• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den oppvoksende Brannfansen

Started by Torvanger, November 26, 2006, 19:50:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

På BT-tribunen satt det idag en gjeng med guttunger på 8-9 år, som bannet, skrek, hylte og kommenterte. Litt irriterende selvsagt, men også ganske sjarmerende når de dro igang følgende sang: (mel: Ro, ro, ro din båt)

Migen - Migen - Migen Memeli!
Me-me-li - Me-me-li - Me - me - li - Me - me - li
Migen Memeli!

Jeg har nada innsikt i hva som synges av spillersanger til Memeli blant den syngende delen av publikum, bortsett fra Memeli-ropene, og må bare gi disse podene kreditt dersom de har lansert denne fornøyelige hyllesten til Memeli.

Psykisk terror drev de også med. disse rabbagastene, i form av at de konstant sparket i setene foran seg, med sekunders mellomrom, kampen gjennom. Her burde ordensmaktene ha trådt til.  :lol:  :shock:  :lol:

Stoffi

Flott det :)

Men sangen er allerede oppfunnet.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Torvanger

Quote from: "Stoffi"Flott det :)

Men sangen er allerede oppfunnet.


Tenkte meg det, men uansett morsomt å høre på den noe usynkrone hyllesten til Memeli.

klysa

Var det kostymeball på nedre Hansa i dag? Mange fantastiske varianter ang påklkedning av supportereffekter.

slang

E en liten gjeng som har fått den idiotiske ideen med å bruke flagg som kapper. Flagg skal brukes til å flagge med. Ser helt idiotisk ut (mener eg) med et rødt og hvitt flagg bakpå ryggen.
ansa 08

Corran

Ja de så ut som klovner og oppførte eg som klovner. Slengte dritt til alle andre som sang og synes de sjøl var skikkelig dyktige og var mer opptatt av seg sjøl en av kampen
Latterlige
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: "slang"E en liten gjeng som har fått den idiotiske ideen med å bruke flagg som kapper. Flagg skal brukes til å flagge med. Ser helt idiotisk ut (mener eg) med et rødt og hvitt flagg bakpå ryggen.


Det er vel disse som kvalifiserer til juletrær.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Må være amerikanske glorete juletrær da
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: "Corran"Må være amerikanske glorete juletrær da


Det er der jeg har sett de før ja!
På amerikanske julefilmer. Men de er smarte! For at folk ikke skal lure på hvem de heier på og ikke vil fryse, så har de en Brann caps, Brann lue oppå den, så gjerne en Brann solhatt, 2 stk Brann bokser (det har jeg ikke sett, men gjetter) en hjemmelagd Brann pysj bukse, hvite addidas sko som de har skrevet Brann på, BBB t-skjorte, Brann genser, og gjerne bortedrakt og hjemmedrakt utpå der, pluss flagget som en kappe.
For ikke å glemme et cupfinalen 2004 skjerf, og et RL skjerf!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Er jul folkens, la no juletrærne pynte seg med litt julepynt :wink:

Skyscraper

Nåja... syntes nå de fleste der på Nedre Hansa så ut som juletrær jeg da 8)

Men de kappe tullingene er faen verre enn de fleste. Premietrær...
å skal det skje... Nei, vent... Nå

Romani3

Har sett de, ja.. Både på TV og på Stadion. Ser sånn passe merkelig ut.. Men de får kle seg som de ve..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

C@Bøe_79

Quote from: "Corran"Må være amerikanske glorete juletrær da


Så på Btv sine bilder fra kampen at det ene juletreet hoppet og danset på ene målet til Helsinborg, og danset på samme måte etter Gashi`s "kanon"..
Merkelig...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up