• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann logo til mobil og skjermsparer til PC.

Started by Marek, January 10, 2007, 18:37:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Marek

Noen som vet hvor man kan få lastet ned logo til mobiltelefon og skjermsparer til PC med Brann motiv?
ons Ivar skal hem...

Chrisstah

Quote from: "Marek"Noen som vet hvor man kan få lastet ned logo til mobiltelefon og skjermsparer til PC med Brann motiv?


mobil logo er vel å få for ca 10 kroner på de fleste mobilsteder på nettet.
skjermsparer har eg desverre ikke peiling! har de ikke et eller annet her på bataljonen eller kanskje det bare bakgrunn?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Marek

Så bakgrunnene ja, ok de.

Men hva er så adresse til slike mobilsider som har Brann logo?
ons Ivar skal hem...

Klaus_Brann

Når det først er laget en sånn tråd.
Noen som vet hvor man kan få polyfonisk ringetone med en eller annen Brann sang??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stian sv

legger en brann sang inn på mobilen å bruker den

Chrisstah

Quote from: "Marek"Så bakgrunnene ja, ok de.

Men hva er så adresse til slike mobilsider som har Brann logo?


du kan teste www.inpoc.no , www.eurobate.com www.jamba.com ! tok en sjapp titt gjennom de men fant ingenting!
utenom en polyfonsk ringetone da klaus;)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?mapping=53

Der er også noen bakgrunner til PC'en, kommer vel nye for 2007 sesongen når nytt lagbilde blir tatt

erik1

ps: jeg har sjerm spara som det står: BRANN på med logo på osv...som sjerm bildet!
Også har jeg Byen e Bergen å laget e Brann .... som tone på mobilen min, men e  er ikke så bra da,, men gåre vell ann å legge til på som link inn her eller???
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Corran

Skal du ha skjermsparer så finner du noen kule Brannbilder på nett og lager slideshow som sjermsparer
Windows xp har et valg hvor alle bilder i "Mine bilder" mappen vises som skjermsparer men en kan endre på hvilken mappe som skal vises
Dette er vel enkleste måten å lage seg en kul Brann skjermsparer
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

smaalanda

Bruker lydopptak fra kommentatorboksen etter staffemålet til Martin 22. Okt, funker fett, masse liv i det :D
KMO!!!

Klaus_Brann

Quote from: "stian sv"legger en brann sang inn på mobilen å bruker den


Droppa du tilfeldigvis innom Bataljonen, og tenkte at dette må jeg registrere meg for å svare på?
Jeg erklærer herved meg selv som svært lite gjennomtenkt til tider, det er vel det absolutt letteste å gjøre ja. Takk for det:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Endre

Her er et bilde jeg laget til min SE k750.
Tror det skal funke bra på andre mobiler også.

Lagre bildet på pc'en og overfør det med kabel, IR eller bluetooth. :)


http://bildr.no/view/31332

tippetuppen

I disse moderne tider så er det ikke så mange som har mobil med polyfonisk ringelyd osv.. folk flest har vel mp3 spiller el på mobilen..og bilde er det bare til å laste ned hvilket som helst bilde det å bruke som bakgrunn..
E det så nøye då

Marek

Quote from: "Endre"Her er et bilde jeg laget til min SE k750.
Tror det skal funke bra på andre mobiler også.

Lagre bildet på pc'en og overfør det med kabel, IR eller bluetooth. :)


http://bildr.no/view/31332


Perfekt bilde! Takk skal du ha.
ons Ivar skal hem...

Go Up