• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - HamKam

Started by Brannmus, October 16, 2006, 23:31:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

eksilbergenser

Der går sølvet til helvete også.......faen no e eg lei dette drittlaget!!!
lt for Brann!

Mimz

everending story

eksilbergenser

Deilig med putt fra Helstad!!! MEN mjelde må ta noen grep i pausen. Vi er faen meg helt på trynet!
lt for Brann!

Texas

å så deilig...HELSTAD

Texas

der var sølvet sikret

YadaYada

Nå gjelder det bare å spille for at Viking rykker ned neste helg. Men vinner Tromsø idag, så er de vel i realiteten nede uansett.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

enavgutta

Dagens formasjon var jo helt bak mål. Sæternes som en slags kant fungerte jo like bra som en hest i et billøp.

Kampen sett under ett var pinlig. En uverdig avslutning. Og jeg tør ikke tenke på hvor ampert det hadde blitt om Opdal ikke hadde reddet oss på slutten.

Underlige bytter. Ufattelig at man ikke scorer da Rønningen er Higuita.
Pinlig å se dorging ved cornerflagget på i vår egen storstue.

erik1

synes at steming var dårlig i dag, så kampen på tv,, stemmer for dere som var på stadioen?å gratis med søv da!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Radney

Var en dårlig første omgang, men heldigvis en noe bedre andre omgang. Var godt med to Helstad mål.
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

eksilbergenser

Gratulerer med sølv alle sammen!!! Tar ikke akkurat av, men det var deilig at vi ihverfall ikke kollapset helt på slutten av sesongen. Når blir det bare moro i stavanger neste helg. Viking i Adecco, johoo!!!
lt for Brann!

Nixon

Quote from: "enavgutta"Dagens formasjon var jo helt bak mål. Sæternes som en slags kant fungerte jo like bra som en hest i et billøp.


Enig. Skjønner ikke hva Sæternes gjorde der ute. Når man skal kjøre en formasjon er det jo greit å ha spillere som passer i rollene. Ikke bare prøve å fylle opp med såkalte stjernespillere.

Og like merkelig at det var Helstad som måtte ut først. Han var jo vår beste spiller. Har Sæternes en egen må-alltid-spille-kontrakt?

Nesten som at Mjelde må gå.
Men bare nesten...;)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

moffy_

Ja, stemningen i dag var årsværste.. Ikke så rart igrunn, for de spilte elendig. Eneste lyspunktet var Helstad, så d va jaggu bra Mjelde byttet han ut så vi ikke fikk ha det kjekt på stadion i kveld
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Brodtkorb

Quote from: "erik1"synes at steming var dårlig i dag, så kampen på tv,, stemmer for dere som var på stadioen?å gratis med søv da!


Var trøkk ett par ganger,men synes Vi bør jage laget frem ..... Vi har tross alt en jobb å gjøre Vi å  ....    


HEIA BRANN      LA OSS JAGE DE  FRAM......   Seriemester 2007

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Henki

Er det noen som har noen som helst peiling på hvilken formasjon vi spillte med i 2.omgang i dag? Jeg kunne ikke se det ihvertfall.
Ballen skal fremover!


Kruxleiven

Hvilken formasjon var det i dag? 4-3-3? 4-2-3-1? Mjelde skal ha for at han tør prøve og at han står ved det. Bra at han tør å prøve noe nytt når laget hadde til de grader kjørt seg fast med 4-4-2 formasjonen. Men man kan likevel lure om man bare ikke må gå tilbake til det vante og trygge når det fungerer så dårlig. Den eneste som så ut til å trives med detvar Helstad. Målene kommer jo på Drillovis også. Lang ball opp, stuss fra Sæternes også løper Helstad ballen i mål. Vet ikke hva jeg skal si. Dårlig kamp, dårlig dommere og dårlig innsats. Mjelde har mye han må jobbe med. Faktisk forsvaret som var så bra i vår må gjennom en gjennomgang. Det er ikke holdbart at vi slipper inn så mange mål. Positivt med Helstad da. Brage er for øvrig en skandale og linjedommerne hadde lagt igjen brillene hjemme.

Ellers går det en sogning der som kan titulere seg med semifinalist i Champions League som overhodet ikke leverer! Ikke godt nok for semifinale i coca colacupen en gang.

Brann_ruler86

Gå ta banen!

BL

Quote from: "Brann_ruler86"Har Bjørn Dahl begynt utkastingen allerede, eller var det en stille protest eller noe slikt?


Var god plass på felt Z ja...

Ellers er det jo sjokkerende valg Mjelde tok i dag. Sæternes på kant/spiss/hengende spiss(et eller annet), en midtstopper som back, og når laget spiller skikkelig ræv tar han ut den eneste som har gjort noe bra (Helstad) for å plassere nok en spiss på vingen(eller noe sånt).
Hansa-
Felt Z

Northside

Snuten gikk jo rundt på Hansa og spurte etter legitimasjon hos folk, de hadde visst en liste med navn som ikke var velkommen i dag.

synd.

Remi

dette er det verste jeg har sett Brann spille! elendig kamp!!!


Helginho

Nei fy og fy, få blussen opp på tribunen igjen.. :p

Jay Tee

litt merkelig av mjelde og drive formasjonstrening når vi prøver og sikre sølvet. Sæternes på høyre, da kunne han heller brukt miller. Men vi vant jo, så det funket til en viss grad. men va gambling..
eia brann

Skumling

Svak forestilling i grunn, hiv denne formasjonen dit pepperen gror. Men det var aldeles herlig å se Helstad herje igjen. Tipper mannen scorer 20 mål og skyter oss til grønne skoger neste år!

