• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nye Brann stadion

Started by Talentspeider, January 23, 2007, 16:10:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Talentspeider

I 2009 vil Ullevål stadion ha en tilskuerkapasitet på 32 000. Når VIF får sin egen stadion med en tilskuerkapasitet på 30 000 er det 2 arenaer i Norge som kan brukes til å arrangere EM-kamper. Nye Brann stadion vil kun ta 20 000 og er ikke inne i bildet. Vet at RBK jobber med å bygge ut Lerkendal og da vil kapasiteten bli ca. 25 000. Med provosoriske løsninger kan også Lerkendal komme opp i 30 000. Dette innebærer å legge på en etasje på langsidene.

Synes det er rart at Brann bygger en stadion med maks kapasitet på bare 20 000. Nye Brann stadion blir ødelagt på grunn av beliggenheten på VIP-tribunene og hele stadionanlegget vil ikke bli lik. Frydenbø tribunen vil ikke matche de nye tribunene. Ble skuffet når jeg så nye Brann stadion.

Marek

ons Ivar skal hem...

Chrisstah

unnskyld meg men hva faen har vif ullevaal og andre stadioner noe med Brann sin stadion å gjøre??
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

robbie A

Anslår levetiden til denne tråden til å være sekunder.

SKBMiller

Quote from: "Talentspeider"I 2009 vil Ullevål stadion ha en tilskuerkapasitet på 32 000. Når VIF får sin egen stadion med en tilskuerkapasitet på 30 000 er det 2 arenaer i Norge som kan brukes til å arrangere EM-kamper. Nye Brann stadion vil kun ta 20 000 og er ikke inne i bildet. Vet at RBK jobber med å bygge ut Lerkendal og da vil kapasiteten bli ca. 25 000. Med provosoriske løsninger kan også Lerkendal komme opp i 30 000. Dette innebærer å legge på en etasje på langsidene.

Synes det er rart at Brann bygger en stadion med maks kapasitet på bare 20 000. Nye Brann stadion blir ødelagt på grunn av beliggenheten på VIP-tribunene og hele stadionanlegget vil ikke bli lik. Frydenbø tribunen vil ikke matche de nye tribunene. Ble skuffet når jeg så nye Brann stadion.


ut med pakket!

Talentspeider

Håper moderator flytter denne tråden til utbyggingstråden for Brann stadion. Feil tastetrykk førte til denne tråden!

Speedy

hmmm, du lagde jo en overskrift, så så veldig uheldig var du da ikke vif supporter.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

dudo

Så det går ikke an å lage overskrift på innlegg?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BL

zzzz... litt oppbrukt denne diskusjonen nå!
Hansa-
Felt Z

Corran

Blir vi aldri kvitt den halvapen?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

slang

ansa 08

Bataljonen

Diskusjonen kan fortsette i allerede oppstartet tråd.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up