• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Terminliste 2007

Started by davew_uk, November 21, 2006, 13:17:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

davew_uk

Er det noen som vet når terminlisten er klar?

Vi venter baby i mai og det har allerede fått beskjed om at det må ankomme på en dag uten hjemmekamp!

Så derfor trenger jeg litt mer informasjon som jeg skal sende videre til babyen  :)

Da jeg vokst opp i skottland i 70/80-taller, var det normalt at nybakt fedre fått beskjed fra høytallene at de var ventet på sykehuset umiddelbart, men det har jeg ikke lov til å gjøre :)

tormi

Dette kaller jeg planlegging!!

Bra jobbet!

Personlig legger jeg barnefødsler og slikt til off-season. Termin 9. januar burde gjøre meg trygg!  :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

steinbygger

Det ene er fødsel, det som er like gale er fødselsdager. På ett eller annet tidspunkt kommer det til å være på en dag som Brann har hjemmekamp så lenge man er født i perioden april-oktober. Når den håpefulle blir stor nok til å være med på kamp klarer man alltid å unngå at det blir besøk, mens det er kamp, men før den tid er det ikke like enkelt. Dette burde du ha tenkt på før du hoppet i høyet =)

davew_uk

QuoteDet ene er fødsel, det som er like gale er fødselsdager


Det har jeg ikke tenkt om i det hele tatt!

Jeg må understreke til babyen at det må ikke bli født på 16 mai!

Corran

14, 15 eller 17 og 18 mai er bra dager Det blir aldri kamp på disse dagene pga 16 mai kamper
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

xTaTic

Quote from: "davew_uk"
QuoteDet ene er fødsel, det som er like gale er fødselsdager


Det har jeg ikke tenkt om i det hele tatt!

Jeg må understreke til babyen at det må ikke bli født på 16 mai!


Jeg hadde samme "problemet" denne sesongen. Drev intens lobbyvirksomhet for at de skulle knipes godt igjen hvis ungen ville se lyset 16mai. Heldigvis var den lille såpass utålmodig at hun dukket opp ti dager før, noe som også passet bra siden både Brann og Rangers spillte sine kamper den helgen dagen etter.

Når det er sagt må jeg nesten komme med en liten advarsel.
Samtidig med at jeg drev lobbyvirksomhet for å få ungen til å holde seg unna kampdatoene ble jeg truet på livet (nøyaktig hvordan blir fort for sterk kost for mange som leser dette forumet) av min kjære samboer.

Lykke til!

steinbygger

Quote from: "xTaTic"
Quote from: "davew_uk"
QuoteDet ene er fødsel, det som er like gale er fødselsdager


Det har jeg ikke tenkt om i det hele tatt!

Jeg må understreke til babyen at det må ikke bli født på 16 mai!


Jeg hadde samme "problemet" denne sesongen. Drev intens lobbyvirksomhet for at de skulle knipes godt igjen hvis ungen ville se lyset 16mai. Heldigvis var den lille såpass utålmodig at hun dukket opp ti dager før, noe som også passet bra siden både Brann og Rangers spillte sine kamper den helgen dagen etter.

Når det er sagt må jeg nesten komme med en liten advarsel.
Samtidig med at jeg drev lobbyvirksomhet for å få ungen til å holde seg unna kampdatoene ble jeg truet på livet (nøyaktig hvordan blir fort for sterk kost for mange som leser dette forumet) av min kjære samboer.

Lykke til!


Hvis det er snakk om termin i mai så er det vel en dårlig ide å ha lobbyvirksomhet for å knipe igjen. Da er det nesten om å gjøre å få ungen ut så tidig som overhode mulig (helst før 10 april, da bør man være sikret)

KennethS

Terminlisten kommer vel somvanlig i midten av desember.
tå på Brann

Superjack

Nå ligger jo stadion bare 10 min til fots fra barneklinikken, så kampene får du nok med deg, iallefall hjemme.

Jeg hadde fruen med på stadion 1 dag over termin i fjor, rbk kampen av alle. :D Da var jeg sikret at det ikke kom noe telefon om at jeg måtte gå fordi min kone skulle føde... :D
Brannsupporter.

