• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Jan Gunnar Solli

Started by tj00m, February 24, 2007, 23:16:58 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Ricky

Quote from: "Belfort"Dette var utrolig skuffende. Er alltid moro og lese på ulike forum når vi snapper spillere fra andre lag og skuffelsen står i taket. Nå bare jubler trøndere over alt på ulike forum. Hvordan kunne du RBH?


Det er fordi trønderne jubler hver gang en spiller selges.. Og grunnen er antageligvis den at spillerne sakte men sikkert ødelegges der oppe. Hvor mange av deres innkjøpte spillere har de egentlig greid å videreutvikle der oppe? Jeg kommer faktisk ikke på én.
Omtrent samtlige RBK-spillere er jo hver for seg som flopper å regne, i den forstand at de var mye bedre i sin forrige klubb.

jako

Quote from: "Lurkin"


Men samtidig kostet Opdal Brann et seriegull den gangen Rønningen dro. Men for all del, det var en helt riktig beslutning sett i et langt persektiv.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

OmOssSjølOgHansaøl

Eg oppfatter det som om mange hadde ønsket seg en bedre spiller enn Solli; kanskje helst en "ny Miller" (med alle de gode sidene hans, men uten de mindre bra). Og den erstatteren kan ikkje Solli sies å være; det kan vi nok være enige i.

Det finnes selvfølgelig bedre spillere enn Solli. Men e det noen som faktisk mener at han ikkje forsterker stallen?

E det noen som heller ville satset på at Guntveit, avgåtte Knudsen eller evigskadde Ludvigsen skulle vært eneste alternativ til Huseklepp på høyrekanten? Huseklepp e mer spennende enn Solli, men e variabel og har defensive svakheter som gjør at vi ikkje kan satse alt på at han skal starte alle kamper. Eg tror vi skal få mye glede av å ha både Huseklepp og Solli i troppen.

I 4-2-3-1, ka e galt med Solli-Andresen, Huseklepp-Andresen-PVM som midtbanefemmer? Bakke e skadet med usikker form, Monkam trenger å ta steget, Jaiteh e et eneste stort spørsmålstegn, og då vil eg tro Solli skal kunne ta opp kampen med Haugen, eller ka?

Eg synes dette e en bra signering og godt nytt. Selv hvis han ikkje spiller seg til fast plass i startoppstillingen, vil Solli øke konkurrensen, heve nivået på treningene, og øke kvaliteten og bredden på stallen. En bra signering!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

indreløper

jaja 2 mill for 30 år gamle corrales mot 6 for solli som er en del yngre + er landslagsspiller. så priser er normal i norsk målestokk. Jeg synes vi skal ta i mot ham som vi gjør med andre brannspillere. Jeg synes faktisk det er verre at andresen ikke signerer ny kontrakt. Vi burde heller være mer bekymret for ham. Siden han er usikker og bakke er usikker samt gashi som får karantene i løpet av sesongen så trenger vi solli. Haugen er god nok i ny og ne men ikke i nærheten til solli når det det gjelder det offensive. Slik er det i dag når BRANN er int i spillere da skrues prisen opp bare bli vant til det folkens......

Klaus_Brann

Quote from: "Xminator"


Synes det er gjennomgående mye "skader" på denne mannen i løpet av disse kampene...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Fabregas

For de som er negative til denne forsterkningen:

http://www.rbk.no/incoming/article77046.ece

trykk på linken med intervju av Solli

En tydeligvis veldig lojal spiller som er sulten på å gjøre en god jobb i Brann! Håper Solli scorer et viktig mål mot RBK, synes de har behandlet han vell råttent. Tross hans utvilsom store potensiale hentet de inn billige afrikanere for å gjøre hans jobb.

blubbin

Er Strand, Sapara, Tettey, Skjelbred og Klyseth billige afrikanere? Solli var bak alle disse i køen.  Rosenborg har mange midtbanespillere og det er derfor kamp om plassen.  Siden Solli nylig har blitt vurdert som en av de som vil være lengst unna en plass på midtbanen hos RBK, er det naturlig at han ønsket seg bort, og naturlig at klubben valgte å selge.
På hvilken måte ble han behandlet råttent? Ved å si at han er dårligere enn de jeg nevner i første setning?

