• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

lage seter mellom hansa og nye hovedtribune?

Started by BuG, January 29, 2007, 20:20:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BuG

Jeg mener å ha lest en plass at de har hatt en tanke på å lage seteplasser mellom Hansa og den nye Hovedtribunen.

Noen fler som vet om dette er rett? Var snakk om 800 plasser i abre den svingen, noe som hadde vært utrolig bra =)
ullet 2007! =)

Bassew

De snakket om dette i medie for et par uker siden. Tror ledelsen har innsett at de bygger nytt med for lite plasser og handler desperat nå for å øke kapasiteten
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

BuG

Tja, men er det rett at de kommer i kroken ved hansa svingen?
ullet 2007! =)

Bataljonen

Det er blitt diskutert å lage sving med seter mellom Hansa og dagens hovedtribune.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

HansaZ

For en tid tilbake fikk jeg bekreftet dette på e-post fra Brann. Jeg ble da fortalt att dette var siste byggetrinn på nye stadion.

Prudi

Quote from: "Bassew"De snakket om dette i medie for et par uker siden. Tror ledelsen har innsett at de bygger nytt med for lite plasser og handler desperat nå for å øke kapasiteten


Det er vel ikke bare et tegn på desperasjon. Faktum er at svingene på hver side av Hansa opprinnelig var tenkt til boliger. Men når SBBL trakk seg ut så var ikke boliger lenger aktuelt og dermed ble tribuner i svingene en mulighet for å utnytte denne plassen samt å øke kapasiteten.

Go Up