdighetskompleks så ofte avslører seg ved mangel på selvironi...;)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Scally

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Nei det er godt mulig det ikke er like jevt for norske Pool-supportere. Men for the locals er merseyside derbyet minst like stort som United oppgjøret. Utrolig at du avslører din kunskapsløshet på den måten.


Rart hvordan mindreverdighetskompleks så ofte avslører seg ved mangel på selvironi...;)


Touche!

jako

Morsomt å se hvem som trekker frem ordet mindreverdighetskomplekser i denne sammenhengen. Det er jo ikke meg som ikke klarer å ta imot kritikk av en annen person bare fordi han holder med en rivaliserende klubb.

Så sånn sett er det vel heller andre som bør ta seg en kikk i speilet.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Nei, men det er deg som kommer med kritikk fordi Bataljonen får besøk av noen fra den rivaliserende klubben til klubben du er lekesupporter til. Jeg har særdeles vanskelig for å tro at du hadde vært like negativ om det var representanter for Everton-supporterene som kom på besøk...

Jeg tror ærlig talt vi hadde klart oss uten hjelp i det hele tatt i år. Har stor tro på dette, ikke minst fordi feltet ble utsolgt såpass tidlig. Hansa har jo også vært den tribunen som har hatt lavest terskel for å bli med på sanger. Regner med at de fleste på felt-z fortsatt står på felt-z. De som satt rundt der fra før vet jo hva som kommer nå.

Tror vi får se at de to bataljonen-feltene drar med seg resten av Hansa ganske ofte denne sesongen.

jako

For noe fordømt sludder. Jeg synes tiltaket er positivt. Jeg skjønte bare ikke helt opplegget i begynnelsen av tråden. Men både scally og Nixon har jo forklart det på en utmerket måte. Så da fatter jeg ikke hva problemet ditt er.  Eller er det bare den vanlige legger ord i munnen på andre leken du kjører her også?

Og lekesupporter? Ta deg litt sammen da.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Go Up