• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Storskjerm utenfor stadion bekreftet.

Started by brann:), October 13, 2006, 19:19:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brann:)

det e bekrefta no at det blir storskjerm. Tenk deg at det er 19 tusen på stadion og 10 tusen utenfor. du hører folk utenfor stadion synger med det hadde vert konge. e de noen som skal der som ikkje har bilett?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Alexåsane

Kor står det? Leste i BA at det var uaktuelt å ha den utenfor stadion, nok trafikk der fra før.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

brann:)

"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"


kapteinen

Hadde trodd de skulle rigge på festplassen eller i nærheten.
Men kjekt hvis det blir 10 000 utenfor selv om jeg har mine tvil på det
Z

Mr_Soma

kommer nok langt fra så mange som det ville kommet på torgallmenningen eller festplassen... men om alle resultatene går vår vei,været holder - så skal du ikke se bort i fra tilstander som man ikke har sett maken på før her i Bergen.

kapteinen

Quote from: "Mr_Soma"kommer nok langt fra så mange som det ville kommet på torgallmenningen eller festplassen... men om alle resultatene går vår vei,været holder - så skal du ikke se bort i fra tilstander som man ikke har sett maken på før her i Bergen.

Med forbehold om at vi vinner mot Lyn..
Z

Ricky

Dette kan jo blåse nytt liv i ropet "Vi é Brann, Bergens stolthet" :)

kapteinen

Også kan vi kanskje klare å synge byen e`Bergen i 3stemt.
SS er ferdig først, så de utenfor også kommer felt z til slutt..
Z

Mr_Soma

QuotePå en måte er det bedre å stå utenfor. Der får du se reprisene og høre kommentarene. Utenfor vet vi om det var straffe eller offside, sier Færevåg.


Faen for en klovn... såklart er det ti ganger bedre å være INNENFOR portene.

jako

Dette lukter fiasko lang vei av. Må jo være nedtur å stå utenfor å høre stemningen og samtidig vite at han du bare stått litt tidligere opp så kunne du stått der inne du også.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Candyman

Mener de burde flyttet den til torgallmenningen...da ville det blitt liv i sentrum. Frykter svært få gidd å reise helt opp der, og være "gjengen" utenfor....

Få den til sentrum sier nå jeg, her der det folk om det regner eller ikke.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Mr_Soma

Quote from: "jako"Dette lukter fiasko lang vei av. Må jo være nedtur å stå utenfor å høre stemningen og samtidig vite at han du bare stått litt tidligere opp så kunne du stått der inne du også.


hadde ikke vært noe lettere om du var våken en uke i forveien....

naitsirk

idiotisk ide.
live bildene er alltid 1-2 sek seinare enn det som skjer på banen.

Stalin

Dette er jo faktisk helt latterlig!

Tror folk hadde giddi å komme om den sto feks på sentrum.
Jeg kanke tenke meg at anna enn 500-600 drittunger gidder å
ta turen for å stå UTTAFOR Stadion å se på kampen. Da stikker
man da jammen heller til byn og tar seg noen halvlitere i tillegg.

Mistenker folka som står bak dette for å være idioter.

Corran

Quote from: "naitsirk"idiotisk ide.
live bildene er alltid 1-2 sek seinare enn det som skjer på banen.

enig
og no kan eg vel glemme å kjøre
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Stoffi

Idioti!
Hvorfor ikke torgallmenningen? Det er jo det mest naturlige stedet. Dette frykter jeg ender i fiasko og ikke noen folkefest.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

kabelmann

Bare de holder høytalervolumet nede. Jeg ser for meg at jeg sitter på stadion og må høre Alsaker og Semb i det fjerne kommentere noe som skjedde to sekunder tidligere ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

klysa

Først et helvetes klovneri ang billettene og nå storskjerm utanfor stadion for å "kompensere" egen udugelighet. Dette er direkte latterligt, Styret må gå, drakta bestå.

Petter Puddefjord

Gjør de dette bare for å kødde enda mer med naboene? I det ene øyeblikket sier de at det er for stor trengsel i området, så de må bygge en ministadion, så kommer de med storskjerm utenfor... Idioti!

