• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Seter gis bort?

Started by Klaus_Brann, November 13, 2006, 20:56:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

I forbindelse med rivingen av Umbro, skulle setene gis bort.
Er det noen som husker når dette skulle skje?evt om det har skjedd?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus

Det har skjedd. Var ferdig med dette før rivingen begynte

Bataljonen

Lokale idrettslag i Bergen fikk fordelt disse setene mellom seg.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article66774.ece
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Jay Tee

e kun en som tar klinsmann stupet ned hele gratis haugen som kan stille sanne spørsmå:-) henge en dag klaus?
eia brann

Mr_Soma

Jeg vil annbefale Billigkroken på Ikea

Klaus_Brann

Quote from: "Jay Tee"e kun en som tar klinsmann stupet ned hele gratis haugen som kan stille sanne spørsmå:-) henge en dag klaus?


Haha!
Du Jan Tore, det var mye glatt gjørme nedover gratishaugen før kampen, og det ble vel ikke noe bedre av at jeg begynte å løpe...
Var dekket av gjørme når jeg kom te stadion, securitas kremtet litt, og sa "ehh, du får vel gå, orker ikke å sjekke deg"
snakkes
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Mr_Soma"Jeg vil annbefale Billigkroken på Ikea


Så det er der de gamle setene har blitt stuet bort...Får håpe de har noen flere igjen da.
Takk for tipset Soma
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jay Tee

eg heter no ikke Jan tore, men det er ikke langt ifra! vi må vel avslutte her med chattingen! det er jo ikke det dette forumet skal brukes til. men vi kan jo snakkes på billigkroken på IKEA. soft is 5 kroner. ja takk!
eia brann

Klaus_Brann

Quote from: "Jay Tee"eg heter no ikke Jan tore, men det er ikke langt ifra! vi må vel avslutte her med chattingen! det er jo ikke det dette forumet skal brukes til. men vi kan jo snakkes på billigkroken på IKEA. soft is 5 kroner. ja takk!


Greit...Snakkes på Ikea Jon Terje
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Rasmus_brann

Blir nok flere seter som gis bort når hovedtribunen rives da. Bedre lykke da hehe:P
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Klaus_Brann

Quote from: "Rasmus_brann"Blir nok flere seter som gis bort når hovedtribunen rives da. Bedre lykke da hehe:P

Riktig...Men den rives vel ikke nå, trodde det først var etter neste sesong?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Alzheimer/Silverspurs

Kult å sjå kampar i stova med gamalt Brann stadion sete. haha, for ein kanonbra idè!!

Betre toalettforhold er det der og.

Bassew

Ganske utrolig at Brann klager så ørene flagrer på Stadion etter årets sesong med ødelagte stoler på felt Z, og så går de ut gir bort seter som de trenger til å reparere de ødelagte setene på Felt Z. Deres argumentasjon er jo at det koster klubben penger å bytte ut alle stolene som blir ødelagt, men det ville jo ikke kostet en skitt om de hadde brukt de setene som de gir bort til å bytte med!

Er de helt evneveik oppe i Idrettsveien eller? Man trenger jo ikke ha fullført barneskolen for å forstå at man ikke trenger å kjøpe nye seter når man har flere tusen seter som skal byttes ut med nye og at disse kan brukes på Felt Z!

Nå sier jeg ingen ting om at jeg godkjenner ødeleggelsen av stolene på Felt Z, men jeg viser at det økonomiske aspektet ved ødeleggelsene kunne vært redusert om noen hadde brukt hodene sine
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Falkman

Fleiper du?? setene som ble ødelagt måtte jo ersattes fortløpende i løpet av sesongen.

Stoffi

Quote from: "Bassew"Ganske utrolig at Brann klager så ørene flagrer på Stadion etter årets sesong med ødelagte stoler på felt Z, og så går de ut giv bort seter som de trenger til å reparere de ødelagte setene på Felt Z. Deres argumentasjon er jo at det koster klubben penger å bytte ut alle stolene som blir ødelagt, men det ville jo ikke kostet en skitt om de hadde brukt de setene som de gir bort til å bytte med!

