• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�rsmøtet kan krasje med RL

Started by Nixon, February 16, 2007, 17:11:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Ifølge innkallingen (forøvrig flott at den 12. mann blir medlemsblad!:) skal årsmøtet i år være torsdag 8. mars. Det er også en aktuell dato for semifinalene i Royal League. Etter det jeg har forstått skal de spilles enten torsdag 8. mars, lørdag 9. mars eller søndag 10 mars.

I fjor ble begge semifinalene spilt på en torsdag. Så sjansen er vel rimelig stor for torsdagskamp i år også. Jeg er klar over at vi først skal vinne kvartfinale på bortebane, og så skal kampen bli satt opp på den torsdagen. Men det er uansett veldig unødvendig å legge årsmøtet til akkurat denne datoen.

Det er nok en del medlemmer som kan tenke seg å reise på kampen. For ikke å snakke om alle som vil se den på TV.
Rød makt på Hansa

Mr_Soma

Sett opp en TV der møtet skal være... problem solved.

Nixon

Rød makt på Hansa

Mr_Soma

Kunne blitt en fin fin avsluttning av møtet

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"Ifølge innkallingen (forøvrig flott at den 12. mann blir medlemsblad!:) skal årsmøtet i år være torsdag 8. mars. Det er også en aktuell dato for semifinalene i Royal League. Etter det jeg har forstått skal de spilles enten torsdag 8. mars, lørdag 9. mars eller søndag 10 mars.

I fjor ble begge semifinalene spilt på en torsdag. Så sjansen er vel rimelig stor for torsdagskamp i år også. Jeg er klar over at vi først skal vinne kvartfinale på bortebane, og så skal kampen bli satt opp på den torsdagen. Men det er uansett veldig unødvendig å legge årsmøtet til akkurat denne datoen.

Det er nok en del medlemmer som kan tenke seg å reise på kampen. For ikke å snakke om alle som vil se den på TV.


Etter min kalender så er det i alle fall torsdag 8 mars, 9. mars blir da en fredag, og sånn fortsetter det...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: "Klaus_Brann"Etter min kalender så er det i alle fall torsdag 8 mars, 9. mars blir da en fredag, og sånn fortsetter det...


Min feil. Aktuelle datoer er torsdag 8. mars, lørdag 10. mars og søndag 11. mars. Fredag er visstnok ingen god fotballdag på TV...
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "Mr_Soma"Kunne blitt en fin fin avsluttning av møtet
Rød makt på Hansa

jako

Men er det ikke slik at Brann ikke kan spille på hjemmebane grunnet utbyggingen? Og det er først ved en eventuell finale det er aktuelt med hjemmekamp? Uansett er det kanskje litt klossette tidspunkt for et årsmøte.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

paf

Quote from: "jako"Men er det ikke slik at Brann ikke kan spille på hjemmebane grunnet utbyggingen? Og det er først ved en eventuell finale det er aktuelt med hjemmekamp? Uansett er det kanskje litt klossette tidspunkt for et årsmøte.

Poenget er vel at en del medlemmer i Bataljonen vil reise på en semifinale og dermed ikke være i stand til å delta på et årsmøte i Bergen samme kveld.

jako

Ja jeg forstår det, men det virket på de øvrige innleggene at de trodde den kunne gå på Stadion.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Hvis Brann vinner kvartfinalen kommer semifinalen til å være samtidig som årsmøtet. Ifølge RL sin nettside blir semifinalene spilt torsdag 8. mars.

Ganske utrolig at man må velge mellom kamp eller årsmøte!
Rød makt på Hansa

Go Up