• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brøndby-Brann

Started by Xminator, February 26, 2007, 15:21:08 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Det er bare 3 dager til kamp.., Ser ikke for meg at Brann klarer dette. Viktigste begrunnelsen er skadene i forsvar. Sigurdsson er vel ikke tilbake. Bjørnsson slo opp igjen ryggskaden sin mot Odense. Hanstveit har neppe noe bedre treningsgrunnlag om 3 dager enn han hadde sist.

Opdal
Guntveit - Dahl - Bjarnason - Hanstveit
Huseklepp - Gashi - Andresen - Vaagan Moen
Sæternes - Helstad

Marek

3 dager??? Hva i alle dager er dette for en turnering!? Var dette klart på forhånd?
Jeg vil heretter omtale denne turneringen som Rumpesaft League.
ons Ivar skal hem...

Erlend

er nok bare å si takk og farvel til royal league og noen millioner i kassen dette her ja. Et svekket Brannlag skal være fullt i stand til å ihvertfall score noen mål og ihvertfall holde det litt tett bakover, men med det vi har sett i det siste så går vi nok ut her

Mobben

Håper faktisk vi stiller i 4-2-3-1 på torsdag, til tross for at det tydeligvis ikkje fungerte mot OB. Tipper Brøndby kommer til å gå knallhardt ut, og då tror eg kontringsformasjonen vår kommer til sin rett.

tippetuppen

Bjarne Brønbo går alltid hardt ut. blir litt sliten på slutten.. da blr det liv rai rai
E det så nøye då

jako

Blir veldig overrasket om vi går videre herfra. Ikke at vi ikke er god nok, men med den innsatsen eller heller mangel på sådan de har vist i de tre siste kampene så har jeg null tro på dette.

Men jeg sier ikke nei takk til en positiv overraskelse.


Alt som du lurer på var klarert på forhånd Marek.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Hansakongen

Quote from: "Marek"3 dager??? Hva i alle dager er dette for en turnering!? Var dette klart på forhånd?
Jeg vil heretter omtale denne turneringen som Rumpesaft League.
,

enig med det du sier der.. men hadde ikke trodd det var kun 3 dager til den kampen hadde i det minst forventet at det er 10 dager.. hvordan ellers kan man forvente å få nok plasser på et fly på under 3 dagers varsel og man er sikkert 20+ som skal avgårde hadde vært greit med 2 billetter men når det er snakk om så mange er det lov å la seg spørre...

Nixon

RL er ikke akkurat supportervennlig. Det blir akkurat samme tidsdifferanse med semifinalen. Jeg vet ikke om de trekker søndag kveld eller mandag slik som i går. Men det blir uansett svært kort tid for de som vil se Brann i en eventuell semifinale.
Rød makt på Hansa

nummer9

Hører rykter om at de heller viser hjemmekampen til vålerengen på tv? Medfører dette riktighet?

Nixon

Det er nok ikke bare rykter.
Brann blir ikke vist på norsk TV. Bare dansk.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Det er nok ikke bare rykter.
Brann blir ikke vist på norsk TV. Bare dansk.


Ja, og det til tross for at Brann knapt har supportere i Danmark...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Har en følelse av at internettlinjene til Danmark er en smule overbelastet når kampen starter. Her burde de solgt sendingen til TV2. Nå gikk det jo greit mot Glentoran, men det var jo tross alt bare radio...

Christian

Hvorfor så negative? Sånn bortsett fra manglende dekning og tap mot OB.

Brøndby har så vidt eg har blitt fortalt hatt en heller begredelig sesong så langt. Brann gjorde det vel ok resultatmessig mot OB: knepent bortetap, selv om rapportene sier de var heldige. Tidligere i vinter har laget spilt god fotball og kanskje det no glimter til igjen.

Xminator

Fordi Brann har hatt ett for tøft kampprogram i februar. Siden 11. februar er dette 6. kampen. 11, 14, 17, 20, 25, 1. Det er ett kampprogram som kan ta pusten av en skadefri tropp i sesongform. Brann er utenfor sesong, midt i grunntreningsperioden og har hatt skadeproblemer på flere forsvarere.

I tillegg blir kampen spilt på en snøvåt gressmatte, spillerene har to reisedager i kroppen (regner med de reiste hjem fra Danmark) og har i realiteten bare fått 2 restitusjonsdager før kampen.

Så jeg er 100% forberedt på tap, og muligens også ett skikkelig stygt resultat.

Straffe!!!

Etter hva jeg forstår på mine kontakter i Brøndby er det fullt av snø på banen idag, så det blir spennende å se på forholdene til kampen.

Forøvrig ser jeg at Brøndby har et litt annet forhold til supporterne enn her hjemme. Ser ikke bort fra at Brann hadde satt opp prisen siden det tross alt dreier seg om en kvartfinale i et internasjonalt mesterskap...