Er de helt evneveik oppe i Idrettsveien eller? Man trenger jo ikke ha fullført barneskolen for å forstå at man ikke trenger å kjøpe nye seter når man har flere tusen seter som skal byttes ut med nye og at disse kan brukes på Felt Z!

Nå sier jeg ingen ting om at jeg godkjenner ødeleggelsen av stolene på Felt Z, men jeg viser at det økonomiske aspektet ved ødeleggelsene kunne vært redusert om noen hadde brukt hodene sine


Det høres jo så mye bedre ut når Bjørn Dahl kan si at Brann lider økonomisk. Folk får mer sympati for Brann da, for at de elendige setene knekker.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Klaus_Brann

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Kult å sjå kampar i stova med gamalt Brann stadion sete. haha, for ein kanonbra idè!!

Betre toalettforhold er det der og.


Det var noe i den duren jeg hadde planer om og!
Det hadde vært noe, men drømmen ble knust pga snyltere fra Voss!
Nei, men SKAL ha sete neste gang!
Bedre toalettforhold og øl!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Falkman

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Bassew"Ganske utrolig at Brann klager så ørene flagrer på Stadion etter årets sesong med ødelagte stoler på felt Z, og så går de ut giv bort seter som de trenger til å reparere de ødelagte setene på Felt Z. Deres argumentasjon er jo at det koster klubben penger å bytte ut alle stolene som blir ødelagt, men det ville jo ikke kostet en skitt om de hadde brukt de setene som de gir bort til å bytte med!

Er de helt evneveik oppe i Idrettsveien eller? Man trenger jo ikke ha fullført barneskolen for å forstå at man ikke trenger å kjøpe nye seter når man har flere tusen seter som skal byttes ut med nye og at disse kan brukes på Felt Z!

Nå sier jeg ingen ting om at jeg godkjenner ødeleggelsen av stolene på Felt Z, men jeg viser at det økonomiske aspektet ved ødeleggelsene kunne vært redusert om noen hadde brukt hodene sine


Det høres jo så mye bedre ut når Bjørn Dahl kan si at Brann lider økonomisk. Folk får mer sympati for Brann da, for at de elendige setene knekker.


de knekker av seg sjøl, då eller??

Klaus_Brann

Quote from: "Falkman"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Bassew"Ganske utrolig at Brann klager så ørene flagrer på Stadion etter årets sesong med ødelagte stoler på felt Z, og så går de ut giv bort seter som de trenger til å reparere de ødelagte setene på Felt Z. Deres argumentasjon er jo at det koster klubben penger å bytte ut alle stolene som blir ødelagt, men det ville jo ikke kostet en skitt om de hadde brukt de setene som de gir bort til å bytte med!

Er de helt evneveik oppe i Idrettsveien eller? Man trenger jo ikke ha fullført barneskolen for å forstå at man ikke trenger å kjøpe nye seter når man har flere tusen seter som skal byttes ut med nye og at disse kan brukes på Felt Z!

Nå sier jeg ingen ting om at jeg godkjenner ødeleggelsen av stolene på Felt Z, men jeg viser at det økonomiske aspektet ved ødeleggelsene kunne vært redusert om noen hadde brukt hodene sine


Det høres jo så mye bedre ut når Bjørn Dahl kan si at Brann lider økonomisk. Folk får mer sympati for Brann da, for at de elendige setene knekker.


de knekker av seg sjøl, då eller??