Bergen Sin Gutt

Koseprat om babyer og kjerringens terminliste kan man vel ta på andre forum, eventuelt på PM.

Plekter

Nei nei, dette er en termin-liste:

26. Februar: Plekter
??. Mai: davew_uk

noen flere som venter?

29.mai 2003 gikk jeg glipp av Bodø/Glimt kampen. Jeg fikk en sønn. Brann tapte.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Plekter"Nei nei, dette er en termin-liste:

26. Februar: Plekter
??. Mai: davew_uk

noen flere som venter?

29.mai 2003 gikk jeg glipp av Bodø/Glimt kampen. Jeg fikk en sønn. Brann tapte.


Termin, selfølgelig...

BRANN - FOR ALLTID

Dette må vel være definisjonen av "silly season".....

Lykke til med fødslene, sjøl kan eg no ta med ungene på kamp. Kanskje de får oppleve et seriegull.
RANN - FOR ALLTID

Corran

Og for første gang har eg kjøpt et ekstra partoutkort så poden kan være med.
Han er endelig gammel nok til å høre meg på stadda :-)

Hadde han med en kamp i sesongen som var og når eg etter 14 minutter reiser meg og banner over dommeren kommer det tørt fra poden "jaja du klarte no å holde deg i 14 minutter"
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Stoffi

Herregud, man blir jo nesten sjokkert over mangel på rutine her. Når dere lager unger, lag de i vårsesongen!
Det er jo uansett da vi feirer seriegull, så der har dere en fin anledning.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "Plekter"Nei nei, dette er en termin-liste:

26. Februar: Plekter
??. Mai: davew_uk

noen flere som venter?

29.mai 2003 gikk jeg glipp av Bodø/Glimt kampen. Jeg fikk en sønn. Brann tapte.


Ikkje ett lykke barn altså:P
RANN<3


Brannmann rob

ser at det er noen kamper så ikke passer pga av reiser.. går det an å selge bilettene med tanke på at det sånne kort med bilettene på?

steinbygger

etter å ha sett gjennom denne frykter jeg litt at vi kan få samme situasjon i år som i fjor. I de 6 siste bortekampene møter vi 5 av de 6 sterkeste hjemmelagene/lagene som Brann har størst problemer med. TIL borte i siste runde er det værste vi kunne fått i mine øyne. Snøstorm og ett TIL lag som kjemper mot nedrykk, hørt den før?

Rune felt F

Lenge siden brann serieåpnet og avsluttet på stadion nå synes eg. Trodde forbundet skulle variere dette litt.

Falkman

Quote from: "Rune felt F"Lenge siden brann serieåpnet og avsluttet på stadion nå synes eg. Trodde forbundet skulle variere dette litt.


reagerte på det sjøl,og. blir 4.året på rad vi avslutter borte. vi begynte jo hjemme mot Molde i fjor, men bortsett dra det, har vi begynt borte hvert år siden 2002. syns det  e litt merkelig!

Super Hasund

Skandale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La Folket Synge

*Feltz*

Nightfox

totalt skandale. Siste serierunde borte igjen, og faen i tromsø av alt. Hurra for tippeligaen.

Bossmann

Skandale at vi skal bli straffet for å være medaljevinner. Vi, RBK og VIF starter alle borte og avslutter borte. Direkte latterlig.

1, 2, 3, på det fjerde skal det skje. Bergen by skal brenne på ny.

steinbygger

Er det mulig at Brann kan ha bedt om å begynne borte pga bygging av ny tribune?

Nightfox

Ja, men det som ikke er mulig er å gi brann bortekamp mot faens tromsø i siste serierunde. Dette bør være en desember-spøk.

steinbygger

Tromsø, Godset og Viking har alle hjemmekamper i første og siste runde samt 16 mai. Trodde NFF ville ha ny publikumsrekord. Når ikke Brann får det, er det bedre at disse lagene får det enn RBK, VIF og LSK

slang

SKANDALE! Tromsø borte siste kamp, og ikkje første serierunde på stadion!! Hater NFF!
ansa 08

Super Hasund

Nei no kommer eg rett å slett te å sende mail te nff. Dette går bare isje! Faen altså. Tromsø? Hæ? Siste serierunde der? Langt faens i gokk? Tragisk. Synes det e bra å begynne borte. Men avslutte borte e isje nokke særlig. Stinker mafia lang vei. De gjør det kun på faen.
La Folket Synge

*Feltz*

Tarkeel

Siste 4 rundene for årets topp 4; med mitt tipp av resultat.