Jeg har ikke den største troen på Solli, men vi får nå vente til sesongen er omme før vi kan felle noen dom over dette kjøpet.

naitsirk

etter sommaren har dei mest sannsynligvis mista sappara. då sitter dei igjen med gamle riseth, to unggutter og to usikre kort. kan faktisk gå skikkelig gale dette:)

rekner ikkje med strand.han er jo skada heile tida

Rune felt F

Quote from: "naitsirk"etter sommaren har dei mest sannsynligvis mista sappara. då sitter dei igjen med gamle riseth, to unggutter og to usikre kort. kan faktisk gå skikkelig gale dette:)

rekner ikkje med strand.han er jo skada heile tida


hvorfor snakker alle om sappara som om han skulle forlate rbk ila året? Objektivt mener jeg tippeligaen 06's beste spiller var robert koren og han har vel ikke akkurat kommet til en klubb som er på noe høyere nivå enn de beste i tippeligaen. Er virkelig han Sappara så mye bedre?

naitsirk

sappara har berre spelt 8 seriekamper, og med eit snitt på 6,5.
han overgår koren ganske greit spør du meg. og kvar er koren no? i engelsk championship!

Klaus_Brann

Quote from: "blubbin"Er Strand, Sapara, Tettey, Skjelbred og Klyseth billige afrikanere? Solli var bak alle disse i køen.  Rosenborg har mange midtbanespillere og det er derfor kamp om plassen.  Siden Solli nylig har blitt vurdert som en av de som vil være lengst unna en plass på midtbanen hos RBK, er det naturlig at han ønsket seg bort, og naturlig at klubben valgte å selge.
På hvilken måte ble han behandlet råttent? Ved å si at han er dårligere enn de jeg nevner i første setning?

Jeg har ikke den største troen på Solli, men vi får nå vente til sesongen er omme før vi kan felle noen dom over dette kjøpet.


Nå har det seg vel slik at de heller ikke har hentet inn disse nå da som han sa...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chrisstah

Quote from: "naitsirk"sappara har berre spelt 8 seriekamper, og med eit snitt på 6,5.
han overgår koren ganske greit spør du meg. og kvar er koren no? i engelsk championship!


har vi sett så mye til sappara da? oo 8 seriekamper er ikke allverden,
om han er like god frem til juni da kan vi kanskje begynne si at han er like god som koren.

og sappara overgangen var jo "veldig" stor i mediene, så tror nok han har de børs greiene litt på sin side.
men for alldel hadde ikke sagt nei takk til han som Brannspiller
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Ricky

Sapara føyer seg nok sikkert inn i den lange rekken av innkjøpte spillere som sakte men sikkert stagnerer i RBK.

millermania

Gashi og Solli i stallen.
Neste innkjøp:

1. Bernt Hulskær
2. Morten Berre
3. Stian Ohr
4. Vidar Riseth
5. Tobias Grahn
6. Magne Hoseth

Og så kanskje Runar Normann kan aksle Branndrakten igjen, så har vi vel dem alle...

Xminator

Quote from: "jako"
Quote from: "Lurkin"


Men samtidig kostet Opdal Brann et seriegull den gangen Rønningen dro. Men for all del, det var en helt riktig beslutning sett i et langt persektiv.


En ren spekulasjon. Selv om han klarte en halv sesong minus en kamp uten tabber, betyr ikke at de neste 13 også hadde vert uten tabber. Opdal fikk mye ufortjent pes i 2004.

krøvel vellevold

Quote from: "millermania"Gashi og Solli i stallen.
Neste innkjøp:

1. Bernt Hulskær
2. Morten Berre
3. Stian Ohr
4. Vidar Riseth
5. Tobias Grahn
6. Magne Hoseth

Og så kanskje Runar Normann kan aksle Branndrakten igjen, så har vi vel dem alle...


Du glemte Zlatan. Riktignok ikke norsk, men kanskje den kvalmeste spilleren i hele fotballverdenen.
Legg ned hele klubben!

