• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Oslo styggest i verden.

Started by 1963, February 13, 2007, 13:49:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

1963

an hende vi vinner gull engang:)

Lurkin

QuoteVerdens styggeste reisemål
Hurghada
Irak
Oslo
Moss
Kreta
Drammen
Norge
Warszawa
Tyrkia
Romania


Bra gjort, haha. Det må jo være noe feil, hele kystlinjen til Norge har jo natur som flere ganger har blitt kåret til noen av verdens fineste. Jeg jobber på Gardemoen, og er innom Oslo flere ganger i mnd, og det er garantert den styggeste byen jeg har sett - og jeg har vært rundt om i Europa.
Berømte Brann fra Bergen

Erlend

jeg har lenge ment at oslo er verdens styggeste by.  Tror ikke det er noen bombe for særlig mange

smaalanda

Quote from: "Lurkin"Bra gjort, haha. Det må jo være noe feil



Jepp. Har sett mye jævli fra Irak, men trodde ikke det var så gale!
KMO!!!

Lurkin

Hehe, det er sikkert demokrater fra USA som har laget listen og vil fremstille den amerikanske invasjonen i Bagdad som noe negativt. :)
Berømte Brann fra Bergen

steinbygger

jeg må jo innrømme at jeg synes det var skremmende å lese at Bergen ikke er på de 10 vakreste. Jeg har vært på Bali, Mauritius, Hawaii og Thailand som alle ligger på topp 10, men ingen av stedene kan måle seg med Bergen

Erlend

har noen peiling på hva eller hvor hurghada er?? har aldri hørt om det

slang

Hurgada er en Egyptisk by som ligger på kystlinjen til rødehavet. En fryktelig dårlig kopi av Las Vegas. Et hus i den byen er ikke komplett før minst 1/4 av huset er dekket med blinkende neonlys.
ansa 08

vebo

Litt off topic, men det er en fantastisk dykkerby. Men selve byen ser ikke ut.
Tiocfaidh ár lá

Stalin

Oslo er jo uten tvil Norges beste by iaffal.

Erlend

og hvorfor skulle den liksom være det?? fordi den er full av stygge bygninger, kriminelle, narkomane, prostituerte, samer og trygdesnyltere???

Falkman

Quote from: "Erlend"og hvorfor skulle den liksom være det?? fordi den er full av stygge bygninger, kriminelle, narkomane, prostituerte, samer og trygdesnyltere???


vel, min gode navnebror,alt du nevner der, finner du vel rikelig av, her og.. kanskje med et lite unntak for samer.. uten at eg helt ser ka det har med saken å gjøre.

Stalin

Quote from: "Erlend"og hvorfor skulle den liksom være det?? fordi den er full av stygge bygninger, kriminelle, narkomane, prostituerte, samer og trygdesnyltere???


Herre.. Har du i det hele tatt vært

Chrisstah

for å si det sånn.
er i Oslo veldi ofte.
mye koseligere å ta en tur på torgalmenningen enn å ta en tur opp karl johan.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Erlend

Quote from: "Stalin"
Quote from: "Erlend"og hvorfor skulle den liksom være det?? fordi den er full av stygge bygninger, kriminelle, narkomane, prostituerte, samer og trygdesnyltere???


Herre.. Har du i det hele tatt vært


det er ikke akkurat noen hemmelighet at det er sånn i oslo

smaalanda

Quote from: "Stalin"
Quote from: "Erlend"og hvorfor skulle den liksom være det?? fordi den er full av stygge bygninger, kriminelle, narkomane, prostituerte, samer og trygdesnyltere???


Herre.. Har du i det hele tatt vært


Jeg har vært i Oslo, og kan med hånden på hjerte si at det er den styggeste byen eg har vært i. Det er ikke kun Carl Johan som er stygg, der det sitter en narkis på hver lyktestolpe oppover, du har Skippergata som ser forjævli ut med dritt overalt, og kan vel ikke akkuratt si at Grønland er en norsk perle?
KMO!!!