Brann:
(H)Brann-Lyn
(UB)Aalesund-Brann
(H)Brann-Viking
(H)Tromsø-Brann
= 7-9 poeng

VIF:
(HU)Vålerenga-Lillestrøm
(H)Lyn-Vålerenga
(H)Vålerenga-Aalesund
(UB)Viking-Vålerenga
= 5-9 poeng

LSK:
(HU)Vålerenga-Lillestrøm
(UB)Lillestrøm-Rosenborg
(U)Start-Lillestrøm
(H)Lillestrøm-Sandefjord
= 4-6 poeng

RBK:
(H)Rosenborg-Odd Grenland
(UB)Lillestrøm-Rosenborg
(H)Rosenborg-Lyn
(B)Aalesund-Rosenborg
= 10-12 poeng

TBK har nok det desidert letteste programmet på slutten, og LSK det vanskeligste. Med unntak av Tromsø i siste runde, er ikke avslutningen så altfor horribel for Brann sin del.

Chrisstah

Quote from: "Tarkeel"Siste 4 rundene for årets topp 4; med mitt tipp av resultat.

Brann:
(H)Brann-Lyn
(UB)Aalesund-Brann
(H)Brann-Viking
(H)Tromsø-Brann
= 7-9 poeng

VIF:
(HU)Vålerenga-Lillestrøm
(H)Lyn-Vålerenga
(H)Vålerenga-Aalesund
(UB)Viking-Vålerenga
= 5-9 poeng

LSK:
(HU)Vålerenga-Lillestrøm
(UB)Lillestrøm-Rosenborg
(U)Start-Lillestrøm
(H)Lillestrøm-Sandefjord
= 4-6 poeng

RBK:
(H)Rosenborg-Odd Grenland
(UB)Lillestrøm-Rosenborg
(H)Rosenborg-Lyn
(B)Aalesund-Rosenborg
= 10-12 poeng

TBK har nok det desidert letteste programmet på slutten, og LSK det vanskeligste. Med unntak av Tromsø i siste runde, er ikke avslutningen så altfor horribel for Brann sin del.


mener Brann har et vanskelig program mot slutten! aalesund tromsø kjemper sikkert om tilværelsen i tippeligaen og viking kjemper nok om gull! Lyn er nesten alltid ustabile så alltid vanskelig å tippe på de!

men alle lag møter jo hverandre! men det verste er å møte lag som kjemper om tilværelsen!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Northside

Snakker vi busstur til tromsø? :D

Falkman

Quote from: "Nightfox"Ja, men det som ikke er mulig er å gi brann bortekamp mot faens tromsø i siste serierunde. Dette bør være en desember-spøk.


forstår ikkje helt korfor Tromsø borte i siste runde e så forferdelig.. i
år gikk det riktignok til helvete når vi møtte der oppe i snæværet, men de siste sesongene har vi jo slått de flere ganger under tilsvarende forhold.. og  årene før det igjen??.. då tapte vi jo der oppe uansett, uavhengig av når på  året kampen gikk!.. men skulle det vise seg at vi spiller om et seriegullet, e det jo kjipt å måtte reise helt te Tromsø for å få det med seg.

BL

Tromsø borte i november? Faen i helvete!
Hansa-
Felt Z

Jrgn

Brann spiller mot det laget Stabæk har hatt i runden før.
VIF spiller mot det laget Brann spilte mot sist runde. Fordel for VIF som får nedbrutte lag til motstandere (etter tap mot Brann). Kanskje VIF tar gullet da.