Bassew

Hva som skjedde på Felt Z i dag er ikke godt å si. Det var nok flere faktorer som spilte inn. Jeg sitter ikke på noe fasitsvar her, men kan nevne at det var mange som normalt sitter på feltet som sikkert ikke ønsket å bli assosiert med de som står der som var borte. Flere ble observert på andre deler av Hansa i dag. Spillet som så til de grader viste mangle på innsats fra spillerne var nok også påvirkende. Noe boikott var det i hvert fall ikke snakk om. Sporadiske forsøk ble gjennomført, men med så lite folk som det var på feltet, var det ikke lett. At politiet gikk rundt på Hansa med en del navn som noen hevder, var vel også med på å gjøre stemningen dårlig i dag. At flere også var totalt utladet etter tapet forrige uke er meget sannsynlig en årsak.
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Klaus_Brann

Jaja, i dag ble sølvet sikret på stadion mot Ham kam, men det var litt vemodig at vi ikke tok gullet i år heller!
Jeg tryna ned ca hele gratishaugen, og var dekket av gjørme og gress før kampstart, så det starta dårlig.
Miller stakk fra stadion før utdelingen av medaljene, Andresen sa etter RBK kampen at sølv ikke betyr en dritt, og det oppsummerer vel også det en del av oss føler etter at RBK nok en gang stakk av med gullet.
Måtte Lerkendal sprenges og noen terrorister kapre puben og selvmordsbombe pakket.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

I følge VG Live hørte de Hamkam-fansen best på 0-0. Kan ikke si at jeg hørte dem en eneste gang under hele kampen. Men så er jo pressetribunen ikke så langt unna bortefeltet heller da...
Legg ned hele klubben!

BrannSupporter

Hvor er egentlig pressetribunen? Kan ikke si jeg har fått med meg hvor den er..

Brannmus

Quote from: "BrannSupporter"Hvor er egentlig pressetribunen? Kan ikke si jeg har fått med meg hvor den er..

Det er boksen som henger fra taket til venstre over Gamle Sittetribunen.

ChrisBGG

og på gamle sitte hører en bt og spesielt bortetribunen veldig godt faktisk..
 R A N N

Xminator

Tror jeg registrerte Hamkam-fansen en del ganger under kampen, men var strengt tatt heller oppgitt over spillet og brage i første omgang. Stemningen blir grei nok utover andre omgang i takt med mål og brage-avgjørelser.

Dette må være den dårligste kampen jeg har sett Brage dømme noen gang. Og det sier sitt. Først ser han ikke handsen til Bakke, og deretter får han ikke med seg at Helstad råtakles som bakerste mann. Joda, en dårlig dag på jobben...

Opdal: Takk for at du holder oss inne i kampen.
Bjarnason: Vi har fått nytt andrevalg på høyreback. Mot RBK bør han starte så vi slipper Iversen på bakerste stolpe...
Bjørnsson: Bedre enn Bjarnason på det beste. Roligere med ball, bedre på hodet, raskere og plasserer seg godt.
Sigurdsson: Hvor har du vert i hele høst! Kongen var tilbake :) Får håpe ingen fra Reading så kampen...
Hanstveit: På det jevne. Viljen i raidene utover andreomgangen er der Hanstveit bør være 26 kamper 90 minutter hver kamp.

Bakke: Solid. For vår del virkelig synd med ankelskaden han slet med tidligere i høst.
Haugen: Karriereverste i første omgang. Løfter seg med laget i andre. Bør få forbud mot støttepasninger. Når han tør å søke løsninger fremover så har han mye lavere feilprosent. Skyt Haugen!
Sæternes: Bidrar mye for å snu kampen i andre omgang. Råsterk. Og har nok ikke sprunget så mye en kamp siden han spilte i Bodø Glimt.
Andresen: Ikke på nett. Spiller seg opp, men har mye mer å gå på. Og som kaptein bør han ikke slippe seg så langt ned så store deler av kampern.
Vaagan Moen. Utilpass, men spiller seg opp sammen med laget. Verdt hver eneste krone vi gav for ham. Måtte han bli i Brann to sesonger til...
Helstad. Målkongen. Offsidekongen. Hoftefestekongen. Elendig førsteomgang. Glimrende andreomgang. Helstad på godt og vondt...

Janni

Banden lagde mer lyd en de fleste lag på brann stadion :wink:
lltid

Xminator

Quote from: "Janni"Banden lagde mer lyd en de fleste lag på brann stadion :wink:


Nei.

Northside

Sa det i første omgang (stod på hansa) at fortsetter det slik som no så synger Ham kam oss på ræv. Om de ikke sang høyt, så sang de mer og høyere enn ss. (Hansa sang ikke en eneste sang før vi scorte...)

skuffene, men er vel det vi kan forvente når et lag til flere millioner spiller på nivå  med Løv Ham og i tillegg har rotet vekk litt for mange poeng etter sommeren...

Christian

Quote from: "NorthsideFCDH"Sa det i første omgang (stod på hansa) at fortsetter det slik som no så synger Ham kam oss på ræv. Om de ikke sang høyt, så sang de mer og høyere enn ss. (Hansa sang ikke en eneste sang før vi scorte...)

skuffene, men er vel det vi kan forvente når et lag til flere millioner spiller på nivå  med Løv Ham og i tillegg har rotet vekk litt for mange poeng etter sommeren...

Northside

Satt det litt på spissen ja, men å si deg passe fornøyd blir feil. Når stillingen er 0-0 og vi hører noen få 100 Ham Kam fans så er ikke stemningen god.

Men som mange sier, det var vel det vi kunne forvente på denne kampen.

Go Up