• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Politi, blod og fullstendig klikkings på felt Z

Started by tolind, October 23, 2006, 09:23:14 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

vemundo

Hvem tror dere ender opp med å betale for at Brann skal ha bedre sikkerhet på kampene?

Sveinung Dale

Hva hvis Brann la på én krone på alle billettene som selges som ett slags pøbel og bluss-fond?
ergen og hansaøl til eg døør!

Xminator

Hva om pøblene selv betalte fondet? Og hvem er det som sier det vil stoppe med bøter? Gjentar dette seg uten av Brann utestenger de det gjelder ender det med at publikum utestenges fra kamper. Eller poengstraff. Da hjelper det ikke med all verdens fond.

Stoffi

Fikk forøvrig svar fra Bjørn Dahl, etter bare 10 minutter til og med. Vet ikke om det er frekt eller ikke å poste den her, hva synes dere?

Han skrev uansett ikke noe banebrytende.

Forøvrig sier han at felt Z tar 500 personer, men er det ikke nærmere 1000? Trodde Hansa tok 3600 tilskuere eller noe sånn.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Quote from: "Stoffi"Fikk forøvrig svar fra Bjørn Dahl, etter bare 10 minutter til og med. Vet ikke om det er frekt eller ikke å poste den her, hva synes dere?


He he. Du er "forsvarer" både eggkasting, ødelegging av stoler og bluss. Men å legge ut en mail er for frekt?:)
Rød makt på Hansa

Stoffi

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Fikk forøvrig svar fra Bjørn Dahl, etter bare 10 minutter til og med. Vet ikke om det er frekt eller ikke å poste den her, hva synes dere?


He he. Du er "forsvarer" både eggkasting, ødelegging av stoler og bluss. Men å legge ut en mail er for frekt?:)


Kunne jo tenkes at en journalist snapper den opp eller noe. Vet ikke hva som er allment akseptert her jeg. Men som jeg sa, det står ingenting banebrytende der.

Jeg forsvarer forøvrig at Iversen fortjente egget, men at det var idiotisk å kaste egget. Forskjell på tanke og handling. ;)

For å sitere Bjørn Dahl; Bluss er tøft.T�FFT, noe som er feil. :p Men det sitatet er tatt ut av en kontekst, han er motstander av bluss på tribunen, merkelig nok. ;)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Candyman

Quote from: "C@Bøe_79"Likte Johan Golden sin framstilling av eggkasteren på "9 av 10 Nordmenn" igår.

Det må være frustrerende for bergenserne å se spissene skyte i hytt og gevær, og baller flyr alle andre steder enn mot mål.
Og så kommer en dritings supporter og fyrer et egg midt i kassen til Ivers fra tribunen.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Bassew

Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Vestkanten

Quote from: "Bassew"


Ja, det må han være, fordi det er ingen andre brannsupportere som holder med et lag i England. Kun Brann betyr noe, vi har aldri blitt påvirket av engelsk fotball, det er kun Brann som gjelder for oss...Det er det som gjør oss unik, at det kun er Brann, ikke noe annet betyr noe, kun Brann. At NRK sendte tippekamper i gamle dager fra øyen brydde vi oss aldri om, gøyere med finsk fjernsynsteater på torsdager og tro og liv om tirsdagen, fordi det var kun Brann vi brydde oss om.
Heia Brann!

kapteinen

Quote from: "Bassew"


Tror nettop du gjorde deg fortjent til hedersmedlem i denne kategorien.
Z

klysa

Quote from: "Stoffi"Fikk forøvrig svar fra Bjørn Dahl, etter bare 10 minutter til og med. Vet ikke om det er frekt eller ikke å poste den her, hva synes dere?

Han skrev uansett ikke noe banebrytende.

Forøvrig sier han at felt Z tar 500 personer, men er det ikke nærmere 1000? Trodde Hansa tok 3600 tilskuere eller noe sånn.


Trur nok han surrer godt ang folk på z ja (øvre\nedre)

Texas

Quote from: "Bassew"


Tror de fleste her inne har et lag i england som de holder med, om enn ikke like lidenskapelig som de holder med brann. skjønner ikke hvordan du kan skamme deg over frode øverli...