Det tviler jeg på, men regner med at folk kan kanskje klapper ekstra hardt oppe på felt z!Er ikke Guttene ganske harde på klappinga??
Nei, ærlig talt, så tror jeg en del av det går på slitasje over tid...De får røff behandling over mange kamper...jeg må innrømme at jeg har sparka til et sete i frustrasjon!
Det er det sikkert andre som har gjort å, uten at jeg vil kalle det hærverk!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bassew

Under store stå så ligger det flere hundre seter fra tidligere som ikke er ødelagte, tror de er fra Mastodonten i klokkesvingen. Mange å ta av her uten at det skulle koste Brann noe mer økonomisk, de har jo alt betalt for dem og de nye setene på Stadion er jo forskjellig fra de som ligger der. Hvorfor brukte de ikke av disse da stolene ble ødelagt på felt Z? Og for den saks skyld andre steder på Stadion? Eller var det slik at de ble brukt andre steder på Stadion, mens på felt Z så brukte man nye? hehe
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

kabelmann

Kan det tenkes at Hansa, som er en nyere tribune en Umbro og Gamle sitte, har en annen type seter?

Var det noen som stjal 100 spenn av deg, sa du? Drit i det da, du har jo 200 i banken.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

blahblah

Quote from: "kabelmann"Kan det tenkes at Hansa, som er en nyere tribune en Umbro og Gamle sitte, har en annen type seter?

Var det noen som stjal 100 spenn av deg, sa du? Drit i det da, du har jo 200 i banken.

Marek

Quote from: "Klaus_Brann"Nei, ærlig talt, så tror jeg en del av det går på slitasje over tid...De får røff behandling over mange kamper...jeg må innrømme at jeg har sparka til et sete i frustrasjon!
Det er det sikkert andre som har gjort å, uten at jeg vil kalle det hærverk!


Er det ditt eget sete du sparker eller det foran deg?
Og hva har vi lært av dette? Gjør du noe i frustrasjon så er det ikke hærverk?
ons Ivar skal hem...

Klaus_Brann

Quote from: "Marek"
Quote from: "Klaus_Brann"Nei, ærlig talt, så tror jeg en del av det går på slitasje over tid...De får røff behandling over mange kamper...jeg må innrømme at jeg har sparka til et sete i frustrasjon!
Det er det sikkert andre som har gjort å, uten at jeg vil kalle det hærverk!


Er det ditt eget sete du sparker eller det foran deg?
Og hva har vi lært av dette? Gjør du noe i frustrasjon så er det ikke hærverk?


Jeg står på ss for det meste så det har ikke vært noe problem.
Jeg ser hvor du vil hen, men det er en reaksjon som kan komme inne i mellom, vet ikke om du er kjent med fenomenet?
Hvis meningen er å ødelegge et sete, da er det hærverk.
Hvis meningen ikke var å sparke til setet, men tuppe Mons i ræva (men han sto for langt ifra) så er det ikke hærverk!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Personlig hadde eg klikket om han bak meg ødela setet mitt ved å sparke i det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Stoffi

Quote from: "blahblah"
Quote from: "kabelmann"Kan det tenkes at Hansa, som er en nyere tribune en Umbro og Gamle sitte, har en annen type seter?

Var det noen som stjal 100 spenn av deg, sa du? Drit i det da, du har jo 200 i banken.


Det er absurd.

Hvis du er i butikken og skal kjøpe øl. Så faller en øl ut av sekspakningen og knuser på gulvet. Må du betale for den? NEI! Det var et uhell, hendelig uhell.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "blahblah"
Quote from: "kabelmann"Kan det tenkes at Hansa, som er en nyere tribune en Umbro og Gamle sitte, har en annen type seter?

Var det noen som stjal 100 spenn av deg, sa du? Drit i det da, du har jo 200 i banken.


Det er absurd.

Hvis du er i butikken og skal kjøpe øl. Så faller en øl ut av sekspakningen og knuser på gulvet. Må du betale for den? NEI! Det var et uhell, hendelig uhell.