" Faxe Tribunen har igen i denne sæson også leveret en flot opbakning til holdet i Royal League, og det er noget hele klubben sætter pris på. Derfor har vi valgt at give Brøndby Support gratis adgang til det vigtige kvartfinale-opgør her på torsdag. Med en stærk 12. mand i ryggen, får spillerne det ekstra der skal til for at komme videre til semifinalen og sikre os alle sammen nogle gode succesoplevelser, så jeg håber at rigtigt mange medlemmer af Danmarks bedste fanklub vil møde op, fortæller adm. direktør Per Bjerregaard."

Christian

Baneforholdene er vel ikkje akkurat en fordel for noen av lagene. Dansker er vel ikkje spesielt glad i å baske rundt i slaps de heller. Hadde det vært Tromsø eller Ham-Kam vi skulle opp mot hadde det vært noe annet, men Brøndby...

Det harde kampprogrammet kjøper eg heller. Er nok en god del slitne Brann-bein ute og går. Selvfølgelig ingen god ting, men er likevel ikkje redd for å bli spilt av banen av Brøndby. Kan fort bli tap, javisst, men kan gå veien òg. Eg sier 60/40 i favør Brøndby.


Xminator

Sigurdsson er bekreftet ute. Fikk problemer med ankelen etter trening på La Manga.
Bjørnsson er i bedring og man håper han kan spille.
Sæternes er også spilleklar.

Nixon

Brannspillerne har fÃ¥tt noen hviledager denne uken. Det er kanskje ikke mer som skal til før de finner tilbake til  formen de hadde den første La Manga-uken.

Ikke at jeg har noen god følelse, men det har jeg nesten aldri uansett...
Rød makt på Hansa

oslo øst

har tenkt meg over til køpenhavn men noen som vet hva som skjer hvis uavgjort til fulltid ??   ekstra omganger + straffer ????????
hadde tenkt meg hjem med siste fly samme kvelden

rødesk

oen må gå...!

Xminator

QuoteDet er også viktig å fortelle alle ihuga Brann-fans at vi viser alle høydepunktene i torsdagens oppgjør mellom Brøndby og Brann fortløpende under VIF-matchen- .


Jeg føler det er viktig å fortelle TV Norge at de kan stikke hele VIF-kampen langt opp i ræven.

Lenge leve dansk tv!

kabelmann

Fin måte å få noen ekstra seere til VIF-kampen på, da Brann-fans som normalt hadde gitt en god F i hele VIF-kampen nå kanskje blir sittende å se på denne i håp om å få noen Brannbilder.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

bulldog

btv sender kampen imorgen. tvnorge har fått så mange henvendelser at de sender kampen via btv
bulldog

Nixon

Quote from: "bulldog"btv sender kampen imorgen. tvnorge har fått så mange henvendelser at de sender kampen via btv


Gode nyheter!:)
Men jeg lurer på om bt.no har god nok kapasitet for dette. Ordene prøveprosjekt for anledning og Det kan også bli restriksjoner om pågangen blir altfor stor kan tyde på at de ikke helt vet hva som venter de. For pågangen kommer til å bli stor.
Rød makt på Hansa

Brannmus

Veldig bra tiltak fra BT. Ros til dem for at de gjør et forsøk. At det kommer til å bryte sammen pga pågangen er en helt annen ting, men en fin tanke er det uansett.

Nærmeste Live-sendinger som BTV har hatt, har vel vært Stoltz'en opp og 17. mai. Ikke i nærheten av pågangen vi kommer til å ha på et arrangement som dette. Om Brann sine supportere knekker TV2 sitt web-TV som er laget for streaming, så undrer jeg på åssen BTV skal klare å holde sendinger gående. Forhåpentligvis blir det laber interesse for kampen, ellers går dette gale.

Ser for meg to scenarioer:
1. Så store restriksjoner på kampen at nesten ingen får sett den. De som ser den blir kastet ut jevnlig og mister plassen til andre. Dermed ender alle opp med å kun se bruddstykker av oppgjøret.

2. Pågangen knekker nettet (som det har gjort utallige ganger før når Brann spiller borte) og alle ender opp med å sitte frustrert å se på et kornete bilde som oppdaterer seg en gang hvert tredje minutt.

Gir det en sjanse i morgen, men skal i hvert fall har Kanal5 sitt web-TV klart også. Tror det er mye bedre rustet til å takle dette.

Nixon

Quote from: "Brannmus"Gir det en sjanse i morgen, men skal i hvert fall har Kanal5 sitt web-TV klart også. Tror det er mye bedre rustet til å takle dette.


Er det noen som har sjekket det danske web-TV? BT gjør jo et poeng av at deres tjeneste kun fungerer for nettbrukere i Norge. Kan det være det samme i Danmark?
Rød makt på Hansa

bulldog

kommer nok til å kjøre kanal 4. har prøvd å kjøpe tilgang men får bare opp abonnement og ikke pay per view for kampen. noen som har ordnet seg tilgang allerede?
bulldog

bulldog

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannmus"Gir det en sjanse i morgen, men skal i hvert fall har Kanal5 sitt web-TV klart også. Tror det er mye bedre rustet til å takle dette.