Fabregas

Quote from: "blubbin"Er Strand, Sapara, Tettey, Skjelbred og Klyseth billige afrikanere? Solli var bak alle disse i køen.  Rosenborg har mange midtbanespillere og det er derfor kamp om plassen.  Siden Solli nylig har blitt vurdert som en av de som vil være lengst unna en plass på midtbanen hos RBK, er det naturlig at han ønsket seg bort, og naturlig at klubben valgte å selge.
På hvilken måte ble han behandlet råttent? Ved å si at han er dårligere enn de jeg nevner i første setning?

Jeg har ikke den største troen på Solli, men vi får nå vente til sesongen er omme før vi kan felle noen dom over dette kjøpet.


Tydelig at vi er litt uenig om hvor god Solli er/kan være. Poenget mitt er at jeg mener Solli er mer enn god nok for å være RBKs sjette beste midtbanespiller. At RBK da hentet inn to nye og bare neglisjerte en så go spiller som Solli er råttent gjort. Synes forøvrig forsvaret vel trenger forsterkninger mye mer enn midtbanen. Men er jo egentlig flott at de forsterker feil lagdel.
En ting RBK har gjort er at de ødela Sollis sjanser for videre utvikling ved å la han rullere som en potet i tre forskjellige roller.

blubbin

Eneste grunnen til at RBK lot Solli rullere i - faktisk fire - forskjellige posisjoner var jo fordi han ikke greide å overbevise i noen av dem! Alternativet ville vært å benke ham tidligere. Det var faktisk snilt gjort av klubben.

Synes det er litt rart at du mener det var lumpet gjort av Rosenborg å hente inn to afrikanere for slik å skyve Solli ned fra å være et 6.valg til å bli et 8. valg.  Hva er moralen? "Nei vi kan ikke hente inn nye folk nå - det er sleipt gjort mot vårt 6. valg som følgende vil bli et 8.valg!"

Xminator

Det er ikke vårt problem at RBK gambler fremtiden sin på to afrikanere.

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article77078.ece

Litt om hvilke tanker Mjelde har for Solli.

Men jeg er dog litt bekymret for fokuset her.
Solli er visstnok en type med stor T.
Er det hva jeg tror det er?
Har han stor ti..?:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Jay Tee

eia brann

Jay Tee

Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/eliteserien/article77078.ece

Litt om hvilke tanker Mjelde har for Solli.

Men jeg er dog litt bekymret for fokuset her.
Solli er visstnok en type med stor T.
Er det hva jeg tror det er?
Har han stor ti..?:)


Hehe! får håpe det ikke er kun derfor de betalte 6 millioner for han..
eia brann

Marek

Quote from: "Jay Tee"http://www.rbk.no/incoming/article77046.ece her er et inntervju med Jan Gunnaren..


Hvor da?
ons Ivar skal hem...

Nixon

http://fotball.bt.no/kommentar/article77084.ece

Knut Langeland er ikke overlykkelig.
Han mener at kjøpet av Solli virker som et panisk trekk.

Hvis da ikke Brann har erkjent at Andresen er på vei vekk...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Jay Tee

Quote from: "Marek"
Quote from: "Jay Tee"http://www.rbk.no/incoming/article77046.ece her er et inntervju med Jan Gunnaren..


Hvor da?


helt nederst på siden står det. se inntervju med Jan Gunnar.. Før musen ned der og klikk. vent til nytt vindu åpner seg.
eia brann

Luke Skywalker

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "millermania"Gashi og Solli i stallen.
Neste innkjøp:

1. Bernt Hulskær
2. Morten Berre
3. Stian Ohr
4. Vidar Riseth
5. Tobias Grahn
6. Magne Hoseth

Og så kanskje Runar Normann kan aksle Branndrakten igjen, så har vi vel dem alle...


Du glemte Zlatan. Riktignok ikke norsk, men kanskje den kvalmeste spilleren i hele fotballverdenen.

Zlatan kan no være så kvalm han bare vil, den mannen er verdens beste fotballspiller, og helt sikkert elsket av inters supportere.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Marek

Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/kommentar/article77084.ece

Knut Langeland er ikke overlykkelig.
Han mener at kjøpet av Solli virker som et panisk trekk.

