• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rosenborg: Dommerens venn

Started by Jonasbrann1, October 17, 2006, 21:13:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vemundo

Leser rundt på mange lags forum i de periodene vi skal møte de, av nyssgjerrighet på hva som skrives om vårt lag og spillere.

Pleier vanligvis ikke skrive noe, men synes heller ikke det jeg skriver er fjernt på noen måte. Men dette er totalt OT, send meg heller en PM om du vil diskutere videre.

Corran

værsågod å les men alle disse masete drittsekkene av noen trødere som har vært innom her i det siste har fått terskelen ovenfor trøndere til å være syltynn
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Candyman

Får å si det sånn vemundo. Det er 17 timer til en av våre viktigste kamper på år og dag. Vi har fyrt opp stemningen i ukevis. Det nærmer seg, vi er på bristepunktet psykologisk her.

Du representerer alt vi ønsker å kjøre over på stadion i dag, tørke gresset med og sende tilbake til barteland med ett stygt 5-0 tap!! Så du kunne i teorien kommet inn her for å fortelle oss at 2+2=4. Vi hadde fremdeles ikke vært enig med deg, og du hadde fått passet påskrevet allikevel!

Hva er denne fetisjen med å prøve å "forklare" oss noe som helst. Vi vil ikke høre på noen av dere. Skjønner? Uansett om dere har aldri så rett eller er aldri så flink til å ordlegge dere angående fotballrelatert kunnskap. Ryk og reis. Les gjerne forumet, men hold kjeft eller slutt å prøve å fortjene vår velsignelse om dere absolutt må lire av dere noe.

Like barn leker best, og vi vil ikke leke med dere. In the words of Charlie Miller: Sodd off you wankers!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

arntf

quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Corran

Men så kom ikkje inn her og si at eg skal jekke meg ned. Helt greit om en Brannsupporterr eller moderator sier det til meg Men en trønder skal ikke komme inn i vårt forum og be oss jekke oss ned
Og om vi ikke er fienden deres så er dere vår fiende denne uken og i dag Driter i mine følelser for andre lag i dag er edet trønderpakket som hates og skal få :-)

Og det derre pisset om at dere unner andre suksess e bare blærete pisspreik. Dere unner ingen suksess bortsett fra dere selv.Dokker unner ingen å havne forran dere på tabellen.
Dere er en gjeng med hyklere Så drit og dra

Og no må eg ha nok en halsbranntabelett
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: "Corran"Og det derre pisset om at dere unner andre suksess e bare blærete pisspreik. Dere unner ingen suksess bortsett fra dere selv.Dokker unner ingen å havne forran dere på tabellen.
Dere er en gjeng med hyklere Så drit og dra




Ja, det er utrolig lett å si "vijnn Brajnn serien, så ska vi vær de første te å grattulér ja!". For trønderne er så rause, atte...
Legg ned hele klubben!

oyjorem

Quote from: "Corran"

Og det derre pisset om at dere unner andre suksess e bare blærete pisspreik. Dere unner ingen suksess bortsett fra dere selv.Dokker unner ingen å havne forran dere på tabellen.
Dere er en gjeng med hyklere Så drit og dra

Og no må eg ha nok en halsbranntabelett


Sinna mann... Men du, ikke si hva vi føler og hva vi unner andre. Du har ikke peiling...

Corran

Ikkje meg som har sagt ka dokker unner andre Det var et svar på arntf som sa at rbk supportere og folket på brakka unner Brann suksess

Og nei ikke en sinna mann Men nervene ligger tykt utenpå her og har litt kort lunte når det gjelder dokkerutrolig irriterende trøndere som kommer her og maser
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

oyjorem

Quote from: "Corran"Ikkje meg som har sagt ka dokker unner andre Det var et svar på arntf som sa at rbk supportere og folket på brakka unner Brann suksess

Og nei ikke en sinna mann Men nervene ligger tykt utenpå her og har litt kort lunte når det gjelder dokkerutrolig irriterende trøndere som kommer her og maser


Jo, det var nok du som sa det. Derfor jeg siterte deg. Ja, om RBK ikke skal vinne seriegull, er det ikke Brann som er den verste mottakeren i mine øyne. Jeg bor sammen med en bergenser og har ikke noe i mot at han smiler litt. Bare ikke i år. Men neste år Rosenborg ikke har sjanse, kan dere godt få gullet for min del.

Og forresten, vi har vår andel bergensere på våre forum også. Vi later i alle fall ikke som om vi er Brannfans...

Corran

Quote from: "arntf"


Her er det jeg svarte på din dust

Og eg driter i ka dokker har på dokkers forum det er dokkers problem
Dette er et forum for Brann supportere mens på vg, nettavisen og dagbladete rdet forum for alle
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

oyjorem

Quote from: "Corran"
Quote from: "arntf"


Her er det jeg svarte på din dust

Og eg driter i ka dokker har på dokkers forum det er dokkers problem
Dette er et forum for Brann supportere mens på vg, nettavisen og dagbladete rdet forum for alle

Chrisstah

mener alle trøndere det samme!???
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

oyjorem


Hansano

Skjønner ikke hva du skal inn her for uansett..

arntf

Slapp av oyjorem, det er ingenting å krangle om. Folk her har det vondt i dag, like greit å la dem jobbe seg gjennom det uten flisespikkerier fra vår side.

Jeg står for det jeg skrev forøvrig, men skjønner godt om dere ikke er i humør til å ta det i den ånden det var ment.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Go Up