• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Rosenborg 14/2 La Manga Cup

Started by HansaInferno, February 13, 2007, 00:40:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HansaInferno

En spennende kamp for oss. Kan ta vår 3 strake seier mot bartene nå, og det vil smake godt i så tilfellet.

Før Kampen: http://www.norskefans.com/norge/artikel.asp?id=1564

Forventer dette laget:

--------------Helstad----------

Vaagan-------Gashi-------Huseklepp

--------Andresen-------Monkam---

Hanstveit-----Bjørnsson---Bjarnason---Dahl

-----------------Opdal--------------

Håper på Helstad på topp, men blir ikke overrasket om Sæternes starter. Ellers bør Ludde få seg en hel omgang.


Håper at vi knuser trønderne
Breiflabben, baby!

Mobben

Har Mjelde begynt å terpe 4-2-3-1-formasjonen no altså? Leste tidligere i vinter at 4-4-2 skulle terpes første del av oppkjøringen, 4-2-3-1 andre del. De spilte 4-4-2 mot LSK, så eg forventer egentlig at de gjør det mot RBK også. Forventer ikkje mange endringer på laget, men Gashi er vel sansynligvis inne igjen.

vebo

Tiocfaidh ár lá

bulldog

synes armann har gjort sine saker veldig bra. har er rask regjerer på hodet og kommer til å bli fast sammen med krissy iår.
kampstart er 18:30
bulldog

vebo

Quote from: "bulldog"synes armann har gjort sine saker veldig bra. har er rask regjerer på hodet og kommer til å bli fast sammen med krissy iår.
kampstart er 18:30


Takker!

Om krissy ikke signerer ny kontrakt eller forsvinner i løpet av sommeren er det jo greitt å sjekke ut ørn1 og armann sammen. ørn1 har jo vist seg som litt av en redningsmann i trengte situasjoner og har faktisk scoret mål. Kanskje vi kan bruke han som resevespiss og sæternes som reservemidtstopper:)
Tiocfaidh ár lá

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Bassew

Er jeg den eneste som har lagt merke til at Brann stiller med RBK spillere på Brannbenken?

Alexander Lund Hansen som er RBK spiller
http://www.rbk.no/index.jsp?stats=spiller&playerId=30700001
melder Brann på sine egne sider
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5225&brann=c4de87f239bd19aad81593f6b4f13bc5

kommer til å sitte på Branns benk under kampen!

Skal vist ha noe med at Kenneth Udjus ikke er 100%, men HALLO!!!
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Nixon

Det må jo være bedre å ha en skikkelig keeper i mål enn Dan Riisnes eller en utespiller dersom Opdal blir skadet. Det er bare en treningskamp.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Chrisstah

QuoteLaget mot Rosenborg
Brann møter onsdag Rosenborg til kamp på La Manga kl. 18.30. Laget er klart, og det er et sterkt mannskap trener Mons Ivar Mjelde kan stille med til oppgjøret mot RBK.


Laget mot Rosenborg:
Håkon Opdal - Cato Guntveit, Bjørn Dahl, Olafur Bjarnasson, Erlend Hanstveit - Erik Huseklepp, Ardian Gashi, Martin Andresen, Petter Vaagan Moen - Bengt Sæternes, Thorstein Helstad

Benken: Kenneth Udjus, Alexander Lund Hansen, (Dan Riisnes), Arnaud Monkam, Helge Haugen, Robbie Winters, Trond Fredrik Ludvigsen, Migen Memelli

Kenneth Udjus er satt opp til kampen mot Rosenborg, men er fortsatt ikke 100% etter magetrøbbelet tirsdag. Med Johan Thorbjørnsen ute betyr dette at Brann både stiller med en lånt keeper og sin keepertrener på benken.

Armann Bjørnsson er ute med en stiv rygg, og Kristjan Sigurdsson er ennå ikke klar til kamp etter operasjonen sin. Ungguttene, Thor Jørgen Spurkeland, Emil Rieber-Mohn og Didrik Thorbjørnsen får alle hvile i dag og er ikke med i troppen.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Erlend

Quote from: "Bassew"Er jeg den eneste som har lagt merke til at Brann stiller med RBK spillere på Brannbenken?

Alexander Lund Hansen som er RBK spiller
http://www.rbk.no/index.jsp?stats=spiller&playerId=30700001
melder Brann på sine egne sider
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5225&brann=c4de87f239bd19aad81593f6b4f13bc5

kommer til å sitte på Branns benk under kampen!

