• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Løv-Ham II

Started by Brannmus, March 05, 2007, 14:36:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Klart for nok en kamp mot Løv-Ham i sesongoppkjøringen.
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5264

Blir vel uten en lang rekke spillere dette.

Skadet:
Martin Andresen
Kristjan Sigurdsson
Eirik Bakke

Spillere på landslaget:
Håkon Opdal
Bjørn Dahl
Erlend Hanstveit
Vaagan Moen
Thorstein Helstad

Noen jeg har glemt?

Uansett, er vel klart for et utpreget B-lag her? Hvem tror du starter?

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Jay Tee

Gøy! tror nok eks presidenten sitt lag stemmer ganske bra! eg e på skolen, men lurer på og stikke ned og se litt i lunsjen!
eia brann

Klaus_Brann

Quote from: "Jay Tee"Gøy! tror nok eks presidenten sitt lag stemmer ganske bra! eg e på skolen, men lurer på og stikke ned og se litt i lunsjen!


Gjør det a pølsa jeg stiller jeg.
Forøvrig så er det ventet at byenn blir delt i to med heftige veisperringer på torsdag. Det er ventet at supportere fra de to lagene kommer til å brake heftig sammen i et vilt gateslagsmål.
Bra de er føre var.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

positiv

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Jay Tee"Gøy! tror nok eks presidenten sitt lag stemmer ganske bra! eg e på skolen, men lurer på og stikke ned og se litt i lunsjen!


Gjør det a pølsa jeg stiller jeg.
Forøvrig så er det ventet at byenn blir delt i to med heftige veisperringer på torsdag. Det er ventet at supportere fra de to lagene kommer til å brake heftig sammen i et vilt gateslagsmål.
Bra de er føre var.




idiot
ødt blod på HANSA

Mobben

Kordan er parkeringmulighetene ved Krohnsminde? Finnes det gratisparkeringer i nærheten? Aldri vært på kamp på Krohnsminde før, herrejesus er det mulig...

jako

Man kan parkere ved forum video. Mulig det koster penger. Hvis ikke er det parkeringer ved forum kino.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Tror du kan føre opp Bjørnsson og Guntveit på listen over usikre spillere. De spiller neppe kamp så lenge de har problemer med å trene på kunstgress. Bjørnsson trener alternativt pga ryggen, Guntveit har stive legger etter hardkjøret på La Manga og holder seg derfor borte fra kunstgresset.

Tror derfor polakken får 90 minutter, og at vi får se en god del unggutter på Brannlaget.

Håper fortsatt vi får ett par nye spillere klar til torsdag ...

Sigurdsson ventes spilleklar i nederland.

Klaus_Brann

Quote from: "positiv"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Jay Tee"Gøy! tror nok eks presidenten sitt lag stemmer ganske bra! eg e på skolen, men lurer på og stikke ned og se litt i lunsjen!


Gjør det a pølsa jeg stiller jeg.
Forøvrig så er det ventet at byenn blir delt i to med heftige veisperringer på torsdag. Det er ventet at supportere fra de to lagene kommer til å brake heftig sammen i et vilt gateslagsmål.
Bra de er føre var.




idiot


Kommentarene står til nicket ditt...Må skape litt action og ramme rundt årets kamp..viktig det...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

vebo

Jeg er faen så sultetørket på kamp at jeg stiller opp! Noen som planlegger Tifo ;)
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Quote from: "Brannfrelst"


Er det så mange dagdrivende Brann supportere i byen altså??
Tipper på 14 1/2...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Faen meg eneste formidagen denne uken eg IKKJE kan
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lilleheil

genialt tidspunkt. fotballkamp før forelesning kl 1210... e ikkje ofte det skjer

Mr_Soma

For mitt vedkommende blir det Flesland og London på torsdag. Det blir nok ikke allverden med intensitet på Krohnsminde kl 10. Kan ikke se helt vitsen med denne kampen,virker mer som en stresset Mjelde, enn at dette er noe de får noe stort utbytte av.

Hvis dette er kampen polakken skal overbevise i så tror jeg at han er tilbake i østblokkland før han rekker å si jordbær med fløte.

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up