• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skottene forsvinner gratis

Started by mahalo_nui, November 29, 2006, 08:36:21 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

KPmar

Det var et rykte som jeg fikk fra en i Vikingmiljøet, hvor langt de var kommet, eller om de i det hele tatt var kommet noen vei vil ikke vi finne ut, jeg anser saken som avsluttet å gidder ikke å spørre eller grave noe mer om det. Dere som sier dere vil slite me å ta folk seriøst bør ta dere en bolle, dere må da for f... ta et rykte for et rykte. Tro meg jeg hadde ikke konstruert dette bare for f, hva skulle jeg ha tjent på det?

Nightfox

Quote from: "KPmar"Dere som sier dere vil slite me å ta folk seriøst bør ta dere en bolle


Morsomt. Laget meg akkuratt boller faktisk, så takk som byr. :)

KPmar


Lurkin

Ryktene på dette forumet er jo latterlig. Jeg hørte fra en som kjenner en i den kinesiske supporterklubben til ManUtd at Ronaldo går til Brann i bytte mot Cato Guntveit og nok Toro-produkter for to år..

..dette er riktig nok bare rykter.

Winters i slag er gull verdt, mark my words.
Berømte Brann fra Bergen

BRANN - FOR ALLTID

Jada, så no skal BRANN betale arbeidsledighetstrygd for Winters et års tid...latterlig..burde vært sendt på hovvet og ræven tilbake til Skottland. Han burde tenke på datteren....
RANN - FOR ALLTID

naitsirk

så lenge han opptrer profesjonelt og speler bra, så har eg ingenting å sei på at han blir i brann.

Henki

Quote from: "naitsirk"så lenge han opptrer profesjonelt og speler bra, så har eg ingenting å sei på at han blir i brann.


Den er jo grei. Hvis ikke han gjør det har jo Mjelde vist at han ikke nøler med å sette ham eller andre som ikke er interessert i å dra i samme rettning som de andre på benken.
Ballen skal fremover!

Ricky

Quote from: "Luckysod"Winters har scoret 41 mål på 87 kamper for brann siden 2004 - tygg på den litt...... ingen er større en klubben, men av og til er hjerte større en hodet.  Winters er velkommen tilbake. ...



Synes det blir for tynt å komme med statistikken for 2004 når man skal sette stallen for 2007. Tre sesonger tilbake er rett og slett litt for lenge siden i fotballsammenheng. De to siste sesongene har han 16 mål på 67 kamper. Og det er selvfølgelig alt for dårlig.
Vi får håpe mål-per-kamp-raten bedrer seg i år.

morten_61

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Luckysod"Winters har scoret 41 mål på 87 kamper for brann siden 2004 - tygg på den litt...... ingen er større en klubben, men av og til er hjerte større en hodet.  Winters er velkommen tilbake. ...



Synes det blir for tynt å komme med statistikken for 2004 når man skal sette stallen for 2007. Tre sesonger tilbake er rett og slett litt for lenge siden i fotballsammenheng. De to siste sesongene har han 16 mål på 67 kamper. Og det er selvfølgelig alt for dårlig.
Vi får håpe mål-per-kamp-raten bedrer seg i år.


Hva med 2005 da? 8 mål 10 assist, topper tippeligaens poengliga.

Luckysod

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Luckysod"Winters har scoret 41 mål på 87 kamper for brann siden 2004 - tygg på den litt...... ingen er større en klubben, men av og til er hjerte større en hodet.  Winters er velkommen tilbake. ...



Synes det blir for tynt å komme med statistikken for 2004 når man skal sette stallen for 2007. Tre sesonger tilbake er rett og slett litt for lenge siden i fotballsammenheng. De to siste sesongene har han 16 mål på 67 kamper. Og det er selvfølgelig alt for dårlig.
Vi får håpe mål-per-kamp-raten bedrer seg i år.


Statistikk eller ikke - Winters blir god og ha når bengt sliter med musklene, helstad med selvtiliten, og migen med og treffe ballen.

vi er faktisk ikke ett lag med superspisser som mange tror....

Marek

Quote from: "Henki"Den er jo grei. Hvis ikke han gjør det har jo Mjelde vist at han ikke nøler med å sette ham eller andre som ikke er interessert i å dra i samme rettning som de andre på benken.


Javel? Slik som i høst tenker du på?
ons Ivar skal hem...

K1980

Ser at det kan gå mot en løsning der Robbie blir i Brann mens resten av familien flytter til Skottland...Det er jo akkurat det vi trenger, en spiller som har kroppen i Bergen men tankene i Skottland...håper for all del det ikke blir løsningen.
Jeg fatter ikke hvorfor dattra på død og liv må gå på skole i Skottland...er da utelukkende positivt for henne å få erfaring fra forskjellige land og språk...

vebo

Quote from: "K1980"Ser at det kan gå mot en løsning der Robbie blir i Brann mens resten av familien flytter til Skottland...Det er jo akkurat det vi trenger, en spiller som har kroppen i Bergen men tankene i Skottland...håper for all del det ikke blir løsningen.
Jeg fatter ikke hvorfor dattra på død og liv må gå på skole i Skottland...er da utelukkende positivt for henne å få erfaring fra forskjellige land og språk...



Jeg tror at det likegjerne kan være fruen som er ivrig. Hun har vel mistrivdes i Bergen så vidt jeg har forstått.
Tiocfaidh ár lá

Xminator

Quote from: "K1980"Ser at det kan gå mot en løsning der Robbie blir i Brann mens resten av familien flytter til Skottland...Det er jo akkurat det vi trenger, en spiller som har kroppen i Bergen men tankene i Skottland...håper for all del det ikke blir løsningen.
Jeg fatter ikke hvorfor dattra på død og liv må gå på skole i Skottland...er da utelukkende positivt for henne å få erfaring fra forskjellige land og språk...


Winters klarer nok å konsentrere seg de 15 minuttene han får i hver kamp...

Rune felt F

Quote from: "K1980"Ser at det kan gå mot en løsning der Robbie blir i Brann mens resten av familien flytter til Skottland...Det er jo akkurat det vi trenger, en spiller som har kroppen i Bergen men tankene i Skottland...håper for all del det ikke blir løsningen.
Jeg fatter ikke hvorfor dattra på død og liv må gå på skole i Skottland...er da utelukkende positivt for henne å få erfaring fra forskjellige land og språk...


Skolen i storbritannia starter vel i september en gang så de får no tåle to måneder... Det der bør ikke bli så stort problem som de skal ha det til..

monzilla

Vel, tror det kan være bra tungt å være vekke fra familien sin såpass lenge, men han sier selv han er proffesjonell. Så lenge han leverer varene sine, så er det OK for min del.

Go Up