Skal vist ha noe med at Kenneth Udjus ikke er 100%, men HALLO!!!


rosenborg er vel glad for Ã¥ bli kvitt han.  Har jo ikke akkurat vært den store helten i RL

Chrisstah

det er snakk om et av Norges største keeper talenter!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

bulldog

litt redd for forsvaret idag. bjørn dahl er ikke noen god midtstopper og cato sliter litt som back. ellers blir det spennende å se martin & ardian. branns knoll og tott?
bulldog

Lurkin

Vises denne klassikeren på fxtv? Gratis? Oui?
Berømte Brann fra Bergen

Chrisstah

Quote from: "Lurkin"Vises denne klassikeren på fxtv? Gratis? Oui?


nei du må ha tv2 sumo;)

og til bulldog.
er jo bare trening, men selfølgeli alltid digg når vi slår bartepakket
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

SKBMiller

jeg skulle bestille ukeskort nå. men gikk ikke å betale med mobil som det sto at det skulle gjøre. og med kredittkort står det at det fornyes automatisk hver uke.. noen som vet hvordan man sier det opp?

fettnok

man går inn på min side eller ka det heter å trykker stopp eller nokke.
er ikke noe stress iallefall
ette går aaaaaldri bra!

fettnok

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Lurkin"Vises denne klassikeren på fxtv? Gratis? Oui?


nei du må ha tv2 sumo;)

og til bulldog.
er jo bare trening, men selfølgeli alltid digg når vi slår bartepakket


du må ha tv2 sumo?? ka snakker du om, det er vel ikke noe du må ha liksom. er vel bare det nye navnet på fxtv virker det som.
ette går aaaaaldri bra!

Mr_Soma

Det er bare nye navnet til Tv2's Web-Tv.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Chrisstah

armann sliter med ryggen har eg hørt så han starter ikke! men ørn1 er vel skadefri.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Lurkin

TV2 Sumo for helvete? Hehe. Hvor finner jeg kampen?
Berømte Brann fra Bergen

Chrisstah

Quote from: "Lurkin"TV2 Sumo for helvete? Hehe. Hvor finner jeg kampen?


http://webtv.tv2.no/webtv/

gå inn der å bestill web tv så finner du kampen på fxtv
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Mobben


Lurkin

Okaaay, hva er sjansen for å få noe annet enn en svart skjerm?
Berømte Brann fra Bergen

Chrisstah

faen høres ut de har mikk på ballen!
og 100 i publikum.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

gunkar

rann, Brann og bare Brann

Brann_ruler86

Brann har vært klart best til nå. Lago ser ut til å gjøre en del bra for Rosenborg, men ellers har de ikke mye å by på.
GÃ¥ ta banen!

Mr_Soma

Huseklepp virker frisk... og Ivers fikk seg en på trynet og måtte ut.

Clish

huseklepp imponerer stort så langt...
 Predict a RIOT!!!

viks

syntes han bare fortsetter der han slapp i RL jeg...tenk om han stabiliserer seg på det nivået..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Speedy

Dahl på sidelinjen med hodeskade. Håper han er innpå snart igjen.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Mr_Soma

RBK virker giddaløse... usansynlig mange pasningsfeil og det er lett å se at de ikke er samspilte.

EvenSteven

Merkelig at ikke Helstad klarer å utfordre en mot en og få avsluttet ...
Blir enkelt skjermet utover dødlinjen...
Hva med å dra en finte .. til skudd ?

viks

Jepp..Brann er spillemessig klart bedre, men kommer ikke til allverdens med avslutninger...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Mobben

Huseklepp er nevnt, men syns faktisk Guntveit har vært BB så langt. Og dæven kor han prater! Må jo prate høl i hodet på Storflor hvertfall.

Clish

Brann har komt til et par gode innlegg fra kantene, dette blir som regel farlig. Har jo to "over middels" gode hodespillere til spisser, så en kan jo nesten slå blindt inn i seistenmeteren fra kantene....
 Predict a RIOT!!!

Clish

forøvrig så er jeg enig i at Guntveit er god i snakketøyet.
 Predict a RIOT!!!

Nixon

Hvordan spiller Gashi og Andresen sammen?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Brann_ruler86

GÃ¥ ta banen!

gunkar

rann, Brann og bare Brann

Speedy

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Clish

 Predict a RIOT!!!

Kalinkasvingen

Hørte at RBK hadde med en haug med ungdommer i troppen, har Brann med noen i denne kampen? Så at Spurkeland kom inn sist, og en annen var på benken.

EvenSteven

Igjen viser Helstad at han ikke kan finte/drible ... ødelegger hele det lange fine løpet til Huseklepp.....

Brann_ruler86

Helvete dette var dårlig forsvarsspill!!!
GÃ¥ ta banen!

Mr_Soma

Nå må du bytte Mjelde... for nå er folk trøtt her. Tar ikke lange stunden før 2-2 er ett faktum.

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

EvenSteven


Clish

 Predict a RIOT!!!

gunkar

Brann har gitt vekk kampen, men likevel holder de unna for RBK-scoringer.
rann, Brann og bare Brann

Go Up