• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã?rets spiller er utvilsomt

Started by azul, October 25, 2006, 09:59:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

azul


Henki

Hmm, det der var faktisk et ganske interessant forslag. Etter en litt treg start har jo han virkelig kommet som et skudd. Jeg for min del tror han seiler opp som en outsider i forhold til Winters, Miller, Sigurdson og Andresen. Så kan man spørre seg om noen av dem fortjener tittelen mer enn Vaagan Moen...
Ballen skal fremover!

Kararay

hva med Opdal da? han har aldri stått bedre eller gjort mindre feil enn i denne sesongen...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Stoffi

PVM blir årets unge spiller.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Kjella

Jeg mener at Sigurdson burde blitt årets spiller.
Han har blomstret etter at han ble midtstopper og er blitt en av norges beste etter min mening.

Superjack

Det er tråd om dette allerede!
Brannsupporter.

maxwax

Ihvertfall ikke Gashi.
Hvordan kunne vi......?

Henki

Maynor Suazoo burde jo være med i tetskiktet når det gjelder årets Brannspiller...
Ballen skal fremover!

Stoffi

Quote from: "maxwax"Ihvertfall ikke Gashi.
Hvordan kunne vi......?


Har du postet noen poster som IKKE handler om hvor dårlig Gashi er?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Falkman

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "maxwax"Ihvertfall ikke Gashi.
Hvordan kunne vi......?


Har du postet noen poster som IKKE handler om hvor dårlig Gashi er?


satt og tenkte pÃ¥  det samme... folk som KUN e intererssert i fortelle om kor dÃ¥rlig de syns  enkelte spillere e, kan holde seg langt vekke fra forumet.

Chrisstah

syns ørn har vært veldig god i år! han har hvertfall vært tippeligaens overaskning!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Derabilo

Opdal uten tvil. Han fortjener prisen.

PVM er årets unge spiller. Og i mine øyne årets midtbanespiller i Norge, klar vinner av Kniksen-prisen. Der tar vel Opdal og en pris.
Bergen ut av Norge -

Red Rabitt

Ikke har han fått sang av oss også skal han heller ikke få denne bemerkelsen!
Martin Andresen blir mest sannsynlig kåret til årets spiller i tippeligaen!
Men ingen nevner han her inne , skandale!
Blir flau visst ikke martin får denne av oss.
Han er gjerne den viktigste spilleren for brann siden kniksen!
Hallo! VÃ¥kn opp!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

dudo

Enig med kaninen her, gitt. Greit at PVM har vært kanonbra, og at Krissy har overrasket oss alle positivt sammen med Dahl, men ingen er viktigere enn Martin. Nå må vi snart vise hvor stor pris vi setter på mannen!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

The Boss

Quote from: "Red Rabitt"Ikke har han fått sang av oss også skal han heller ikke få denne bemerkelsen!
Martin Andresen blir mest sannsynlig kåret til årets spiller i tippeligaen!
Men ingen nevner han her inne , skandale!
Blir flau visst ikke martin får denne av oss.
Han er gjerne den viktigste spilleren for brann siden kniksen!
Hallo! VÃ¥kn opp!


Mye rett i denne posten.. Føler MA er svært undervurdert av oss supportere, synges nesten aldri om han, ingen skikkelig sang er laget...Mannen får rett å slett for lite kreditt av oss.. Skandale..

Gud

Føler at Andresen er en av hovedgrunnene til at gullet er på Lerkendal og ikke på Stadion. Nei, gir heller prisen til en lokal spiller. Opdal f. eks. Kan jo være et plaster på såret for all hetsen han har fått av Brann-fansen opp gjennom årene, Andresen får jo jubel bare han sender en støttepasning.

Red Rabitt

Quote from: "Gud"Føler at Andresen er en av hovedgrunnene til at gullet er på Lerkendal og ikke på Stadion. Nei, gir heller prisen til en lokal spiller. Opdal f. eks. Kan jo være et plaster på såret for all hetsen han har fått av Brann-fansen opp gjennom årene, Andresen får jo jubel bare han sender en støttepasning.

Ok, jeg mener Brann er dårlig uten andresen, du mener brann er bedre uten andresen.
Hvorfor?( regner med det er det du mener siden du sier at gullet ville vært på stadion hadde det ikke vært for andresen).
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

The Boss

Quote from: "Gud"Føler at Andresen er en av hovedgrunnene til at gullet er på Lerkendal og ikke på Stadion. Nei, gir heller prisen til en lokal spiller. Opdal f. eks. Kan jo være et plaster på såret for all hetsen han har fått av Brann-fansen opp gjennom årene, Andresen får jo jubel bare han sender en støttepasning.


Takk til deg, du har fått for mange øl no.. God natt!

Utmedsnolken

Quote from: "Red Rabitt"
Han er gjerne den viktigste spilleren for brann siden kniksen!
Hallo! VÃ¥kn opp!


Våkn opp selv, du skal være ganske ung for å være så historieløs.

Tihi...Martin er ikke den guden dere skal ha han til, synes han bidrar for lite både offensivt og defensivt til det. Scharner som midtstopper derimot....Aah.
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up