Falkman

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "Stalin"
Quote from: "Erlend"og hvorfor skulle den liksom være det?? fordi den er full av stygge bygninger, kriminelle, narkomane, prostituerte, samer og trygdesnyltere???


Herre.. Har du i det hele tatt vært


Jeg har vært i Oslo, og kan med hånden på hjerte si at det er den styggeste byen eg har vært i. Det er ikke kun Carl Johan som er stygg, der det sitter en narkis på hver lyktestolpe oppover, du har Skippergata som ser forjævli ut med dritt overalt, og kan vel ikke akkuratt si at Grønland er en norsk perle?


at Oslo har sine usjarmerende sider, e hevet over tvil.. men at det ikkje finnes koselige strøk der, e bare tull.. Ã¥ rusle i omrÃ¥det mellom Youngtorget og Carl Berners plass en  solfyllt søndags formiddag for eksempel en e rein fornøyelse, sÃ¥nn eg ser det.

Erlend

Quote from: "Falkman"
Quote from: "smaalanda"
Quote from: "Stalin"
Quote from: "Erlend"og hvorfor skulle den liksom være det?? fordi den er full av stygge bygninger, kriminelle, narkomane, prostituerte, samer og trygdesnyltere???


Herre.. Har du i det hele tatt vært


Jeg har vært i Oslo, og kan med hånden på hjerte si at det er den styggeste byen eg har vært i. Det er ikke kun Carl Johan som er stygg, der det sitter en narkis på hver lyktestolpe oppover, du har Skippergata som ser forjævli ut med dritt overalt, og kan vel ikke akkuratt si at Grønland er en norsk perle?


at Oslo har sine usjarmerende sider, e hevet over tvil.. men at det ikkje finnes koselige strøk der, e bare tull.. Ã¥ rusle i omrÃ¥det mellom Youngtorget og Carl Berners plass en  solfyllt søndags formiddag for eksempel en e rein fornøyelse, sÃ¥nn eg ser det.


joda det har selvfølgelig sine fine sider, men all kriminaliteten og ulovlige innvandringen (ikke noe rasistisk ment) som lager f. eks. A-gjengen og B-gjengen og gudene mÃ¥tte vite hva annet ødelegger jo litt.  Finnes nok hyggelige oslofolk ogsÃ¥, men sÃ¥nn generelt sÃ¥ holder jeg meg litt unna de

Chrisstah

Quotejoda det har selvfølgelig sine fine sider, men all kriminaliteten og ulovlige innvandringen (ikke noe rasistisk ment) som lager f. eks. A-gjengen og B-gjengen


fordommer eller?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

jako

Quote from: "Stalin"Oslo er jo uten tvil Norges beste by iaffal.


På hvilken måte?

At den har bedre utvalg av klær og resturanter og at det skjer mer der er hevet over enhver tvil. Men Bergen er jo mye flottere enn Oslo, og ikke minst mye hyggeligere folk. Det siste skal ikke så særlig mye til.

Ikk at jeg prøver å si at oslofolk ikke er hyggelig mennesker, men de er ofte veldig overfladiske og til tider også arrogante ovenfor folk fra andre plasser i landet. Og så er det en ganske dyster by. Ikke mange smil å se der i gården.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Erlend"og hvorfor skulle den liksom være det?? fordi den er full av stygge bygninger, kriminelle, narkomane, prostituerte, samer og trygdesnyltere???


Det er jo ganske mange drittplasser i Bergen og. Loddefjord, Flaktveit, Sandsli osv.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Chrisstah

Quote from: "jako"
Quote from: "Erlend"og hvorfor skulle den liksom være det?? fordi den er full av stygge bygninger, kriminelle, narkomane, prostituerte, samer og trygdesnyltere???


