• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lynpakk

Started by Siggen, October 15, 2006, 21:49:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: "balsam"haha... jeg må bare le.. dere ble kjempe provosert, og nå hagler det med komentarer mot meg her..  
kunne dere ikke taklet provokasjonen slik jeg gjør det?
bare le....

ikke fortell meg at bergensere er så lett å provosere? det virker som om dere overdriver hele greia her..  

oslo folk er vant til litt liv å røre..  

tror det som har skjedd viser rett å slett at bergensere må oppleve mer...
det er for lite som skjer i bergen..
virker jo ikke som om dere tåler noen ting:P


Det er VI som må le! Først oppfører du deg som den drittungen du er utpå gresset på Ullevål. Etterpå går du rundt og skryter over hvor tøff du var, og hvor kult det var å få kjeft av purken!
Legg ned hele klubben!

rødesk

Quote from: "krøvel vellevold"Det er VI som må le! Først oppfører du deg som den drittungen du er utpå gresset på Ullevål. Etterpå går du rundt og skryter over hvor tøff du var, og hvor kult det var å få kjeft av purken!
oen må gå...!

Snublefot

det er ikke mange jeg får lyst til å gi en smekk, men denne lyngutten..

Jeg hadde nok fått en ekstrem stor trang til å finne 2 gamle damer, legge denne lille putzen over fanget dems og få dem til å denge løs på den bleike lynræva..  såklart skulle de gamle damene brukt pastellfargede kjepper...

Candyman

Quote from: "Snublefot"det er ikke mange jeg får lyst til å gi en smekk, men denne lyngutten..

Jeg hadde nok fått en ekstrem stor trang til å finne 2 gamle damer, legge denne lille putzen over fanget dems og få dem til å denge løs på den bleike lynræva..  såklart skulle de gamle damene brukt pastellfargede kjepper...

Trodde du hadde lært... Ikke true andre med bank ;-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

idiot

Quote from: "rødesk"Lille lynvenn. Kom deg ut.
Du kan ikke klage over trussler når du oppfører deg på denne måten.


den lille lyn vennen klagde aldri over at han ble truet...

Go Up