Hvis du derimot sparker til en sekspakning i irritasjon over at du ikke klarer å få løs den ene flasken du skal ha, så må du nok betale. Forresten noen som knuser tv'en eller sofaen i irritasjon over at Sæternes skyter utenfor?
Legg ned hele klubben!

dudo

Er det noen som må betale for setene de ødelegger på Stadion om det er et hendig uhell?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

Quote from: "Klaus_Brann"Jeg står på ss for det meste så det har ikke vært noe problem.
Jeg ser hvor du vil hen, men det er en reaksjon som kan komme inne i mellom, vet ikke om du er kjent med fenomenet?
Hvis meningen er å ødelegge et sete, da er det hærverk.
Hvis meningen ikke var å sparke til setet, men tuppe Mons i ræva (men han sto for langt ifra) så er det ikke hærverk!


Hvor kan denne reaksjonen komme inne i mellom? Mellom hva da?
Hvis meniningen ikke var å kaste en ølflaske i tv'en din, men kaste den i hodet på treffe Mons, (men han var for langt unna) er det da hærverk? Eller en "reaksjon? Måtte jeg da erstattet tv'en din, eller hadde du funnet fram den gamle sort/hvit tv'en du har stående i boden?
Jeg var jo bare litt frustrert, så da har jeg vel amnesti?
ons Ivar skal hem...

Rasmus_brann

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Rasmus_brann"Blir nok flere seter som gis bort når hovedtribunen rives da. Bedre lykke da hehe:P

Riktig...Men den rives vel ikke nå, trodde det først var etter neste sesong?

Det stemmer ja. Så du får vente til det.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "blahblah"
Quote from: "kabelmann"Kan det tenkes at Hansa, som er en nyere tribune en Umbro og Gamle sitte, har en annen type seter?

Var det noen som stjal 100 spenn av deg, sa du? Drit i det da, du har jo 200 i banken.


Det er absurd.

Hvis du er i butikken og skal kjøpe øl. Så faller en øl ut av sekspakningen og knuser på gulvet. Må du betale for den? NEI! Det var et uhell, hendelig uhell.


Hvis du derimot sparker til en sekspakning i irritasjon over at du ikke klarer å få løs den ene flasken du skal ha, så må du nok betale. Forresten noen som knuser tv'en eller sofaen i irritasjon over at Sæternes skyter utenfor?


Slår du i stueveggen og hånden går gjennom, så blir du rimelig overrasket. Slår du i bordet og det knuser, så er det et uhell. Jubler du på fotballpuben over et mål og slår ned 1 glass i jubelen, så er det et uhell.
Lener du deg tilbake på stadion og setet faller av, så er det et uhell....

Jubler du på stadion og blir skubbet rundt omkring, og du trakker ved et uhell på en av seteryggene så det knekker, så er det et uhell.

Spenner du til et sete i sinne, så er det et idiotisk uhell siden setene er elendig kvalitet på og du ikke hadde ventet at det skulle knekke.

Spenner du til et sete FOR at det skal knekke, er du en tulling.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Corran

Jubler du over et Brann mål på en pub og strekker hendene i været og det er en takvifte rett over så får du vondt. Og puben innfører forbud mot takvifter under kamp :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "blahblah"
Quote from: "kabelmann"Kan det tenkes at Hansa, som er en nyere tribune en Umbro og Gamle sitte, har en annen type seter?

Var det noen som stjal 100 spenn av deg, sa du? Drit i det da, du har jo 200 i banken.


Det er absurd.

Hvis du er i butikken og skal kjøpe øl. Så faller en øl ut av sekspakningen og knuser på gulvet. Må du betale for den? NEI! Det var et uhell, hendelig uhell.



Hvis du derimot sparker til en sekspakning i irritasjon over at du ikke klarer å få løs den ene flasken du skal ha, så må du nok betale. Forresten noen som knuser tv'en eller sofaen i irritasjon over at Sæternes skyter utenfor?


