• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Støtt en god sak - Strikk!

Started by Brannmus, March 05, 2007, 16:48:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5265

Uansett hvor urban man prøver å bli, så dukker ting som dette opp. Strikkekonkurranse mellom Bergen og Sogndal.

Skulle vel egentlig gjort litt narr av dette, men strikketøyet går jo til en god sak, så jeg velger heller å formidle budskapet på en positiv måte.

Finn frem pinnene og ta i et takk, både for Brann og Bergen sin ære, og Røde Kors.

SK Fire

Hallo!?

Menn skal ikke strikke.

Hvor femi går det an å bli?????

Brannmus

Greit nok MENN ikke skal strikke, men hva hindrer deg da? ;0)

SK Fire

Quote from: "Brannmus"Greit nok MENN ikke skal strikke, men hva hindrer deg da? ;0)


Moahaha

Northside

Hvorfor ikke heller sy et gigantisk banner, bruke det på stadion for så å kutte det opp i tepper?

Corran

Det står vel ingen steder at en ikke kan bruke en strikkemaskin?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Marek

Quote from: "Corran"Det står vel ingen steder at en ikke kan bruke en strikkemaskin?


Har du en strikkemaskin?
ons Ivar skal hem...

Erlend

godt spørsmÃ¥l.  Men det finnes da Brannfans av det kvinnelige skjønn ogsÃ¥.  Kan ikke de ta strikkingen?

BRANN - FOR ALLTID

Dette er, muligens med unntak av Schankes straffepåfunn i -87, det dummeste jeg har hørt noensinne....

Gje meg en ball!!!
RANN - FOR ALLTID

Knasen

hvor femi er du som tror at hver minste ting som gÃ¥r mot strikking betyr at du enten er homo eller begynner Ã¥ bli kvinne aka femi? Hvis man er sikker pÃ¥ vilket kjønn  man er sÃ¥ betyr det da ingenting at du hjelper til Ã¥ strikke litt. Er jo til en god sak.

Fabregas

Synes dette virker veldig tullete, hvis man vil gi til veldedighet gir man penger til en organisasjon som forvalter disse pengene på en best mulig måte. Hvis Andresen hadde gitt 1% av formuen sin kunne han kjøpt tepper til flere hundre ganger så mange folk som dette vil nå fram til. Blir da et paradoks at han skal sitte og strikke tepper til de. Det går innmari tregt og er et tullete påfunn etter min mening.

Jay Tee

eia brann

Dorinda

Har fÃ¥tt garn... men har ikke strikkepinner.  :kul:

SK Fire

Quote from: "Knasen"hvor femi er du som tror at hver minste ting som gÃ¥r mot strikking betyr at du enten er homo eller begynner Ã¥ bli kvinne aka femi? Hvis man er sikker pÃ¥ vilket kjønn  man er sÃ¥ betyr det da ingenting at du hjelper til Ã¥ strikke litt. Er jo til en god sak.


Den kommentaren der hører vel mer hjemme på "Fincken"...

Barode

Tydeligt at jeg ikke er helt våken ennå. gikk inn på tråden fordi jeg trodde det stod : støtt en god sak - drikk

Marek

Quote from: "Barode"Tydeligt at jeg ikke er helt våken ennå. gikk inn på tråden fordi jeg trodde det stod : støtt en god sak - drikk


Det ene utelukker jo ikke det andre.
ons Ivar skal hem...

Sopp

Quote from: "SK Fire"
Quote from: "Knasen"hvor femi er du som tror at hver minste ting som gÃ¥r mot strikking betyr at du enten er homo eller begynner Ã¥ bli kvinne aka femi? Hvis man er sikker pÃ¥ vilket kjønn  man er sÃ¥ betyr det da ingenting at du hjelper til Ã¥ strikke litt. Er jo til en god sak.


Den kommentaren der hører vel mer hjemme på "Fincken"...


Og gjennomsnittsalderen på dette forumet eeer.. ?
K Brann

tippetuppen

er på The Saylor alle menn går med sans for strikking
E det så nøye då

Knasen

jeg bare sier at det er da ikke noe farlig å hjelpe til å strikke når det går til en god sak

TrulsVikane

Quote from: "Fabregas"Hvis Andresen hadde gitt 1% av formuen sin kunne han kjøpt tepper til flere hundre ganger så mange folk som dette vil nå fram til.

Hadde USA gitt 1% av sitt militærbudsjett, hadde det ikke vert fattigdom i verden...
kte lidenskap har et navn: BRANN

Erlend

Quote from: "Knasen"jeg bare sier at det er da ikke noe farlig å hjelpe til å strikke når det går til en god sak


Ja men det er en del som aldri har strikket i hele sitt liv, og da er det liksom ikke så mye vits i å stille for det går så usannsynlig treigt

Knasen

ja, det er sant, men han Sk Fire sa at det å strikke var femi greie, og hvis det er det som stopper en for å strikke så synes jeg det er dorlig.

SK Fire

Nesten så jeg begynner å lure på om dette temaet ble lagt inn av denne feminist/kommunist-kjerringen fra Store Stå som ble intervjuet i dagens BT. Var konferansier for div. i anledning 8.mars-markeringen.

Ut med pakket!

Marek

Merkelig hvor hatefull noen kan bli pga litt strikking.
ons Ivar skal hem...

Corran

Quote from: "Brannmus"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5265

Uansett hvor urban man prøver å bli, så dukker ting som dette opp. Strikkekonkurranse mellom Bergen og Sogndal.

Skulle vel egentlig gjort litt narr av dette, men strikketøyet går jo til en god sak, så jeg velger heller å formidle budskapet på en positiv måte.

Finn frem pinnene og ta i et takk, både for Brann og Bergen sin ære, og Røde Kors.


Du ahr egentlig tapt når du må prøve å bli urban :-)
Enten er man urban eller så er man det ikke. Så gi opp din urbanisering og strikk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up