(Se hvordan det gikk med VIKING i år. Motstanderne spilte mot RBK og Brann i de to kampene før)

Det er systemet slik jeg ser det.

Tarkeel

Quote from: "Chrisstah"mener Brann har et vanskelig program mot slutten! aalesund tromsø kjemper sikkert om tilværelsen i tippeligaen og viking kjemper nok om gull! Lyn er nesten alltid ustabile så alltid vanskelig å tippe på de!

men alle lag møter jo hverandre! men det verste er å møte lag som kjemper om tilværelsen!


Lyn hjemme skal bare vinnes.

Er enig i at det er tungt å slåss mot lag som slåss for tilværelsen, men heldigvis har AaFK to kamper igjen etter Brann, selv om disse to kampene nok ikke gir så mange poeng. Jeg vil faktisk påstå at AaFK har den klart værste avslutningen; Stabæk (B), Brann (H), VIF (B) og RBK (H). Tror hvertfall at Brann klarer minst uavgjort her, som jeg og markerte på tipsene mine :)

Tarkeel

Quote from: "Jrgn"Brann spiller mot det laget Stabæk har hatt i runden før.
VIF spiller mot det laget Brann spilte mot sist runde. Fordel for VIF som får nedbrutte lag til motstandere (etter tap mot Brann). Kanskje VIF tar gullet da.

(Se hvordan det gikk med VIKING i år. Motstanderne spilte mot RBK og Brann i de to kampene før)

Det er systemet slik jeg ser det.


Dette kan slå ut begge veier, slik det gjorde i 2006 når Brann møtte de som hadde møtt RBK i forrige runde. I vårsesongen var RBK den store trusselen, og alle lagene mobiliserte alt de kunne for å slå RBK; med tilsvarende dårlige resultater mot Brann i runden etter. På høsten begynte de å forberede seg mot å stoppe Brann og glemte de skulle spille mot RBK først.

skb!

Fælt med bortekamp mot Tromsø. NFF har nok hatt det veldig morsomt da de satte opp denne listen her. Bortekamp i siste runde, og da atpåtil mot Tromsø. Fælt.

Men det blir to store kamper etter hverandre her, VIF og Rosenborg. Flott at bortekampen mot VIF er lagt til sommerferien. Blir nok endel flere fans da enn det ellers ville ha blitt.

Chrisstah

Quote from: "skb!"Fælt med bortekamp mot Tromsø. NFF har nok hatt det veldig morsomt da de satte opp denne listen her. Bortekamp i siste runde, og da atpåtil mot Tromsø. Fælt.

Men det blir to store kamper etter hverandre her, VIF og Rosenborg. Flott at bortekampen mot VIF er lagt til sommerferien. Blir nok endel flere fans da enn det ellers ville ha blitt.


hadde smakt deilig med sommerpils, seier mot enga og karl johan heeelt rød!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Corran

Synes det virket som en hard start for Brann så her kan vi enten være hektet av eller ligge alene i toppen.
Og siste kampen borte i snøføyk i tromsø er eg skeptisk til Der kan gullet ryke men om alt er avgjort når vi kommer til denne kampen så er det vel et fett.
Men hvorfor får vi alltid tromsø borte sent på høsten?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Pondan

Brann-aafk på bursdagen min:D 4 dager etterpå feirer vi den på båten til stavanger=) Det er no rullebane i Tromsø, bare å bestille flybill.. (ikke før kampen er bestemt da)

Brannfrelst

Fy faen for et oppsett. Det ser ut til å bli en meget kjedelig høst på Stadion. Får håpe vi får noen gode lag i UEFA cupen da. Fredrikstad på 16.mai var jo litt hyggelig. 2 publikumslag. Nok en gang SKUFF av NFF.
2.10.07-Gullet kom hem!

TrulsVikane

kte lidenskap har et navn: BRANN

Kararay

Quote from: "Plekter"Nei nei, dette er en termin-liste:

26. Februar: Plekter
??. Mai: davew_uk

noen flere som venter?

29.mai 2003 gikk jeg glipp av Bodø/Glimt kampen. Jeg fikk en sønn. Brann tapte.


23 mai her...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Go Up