Er det noen som har sjekket det danske web-TV? BT gjør jo et poeng av at deres tjeneste kun fungerer for nettbrukere i Norge. Kan det være det samme i Danmark?

har sjekket med danmark og de har ingen restriksjoner i forhold til norge. det er en test du kan ta her ;
PÃ¥ denne side: http://www.kanal4.dk/nutv/

ligger et test link (brug user/pass: test/test) , hvis du kan se dette uden problemer kan du også se kampen i morgen
bulldog

Mobben

Quote from: "bulldog"kommer nok til å kjøre kanal 4. har prøvd å kjøpe tilgang men får bare opp abonnement og ikke pay per view for kampen. noen som har ordnet seg tilgang allerede?


Har samme problemet. Kan det være at vi først må kjøpe abonnement (feks 1 uke), for deretter å måtte kjøpe kampen?

Pruzik

Kan ikke BT bare sende på TV Norge sin TV-freksens her i bergensområdet? Det er jo bare VIF kampen som går der uansett på samme tidspunktet, så godt som helt uinteressant for oss som bor her. De sender jo alt nyheter, triplet og mm på frekvensen, så den tekniske delen for å sende har de alt tilgjengelig. Så hvorfor kan de ikke bare sende denne streamen direkte på frekvensen, i stede for å bare sende på webtv?

Klaus_Brann

Er det noen som vet om Fotikken viser kampen?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


kabelmann

Quote from: "Brannmus"Nærmeste Live-sendinger som BTV har hatt, har vel vært Stoltz'en opp og 17. mai. Ikke i nærheten av pågangen vi kommer til å ha på et arrangement som dette.

Såvidt jeg kan erindre sendte de også live feiringen på Torgalmenningen etter cupgullet.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Brannmus

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Brannmus"Nærmeste Live-sendinger som BTV har hatt, har vel vært Stoltz'en opp og 17. mai. Ikke i nærheten av pågangen vi kommer til å ha på et arrangement som dette.

Såvidt jeg kan erindre sendte de også live feiringen på Torgalmenningen etter cupgullet.

Var i Oslo på den tiden, så det kan godt stemme.. De sendte vel også noe fra en eller annen orienterings runde som var i Bergen. Så ikke uprøvd teknologi, men tror fortsatt de står ovenfor sin største test nå.

kabelmann

Quote from: "Brannmus"Så ikke uprøvd teknologi, men tror fortsatt de står ovenfor sin største test nå.

Det er det nok, ja. Får håpe det går greit.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

bulldog

Quote from: "Mobben"
Quote from: "bulldog"kommer nok til å kjøre kanal 4. har prøvd å kjøpe tilgang men får bare opp abonnement og ikke pay per view for kampen. noen som har ordnet seg tilgang allerede?


Har samme problemet. Kan det være at vi først må kjøpe abonnement (feks 1 uke), for deretter å måtte kjøpe kampen?


de åpner for kjøp av kampen klokken 17:00 idag.
bulldog

445

Quote from: "Klaus_Brann"Er det noen som vet om Fotikken viser kampen?


Det lurer jeg også på.. Om ihvertfall noen kunne kontakte dem som jobber der og informere at btv sender kampen har vi en sjanse... Jeg kan ikke, er opptatt hele dagen.
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

Ã?ge


Bruiser

Eg finn ikkje PPV noken plass på nutv si side. Får man adgang til kampen ved å kjøpe ei vekes forbruk på shop-sida deira mon tru?

Nevermind, det viser seg at Opera ikkje støtta menyfunksjonen deira.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

bulldog

tv norge er virkelig en fin kanal. hadde innslag om royal league uten å nevne at brann spiller idag. det var bare vålerengen det dreide seg om.
bulldog

Strandlien

btv funker jo ikke... danske greia går som bare det!

http://www.nutv.dk/nutv/index.php

burde være klart på denne skjermen hvor man skal klikke...

EvenSteven

Kampen er jo ikke begynt enda ?

DJ_ADG

BTV starter 18:55, men fro meg blir det danskene der sendingen e igang
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Gepard

Btv startet opp for lenge siden de, man fikk tom med seg siste ti av Frasier :)

gunkar

Ser bra ut dette, foreløpig
rann, Brann og bare Brann

TrulsVikane

Kjempe bra at kampen kan vises gratis på internett! En stor takk til de som har fått dette til! Eneste minus er jo at ingen sjønner en dritt av ka de sier=P
kte lidenskap har et navn: BRANN

lurkie

Synnes Ekspertene til Kanal 5 var fantastiske, har ingenting imot om TVNorge legger ned sine sendinger og sender Kanal5 sine istedet. Fin dybde i beskrivelsen av motstanderen(Brann), og det uten latterlighetene til TVNorge, glder meg til de danske kommentatorene, hvs de holder nivået til ekspertene i studio blir dette bra!


--

Speedy

Tipper 3-1 til Brann. Mål av Thorstein (2) og Bjørnsson.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Gepard

skal si eks HamKamèr peter sørensen var gavmild med rosen til Brann hvertfal :)

Go Up