• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvordan blir festen?

Started by Red Rabitt, October 18, 2006, 20:56:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Red Rabitt

Er det noen som vet hvordan opplegget rundt festen mot rosenborg vil bli?
Vil det bli noen store vorspiel utenom fotballpuben på søndag?
Blir det felles brann tog opp til stadion?
Blir det nye sanger, bluss og masse krepp papir?
Så det ble brukt bluss på ham kam -rbk, så da kan vi og!
Dette er jo større enn en cupfinale, så det må jo bli noe skikkelig greier!
Bør jo og manes opp til stor stemning i avisene på forånd.
Bataljonen kunne jo fek gått ut med et ønske om et stadion i helt rødt og 18 000 syngende bergensere.:)
Og kanskje flaggdag burde bli benyttet!?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

C@Bøe_79

Det blir fotballkamp kl.20 på Stadion. Er vel ikke så spesiell denne kampen, ellers håper jeg det blir vanvittig stemning på kampen.
Og flagg blir det NOK av, tro meg..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

kapteinen

Quote from: "C@Bøe_79"Det blir fotballkamp kl.20 på Stadion. Er vel ikke så spesiell denne kampen, ellers håper jeg det blir vanvittig stemning på kampen.
Og flagg blir det NOK av, tro meg..


Lurte på en ting ang flagg og lignende.
Hvilken regler har Brann for dette?Med tanke på størrelse og lignende hvis vi har lyst å ta med noe hjemmesnekret!
Z

C@Bøe_79

Det må ikke rakke ned på noen, ikke politisk og ellers ingen negativ vending.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

kapteinen

Ok.Syntes bare jeg hadde hørt noe om lengden på stangen, men det er sikkert bare jeg som roter litt..
takk!
Z

C@Bøe_79

Hold den under 3-4m så går det nok fint... Stangen må ikke kunne brukes som slag våpen, det er veldig viktig..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Red Rabitt

Quote from: "C@Bøe_79"Det blir fotballkamp kl.20 på Stadion. Er vel ikke så spesiell denne kampen, ellers håper jeg det blir vanvittig stemning på kampen.
Og flagg blir det NOK av, tro meg..

Ja ironi er en fin ting, det er ifølge media og meg selv med flere den største kampen på 20 år i norsk fotball!
At brann faktisk skal spille seriefinale mot rosenborg på brann stadion er ganske sinnsykt!
Så jeg håper det blir et verdig opplegg før kampen for oss sup!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

C@Bøe_79

Hva er stort meddenne kampen?
Presset på spillerene?

Det er det eneste, det er en fotball-kamp.
Viking-kampen og Ham/Kam-kampen er viktigere enn denne..
Det blir konsert på Festplassen Lørdag kl.12, mer vorspiel har ikke jeg hørt om..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

SK BRANN

QuoteHva er stort meddenne kampen?
Presset på spillerene?

Det er det eneste, det er en fotball-kamp.
Viking-kampen og Ham/Kam-kampen er viktigere enn denne..
Det blir konsert på Festplassen Lørdag kl.12, mer vorspiel har ikke jeg hørt om..

Selvføgelig er denne kampen viktigere enn Hamkam og viking kampen, Tar vi ikke 3 poeng her så er vi ute av kampen om gullet og kamma kampen blir en kamp for sølvet..
Men når rosenborg er beseiret blir kamma kampen selvfølgeligden viktigste på 20 år.
Men å si at dette ikke er en sinnsykt viktig kampmed tanke på gullet er helt håpløst, ikke bare tar vi 3 poeng,men vi hindrer rosenborg i å ta poeng, en såkalt 6 poengs kamp!!
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"


Jay Tee

Noen som vet kor den storkjermen kommer til og stå?
eia brann

Stoffi

Quote from: "C@Bøe_79"Hold den under 3-4m så går det nok fint... Stangen må ikke kunne brukes som slag våpen, det er veldig viktig..


Kapteinen, vi bruker det store flagget som fallskjerm, daler ned på banen og slår i hjel keeperen med flaggstangen. Synes alle bør gjøre en innsats her, lag flagg med flaggstenger og vær fallskjerjegere!

Vet det ikke er dine regler, Christian.  :)  NøFF eller Brann, men jeg skjønner hva du mener.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Morriss

Quote from: "C@Bøe_79"Viking-kampen og Ham/Kam-kampen er viktigere enn denne..
Det blir konsert på Festplassen Lørdag kl.12, mer vorspiel har ikke jeg hørt om..



Det er vel å ta hardt i. Denne kampen er nok den viktigste. Selv om de andre også er enormt viktig.

Red Rabitt

Quote from: "C@Bøe_79"Hva er stort meddenne kampen?
Presset på spillerene?

Det er det eneste, det er en fotball-kamp.
Viking-kampen og Ham/Kam-kampen er viktigere enn denne..
Det blir konsert på Festplassen Lørdag kl.12, mer vorspiel har ikke jeg hørt om..
'
Visst du klarer å si at årets kamp i bergen mot rosenborg er mindre enn kampene mot viking og ham kam da er du bare en kverulant og en gledesdreper.
Klart kampene mot ham kam og viking er viktig, men ikke før foregående kamp er vunnet
.
Dette er en fest, hvor folk enkelte steder punger ut like mye kroner som ved en cupfinale for å se den (dessverre)(svartebørs).

Folk er villig til å løpe naken fem ganger rundt lille lonegårds vann for å få billetter til kampen!:)

Dette er større enn en cupfinale med tanke på at seriegull er av mye større verdi enn et cup gull.

Visst brann slår rosenborg har vi en gigantisk mulighet for å vinne den norske serien for første gang siden 1963.

Visst vi slår rosenborg, først da blir ham kam kampen den viktigste på 20 år.

Også kan vi slå ham kam og se frem til en sinnsyk kamp mot viking, men visst vi skal være best og vinne gullet må vi slå rosenborg i tidenes seriefinale på Brann stadion.

Jeg er ihvertfall klar for fullt kalas og skal ta dette helt ut, det blir nervepirrende kanongøy!:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

kapteinen

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "C@Bøe_79"Hold den under 3-4m så går det nok fint... Stangen må ikke kunne brukes som slag våpen, det er veldig viktig..


Kapteinen, vi bruker det store flagget som fallskjerm, daler ned på banen og slår i hjel keeperen med flaggstangen. Synes alle bør gjøre en innsats her, lag flagg med flaggstenger og vær fallskjerjegere!

Vet det ikke er dine regler, Christian.  :)  NøFF eller Brann, men jeg skjønner hva du mener.


Tror vi er for tjukk til å dale helt ned til banen.
Tenker meg vi hadde landet på studentplassene på z`en
Z

Jay Tee

men er det noen som vet kor storkjermen kommer?
eia brann

Falkman

blir innendørs. (på  Moods) se egen tråd

Go Up