• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Blue Moon

Started by Skumling, October 26, 2006, 22:25:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Skumling

Mel. Blue Moon (http://www.youtube.com/watch?v=ioQuD_HMJ1E)

Rød makt!
Født med en flammende tro
Bundet på livstid til Brann
Merket i sjel og i blod

Rød makt!
Håpet vil aldri dør hen
Atter en gang skal det skje
Gullet til Bergen igjen


Del ut kritikk, slakt, ros eller forslag til forbedring...(ja jeg vet at Klanen bruker denne.)

Edit: forandret litt tekst

Kai-Olai

Kan fungere dette, vettu!
Men som alle andre sange, så blir det vel ikke noe av den..

Er det ikke forresten sangen de brukte i gelè-reklamene for mange år siden, dette?

C@Bøe_79

Quote from: "Skumling"Mel. Blue Moon (http://www.youtube.com/watch?v=ioQuD_HMJ1E)

Rød makt!
Fast i en flammende tro
Bundet på livstid til Brann
Merket i sjel og i blod

Rød makt!
Håpet som aldri dør hen
Atter en gang skal det skje
Gullet til Bergen igjen


Del ut kritikk, slakt, ros eller forslag til forbedring...(ja jeg vet at Klanen bruker denne.)


Teksten er ikke noe å si på.. Kan bli mat for sang-gruppen i vinter..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631


KEA

Bra forsøk. men som nesten alle andre forsøk her kommer sangen neppe lenger enn hit....

Bare se på det engajementet som var rundt "River Plate-sangen" her tidligere (og andre sanger for den saks skyld). Til tross for veldig store ord og ambisjoner nådde den aldri fram til Stadion (bortsett fra noen få ungdommer som stod og mumlet for seg selv på SS - har lest om dem, men hørte dem ikke selv om jeg også stod på SS da de angivelig sang den) - bortsett fra at Kjernen sang den sist søndag (joda, det gjorde de, selv om de sang så lavt og utydelig at det var umulig å oppfatte ordene, og vanskelig å høre om man ikke satt i nærheten). Og Kanarifansen synger den også, og Menigheden. Selv om det var her den først ble lansert - tror jeg.

Nå mener ikke jeg at det er et poeng at vi skal synge samme sanger som andre - tvert i mot. Men om man er først ute og klarer å levere med et trykk man kun finner på Stadion, så er det jo NOE. Kanskje denne type ting helst burde foregå på et lukket forum og slippes løs på alle andre etter at man er ENIGE om NOE?

Kanskje et BBB-prosjekt?

Morriss

Men denne nye sanggruppen kan gjøre det. BBB kan allerede mot HamKam prøve å innføre denne. Synes at det var et veldig godt forslag!!

Stoffi

Quote from: "KEA"Bra forsøk. men som nesten alle andre forsøk her kommer sangen neppe lenger enn hit....



Til neste sesong blir det faktisk annerledes. Vi er en organisert, bevisst kjerne som faktisk VIL synge og lære nye sanger. Folk som ikke synger vil bli flyttet vekk.

Uten å kunne snakke for alle mine venner som har BBB-partoutkort neste år, så er er vi klar for å lære nye sanger og få de innført. Vi står noen på sangfeltet og noen rett ved siden av.

Tvil ikke, vi skal få nye sanger innført.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

C@Bøe_79

Sang-gruppen er noe som skal jobbes med mot neste sesong, i år står disse for spredt til at de kan gjøre noe.
Bataljonen har nok sett det samme som meg, at det er umulig å innføre sanger på Store Stå så lenge ingen tar nok ansvar til å starte sanger.
Så tviler det blir gjort noen større grep i år, men det vil bli bedre til neste år....
Ellers er det jo lov å innføre sanger selv, Henk,Frode,Tore og Morten er vel ikke nødt å hjelpe å innføre sanger??
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brodtkorb

Quote from: "Skumling"Mel. Blue Moon (http://www.youtube.com/watch?v=ioQuD_HMJ1E)

Rød makt!
Født med en flammende tro
Bundet på livstid til Brann
Merket i sjel og i blod

Rød makt!
Håpet vil aldri dør hen
Atter en gang skal det skje
Gullet til Bergen igjen


Del ut kritikk, slakt, ros eller forslag til forbedring...(ja jeg vet at Klanen bruker denne.)

Edit: forandret litt tekst



Meget bra ...... Skal plotte den inn i hardiscen .... for denne kan bli stor


HEIA BRANN  ....... bruk stemmen alle mann

dudo

Andresen
han e litt smålubben
spiller for sportsklubben
han elsker SK Brann
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up