• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo mot Lyn

Started by anders_flanderz, October 10, 2006, 12:33:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

anders_flanderz

Blir det nåke tifo mot lyn på ullevåll på søndag????
rite Drite Drite Drite på Oslo By

slang

Folk maser om tifo her og tifo der. Send forslag til tifo-gruppen og still på dugnad!!! Forrige gang var vi kun tre stykker, og arbeid som kunne tatt halvannen times tid tok nesten 4 timer.
ansa 08

anders_flanderz

Quote from: "slang"Folk maser om tifo her og tifo der. Send forslag til tifo-gruppen og still på dugnad!!! Forrige gang var vi kun tre stykker, og arbeid som kunne tatt halvannen times tid tok nesten 4 timer.



hehe..ja må jo være litt engasjert. Er slik at det ikke alltid passer å komme på tifo..men eg kjem 110% sikker før rosenborg kampen...! Skal mye til for at eg ikke kommer!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

brann:)

Ta meg me anders. eg blir me om eg får sitta på.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

slang

ansa 08

anders_flanderz

Quote from: "brann:)"Ta meg me anders. eg blir me om eg får sitta på.


Ja..vist du er snill..:p
rite Drite Drite Drite på Oslo By

anders_flanderz

Quote from: "slang"


Ja.. eg har ikke hatt tid har eg jo sagt... har vært så mye jobbing...og seff har det ikke passet når det har vært i laksevåg... har jevli lyst å bli med på tifo'n i laksevåg og.. men det må jo passe.. har jevli lyst å bli mer engasjert i brann..

Men ska få med meg ivertfall en kompis..;)
rite Drite Drite Drite på Oslo By

hansagutt1

Kan vi ikke kjøre kasteruller mot lyn da? Dersom det blir folk i øvre vg svingen også kan det bli et mektig syn når 3-4000 kaster disse! Dersom det står på økonomien så betaler folk sikkert 5-10kr rullen.

Rasmus_brann

Quote from: "hansagutt1"Kan vi ikke kjøre kasteruller mot lyn da? Dersom det blir folk i øvre vg svingen også kan det bli et mektig syn når 3-4000 kaster disse! Dersom det står på økonomien så betaler folk sikkert 5-10kr rullen.


Sikkert nokken som betaler for ruller, men selv når vi stod og delte de ut var det faktisk en del som takket nei og vi måtte nesten presse på dem. Og seff var det nokken som kom og spurte om å få.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

C@Bøe_79

Quote from: "hansagutt1"Kan vi ikke kjøre kasteruller mot lyn da? Dersom det blir folk i øvre vg svingen også kan det bli et mektig syn når 3-4000 kaster disse! Dersom det står på økonomien så betaler folk sikkert 5-10kr rullen.



Noen som melder seg frivelig til å kjøre og hente i Sverige da?
Nei, fra spøk til alvor.
Det blir nok i Oslo til at vi markerer oss...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

DJ_ADG

folk som vil ha tifo som kastruller og sånt, det e bare noen dager til kamp. Ting må bestiles.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up