• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Royal League

Started by Radney, October 22, 2006, 22:42:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Radney

Nå må vi virkelig støtte oppom laget vårt og fylle tribunene i Royal League. Stappfulle tribuner og trøkk då blir vi Skandinavisk Mester og det er vel noe og være stolt over. På tide og ta det fra Danmark og ta det til Bergen!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

rødesk

Før vi kan begynne å tenke på rl, bør vi sikre 2.plassen..

Fylle tribunene mot Hamar og Viking borte
oen må gå...!

Radney

Joda, men nå har vi jo klart å fylle tribunen mot Ham Kam. Billettene er hvertfall solgt og då tror jeg de med billetter stiller også! Til Stavanger vet vi ikke hvor mange billetter vi får enda. Vi må fylle tribunene i Royal League. Vise at vi har de beste supporterne i Skandinavia!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Henki

Quote from: "Radney"Nå må vi virkelig støtte oppom laget vårt og fylle tribunene i Royal League. Stappfulle tribuner og trøkk då blir vi Skandinavisk Mester og det er vel noe og være stolt over. På tide og ta det fra Danmark og ta det til Bergen!


Royal League er totalt uinteressant. Etter kampen mot Ham-Kam er det pause. En lang en. Til april neste år.
Ballen skal fremover!

Jonasbrann1

Royal Leauge? trist turnering, med triste lag og triste spillere. Noe jeg absolutt ikke bryr meg om, men mot Ham Kam må vi støtte laget for fullt!
Blod e tjukkare enn vann

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Radney

Quote from: "Henki"
Quote from: "Radney"Nå må vi virkelig støtte oppom laget vårt og fylle tribunene i Royal League. Stappfulle tribuner og trøkk då blir vi Skandinavisk Mester og det er vel noe og være stolt over. På tide og ta det fra Danmark og ta det til Bergen!


Royal League er totalt uinteressant. Etter kampen mot Ham-Kam er det pause. En lang en. Til april neste år.


Hallo, hva er det for en mentalitet då? Stavanger turen er årets siste seriekamp ja. Royal League og CL kvalikk er viktig for ekte supportere!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Radney

Er du Brann supporter stiller du i Royal League også! Så enkelt er det!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Chrisstah

Quote from: "Radney"
Quote from: "Henki"
Quote from: "Radney"Nå må vi virkelig støtte oppom laget vårt og fylle tribunene i Royal League. Stappfulle tribuner og trøkk då blir vi Skandinavisk Mester og det er vel noe og være stolt over. På tide og ta det fra Danmark og ta det til Bergen!


Royal League er totalt uinteressant. Etter kampen mot Ham-Kam er det pause. En lang en. Til april neste år.


Hallo, hva er det for en mentalitet då? Stavanger turen er årets siste seriekamp ja. Royal League og CL kvalikk er viktig for ekte supportere!


blir ingen cl kvalik uansett!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Radney

Okei CL er vel håpløst nå, men vi skal hvertfall bli best i Skandinavia og då trenger vi den 12 mann!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

nyhammeroivind

Det er vel slik at bare et lag fra Norge for sjansen til å kvalifisere seg til Champions League.
I fjor var det vel bare VIF som var i kvaliken.

Chrisstah

Quote from: "Radney"Okei CL er vel håpløst nå, men vi skal hvertfall bli best i Skandinavia og då trenger vi den 12 mann!


enig! skjønner ikke hvorfor alle ser ned på denne turneringen! dette er flott og det går på vinteren!

det e bare nr1 i norge som kommer til CL kvalik tror eg!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krøvel vellevold

Ja, det blir jo kjempefestlig å møte RBK i Royal League nå! Kjempegreier! Er vi heldige, kan vi møte dem allerede lørdagen etter serieavslutningen. Det blir litt av en revansj å slå dem der!!!

NOT!

Det blir snarere et helvete å komme opp til trondheim og bli tytt ørene fulle om hvor mange seriegull de har nå, og hvor lenge det er siden sist vi vant, osv.

Nei, det smarteste er å gi sølvet til LSK slik at vi slipper å se mer til disse helvetes trønderne før neste sesong!
Legg ned hele klubben!

Radney

Nå må vi slå de ekle trønderne!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Plekter

Utrolig kjedelig å møte RBK igjen...

bulldog

torsdag 9 november rbk- brann
bulldog

Xminator

Vi slår RBK i begge kampene og er høyt oppe før sesongen 2007. Da går jeg i hi, det kan bare bli nedrykk om det skjer.

anders_flanderz

Quote from: "Radney"Er du Brann supporter stiller du i Royal League også! Så enkelt er det!


