• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brøndby-Brann

Started by Xminator, February 26, 2007, 15:21:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dingsy

Rart at Brann startet kampen så dårlig. Spiller jo bedre nå med 10 mann, enn det de gjorde i 1.omgang med 11.

nummer9

Jaja, da var det vel over?

Memelli


dingsy


jako

Lurer på om vi skal starte pengeinnsamlig for å få islendingene hjem til Island.

Katastrofalt forsvarspill.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Pondan

Jævla bra, hjørnesparket kommer. Hvem beveger på seg? Brøndbyspillere.. Hvem beveger seg ikke?? brannspillere.. Late idioter..

Memelli

Det skal faen meg ikke gå ann....

sydnes76

Nå ryker vi så det suser!

aso008

Faen, hadde Gashi sprintet tilbake til streken hadde han nådd den

Pondan

Igjen... her kommer den brune jojo`en løpende, Brannspillere kommer joggende med.. vips. 3-0

Stutt-tjukken

2-0: Elendig markering
3-0: Kattastrofalt forsvarsspill.
Heldigvis er det noen uker igjen til det spilles om poeng i Tippeligaen. Dette holder simpelthen ikke.

dingsy

Ser nokså dårlig ut nå ass....

Erlend

hadde håpet vi ihvertfall kunne ryke med stil når jeg så hvordan det gikk i åpningen av omgangen. men nå ryker vi på trynet ut

TrulsVikane

egentligt litt deiligt å være ute av RL..no kan vi fokusere fraomver til serien og rette opp alle feilene(det blir mangen)
kte lidenskap har et navn: BRANN

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

eksilbergenser

FLAUT FLAUT FLAUT.......Er vi vaksinert mot å vinne fotballkamper i Europa?
lt for Brann!

Pondan

SCUM ble no byttet ut..

dingsy

Virker ikke som om gutta tar det seriøst nok fra start av. Da er det vanskelig å komme inn i det.

xTaTic

Fy faen for et forsvar! ...er glad vi har noen uker til før serien begynner, for her må det drilles i den bakre rekken!

Pondan

Er no heller ikke rart Andresen ikke vil skrive kontrakt med et sånt rævkjørt lag..

Xminator

Om ikke annet har mange nok knust PC'en i sinne og streamen er nå perfekt...

TrulsVikane

Quote from: "Pondan"Er no heller ikke rart Andresen ikke vil skrive kontrakt med et sånt rævkjørt lag..

Han e jo en av de som har spilt værst idag, så han kan aikke bruke dorlige resultater som unskyldning
kte lidenskap har et navn: BRANN

eksilbergenser

Kvalitetsbytte, martin ut og monkam inn. Jaja, det kan jo ikke bli verre egentlig.
lt for Brann!

dingsy

Nå kjører Brøndby bare ballbesittelse.

Memelli

Vi blir fraløpt hele tiden. Ingen som har vilje til å spurte. Pinlig...

Erlend

Quote from: "Pondan"Er no heller ikke rart Andresen ikke vil skrive kontrakt med et sånt rævkjørt lag..


Der sa du det!!

Kruxleiven

Da prøver vi igjen neste år (hvis vi klarer å kvalifisere oss da...)?Vet ikke hva jeg skal si. Vet bare at de ikke er 3 mål dårligere enn Brøndby. Kun snakk om at formen ikke er på plass og det har jo Mjelde sagt at den heller ikke skal være. Vi gjør det i hvertfall bedre enn Hammarby da (om det har noe poeng i å sammenligne seg med et svensk allsvenskanlag) som tapte 1-5 mot Brommapojkarna og 0-4 mot FCK.

Speedy

Jaja, vi fikk nå iallefall noen millioner for å komme til kvarten, klager ikke på det.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

dingsy

Og der er vi 9 mann....

Superjack

9 mann, joda suksess dette...
Brannsupporter.

Xminator


Erlend

og der ble gashi også utvist... faen så nydelig

sydnes76

dumme dumme ardian...ok ikke dum kanskje, men forbannet lei og lysten på en dusj.

Memelli

Gashi! Hva faen feiler?

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

dingsy

Det der er ikke gult kort ass! møkkadommer! Noen som fant ut om Opdal utvisningen egentlig var offside? fikk ikke sett reprisen....

Bolsen

når eg så reprisen no så gjorde han noe som kvalifiserte te gult kort??

TrulsVikane

Quote from: "Kruxleiven"Da prøver vi igjen neste år (hvis vi klarer å kvalifisere oss da...)?Vet ikke hva jeg skal si. Vet bare at de ikke er 3 mål dårligere enn Brøndby. Kun snakk om at formen ikke er på plass og det har jo Mjelde sagt at den heller ikke skal være. Vi gjør det i hvertfall bedre enn Hammarby da (om det har noe poeng i å sammenligne seg med et svensk allsvenskanlag) som tapte 1-5 mot Brommapojkarna og 0-4 mot FCK.
viss vi har noe lag å stile då..alle får jo rødt kort her..
kte lidenskap har et navn: BRANN

duttleif

btv va jo kjempe suksess.. da hakka jo noke jævlig.. og når dei fekk 2-0 så va da visst 3-0.. btv hoppa øve da andre målet hos meg.. eg gir opp.. ingenting å sjå på allikavel.

steinbygger

Det er to ting vi kan ta med oss etter denne kampen og det er at det er forståelig at Thorbjørnsen ikke vil sitte på benken og at Brann var god når Martin var god

Speedy

Langt ifra noe gult kort til Gashi. Aggresiv med ikke i nærheten til å få det gule.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

jako

Quote from: "dingsy"Det der er ikke gult kort ass! møkkadommer! Noen som fant ut om Opdal utvisningen egentlig var offside? fikk ikke sett reprisen....


HÃ¥rfin.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Pondan

Tror han pratet på seg et gult kort..

Memelli

Quote from: "Bolsen"når eg så reprisen no så gjorde han noe som kvalifiserte te gult kort??


Det var vel for holding i trøyen...

TrulsVikane

var ikke det brøndbys 4bytte?=S
kte lidenskap har et navn: BRANN

Xminator

Vel, vi har ikke hjelp av dommeren, men men, dette er en tapt kamp uansett.

dingsy

Overreagerte kanskje litt. men det er ikke det klareste jeg har sett. klumsete av ardian uansett.

Erlend

Quote from: "Kruxleiven"Da prøver vi igjen neste år (hvis vi klarer å kvalifisere oss da...)?Vet ikke hva jeg skal si. Vet bare at de ikke er 3 mål dårligere enn Brøndby. Kun snakk om at formen ikke er på plass og det har jo Mjelde sagt at den heller ikke skal være. Vi gjør det i hvertfall bedre enn Hammarby da (om det har noe poeng i å sammenligne seg med et svensk allsvenskanlag) som tapte 1-5 mot Brommapojkarna og 0-4 mot FCK.


hvordan tror du vi hadde gjort det mot brommapojkarna? kunne blitt en dyster historie

TrulsVikane

artigt navn ivertfal..spelman..
kte lidenskap har et navn: BRANN

steinbygger

Quote from: "Speedy"Langt ifra noe gult kort til Gashi. Aggresiv med ikke i nærheten til å få det gule.


Han slengte med leppen. Hadde gjort det en stund, så også at han fikk tilsnakk for det noen minutter før han ble utvist

Go Up