• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tur til Oslo uorganisert (Lyn-Brann)

Started by Brann/Bergen, October 08, 2006, 22:19:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann/Bergen

Eg reiser uorganisert til Oslo for å se Lyn-Brann.... Det eg lurer på er om dere som reiser med Bataljonen har en en plass dere skal samle dere, har dere bestemt dere for noen uteplass dere skal holde til på? Og kordan får eg tak i billett til kampen?
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Bataljonen

Hei,

samlingsstedet i Oslo blir Sir Winston. Billetter til kampen kam du få kjøpt på puben både lørdag og søndag.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

BrannSupporter

Billett til kampen kan du kjøpe i døren. Vi har hele VG nedre. I tillegg har vi VG øvre hvis vi skulle fylle nedre del.

bobbett

jeg bare lurer på om folk som meg som ikke er medlem i bataljonen har mulighet til å henge meg på busstur til oslo? isåfall hva koster det og hvor og når går bussen fra? på forhånd takk

C@Bøe_79

Quote from: "bobbett"jeg bare lurer på om folk som meg som ikke er medlem i bataljonen har mulighet til å henge meg på busstur til oslo? isåfall hva koster det og hvor og når går bussen fra? på forhånd takk


Så lenge det er ledige plasser så vil det koste deg 400kr(inkludert medlemskap).
Bussen går natt til kampdag kl 02 fra Fotballpuben.
Men det går en dagsbuss også den går 07-tiden kampdagen, tror jeg..
Pris er uansett 200kr for tur/retur, og 200kr for medlemsskap..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brann/Bergen

Flotte greier, det høres bra ut...Kommer mest sansynlig aleine til Oslo, så då er det greit å møte andre supportere...Sir Winston har 20 års grense, stemmer d?
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Chrisstah

Quote from: "Brann/Bergen"Flotte greier, det høres bra ut...Kommer mest sansynlig aleine til Oslo, så då er det greit å møte andre supportere...Sir Winston er har 20 års grense, stemmer d?


var ikke det når eg var der.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brann/Bergen

Ka er aldersgrensen der då?? Ikkje mer enn 20 vel??
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Chrisstah

18 var det mot engen! så regner med at det er det denne gangen og:D
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brann/Bergen

Okei, men det er fine greier :) Er snart 21, så då går det fint :)
Mange som reiser organisert?
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Chrisstah

Quote from: "Brann/Bergen"Okei, men det er fine greier :) Er snart 21, så då går det fint :)
Mange som reiser organisert?


har ikke peiling men tror og håper det blir mange! bor på østlandet eg:D
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brann/Bergen

Tror nok det blir en del som reiser ja...:) Er jo en svært så viktig kamp også er jo det en del Brann supportere som bor rundt omkring på østlandet, så tror det blir bra oppmøte....

Er utrolig nervøs foran kampen, men tror det skal gå fint, vi har jo ett godt overtak på Lyn!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

C@Bøe_79

Quote from: "Brann/Bergen"Okei, men det er fine greier :) Er snart 21, så då går det fint :)
Mange som reiser organisert?


Kommer 3 busser fra Bergen, og det er LENGE siden skjedde sist..
I tillegg kommer det alltid mange fra andre kanter av østlandet..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

brann:)

Det kommer ein god del folk håper eg. Kor mangen brann supportera e på kampen trur dåke?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

C@Bøe_79

Quote from: "brann:)"Det kommer ein god del folk håper eg. Kor mangen brann supportera e på kampen trur dåke?


Tipper 1000++!
Har vært nesten 1000 på en ubetydelig kamp i Skien, da skal en viktig kamp i Oslo trekke mer :)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Snublefot

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "brann:)"Det kommer ein god del folk håper eg. Kor mangen brann supportera e på kampen trur dåke?


Tipper 1000++!
Har vært nesten 1000 på en ubetydelig kamp i Skien, da skal en viktig kamp i Oslo trekke mer :)


jeg tror vi fort blir 2500/3000 faktisk;) har STOR tro på at vi fyller hele nedre og deler av øvre vg sving..

C@Bøe_79

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "brann:)"Det kommer ein god del folk håper eg. Kor mangen brann supportera e på kampen trur dåke?


Tipper 1000++!
Har vært nesten 1000 på en ubetydelig kamp i Skien, da skal en viktig kamp i Oslo trekke mer :)


jeg tror vi fort blir 2500/3000 faktisk;) har STOR tro på at vi fyller hele nedre og deler av øvre vg sving..

Det er der ++ kommer inn, tviler på det blir noe problem å runde 1000-1500 i rødt. Heller vanskeligere å ikke gjøre det..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Dreamer

Undertegnede stiller med 8 stk uorganisert. Regner med ekstra mobilisering utover normalen. Sinnsykt spent. Tror faktisk Lyn-kampen blir nøkkelkampen som må vinnes. Full mobilisering!!