Slår du i stueveggen og hånden går gjennom, så blir du rimelig overrasket. Slår du i bordet og det knuser, så er det et uhell. Jubler du på fotballpuben over et mål og slår ned 1 glass i jubelen, så er det et uhell.
Lener du deg tilbake på stadion og setet faller av, så er det et uhell....

Jubler du på stadion og blir skubbet rundt omkring, og du trakker ved et uhell på en av seteryggene så det knekker, så er det et uhell.

Spenner du til et sete i sinne, så er det et idiotisk uhell siden setene er elendig kvalitet på og du ikke hadde ventet at det skulle knekke.

Spenner du til et sete FOR at det skal knekke, er du en tulling.


Takk for denne oppklaringen Stoffi, jeg hadde det på tungen men klarte ikke å få uttrykkt det like bra som deg!Kunne ikke sagt det bedre selv!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Candyman

Satan, ler meg ihjel.....
Takk folkens for denne timen med agresjonspsykologi!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Klaus_Brann

Quote from: "Candyman"Satan, ler meg ihjel.....
Takk folkens for denne timen med agresjonspsykologi!


Hehe, det er fint du slipper å betale for terapien din da Candyman!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stoffi

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Candyman"Satan, ler meg ihjel.....
Takk folkens for denne timen med agresjonspsykologi!


Hehe, det er fint du slipper å betale for terapien din da Candyman!


Kontonummer 34234 21 919567

500 kr timen. På forhånd takk
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bassew

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Candyman"Satan, ler meg ihjel.....
Takk folkens for denne timen med agresjonspsykologi!


Hehe, det er fint du slipper å betale for terapien din da Candyman!


Kontonummer 34234 21 919567

500 kr timen. På forhånd takk
'


Forsøker å sette inn penger, men du er den eneste i landet med kontomummer på 13 tall, resten av oss har 11, damen i skranken lo seg skakk av meg da jeg forsøkte å sette inn penger
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Marek

Quote from: "Stoffi"Spenner du til et sete i sinne, så er det et idiotisk uhell siden setene er elendig kvalitet på og du ikke hadde ventet at det skulle knekke.


Greit å få klargjort at uansett hva du sparker til i sinne så er du ikke ansvarlig siden det var et uhell og ikke tålte et spark.

At folk kan forsvare at de sparker i stykker et sete er bare helt utrolig.
ons Ivar skal hem...

Lurkin

Quote from: "Bassew"Ganske utrolig at Brann klager så ørene flagrer på Stadion etter årets sesong med ødelagte stoler på felt Z, og så går de ut gir bort seter som de trenger til å reparere de ødelagte setene på Felt Z. Deres argumentasjon er jo at det koster klubben penger å bytte ut alle stolene som blir ødelagt, men det ville jo ikke kostet en skitt om de hadde brukt de setene som de gir bort til å bytte med!

Er de helt evneveik oppe i Idrettsveien eller? Man trenger jo ikke ha fullført barneskolen for å forstå at man ikke trenger å kjøpe nye seter når man har flere tusen seter som skal byttes ut med nye og at disse kan brukes på Felt Z!

Nå sier jeg ingen ting om at jeg godkjenner ødeleggelsen av stolene på Felt Z, men jeg viser at det økonomiske aspektet ved ødeleggelsene kunne vært redusert om noen hadde brukt hodene sine


Gratulerer med 2007 sitt dummeste innlegg. "Siden vi allerede har seter til gode, som riktig nok er lovet bort, så kan vi like godt ødelegge de vi allerede har siden vi ikke gidder å oppføre oss som voksne folk.."
Berømte Brann fra Bergen

Klaus_Brann

Quote from: "Lurkin"
Quote from: "Bassew"Ganske utrolig at Brann klager så ørene flagrer på Stadion etter årets sesong med ødelagte stoler på felt Z, og så går de ut gir bort seter som de trenger til å reparere de ødelagte setene på Felt Z. Deres argumentasjon er jo at det koster klubben penger å bytte ut alle stolene som blir ødelagt, men det ville jo ikke kostet en skitt om de hadde brukt de setene som de gir bort til å bytte med!