Det er jo ganske mange drittplasser i Bergen og. Loddefjord, Flaktveit, Sandsli osv.


du er en lodddefjord hater, du! =)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Marek

Nå er selvsagt ikke Oslo norges eller for den del verdens peneste by, men at den er blant de styggeste er jo bare vås.
Ser at de fleste som uttaler seg om hvor stygg Oslo er stort sett har våget seg oppover Karl Johan og tatt seg en øl på et av de grusome stedene oppover der.
I Oslo finnes det mange sjarmerende steder utenfor de vanlige turistfellene.
Men nå er jo det engang slik at turister oftest havner der, så lett å forstå at man kan ta feil.
Men som Krøvel sier så er det jo ikke en hovedstad som resten av landet er spesielt stolt over.
ons Ivar skal hem...

Ricky

Quote from: "Lurkin"Hehe, det er sikkert demokrater fra USA som har laget listen og vil fremstille den amerikanske invasjonen i Bagdad som noe negativt. :)


Zine er et norsk gratismagasin.. det er med andre ord nordmenn som står bak kåringen, og da er det naturlig at det blir en del norske byer og steder høyt oppe på listen. Ola og Kari Nordmann reiser jo sjeldent andre steder enn innenlands, samt dit Star Tour selger charterturer.

jako

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "jako"
Quote from: "Erlend"og hvorfor skulle den liksom være det?? fordi den er full av stygge bygninger, kriminelle, narkomane, prostituerte, samer og trygdesnyltere???


Det er jo ganske mange drittplasser i Bergen og. Loddefjord, Flaktveit, Sandsli osv.


du er en lodddefjord hater, du! =)


At Loddefjord er en plass kun deres egne liker er jo ikke akkurat noen nyhet. Men å si at jeg hater plassen er vel å strekke den vel langt;)

Men vakker er den bydelen ikke.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Ricky

Har blitt bedre siden Loddefjord Torg-dagene. Verre er det med studentbyen på Fantoft :p

tj00m

loddefjord e jo digg, ka fan e galt me loddefjord liksom??
Brann Bergens Stolthet!

monzilla

ka e gale med sandsli? noen sinne tatt deg en tur rundt skranevannet?

BL

Når ble Moss og Drammen reisemål? :?:
Hansa-
Felt Z

olebrann3

Oslo er definitivt den stygeste byen, vi sier vi har tiggere her, men der er det ikke en gang nok hjørner til å ha de på. Flere tiggere en hjørner

Erlend

Quote from: "Chrisstah"
Quotejoda det har selvfølgelig sine fine sider, men all kriminaliteten og ulovlige innvandringen (ikke noe rasistisk ment) som lager f. eks. A-gjengen og B-gjengen


fordommer eller?


godt mulig, men er det ikke bare pakistanere i de derre gjengene da?? har hørt det ihvertfall.  men fakta er at ihvertfall at hvert fjerde drap i norge skjer i oslo.  Da er det ofte noe rasisme innblandet, enten at utlendinger dreper nordmenn eller motsatt

ole3000

i går for en til!

BRANNFL

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Lurkin"Hehe, det er sikkert demokrater fra USA som har laget listen og vil fremstille den amerikanske invasjonen i Bagdad som noe negativt. :)


Zine er et norsk gratismagasin.. det er med andre ord nordmenn som står bak kåringen, og da er det naturlig at det blir en del norske byer og steder høyt oppe på listen. Ola og Kari Nordmann reiser jo sjeldent andre steder enn innenlands, samt dit Star Tour selger charterturer.


Stemmer sikkert det men husk paa att det er ikker mange som reiser mer en Nordmenn. Jeg har vert menge steder i verden, og det slaar nesten aldri feil det er alltid Nordmenn der.

Komme hjem til Bergen paa ferie er en droem.

Side note: Hawaii har ikke lange strender
Brann e' Best

Bolsen

Litt merkelig at Kreta e det... Mye løshunder rundt om kring men blandt verdens 10 styggeste steder i verden?

henk

Denne tråden har ingenting med Brann, tippeligaen, tifo ,o.s.v. så denne blir stengt
enk Ekerhovd
NÃ¥ som privatperson

Go Up