AMEN!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Sogningen

Alt for Bergen og alt for Brann. Da er det bare å stille alle mann!!

KEO

Brann sine kamper i RL



1. N1 - N2  09 Nov 19:00  
2. OB - N2  25 Feb 19:00
3. N2 - S4  26 Nov 19:00  
4. N2 - OB  03 Dec 19:00  
5. N2 - N1  07 Dec 19:00  
6. S4 - N2  10 Dec 19:00  

Brann er N2 som de fleste sikkert skjønner.
Det kan bli noen fine Desember turer på stadion i år.
Nu kør vi!

Professoren

Skjønner ikke at folk har et så negativt syn på Royal League. Det er ikke akkurat Champions League, men det korter ned pausen, og det er langt mer interessant enn vanlige treningskamper mot Løv-Ham osv

Professoren

Skjønner ikke at folk har et så negativt syn på Royal League. Det er ikke akkurat Champions League, men det korter ned pausen, og det er langt mer interessant enn vanlige treningskamper mot Løv-Ham osv

Morriss

Håper at Brann trøkker til i RL og vinner hele dritten. Det skylder de oss etter denne skuffelsen. Gleder meg veldig til RL nå, det skal bli bra å restarte litt, og tenke på annet enn serien. Gleder meg til bortetur og fanatiske svensker eller dansker. Blir nok tur til sverige tror jeg.

Royal League er en herlig mulighet til å tjene noen kroner, få god matching og ikke minst for oss fans å se god fotball også om vinteren!

krøvel vellevold

Quote from: "KEO"Brann sine kamper i RL



1. N1 - N2  09 Nov 19:00  
2. OB - N2  25 Feb 19:00
3. N2 - S4  26 Nov 19:00  
4. N2 - OB  03 Dec 19:00  
5. N2 - N1  07 Dec 19:00  
6. S4 - N2  10 Dec 19:00  

Brann er N2 som de fleste sikkert skjønner.
Det kan bli noen fine Desember turer på stadion i år.


Ikke stol på klokkeslettene! De er like troverdige som når serieterminlisten kommer og det står 18:00 på alle kamper. RBK-kampen borte går f.eks. 19:30.
Legg ned hele klubben!

arntf

Quote from: "Professoren"Skjønner ikke at folk har et så negativt syn på Royal League. Det er ikke akkurat Champions League, men det korter ned pausen, og det er langt mer interessant enn vanlige treningskamper mot Løv-Ham osv


Når en tenker på at det eneste reelle alternativet for RL er vanlige treningskamper, så er det direkte besynderlig at folk er så negative innstilt til turneringen. Jeg gleder meg ihvertfall til RL. I år går trofeet til et norsk lag, sann mine ord.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Erlend

jeg skal prøve Ã¥ komme meg utover til hjemmekampene.  HÃ¥per det kommer mange

Franky

Royal League blir konge!!

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "Erlend"jeg skal prøve Ã¥ komme meg utover til hjemmekampene.  HÃ¥per det kommer mange


fins EN enklel måte å få mange på staddaen på, det e å sette billett prisene kraftig ned. vil aldri komme over 7500 me dagens priser (utenom mot RBK)
RANN<3

Haugen2

På Lerkendal koster det 250 kr for alle kampene i gruppespillet for oss som har sesongkort på Tribune Vest.

Red Rabitt

Tror nok interessen for Royal League nÃ¥dde sitt absolutte bunnnivÃ¥ i fjor, da vil det være enklere Ã¥ se positivt pÃ¥ det i Ã¥r,  nÃ¥r det garantert blir stigning i interesse  siden Brann er med.
Er forferdelig dumt at en ikke blir belønnet med noe for å være med, hadde jo vært sinnsykt artig å få til en cl kvalikk selvfølgelig, men det skal nok utrolig mye til.
Er jo og totalt urealistisk, siden dette er særegent for de 3 landene som er representert.
Det som hadde økt interessen betraktelig var en vinner pott på 50 000 000 og ingenting til de andre, da hadde det blitt mye større innsats fra klubb, spillere og supportere.
Tenk en finale mellom Brann og FC København med 50 000 000 til vinneren og null til taperen!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

En ting som er viktig å tenke på når royal league begynner på stadion, er å støtte brann økonomisk, ingenting er bedre enn det!
Alle kroner som kommer inn er kjempepositivt og vil på sikt bidra til bedre spill på banen.
Pluss det blir jo og artig å se på hvor langt de har kommet i stadion riving , bygging live:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Xminator

Du får jo også det 4 store lagene i Norge denne gangen. Det blir noe annet med 4000 på Stadion enn 50 på Startkamp i Drammen.