Er de helt evneveik oppe i Idrettsveien eller? Man trenger jo ikke ha fullført barneskolen for å forstå at man ikke trenger å kjøpe nye seter når man har flere tusen seter som skal byttes ut med nye og at disse kan brukes på Felt Z!

Nå sier jeg ingen ting om at jeg godkjenner ødeleggelsen av stolene på Felt Z, men jeg viser at det økonomiske aspektet ved ødeleggelsene kunne vært redusert om noen hadde brukt hodene sine


Gratulerer med 2007 sitt dummeste innlegg. "Siden vi allerede har seter til gode, som riktig nok er lovet bort, så kan vi like godt ødelegge de vi allerede har siden vi ikke gidder å oppføre oss som voksne folk.."


Gratulerer med at du ikke fikk med deg at det var skrevet i 2006:-)Godt nytt år
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stoffi

Quote from: "Marek"
Quote from: "Stoffi"Spenner du til et sete i sinne, så er det et idiotisk uhell siden setene er elendig kvalitet på og du ikke hadde ventet at det skulle knekke.


Greit å få klargjort at uansett hva du sparker til i sinne så er du ikke ansvarlig siden det var et uhell og ikke tålte et spark.

At folk kan forsvare at de sparker i stykker et sete er bare helt utrolig.




Det blir som om en pub skal utvise deg for å knuse et glass, når du står på et stappfullt dansegulv og alle plutselig begynner å hoppe vilt rundt deg. Dvs, det gjelder for hvis seter blir ødelagt under feiring av mål, o.l.

Setene er elendig, og man viser ikke ut folk for å spenne ned seter, særlig når man ser hvor mye Brann brydde seg om setene og hvor "dyre" de var.
Har du noensinne slått i bordet av sinne? Slått tastaturet? Kastet et glass i veggen? Det skjer de beste.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Nei Stoffi, det blir som om pælmer ett glass i taket på ett fullt dansegulv.

Denne stolknusingen er enkelt og greit hærverk. Det er relativt god plass på en sittetribune, så jeg nekter å tro du har så dårlig kroppskontroll som du hevder. Det er jo også pussig at setene vistnok bare har dårlig kvalitet på ett lite område av Hansatribunen? Hvor mange seter ble ødelagt på Umbro? Eller for den del på Gamle Sitte - sett bort fra borteseksjonen nedgriset av snus og hvordan den samme tribunen ser ut etter kamper utenom serien...

Vet ikke om man i norge har kurs i "anger management", men det virker å være en del unge sinte/frustrerte menn på Hansa, inkludert Stoffi, som burde trenge ett ...

Snublefot

Quote from: "Marek"
Quote from: "Stoffi"Spenner du til et sete i sinne, så er det et idiotisk uhell siden setene er elendig kvalitet på og du ikke hadde ventet at det skulle knekke.


Greit å få klargjort at uansett hva du sparker til i sinne så er du ikke ansvarlig siden det var et uhell og ikke tålte et spark.

At folk kan forsvare at de sparker i stykker et sete er bare helt utrolig.


Jeg spendte til en kar som gikk forbi meg på gata her om dagen..  det var ikke noe uhell heller, han var stor og sterk så det var ikke noe problem.

var værre i går altså, da spente jeg til ei gammel dame (du skjønner, jeg likte ikke hatten hennes), og desverre hadde hun benskjørhet, så lårhalsen knakk.. og det gjorde jaggu meg håndledded også når hun falt..

huff.. men men, som hun selv sa, jeg kunne jo ikke vite at hun var skjør..  uhell skjer..

Klaus_Brann

Quote from: "Xminator"Nei Stoffi, det blir som om pælmer ett glass i taket på ett fullt dansegulv.