Utmedsnolken

Quote from: "Bassew"


Det  er vel lov Ã¥ like fotball utenom Brann ogsÃ¥? Jeg er stor fan av selve spillet, i tillegg til Ã¥ elske Brann, og nekter Ã¥ se pÃ¥ meg selv som en slags sviker pga det.
"og der snubler Sæternes igjen"

Stoffi

Quote from: "Bassew"


To av de jeg har partoutkort sammen med, er innbitte Liverpool fans. Han ene ville holdt med Liverpool fremfor Brann, mens han andre hadde holdt en knapp på Brann. Hvert år, drar de til England for å se fotball, har vært med en gang selv også.
Personlig synes jeg det blir for dumt å sette Liverpool foran Brann, men det er kun min mening.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

DeeDee

For et forum. Er diskusjonen anglofili nå?
Nei, inn med pakket. At det koker over for noen av de mest innbitte supporterne når vi taper gullet hjemme mot RBK skulle egentlig bare mangle. Kasting og hærverk er ikke et problem på stadion, det skjedde en gang. 43 år og for mye fyll er nok forklaringen for noen av "blusserne"

BL

Quote from: "Stoffi"Fikk forøvrig svar fra Bjørn Dahl, etter bare 10 minutter til og med. Vet ikke om det er frekt eller ikke å poste den her, hva synes dere?

Han skrev uansett ikke noe banebrytende.

Forøvrig sier han at felt Z tar 500 personer, men er det ikke nærmere 1000? Trodde Hansa tok 3600 tilskuere eller noe sånn.


Han snakker sikkert om øvre Felt Z.
Hansa-
Felt Z

Candyman

Quote from: "Bassew"

Hehe....tror du har noen psykoser du også. Jeg ville aldri holdt med ett engelsk lag foran Brann, men jeg har ett engelsk lag jeg følger og holder med allikevel. Sett at du skal ta bort alle på stadion som heier på liverpool, united, arsenal, leeds, stoke, hull, qpr osv...så hadde du faktisk blitt rimelig enslig der oppe. Sikkert du og noen hundre til...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH"Ellers så er det synd Brann ikke kan "unne" oss å blusse noen ganger i året, boten for kun blussing ligger på mellom 15 000-30 000kr, noe som ikke er så veldig mye for Brann.


Hva hvis Brann får en dårlig sesong og eneste sjansen til å få UEFA-cup er gjennom Fair Play slik som i år. Men så raser vi nedover listen pga blussing. Da kan vi snakke om mer en noen tusenlapper i tapte inntekter.


Det er det verdt for å få litt blussing!
UEFA cupen virker det jo som om Brann gir fullstendig faen i uansett.
Når vi ryker ut mot tullelag fra Sverige som vi gjorde, så er det vel ikke så viktig å være med der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Texas

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH"Ellers så er det synd Brann ikke kan "unne" oss å blusse noen ganger i året, boten for kun blussing ligger på mellom 15 000-30 000kr, noe som ikke er så veldig mye for Brann.


Hva hvis Brann får en dårlig sesong og eneste sjansen til å få UEFA-cup er gjennom Fair Play slik som i år. Men så raser vi nedover listen pga blussing. Da kan vi snakke om mer en noen tusenlapper i tapte inntekter.


Det er det verdt for å få litt blussing!
UEFA cupen virker det jo som om Brann gir fullstendig faen i uansett.
Når vi ryker ut mot tullelag fra Sverige som vi gjorde, så er det vel ikke så viktig å være med der.


Det spiller vel ingen rolle om det er verdt det for supporterene om ikke det er verdt det for brann. I så tilfelle kan jo de supporterene, som absolutt vil ha blussing, samle inn et par hundretusen hver sesong som de kan betale bøter for.

BL

Kan jo sende en stor takk til Bjørn Dahl og NFF. De klarte å ta livet av stemningen...
Hansa-
Felt Z

Chrisstah

hvis du ser på målene på www.fxt.no fra rosenborg kampen! så ser du hvor unødvendig politimannen løper opp under straffen! se heelt nedi hjørnet i bilde!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

YadaYada

Ble sluppet noen "røykbomper" på Lerkendal idag og. Men det blir vel sett igjennom fingrene til NFF siden Rosenborg nå til neste år skal ut å hevde norsk suvernitet internasjonalt.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

thfc

Quote from: "BL"Kan jo sende en stor takk til Bjørn Dahl og NFF. De klarte å ta livet av stemningen...


Tja, Bjørn Dahl har vel ikkje gjort noko gale?

Men at stemninga var bås, det var den. Totalt useless. Virka som at mange på Z "saboterte" stemninga i dag, ved ikkje å delta...
 - my place on earth


Stoffi

Quote from: "thfc"
Quote from: "BL"Kan jo sende en stor takk til Bjørn Dahl og NFF. De klarte å ta livet av stemningen...