Og igjen, om det ikke kan spilles kamper på Stadion håper jeg virkelig RL-ledelsen skjønner at en stappet full vestlandshall er TV-fotball enn 250 eksilbergensere på bislett.

arntf

Quote from: "Xminator"Og igjen, om det ikke kan spilles kamper på Stadion håper jeg virkelig RL-ledelsen skjønner at en stappet full vestlandshall er TV-fotball enn 250 eksilbergensere på bislett.


Så lenge man umulig kan bruke sin egen stadion, så er jeg enig med deg på det. Husker kampen som VIF kjørte i Valhall. Det så både ganske fullt og steminingsfullt ut der.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

jako

Noen som skal oppover neste torsdag?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Luke Skywalker

Hele RL er totalt meningsløst. Det er litt mer interessant enn en normal treningskamp.
FÃ¥r klubbene FIFA poeng for dette? Nei.
FÃ¥r de mye penger? Nei.
Mye omtale i Europa? Nei.
Er det en gulerot for spillere som vurderer å komme til skandinavia? Lite trolig.

Må ærlig si at jeg faktisk ikke forstår vitsen. Hadde det vært med litt større klubber, som f.eks tyske, hadde vi snakket. Men jeg bryr meg katten om de 4 beste lagene i Sverige og Danmark. Og på toppen av det hele blir spillerne skadet, og gressmatten ødelagt. Legg ned hel ligaen!
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Xminator

Deg om det. Jeg ser frem til RL...

arntf

Quote from: "Luke Skywalker"Hele RL er totalt meningsløst. Det er litt mer interessant enn en normal treningskamp.
FÃ¥r klubbene FIFA poeng for dette? Nei.
FÃ¥r de mye penger? Nei.
Mye omtale i Europa? Nei.
Er det en gulerot for spillere som vurderer å komme til skandinavia? Lite trolig.

Må ærlig si at jeg faktisk ikke forstår vitsen. Hadde det vært med litt større klubber, som f.eks tyske, hadde vi snakket. Men jeg bryr meg katten om de 4 beste lagene i Sverige og Danmark. Og på toppen av det hele blir spillerne skadet, og gressmatten ødelagt. Legg ned hel ligaen!


Så gå og se treningskamper istedet da. Kos deg...
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Luke Skywalker

Det er nettopp det jeg ikke gidder... Treningskamper og RL er kjedelig uten spenning. Hvis jeg tar feil, og noen kan gi meg grunn til det, hører jeg gledelig på forslag men det er visst ikke noen som har noen gode begrunnelser for RL.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Xminator

Matching på høyt nivå.
Penger til klubben. Det er langt fra økonomisk ugunstig med ett godt sportslig resultat.
Hvem faen bryr seg om fifa-poeng. Vi får ikke de gjennom cup eller serie heller...
Hvem faen bryr seg om omtale i europa.
Motivasjon for trening frem til juleferien. Alternativet hadde vert en måned med grunntrening. Nå trener de for kamp.
Skader? Ikke mer enn om de skulle rullet rundt på iskulene i rådalen.
Sportslig nedtur? Lillestrøm hadde suksess i starten av sesongen. Spør Røssler hvorfor det gikk til helvete resten av sesongen.

Du er rimelig alene om den meningen der. Kampen mot Rosenborg tidlig i desember får nok alt annet enn treningskampstatus. Vi får bare håpe vi ikke må vinne den for å gå videre...

arntf

... ditto angående kampen 9. november også.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

gunkar

Fordi som ikke reiser oppover:
Torsdag 9. november 19:15 - 21:30
Sport Royal League: Rosenborg - Brann  
TVN
Direkte fra Lerkendal Stadion i Trondheim. Kommentatorer er Espen Tvedt og Ivar Morten Nordmark.
rann, Brann og bare Brann

Nixon

http://www.fxt.no/royalleague/article792252.ece

Henke slakter RL!
Tipper han ikke blir å se på Stadion i slutten av november hvis vi skulle møte Helsingborg...
Rød makt på Hansa

enavgutta

Det blir utrolig kjekt med La Manga fotball nå istedenfor Mesterliga. Gu kor vi gleder oss!!

Lynn


Go Up