Denne stolknusingen er enkelt og greit hærverk. Det er relativt god plass på en sittetribune, så jeg nekter å tro du har så dårlig kroppskontroll som du hevder. Det er jo også pussig at setene vistnok bare har dårlig kvalitet på ett lite område av Hansatribunen? Hvor mange seter ble ødelagt på Umbro? Eller for den del på Gamle Sitte - sett bort fra borteseksjonen nedgriset av snus og hvordan den samme tribunen ser ut etter kamper utenom serien...

Vet ikke om man i norge har kurs i "anger management", men det virker å være en del unge sinte/frustrerte menn på Hansa, inkludert Stoffi, som burde trenge ett ...


Det er større plass, men jeg tror du og skjønner at feiringen på Hansa er litt mer voldsom noen steder enn f.eks på gamle sitte??
Men klart det er mange frustrerte hoder som sparker til seter, jeg vil ikke kalle det hærverk..Heller noe som bør settes på kontoen for frustrasjoner som denne klubben gir oss...
Jeg satt/sitter/står ikke på felt z, men hvis det er dette feltet du sikter til, så bør du åpne øynene. Klart det er mer der, men det blir naivt å tro at det bare er der stolknusingen skjer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Langhår

Hvis man har så dårlig psyke at man ikke makter å se en brann-kamp uten å sparke istykker seter bør man bruke billettpengene på noe mer fornuftig. For eksempel psykolog.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Klaus_Brann

Quote from: "Langhår"Hvis man har så dårlig psyke at man ikke makter å se en brann-kamp uten å sparke istykker seter bør man bruke billettpengene på noe mer fornuftig. For eksempel psykolog.


Kanskje jeg formulerte meg dårlig, men det er ikke snakk om å sparke istykker ett hver kamp:-)
Men at sete foran kan få unngjelde et par ganger i løpet av en kamp, skal jeg ikke se bort ifra...Kanskje Brann skulle satt de som sparker på seter på første rad på Hansa??Da hadde problemet vært løst, da måtte man sparke hardt i betongen i stedet...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Snublefot

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Langhår"Hvis man har så dårlig psyke at man ikke makter å se en brann-kamp uten å sparke istykker seter bør man bruke billettpengene på noe mer fornuftig. For eksempel psykolog.


Kanskje jeg formulerte meg dårlig, men det er ikke snakk om å sparke istykker ett hver kamp:-)
Men at sete foran kan få unngjelde et par ganger i løpet av en kamp, skal jeg ikke se bort ifra...Kanskje Brann skulle satt de som sparker på seter på første rad på Hansa??Da hadde problemet vært løst, da måtte man sparke hardt i betongen i stedet...


eller så kan man jo gjøre som ble sagt lenger opp her..

bruk pengene på anger-management...   jeg og blir så forbanna at jeg sprekker, men da går det i det ordbruken mot dommere og motstandere stort sett..  og aldri på noe materiale..  ødelegge stoler eller annet hjelper da ikke i det hele tatt.. kanskje for personen som gjør det så er det et utløp for sinne, men da kan han / hun heller sparke i stykker sin egen sofa.. regner med at det fort ikke blir like "uheldig" da lenger..

jeg forstår faktisk ikke at du i det hele tatt kan forsvare hærverk på stadion.. sparker man i stykker noe så gjør man det..  ikke noe uhell da.

Når brann scorer og folk hopper opp og ned i gledesrus, og noen kommer borti en seterygg som knekker.. fair enough, slikt kan faktisk skje.. men det er nok sjeldnere dette er grunnen for de ødelagte setene..

klysa

Quote from: "Xminator"Nei Stoffi, det blir som om pælmer ett glass i taket på ett fullt dansegulv.