Hvis da ikke Brann har erkjent at Andresen er på vei vekk...


Her var det mange negative tanker på en gang. Klart at svigerfaren til the man from downunder kan få rett i sine antagelser, men å kalle det panisk trekk vil jeg ikke si meg enige i siden Mjelde har siklet på Solli i mange år.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article77078.ece

Her kommer det jo fram hvor MIM planlegger å bruke Solli.
ons Ivar skal hem...

Mick

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "Marek"
Quote from: "Mr_Soma"Får se hvordan han utvikler seg... synes uansett at 6 mill er drøyt.


Det vil jo vise seg. 50/50 for at det er penger ut vinduet kontra et røverkjøp. Eller han kan bli en helt grei nok spiller som vi burde nøyet oss med å gi 2-3 for.


Trønderne kan ihvertfall drive butikk... de har vel nesten tjent inn igjen det de måtte ut med for de to utlendingene og Stoor, for en som har vært stallfyll.

Men Solli skal selvfølgelig få sjansen til å motbevise saker og ting.

Blir forbanna hvis Mjelde setter han rett inn på laget som han gjorde med Bakke i fjor. Ikke samspilt med laget og heller ikke i matchform. Da blir det sølv i år også.


Han går nok desverre ganske fort inn på laget. Heldigvis har vi litt bedre tid frem til alvoret begynner nå, men jeg håper ikke han utelukker Huseklepp helt.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Jay Tee

liker ikke folk Soli?? eg har sansen for han.. kan såfall ikke samenligne han med folk som Hulsker.. det er jo rett og slett stygt sagt.
eia brann

Marek

Quote from: "Mr_Soma"Blir forbanna hvis Mjelde setter han rett inn på laget som han gjorde med Bakke i fjor. Ikke samspilt med laget og heller ikke i matchform. Da blir det sølv i år også.


Tror nok han går han inn på laget. Huseklepp er jo ikke istand til å fylle høyresiden. En luksusspiller som er langt ifra å inneha kvalitetene for at det er verdt å ha han på laget.

Tipper vi ser disse på nadderud:
JGS og Solli på kant, Andresen dyp og Gashi offensiv.
ons Ivar skal hem...

enavgutta

Skal fyren brukes i en diamantformasjon nå ? Skal Mjelde atter en gang prøve og feile med taktiske ting ? Forbauser meg ikke....på an igjen !

Kjell249

Langeland har en skjult agenda, så enkelt er det. Spy eder og galle.

Fra mitt synspunkt er JGS en bedre spiller enn Huseklepp, så derfor en klar forsterkning av første 11ern. Jeg mener JGS er bedre enn Huseklepp fordi han har både offensive og defensive egenskaper. Veldig mye bedre arbeidskapasitet. Skal vi ha mulighet til å spille 4-4-2 mot en god motstander i år, var det viktig å få inn en spiller som klarer å løpe begge veier, noe Huseklepp og TFL sliter med. Huseklepp på sitt beste passer veldig bra i en 4-2-3-1 formasjon.

JGS kan offensivt trekke innover i banen som CM gjorde i fjor, og gjøre plass til BD på kanten. Tror dette blir bra:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Marek

Quote from: "Kjell249"Langeland har en skjult agenda, så enkelt er det. Spy eder og galle.

Fra mitt synspunkt er JGS en bedre spiller enn Huseklepp, så derfor en klar forsterkning av første 11ern. Jeg mener JGS er bedre enn Huseklepp fordi han har både offensive og defensive egenskaper. Veldig mye bedre arbeidskapasitet. Skal vi ha mulighet til å spille 4-4-2 mot en god motstander i år, var det viktig å få inn en spiller som klarer å løpe begge veier, noe Huseklepp og TFL sliter med. Huseklepp på sitt beste passer veldig bra i en 4-2-3-1 formasjon.

JGS kan offensivt trekke innover i banen som CM gjorde i fjor, og gjøre plass til BD på kanten. Tror dette blir bra:)


Er vel det som er tanken ved en slik formasjon, noe som ikke er store forandringen, at vi har så enormt offensive backer.
Og at Solli er bedre enn Huskeklepp er vel klinkende klart! Håper jeg...
ons Ivar skal hem...

bulldog

pvm og jgs på hver sin kant, andresen og helge haugen på midten
bulldog

Marek

Quote from: "bulldog"pvm og jgs på hver sin kant, andresen og helge haugen på midten


Helge Haugen offensivt!?
Blir jo selvsagt Gashi.
ons Ivar skal hem...

