• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvartfinale i RL

Started by Fotballjent'n=), February 26, 2007, 14:26:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Fotballjent'n=)

Da er kvartfinalen i Royal League trukket, og som ventet trakk vi Brøndby. Noen som vet noe spesielt om Brøndby?er dette en bra trekning?
ølv betyr ikke en skitt!:)

Kararay

Iflg TVN skal den kampen vises på tv.... :lol:

"TVNORGE viser første kvartfinale torsdag 1. mars kl. 19:00. "

http://www.tvnorge.no/presse/3/2007/4170036/978615/4050553/4195531
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Mr_Soma

Quote from: "Fotballjent'n=)"Da er kvartfinalen i Royal League trukket, og som ventet trakk vi Brøndby. Noen som vet noe speselt om Brøndby?er dette en bra trekning?


Brøndby har skuffet stort i årets sesong å ligger i hardtrening nå i "vinterpausen" for å klatre bort fra 7.plassen.
Men de er langt bedre enn noen islandske amatører og juniorlaget til VIF. Så dette blir på ingen måtte noen lett oppgave.

De har møtt tamponglaget OB to ganger borte hittil i sesongen, som har resultert i ett knepent 1-0 tap og uavgjort 2-2.

Det skorter ikke på profiler i laget, kan nevne Morten Cramer,Thomas og Morten Jørgensen,Ruben Bagger,Mads Jørgensen,Martin Retov,Kim Daugaard,Trond Andersen og Kasper Lorentzen m.fl

La oss slippe en ny ydmykelse.

bulldog

Quote from: "Kararay"Iflg TVN skal den kampen vises på tv.... :lol:

"TVNORGE viser første kvartfinale torsdag 1. mars kl. 19:00. "

http://www.tvnorge.no/presse/3/2007/4170036/978615/4050553/4195531

tvnorge klarer vel allikevel å snu seg rundt slik at det blir vif. skulle ikke forundre
bulldog

Nixon

Jeg er, som jeg skrev i den andre tråden, ikke så sikker på om kampen blir vist på tv. TVNorge har "Royal League: Magasinet" klokken 19.00 på torsdag. Og sendingen fra kampen starter 19.15. Noe som passer perfekt med VIF kl. 19.30.

http://www.tvnorge.no/index_programoversikt_html?tm=1172703600
Rød makt på Hansa

Kararay

Har fått bekreftet fra TVN om at det viser VIF-pakket på torsdag med live-oppdateringer fra Brøndby - Brann... (snakket med de på tlf)

da slipper vi å diskutere det mer...


forpulte oslobaserte TVN!!!!

Tror at Brøndby - Brann er bedre og se på for den nøytrale enn Vif- Helsingborg, da de fleste som ikkje holder med VIF hater VIF...

Gidd hvertfall ikkje se den kampen på søndag eg...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nixon

Det er jo en glimrende tankegang at de som har lengst vei til kampen ikke får sett den på tv. Mens de med gangavstand kan sitte hjemme på sofaen.

Men alt håp er kanskje ikke ute. Kanal5 i Danmark viser kampen etter det jeg kan se. Er det en kanal som f.eks. Fotballpuben får inn?
Rød makt på Hansa

Kararay

Nixon: det tenkte eg ikkje på når eg ga de en lekse over tlf... hehe...

sa bl.a at det er ikkje rart at RL blir nedprioritert av supportere når de ikkje klarer å ta vare på interessen blant fansen...


dumt eg ikkje kom på ditt argument og da... hehe... eg har bare mest lyst å drite i hele RL i fremtiden... Tror faktisk NRK2 hadde hatt bedre dekning på kampene enn det TVN har hatt hittil....
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Gepard

Tror dessverre det er like greit å slippe å se denne kampen. Stortap på gang. Spillerne er ikke fjerten motiverte, uansett hvor mye Mjelde maser om hvor "viktig" denne turneringen er.

Forøvrig synes Mjelde har rett, RL er en ypperlig turnering, man møter kvalifisert motstand istedenfor kamper mot Løvene og Fana. Dessverre har vi per nå en stall som ikke tåler mye kamper for tiden, og der har man seg selv å takke. Man har vært utrolig passiv på overgangsmarkedet de siste månedene. Hardball står klar med penger de, bare så synd sportslig leder er i Thailand...

Chrisstah

Quote from: "Gepard"Tror dessverre det er like greit å slippe å se denne kampen. Stortap på gang. Spillerne er ikke fjerten motiverte, uansett hvor mye Mjelde maser om hvor "viktig" denne turneringen er.

Forøvrig synes Mjelde har rett, RL er en ypperlig turnering, man møter kvalifisert motstand istedenfor kamper mot Løvene og Fana. Dessverre har vi per nå en stall som ikke tåler mye kamper for tiden, og der har man seg selv å takke. Man har vært utrolig passiv på overgangsmarkedet de siste månedene. Hardball står klar med penger de, bare så synd sportslig leder er i Thailand...


ikke helt sikker på den. så brøndby på tv for stund siden. der spilte de utroli dårlig!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Bossmann

Dette er en meget god trekning for Brann. Brøndby er helt på felgen etter at Michael Laudrup forsvant ut. Arvtakeren Rene Meuelensten fikk fyken rett før jul.

Men man skal ikke "kimse" av Brøndby. De slo nettopp FCK 1-0 i RL. Men en overkommelig motstander som vi kan slå. Det skal også nevnes at Brøndby har en god gressbane det virkelig kan spilles fin fotball på.

-------------------------------------------------------------------------------
1, 2, 3, på det fjerde skal det skje. Bergen by skal brenne på ny.

Mr_Soma

De bygger vel forøvrig ut de også, på en fra før av ganske så smekk stadion.

Mobben

http://www.nutv.dk/nutv/index.php

dansk web-tv blir løsningen ser det ut til  :D

Nixon

Quote from: "Bossmann"Det skal også nevnes at Brøndby har en god gressbane det virkelig kan spilles fin fotball på.


Akkurat nå er banen ganske tung etter mye snøvær. Det spørs hvor godt det passer slitne Brannspillere.
Rød makt på Hansa

Erlend

Quote from: "Gepard"Tror dessverre det er like greit å slippe å se denne kampen. Stortap på gang. Spillerne er ikke fjerten motiverte, uansett hvor mye Mjelde maser om hvor "viktig" denne turneringen er.

Forøvrig synes Mjelde har rett, RL er en ypperlig turnering, man møter kvalifisert motstand istedenfor kamper mot Løvene og Fana. Dessverre har vi per nå en stall som ikke tåler mye kamper for tiden, og der har man seg selv å takke. Man har vært utrolig passiv på overgangsmarkedet de siste månedene. Hardball står klar med penger de, bare så synd sportslig leder er i Thailand...

hva gjør han der?? har ikke fått med meg noe som helst i det siste

Marek

[quote="Erlend]hva gjør han der?? har ikke fått med meg noe som helst i det siste[/quote]

Nei, hva kan man da finne på i Thailand?
ons Ivar skal hem...

Go Up