• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2006

Started by azul, November 02, 2006, 15:01:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

azul

Svak sesongoppkjøring og frykten for at 2005 høstens prestasjoner skal fortsette er stor. 2 poeng på de 2 første, så skjer noe uventet; vi vinner på bortebane og slår Engen komfortabelt hjemme.
Vi vinner sølv i år fordi vi har tatt flere poeng borte enn på flere år, pluss; vi har vunnet flere kamper etter å ha ligget under. I tillegg, faktisk vunnet over drittlag, selv om det har vært vel mange knepne seire.
De to beste offensivt har vist seg å knekke som strå i flau motgangsbris, likevel; vi klarte faktisk å karre til oss sølv mot bondeungdomslaget fra Mjøsens skitne bredd (som holdt Rævbekå til uavgjort og har faktisk vist at de kan slå alle og grundig innimellom).
Selvsagt er det alle surere å spille 1-1 etter å ha ledet i 80 min. Sommerens våte drøm om GULL svant utover høsten. Surt, men for de fleste av oss som har vært med en stund, ingen bombe. Synes vi briljerte mer våren 05 enn i vår, var mer overlegne hjemme. Vi vant nok en del litt heldige seire i vår og kanskje pga ekstra innsats.
Kjøpene av Gashi og Bakke kan vi evaluere neste sesong. for tidlig ennå.

Alt i alt, bør vi ikke være fornøyd med sesongen, uten å gi opp ambisjonene om gull? Vi trenger en gållgetter, øve på dødballer offensivt og defensivt, vi trenger ikke systemeksperimenter som forrige søndag i sesongen, vi trenger en trener som tør sette høye mål og ikke er redd for å benke sytepaver og spillere utav form. Det kan godt hende at denne treneren fortsatt skal være Monsamjelden. Han har vist læringskurve tidligere.

Mindre kakling, flere egg

Erlend

bare lurer... har vi noen gang vært så nærmt gullet som i år? tror ikke det

Xminator


Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Candyman

Quote from: "Kjell249"GULL 07, sann mine ord:)

Jepp, vi er ikke engang ferdig med årets sesong før vi har innkassert Gullet 2007! Vi er oss selv like. (Hadde trodd vi klarte oss til januar, men nei).
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

KEO

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Kjell249"GULL 07, sann mine ord:)

Jepp, vi er ikke engang ferdig med årets sesong før vi har innkassert Gullet 2007! Vi er oss selv like. (Hadde trodd vi klarte oss til januar, men nei).


Det skader da ikke med litt optimisme!!
Nu kør vi!

Corran

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Kjell249"GULL 07, sann mine ord:)

Jepp, vi er ikke engang ferdig med årets sesong før vi har innkassert Gullet 2007! Vi er oss selv like. (Hadde trodd vi klarte oss til januar, men nei).


Eg fant ut at poden (som ikke er fra Bergen men har begynt å få god oppdragelse) nå er en ekte Brannsupporter. Hvorfor? Jo ved middagsbordet i forrige uke så utbrøt han "Men neste år kan vi vinne gullet"
Slik tenker kun en ekte Brann supporter. Har ikke fått tid til å døyve årets skuffelse før en tenker på neste sesong og hvor bra alt skal bli da :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up