• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brødrene Hjartøy på Match of the Day

Started by K1980, February 12, 2007, 16:18:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

K1980

Er det noen som kan grave fram opptak av dette?
Legg det evt. ut på Youtube ,rapidshare eller noe...hadde vært kanon!:)

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article895495.ece

abe78

Herlige gutter som har min største respekt!

Opptak hadde vært noe ja..
.og husk!

Super Hasund

Stilig at han frilansreporteren har lyst å lage reportasjer om brann. Og at han danset på diskotek i london med brann drakten på. Respect
La Folket Synge

*Feltz*

Mr_Soma

Skal kose meg med denne nå... om noen er intr i den så ta kontakt :)

smaalanda

Quote from: "Mr_Soma"Skal kose meg med denne nå... om noen er intr i den så ta kontakt :)


Kunne svært gjerne tenke meg å fått sett denne ja. Mulig å legge ut eller noe?
KMO!!!

Mr_Soma

Filen er på 700MB... så det tar en liten stund å laste opp men du kan jo laste den ned herfra

................

enjoy :)

Chrisstah

takker mr soma!
men kanskje du skulle fjerne linken etterhvert bare i tilfelle;)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

smaalanda

KMO!!!

Mr_Soma

Bare hyggelig... vet ikke hvordan moderatorne liker at det ligger en slik link her inne, så jeg tar å fjerner den så får heller de som ønsker sende meg en PM.

Chrisstah

Quote from: "Mr_Soma"Bare hyggelig... vet ikke hvordan moderatorne liker at det ligger en slik link her inne, så jeg tar å fjerner den så får heller de som ønsker sende meg en PM.


var den noe bra eller?
var det interesant der om Brann?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Mr_Soma

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Mr_Soma"Bare hyggelig... vet ikke hvordan moderatorne liker at det ligger en slik link her inne, så jeg tar å fjerner den så får heller de som ønsker sende meg en PM.


var den noe bra eller?
var det interesant der om Brann?


Fikk ikke sett igjennom sendingen grunnet trening, men nå viser det seg at sendingen på 1 time og 20 min ikke inneholder denne repotasjen. Fikk beskjed fra en kamerat som bor i London at det var her det ble vist. Så jeg må bare beklage... Du får oppsummering og alt fra Middlesbrough-Arsenal , men ingenting om Bjarte og Kjell Morten.

Piss... men skal alltid klare å få fatt i den.

Chrisstah

gi et lite pip hvis du finner den, hvis du gidder=)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Kaptein

lt for Bergen
Alt for Brann

DJ_ADG

Quote from: "Mr_Soma"
Fikk ikke sett igjennom sendingen grunnet trening, men nå viser det seg at sendingen på 1 time og 20 min ikke inneholder denne repotasjen. Fikk beskjed fra en kamerat som bor i London at det var her det ble vist. Så jeg må bare beklage... Du får oppsummering og alt fra Middlesbrough-Arsenal , men ingenting om Bjarte og Kjell Morten.

Piss... men skal alltid klare å få fatt i den.


de var på «Match Of The Day 2» på BBC 2, ikkje på «Match Of The Day» på BBC One.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

K1980

Dvs at det ble sendt på Søndag, ikke på Lørdag om det hjelper noen å lete..:)

Mr_Soma

Ja fant ut av det... så om noen er intr så ta kontakt :)

Repotasjoen er ikke på mer enn 3 min og 47 sek, men alltid artig å se de to i en sånn setting. Det var vel det beste for begge parter at kampen endte 1-1.

Også må det jo være stort å ha med seg ett crew fra BBC, som atpåtil kommer helt til Bergen for å hente de.

DJ_ADG

det ble sendt BBC Match of the Day Two 04.02.07 noen som vil ha link send meg PM
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up