Xminator

Ville heller latt Andresen og Gashi veksle på hvem som tar det defensive. Gashi er en klart bedre duellspiller enn Andresen, og Andresen har en del ferdigheter som gjør seg litt høyere på banen han også.

Nå har vi en midtbane som tåler skader og karantener (på alle andre enn Andresen). Hva Langeland angår så burde han fortsette som skikommentator. Fotballekspert blir han aldri.

Marek

Quote from: "Xminator"Ville heller latt Andresen og Gashi veksle på hvem som tar det defensive. Gashi er en klart bedre duellspiller enn Andresen, og Andresen har en del ferdigheter som gjør seg litt høyere på banen han også.


Skulle også sett Andresen lengre framme, men tror ikke vår kjære trener er enig i dette. Har aldri sett på Andresen som et midtbaneanker.
Men tror ikke det vil se så veldig ulikt ut, Andresen har jo alltid lagt seg langt bak.
ons Ivar skal hem...

sydnes76

Det er artig at Rosenborg fansen koser seg. Jeg registrerer at Rbk har mistet en ung og lovende midtbanespiller som har mistrivdes og dermed stagnert. Ser ut som fornyingen av stallen deres blir et større og større problem. Ikke bare det, men de har jo mistet en vaskekte norsk spiller med godt humør og kulturell likhet. Rosenbart har nå få barter igjen, og de har lite nordmenn igjen. De kan kose seg for min del. Jeg er glad for overgangen. Og som Xminator så fint sa det: Langeland er en stor dust (ikke helt ordrett kanskje).

Nixon

En ting som er positivt med Solli er at han virkelig ønsker å spille for Brann. Ifølge BA stilte han et ultimatum til Rosenborg; enten Brann eller ingenting. Andre ville kanskje gått etter mest mulig penger, og satt aktuelle klubber opp mot hverandre.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Strandlien

Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/kommentar/article77084.ece

Knut Langeland er ikke overlykkelig.
Han mener at kjøpet av Solli virker som et panisk trekk.

Hvis da ikke Brann har erkjent at Andresen er på vei vekk...

Strandlien

Quote from: "enavgutta"Skal fyren brukes i en diamantformasjon nå ? Skal Mjelde atter en gang prøve og feile med taktiske ting ? Forbauser meg ikke....på an igjen !


Brann har trent på den diamanten i hele vinter...

Xminator

Variasjonen bør komme når man ser om motstander lykkes med å sette frimerke på Andresen. Slik Brøndby gjorde det. Og slik flere av motstanderene i tippeligaen gjør. Defensivt, så offensivt, og om alt mislykkes, flytt Andresen ut på høyre. Før eller siden får han rommet han trenger.

Corran

En ting som eg har tenkt litt etter at JGS ble klar er hvor mange lignende overganger vi har sett fra rbk.
Det finnes jo mange eksempler på unge lovende spillere som har storspilt og så blitt kjøpt av rbk for å så havne på benken der. Det har av og til virket som om de har kjøpt spillere for at ikke andre skulle få tak i de. Enerly er jo et meget godt eksempel.
Når de så har råttnet på benk og tribune i bartebyen har de så blitt solgt eller frigitt og har blomstret opp igjen i klubbene de har kommet til.
Andre har jo gått helt i glemmeboken og aldri blitt sett igjen.
Slik sett har vel rbk ødelagt flere talenter en noen andre
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

sydnes76

Det skal det være liten tvil om. Helt enig med deg der.