Denne stolknusingen er enkelt og greit hærverk. Det er relativt god plass på en sittetribune, så jeg nekter å tro du har så dårlig kroppskontroll som du hevder. Det er jo også pussig at setene vistnok bare har dårlig kvalitet på ett lite område av Hansatribunen? Hvor mange seter ble ødelagt på Umbro? Eller for den del på Gamle Sitte - sett bort fra borteseksjonen nedgriset av snus og hvordan den samme tribunen ser ut etter kamper utenom serien...

Vet ikke om man i norge har kurs i "anger management", men det virker å være en del unge sinte/frustrerte menn på Hansa, inkludert Stoffi, som burde trenge ett ...


Ang kvaliteten på setene på Hansa så er den ELENDIG, og det skal svært lite til før det begynner å svikter.

Klaus_Brann

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Langhår"Hvis man har så dårlig psyke at man ikke makter å se en brann-kamp uten å sparke istykker seter bør man bruke billettpengene på noe mer fornuftig. For eksempel psykolog.


Kanskje jeg formulerte meg dårlig, men det er ikke snakk om å sparke istykker ett hver kamp:-)
Men at sete foran kan få unngjelde et par ganger i løpet av en kamp, skal jeg ikke se bort ifra...Kanskje Brann skulle satt de som sparker på seter på første rad på Hansa??Da hadde problemet vært løst, da måtte man sparke hardt i betongen i stedet...


eller så kan man jo gjøre som ble sagt lenger opp her..

bruk pengene på anger-management...   jeg og blir så forbanna at jeg sprekker, men da går det i det ordbruken mot dommere og motstandere stort sett..  og aldri på noe materiale..  ødelegge stoler eller annet hjelper da ikke i det hele tatt.. kanskje for personen som gjør det så er det et utløp for sinne, men da kan han / hun heller sparke i stykker sin egen sofa.. regner med at det fort ikke blir like "uheldig" da lenger..

jeg forstår faktisk ikke at du i det hele tatt kan forsvare hærverk på stadion.. sparker man i stykker noe så gjør man det..  ikke noe uhell da.

Når brann scorer og folk hopper opp og ned i gledesrus, og noen kommer borti en seterygg som knekker.. fair enough, slikt kan faktisk skje.. men det er nok sjeldnere dette er grunnen for de ødelagte setene..


Det er jo ikke snakk om å ødelegge stoler for å få bukt med frustrasjonen..
"Oi, nå ble jeg sinna...hmm..jeg tror jeg ødelegger den stolen så kanskje det går over"
At et frustrert spark i en stolrygg ikke kan komme hos ganske mange stadiongjengere, tror jeg ikke noe på...Sofaen hjemme tåler spark, prøvde det nå..
Det er vel for pokker ikke fair enough, da får de hoppe roligere eller drite i å hoppe. Så lenge det skjer i gledesrus er det greit, men når det skjer i frustrasjon eller sinne så er det ikke greit???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Snublefot

jeg mener det er forskjell ja..

hvis du hopper opp og ned foran stolen din sammen med alle rundt deg, blir skubbet borti, og dermed treffer en stolrygg som knekker pga dårlig kvalitet.. så er det faktisk ganske så uforskyldt.. skal man ikke få lov til å juble for laget sitt?

Hvis man i frustrasjon langer ut et spark mot stolryggen foran, så er det en bevist handling, og i tillegg bevist rettet mot stolryggen foran..uansett kvalitet på stolen, så knekker den PGA at du sparker direkte og bevist på den!!! dette blir bare skikkelig dumt... dessuten, er det slik at stolene knekker ved første spark?   eller tror du noen har sparket den selv.. med tanke på at sofaen din tåler et spark.. det gjør sikkert sofaen min og, men er nok sikker på at nok spark vil knekke den og..

forstår du hva jeg mener klaus?

SKBMiller

Quote from: "Langhår"Hvis man har så dårlig psyke at man ikke makter å se en brann-kamp uten å sparke istykker seter bør man bruke billettpengene på noe mer fornuftig. For eksempel psykolog.


=)

Go Up