Tja, Bjørn Dahl har vel ikkje gjort noko gale?

Men at stemninga var bås, det var den. Totalt useless. Virka som at mange på Z "saboterte" stemninga i dag, ved ikkje å delta...


Jepp, og du så hvor jævla tragisk stemningen ble på Stadion. Store Stå var musestille i størstedelen av kampen, det samme var Felt Z, og dermed resten av Stadion. Lavmål stemningsmessig, og det viser hvor mye felt z betyr for stemningen.

En jeg satt med gikk tilfeldigvis med caps og sivilt idag. Ble grundig sjekket av purken og de ringte stasjonen for å sjekke navnet hans.

Bjørn Dahl og NFF vil drepe stemningen, da skyter de seg selv i foten.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

bernu

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "thfc"
Quote from: "BL"Kan jo sende en stor takk til Bjørn Dahl og NFF. De klarte å ta livet av stemningen...


Tja, Bjørn Dahl har vel ikkje gjort noko gale?

Men at stemninga var bås, det var den. Totalt useless. Virka som at mange på Z "saboterte" stemninga i dag, ved ikkje å delta...


Jepp, og du så hvor jævla tragisk stemningen ble på Stadion. Store Stå var musestille i størstedelen av kampen, det samme var Felt Z, og dermed resten av Stadion. Lavmål stemningsmessig, og det viser hvor mye felt z betyr for stemningen.

En jeg satt med gikk tilfeldigvis med caps og sivilt idag. Ble grundig sjekket av purken og de ringte stasjonen for å sjekke navnet hans.

Bjørn Dahl og NFF vil drepe stemningen, da skyter de seg selv i foten.


Vel og bra at stemningen er avhengig av felt z, men felt z er IKKE avhengige av de få bråkmakerne som ødelag forrige helg. Jeg tenker stemningen er tilbake neste år jeg ;)
Og da kan vi synge for å "overdøve" nye SS på nedre.
HANSA - Z

blahblah

Var en del tomme seter på hansasvingen, dette har vel noe med at politiet har utestengt flere, så selv et par stykker både på hansasvingen og Store Stå ble kastet ut med engang de kom. så at felt z prøvde og lage dårlig stemmning med "vilje" er nok feil.

klysa

Quote from: "The Boss"


Tenk på forutsetningene vi hadde til ferien du, sose vekk utallige poeng på regelrett taktisk udugelighet. Så en så fint sa det i sommer\høst på et annet forum , "blir de sølv i nå, så vil det smake like godt som i smøre inn trynet med avføring"

Mjelde må helt klart gå.

blahblah

Quote from: "The Boss"

Alle har sine menninger, når du mener mjelde må bli bør no faen andre få mene det de vil om han må gå. herregud...

Stoffi

Quote from: "blahblah"
Quote from: "The Boss"

Alle har sine menninger, når du mener mjelde må bli bør no faen andre få mene det de vil om han må gå. herregud...


Riktig. Mener selv Mjelde må gå. Mannen greier jo ikke holde skikkelige treninger, eller gjøre taktiske bytter som hjelper.
Og som blahblah sa, han greide å rote vekk seriegullet som lå i lommen vår.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!


Stoffi

Quote from: "Pondan"Bjørn Dahl og NFF vil drepe stemningen, da skyter de seg selv i foten???

Dummeste og mest tragiske jeg har lest..



NFF vil ha alle til å sitte. Da skyter de seg selv i foten. NFF vil ha folk til å slutte å banne, da skyter de seg selv i foten.
Uenig kanskje?

Bjørn Dahl vil ha ut alle "guttene" fra Felt Z, da skyter han seg i foten. Stemningen er viktig, og de bidrar faktisk sterkt. Ekstra stemning = ekstra tilskuere og mer blest om klubben.
Her kan vi være uenig, men du vet min mening.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Pondan

NFF får aldri oss til og sitte ned, så drit i hva de mener og vil..
Bjørn Dahl vil ha ut alle "guttene" fra Felt Z som lager bråk og dummer oss andre ut.. FULLT enig at han skal gjøre det.. Får ikke flere tilskuere når egg og bluss flyr over hodene til folk..

bernu

Quote from: "Stoffi"
Bjørn Dahl vil ha ut alle "guttene" fra Felt Z, da skyter han seg i foten. Stemningen er viktig, og de bidrar faktisk sterkt.