Brannmus

Quote from: "Corran"En ting som eg har tenkt litt etter at JGS ble klar er hvor mange lignende overganger vi har sett fra rbk.
Det finnes jo mange eksempler på unge lovende spillere som har storspilt og så blitt kjøpt av rbk for å så havne på benken der. Det har av og til virket som om de har kjøpt spillere for at ikke andre skulle få tak i de. Enerly er jo et meget godt eksempel.
Når de så har råttnet på benk og tribune i bartebyen har de så blitt solgt eller frigitt og har blomstret opp igjen i klubbene de har kommet til.
Andre har jo gått helt i glemmeboken og aldri blitt sett igjen.
Slik sett har vel rbk ødelagt flere talenter en noen andre

Helt klart et poeng i dette. Ser vi på vår egen tropp nå, så har vi vel tre spillere som alle har slitt med å få suksess i RBK.

Jan Gunnar Solli stagnerte der
Thorstein Helstad stagnerte der
og om jeg husker rett, så stagnerte vel Trond Fredrik Ludvigsen der også?

Ludde har så langt til gode å vise noe, men har slitt med skader. Helstad har et potensiale tror jeg, men det gjenstår å se om han får det ut noen gang eller om han er over toppen. Solli blir dermed et stort spørsmålstegn for meg.

Jeg tror, med nye omgivelser, og i spill i riktig rolle, så kan Solli blomstre. Jeg håper vi får se samme utvikling som vi så på Bjørn Dahl etter overgangen til Brann.

Og for dem som ikke har så god hukommelse. Her er noe av det som ble skrevet om Bjørn Dahl når han kom til klubben:
QuoteEn klar forsterkning ?? Ja ja..... fylla har sikkert skylla....
Bjørn Dahl er ihvertfall ikke noen forsterkning, til nøds stallfyll.
Men det er jo det Brann satser på om dagen... Svak første ellever, men en solid benk med stallfyll."

QuoteMan skal være rimelig desperat etter å se lyspunkt for å komme frem til at Brann kommer styrket ut av denne handelen.

QuoteDahl er og blir en dårlig spiller...

QuoteJeg skal gi Dahl sjansen til å bevuse hva han er god for men desverre tror jeg vi har kjøpt katta i sekken....akkurat som da Brann kjøpte Tom Sanne.

Corran

Mange gode poenger over her.
Så rent historisk sett så skal JGS slå til. Men en vet jo ikke om han kommer til å heve seg.
Men tenker en litt over hvordan han er behandlet i rbk (i alle fall føler seg behandlet) så er han nok meget revansjesugen samt at han kommer inn i et nytt miljø, noe som pleier å kunne gi en liten posetiv boost, så kan dette bli bra det. Eg ville i alle fall stil med ham i startelveren mot rbk :-)
Og til JGS sitt forsvar så har han jo blitt flyttet mye rundt for å dekke opp for skader (ikke som en annen sa her inne at det var pga at var så dårlig). Det å spille på så mange plasser han ikke trivdes i gjorde Solli små sur og han sa at han ikke ville brukes på alle disse plassene men heller spille seg inn på en fast plass som han trivdes i. Etter den utblåsingen i media har han vært ute i kulden
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "Nixon"Solli er visstnok en type med stor T.
Er det hva jeg tror det er?
Har han stor ti..?:)

Ja, eg vil tro det betyr at han har stor stake. Det e kanskje derfor Hareide har vært så begeistret for Solli. :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Belfort

Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"
Quote from: "Nixon"Solli er visstnok en type med stor T.
Er det hva jeg tror det er?
Har han stor ti..?:)

Ja, eg vil tro det betyr at han har stor stake. Det e kanskje derfor Hareide har vært så begeistret for Solli. :)


Ja det må jo være noe den gutten har. Fotballkvaliteter er det svært få som ser i han.

Nixon

Quote from: "Belfort"Ja det må jo være noe den gutten har. Fotballkvaliteter er det svært få som ser i han.


Svært få?
De fleste her inne er positive i større og mindre grad.

Det er vel bare deg og Langeland...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Belfort

Svært få?
De fleste her inne er positive i større og mindre grad.

Det er vel bare deg og Langeland...[/quote]

Vent og se. Tror ikke det går lang tid før mishagsytringene mot Solli vil komme. Tålmodigheten med Solli vil være på Tom Sanne nivå. Når han da begynner med sine geniale tversoverpasninger som blir snappet av motstanderen tror jeg langt på vei de fleste vil se hvilket panikk kjøp vi har gjort.

Go Up