• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã?nskeliste til jul

Started by Brann_copper, November 11, 2006, 18:03:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bernu

Quote from: "Nixon"2 stk Riise på banen hadde stått høyt på min liste!


Min liste også.... vel og merke hatliste.
HANSA - Z

Erlend

NÃ¥ har Brann startet forhandlinger med IAO og en eller annen tulling jeg ikke har hørt om som skal bli ny sportssjef.  Det blir avklaring i løpet av uken

Nixon

Quote from: "bernu"
Quote from: "Nixon"2 stk Riise på banen hadde stått høyt på min liste!


Min liste også.... vel og merke hatliste.


Så din personlige hatliste står i veien for to gode fotballspillere som hadde forsterket Brann?
Rød makt på Hansa

Rune felt F

1. Rbk får gigantbot pga økonomisk svindel og blir slått konkurs
2. Røsler til Vif. Greit å samle skiten en plass.
3. Andresens kontrakt forlenges med 3 år.
4. Vidar Riseth til Vif. Greit å samle skiten en plass.
5. Nff sender Brann til Cl pga Rosenborg er degradert til 2.div.
6. Brann stadion utsolgt for sesongen 2007.
7. Tørum velger hjertet foran lommeboken og kommer med i   trenerteamet med Mjelde og Steffensen.
8. Skottene selges
9. Inge Andrè Olsen kjøpes
10. Fredrik Strømstad signerer 5-års kontrakt med brann.

dudo

Quote from: "Erlend"NÃ¥ har Brann startet forhandlinger med IAO og en eller annen tulling jeg ikke har hørt om som skal bli ny sportssjef.  Det blir avklaring i løpet av uken
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Erlend

Quote from: "dudo"
Quote from: "Erlend"NÃ¥ har Brann startet forhandlinger med IAO og en eller annen tulling jeg ikke har hørt om som skal bli ny sportssjef.  Det blir avklaring i løpet av uken


Beklager, men har ikke hørt om mannen, sÃ¥ trodde ikke han var sÃ¥ merittert.  Han kan sikkert gjøre en god jobb for Brann, tror de fleste bare vil si hvem er det nÃ¥r det leses opp pÃ¥ nyhetene at han har signert

slang

Er du fra Bergen Erlend? Lurer siden du ikke har hørt om Roald Bruun Hansen. Er du fotballinteressert og bor i Bergen skal det godt gjøres å ikke vite hvem det er.
ansa 08

Erlend

Tja leste jo litt om ham i avisen i dag, men hadde ikke all verdens tid.  Og nÃ¥r man skal følge med pÃ¥ TL, PL, RL, og CL, sÃ¥ er det jo fort noe som glipper til tross for at Norsk fotball har en klar førsteprioritet

Corran

Quote from: "dudo"
Quote from: "Erlend"NÃ¥ har Brann startet forhandlinger med IAO og en eller annen tulling jeg ikke har hørt om som skal bli ny sportssjef.  Det blir avklaring i løpet av uken


Så får å ikke gi mannen ære for å ha gjort en god jobb så sier en at �sane overpresterte?
Den ble litt latterlig
Han gjorde en kjempe jobb i �sane så vidt jeg vet
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dudo

Poenget mitt var at de godt kan ha overprestert nettopp på grunn av Bruun-Hanssen. :-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corran

Men da har de ikke overprestert men prestert godt :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

bulldog

bruun-hanssen er en spennende kandidat som kan sin fotball. han har vært trener siden slutten på søttitallet og har jobbet innen fotballen siden. han har et enormt kontaktnett og har alle forutsettninger til å gjøre en god jobb. mye heller ham enn en avdanket spiller...at peddien klarte seg så godt er jo et mysterium. se på de andre spillerne som sitter (og har gått av) rundt omkring og hva de har prestert!
bulldog

knutern

Quote from: "Corran"
Quote from: "dudo"
At laget overpresterte mÃ¥ da bety han fikk det beste ut av laget  :-)

Chrisstah

Quote from: "knutern"
Quote from: "Corran"
Quote from: "dudo"
At laget overpresterte mÃ¥ da bety han fikk det beste ut av laget  :-)


hvis han blir sports direktør skal og komme ned og funke som trener og ?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Corran

Heller Brun hansen en en gammel trener som har fått sparken andre steder pga at han ikke duget
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Roald

Hans gode forhold og kunnskap til NFF kan Brann også nyte godt av så her er jeg meget positiv!
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ricky

Quote from: "bulldog"bruun-hanssen er en spennende kandidat som kan sin fotball. han har vært trener siden slutten på søttitallet og har jobbet innen fotballen siden.


Trener siden 70-tallet? Han er jo bare 44 nå :p

Jay Tee

ks dkjer med IAO, har han skrevet ny kontrakt. han sku jo bestemme seg i løpe av forje uke!
eia brann

Go Up