Stoffi, ikke lag dette til en sak om at Bjøn Dahl vil ha ut "guttene".
Det er ingen som har sagt at det er de som skal ut ? Eller andre casuals ? Eller alle juletrær ? Eller ditt eller datt ?

Det handler om at de som ødelegger med bråk og slossing og hærverk må fjernes.
Samme hvilken gruppering de tilhører. Slik oppførsel bør være unødvendig av alle !
HANSA - Z

klysa

Quote from: "Pondan"NFF får aldri oss til og sitte ned, så drit i hva de mener og vil..
Bjørn Dahl vil ha ut alle "guttene" fra Felt Z som lager bråk og dummer oss andre ut.. FULLT enig at han skal gjøre det.. Får ikke flere tilskuere når egg og bluss flyr over hodene til folk..


Herre.
Vart nå kastet bluss\gjenstander fra andre tribuneseksjoner en feks z, så då må dahl få ut de og da? Skjønner faktisk ikke hvorfor alle henger seg opp i hva som foregår på z, pass på dere selv og deres egne plasser.

Pondan

Stakkars.. folk på tidligere felt z blir vist trakket på.. No er det mest bråk på felt z enn andre plasser.. Vaktene har jo full oversikt på hvor ting skjer.. Om det var noen på enden av SS eller på umbro så er de sikkert tatt også..

blahblah

Quote from: "Pondan"

Bombe at pondan kommer med det pisset der, er nok en del som ikke fortjente og bli stengt ute som ble det idag, noen av de var visst ikke på Rosenborg kampen engang. Det Brann gjør nå ser det ut til er at de tar alle over en kam. det er nok enda mer lavmål spør du meg.

Stoffi

Quote from: "blahblah"
Quote from: "Pondan"

Bombe at pondan kommer med det pisset der, er nok en del som ikke fortjente og bli stengt ute som ble det idag, noen av de var visst ikke på Rosenborg kampen engang. Det Brann gjør nå ser det ut til er at de tar alle over en kam. det er nok enda mer lavmål spør du meg.


Hvis det stemmer at folk som ikke var på RBK kampen ble stengt ute, er det latterlig.

Og Pondan, du oppfører deg som tulling.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

klysa

Quote from: "blahblah"så at felt z prøvde og lage dårlig stemmning med "vilje" er nok feil.


Tøv.


Brann&Bergen

Den burde noen sende på mail til klovnen selv. Hvis de har så jævla kontroll på disse bråkmakerene og har nektet disse adgang, hvorfor må de gjenværende sitte til skue og latter for andre, under belysing som hadde egnet seg på en operasjonssal.

bernu

Quote from: "Brann&Bergen"Den burde noen sende på mail til klovnen selv. Hvis de har så jævla kontroll på disse bråkmakerene og har nektet disse adgang, hvorfor må de gjenværende sitte til skue og latter for andre, under belysing som hadde egnet seg på en operasjonssal.

De hadde lys på i taket på hele stadion.....
HANSA - Z

Brann&Bergen

Det var montert tre ekstra lamper i taket over øvre Z!

blahblah

Quote from: "klysa"Kunne ikke sakt det bedre selv

http://www.alltidfotball.no/?module=articles&id=2221&tournament=1

Utrolig bra skrevet. Og tror de fleste er enig idet han sier der.

Stoffi

Quote from: "Brann&Bergen"Det var montert tre ekstra lamper i taket over øvre Z!


Ja, jeg syntes det var noe merkelig med lyset.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Quote from: "klysa"Kunne ikke sakt det bedre selv

http://www.alltidfotball.no/?module=articles&id=2221&tournament=1


Meget bra artikkel. Kunne ikke sagt det bedre selv.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

bernu

Quote from: "blahblah"
Quote from: "klysa"Kunne ikke sakt det bedre selv

http://www.alltidfotball.no/?module=articles&id=2221&tournament=1

Utrolig bra skrevet. Og tror de fleste er enig idet han sier der.


Nå må ikke du ta på deg ansvaret med å være talerør for massene her da....;) he he ... Jeg vet om mange som ikke er enige i den.
Den er ektremt spissformulert og inneholder synspunktene til en type gruppering + en hel del faktafeil.
SÃ¥ fantastisk syns jeg ikke den er ;)
HANSA - Z


Stoffi

Quote from: "Glimten"Hvem er så pakket?


Kunne gjerne vært kvitt Altanen og lignende pakk.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

BL

Quote from: "Glimten"Veldig bra artikkel fra www.alltidfotball.no. Send den til Bjørn Dahl. Direktøren.


Sendt.
Hansa-
Felt Z

Go Up