Få storskjermen ned på Torgalmenningen!

kapteinen

Quote from: "kabelmann"Bare de holder høytalervolumet nede. Jeg ser for meg at jeg sitter på stadion og må høre Alsaker og Semb i det fjerne kommentere noe som skjedde to sekunder tidligere ;)


Der sa du noe..De bør ikke ha noe lyd på!!
Z

jako

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "jako"Dette lukter fiasko lang vei av. Må jo være nedtur å stå utenfor å høre stemningen og samtidig vite at han du bare stått litt tidligere opp så kunne du stått der inne du også.


hadde ikke vært noe lettere om du var våken en uke i forveien....


Hehe mulig det. Var det virkelig så sinnsykt?

Husker jeg lå et døgn i telt for å se Rosenborg-Real Madrid på Lerkendal. Fikk jo billetter, men mulig det funket annerledes her.

PS: Hvis du skulle være noen tvil så var det Real Madrid jeg kom for å se. Herlig å se de slå trønderpakket.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

BL

Quote from: "jako"Hehe mulig det. Var det virkelig så sinnsykt?

Husker jeg lå et døgn i telt for å se Rosenborg-Real Madrid på Lerkendal. Fikk jo billetter, men mulig det funket annerledes her.


Det funket ikke. Det som var problemet...
Hansa-
Felt Z

gazi

Quote from: "klysa"Først et helvetes klovneri ang billettene og nå storskjerm utanfor stadion for å "kompensere" egen udugelighet. Dette er direkte latterligt, Styret må gå, drakta bestå.


Egen udugelihet? Hvilken del var det du gikk glipp av? Den med at IBergen.no ikke stod for bilettsalget, eller den med Brann ikke arrangerer dette?

Xminator

Hehe, kan høre det allerede. Sæternes blir revet ned av en uskyldig Riseth som i samme slengen sender ballen utenfor mål med "guds hånd".

Det blir selvsagt ikke vist i reprise inne på Stadion. Pipekonsert i 15 sekunder og ting roer seg igjen.

Så hører vi en klokkeklar Nils Johan Semb utenfra Stadion: "Det er årets klareste straffespark!!!". Joda, det blir det nok ny pipekonsert av :D

Brann_Mann

Quote from: "Xminator"Hehe, kan høre det allerede. Sæternes blir revet ned av en uskyldig Riseth som i samme slengen sender ballen utenfor mål med "guds hånd".

Det blir selvsagt ikke vist i reprise inne på Stadion. Pipekonsert i 15 sekunder og ting roer seg igjen.

Så hører vi en klokkeklar Nils Johan Semb utenfra Stadion: "Det er årets klareste straffespark!!!". Joda, det blir det nok ny pipekonsert av :D



hehehe jæævla godt poeng, lo kraftig når eg leste det=)

windows22

For svartebørshaier er jo dette fantastiske nyhter. Tenk dere 15 tusen mennesker utenfor stadion som alle egentlig ville vært innenfor dørene.

Hadde garantert stukket oppom stadion på dette, med masse cash i lomma backup er storskjermen utenfor. dette vil gi tidenes svartebørsfest i Bergen.

jaja herlig med partoukort ;-)

Brannmus

Quote from: "windows22"For svartebørshaier er jo dette fantastiske nyhter. Tenk dere 15 tusen mennesker utenfor stadion som alle egentlig ville vært innenfor dørene.

Hadde garantert stukket oppom stadion på dette, med masse cash i lomma backup er storskjermen utenfor. dette vil gi tidenes svartebørsfest i Bergen.

jaja herlig med partoukort ;-)

Eller det kan ha motsatt effekt. Mange er villig til å vente til kampen er både ett og to minutter gammel og prisene på billetter faller, fordi det kun er 1 minutt å gå for å se kampen på storskjerm.

klysa

Quote from: "gazi"
Quote from: "klysa"Først et helvetes klovneri ang billettene og nå storskjerm utanfor stadion for å "kompensere" egen udugelighet. Dette er direkte latterligt, Styret må gå, drakta bestå.


Egen udugelihet? Hvilken del var det du gikk glipp av? Den med at IBergen.no ikke stod for bilettsalget, eller den med Brann ikke arrangerer dette?


Tenker på salget av billetter som brannbutikken stod for og kommentrene fra brannstyret i etterkant.

Brannmus

Quote from: "klysa"
Quote from: "gazi"
Quote from: "klysa"Først et helvetes klovneri ang billettene og nå storskjerm utanfor stadion for å "kompensere" egen udugelighet. Dette er direkte latterligt, Styret må gå, drakta bestå.


Egen udugelihet? Hvilken del var det du gikk glipp av? Den med at IBergen.no ikke stod for bilettsalget, eller den med Brann ikke arrangerer dette?


Tenker på salget av billetter som brannbutikken stod for og kommentrene fra brannstyret i etterkant.

Snakk om mangel på innsikt. Billettluka sitt haveri, er det veldig lite Brann kan gjøre med. De klaget på dem flere ganger i år og har nå varslet bytte av billettleverandør. Så skylde på Brann der er jo meningsløst. Kan ikke klage på at det ikke er melk på Rema om Tine aldri klarte å levere varen til butikken.

Har heller ikke sett styret i Brann uttale seg om dette. Har vel vært Jæger som er Markedsjef og Steinar Aase, som vel var ute å kommenterte dette siden Jæger var bortreist dagen etter sine idiotiske uttalelser.

gazi

Quote

Tenker på salget av billetter som brannbutikken stod for og kommentrene fra brannstyret i etterkant.



Du er ikke særlig skarp er du vel? For å omformulere mitt forrige innlegg, det er IBergen som står for storskjermen, Ibergen.no hadde ingeting med bilettsalget til RBK kampen å gjøre, og Brann har ingeting med storskjermen å gjøre, altså kan du ikke trekke paraleller her.

klysa

Temmelig sløv egentlig ja. Har aldri nevnt att IBergen har noe med billettsalget å gjøre, heller ei att Brann har noe med Storskjermen å gjøre. Lurer hvilke briller\piller du bruker når du leser?

Og til geniet Brannmus sitt innlegg ovenfor her, hva har brannbutikken med billettluka å gjøre? har ikke nevnt de med et eneste ord. Billettluka solgte ikke billetter til kampen pga kluss, det gjorde imidlertidig brannbutikken som nærmest kastet billettene etter folk (personer fikk nærmest kjøpt ubegrenset antall). Blir litt mongo da Dahl går ut å kritiserer billettluka i den grad han gjør, når det er deres eget utsalgssted som har dretet seg mest ut.

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Brannmus

Quote from: "klysa"Billettluka solgte ikke billetter til kampen pga kluss, det gjorde imidlertidig brannbutikken som nærmest kastet billettene etter folk (personer fikk nærmest kjøpt ubegrenset antall). Blir litt mongo da Dahl går ut å kritiserer billettluka i den grad han gjør, når det er deres eget utsalgssted som har dretet seg mest ut.

Billettene som blir solgt i Brannbutikken kommer jo fra samme system som alle andre billetter. De blir printet ut på Billettluka sitt system, samme system som alle andre har brukt. At systemet havarert alle andre steder enn på Minde og i Galleriet er det ganske lite Brann kan gjøre for å kontrollere.

Når det gjelder antall billetter som blir printet ut, så er det en annen sak og der er jeg enig med at politikken var helt på tryne.

Lilleheil

Kan vi være så snill og holde oss til temaet i denne tråden. billettsalget har en EGEN!!!

Ricky

Tror kanskje man bare kan la den storskjermen stå der den står.

kabelmann

Ev. sett ut en 14-tommer og et par plaststoler, for noe særlig mer enn to stykker kan umulig dukke opp nå.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

erik1

e det 100% sikkert bekreftet at stor-sjermen blir enten ved ny marks banne eller ved gratis haugen??har ikke sett noe om det i avisen,defor jeg lurer så!!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Jonasbrann1

Kommer jo til å bli ekstreme bilkøer utenfor stadion. Sett storskjermen på torgallmeningen så får vi liv i sentrum!
Blod e tjukkare enn vann

birki

hvor er enda ikke bekreftet. brann og tv2 er enig om å bruke den ene storskjermen som er inne på stadion et annet sted i byn. hvor er enda ikke bestemt. førl med på brann.no.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5061
ed hjertet i Brann og Bergen!

vekkreist

Håper på festplassen eller på torg.am. , MED øl servering.. hehe

Go Up