Stoffi

Drømte at kampen endte 2-1 til Brann, så dette går veien. Har aldri vært sanndrømt før, men en gang må være den første!


Det er nå man ønsker økonomiske bekymringer ikke fantes slik at jeg kunne dratt. Det er nå ihvertfall 3-5 stk fra gjengen som skal bort.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bionor

Reiser uorganisert jeg også, reiser torsdagen og skal ha min egen lille "cupfinalehelg". Hvor ligger denne Sir Winston puben da?

Hansakongen

den puben ligger helt nederst på karl johan.. like ovenfor en burger king sjappe og etc etc etc lett og finne fram vist du tar utgangspunkt i Oslo S er maks 5 min å gå derfra..

Quote from: "Bionor"Reiser uorganisert jeg også, reiser torsdagen og skal ha min egen lille "cupfinalehelg". Hvor ligger denne Sir Winston puben da?

symo

Ser at det er utsolgt på bussene. Vil det ikke da bli satt opp flere? Evnt. hvorfor ikke?

Har lurt på å ta turen, men ser nå ut til at planene om å riese uorganisert går i vasken. Sikkert ikke bare meg som er treig med å melde seg på. Hva med en buss til? (evnt. familiebuss)

Utmedsnolken

Quote from: "symo"Ser at det er utsolgt på bussene. Vil det ikke da bli satt opp flere? Evnt. hvorfor ikke?

Har lurt på å ta turen, men ser nå ut til at planene om å riese uorganisert går i vasken. Sikkert ikke bare meg som er treig med å melde seg på. Hva med en buss til? (evnt. familiebuss)


Det er jo bare å kaste seg på toget
"og der snubler Sæternes igjen"

Helginho

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "symo"Ser at det er utsolgt på bussene. Vil det ikke da bli satt opp flere? Evnt. hvorfor ikke?

Har lurt på å ta turen, men ser nå ut til at planene om å riese uorganisert går i vasken. Sikkert ikke bare meg som er treig med å melde seg på. Hva med en buss til? (evnt. familiebuss)


Det er jo bare å kaste seg på toget


Tog er jo grisedyrt..

symo

Stemmer at tog er dyrt. (er vel noen få billige billetter til de som er tidlig ute) Er nok nesten samme pris som å fly.

Mener bare at hvis det er interesse for det, burde det vel være mulig med en buss til?

Alzheimer/Silverspurs

Betalte fly t/r ca 1000 spenn frå søndag til tirsdag (søndag til mandag var like billig meiner eg).  
Eit alternativ for dei som skal heim mandags morning og ikkje vil sove på nattog :)

Sas og norwegian funkar.

Utmedsnolken

Quote from: "symo"Stemmer at tog er dyrt. (er vel noen få billige billetter til de som er tidlig ute) Er nok nesten samme pris som å fly.

Mener bare at hvis det er interesse for det, burde det vel være mulig med en buss til?


Toget mitt var iallefall billig. Skal du fly må du jo ut med transportpenger til og fra flyplassene også og det er ikke billig (iallefall ikke i Oslo). La ut 75kr ekstra for nsb komfort som er strøm til datamaskin (filmer og musikk!) + gratis kaffe og aviser. digg!
"og der snubler Sæternes igjen"

DonCorlione

eg ska kjøre te oslo.. å har mest sannsynlig et ledig sete... vis noen vil være me å spleise på bensinen..

har og en tog billet som eg selger for 300.. men d toget går  på fredagen...
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Alzheimer/Silverspurs

KJem seg faktisk
Bergen - Oslo på søndag
Oslo - Bergen mandag kl 12 til 780 spenn.
med fly

Chrisstah

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "brann:)"Det kommer ein god del folk håper eg. Kor mangen brann supportera e på kampen trur dåke?


Tipper 1000++!
Har vært nesten 1000 på en ubetydelig kamp i Skien, da skal en viktig kamp i Oslo trekke mer :)


jeg tror vi fort blir 2500/3000 faktisk;) har STOR tro på at vi fyller hele nedre og deler av øvre vg sving..

Det er der ++ kommer inn, tviler på det blir noe problem å runde 1000-1500 i rødt. Heller vanskeligere å ikke gjøre det..


tipper oppimot 2000
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

C@Bøe_79

Quote from: "symo"Ser at det er utsolgt på bussene. Vil det ikke da bli satt opp flere? Evnt. hvorfor ikke?

Har lurt på å ta turen, men ser nå ut til at planene om å riese uorganisert går i vasken. Sikkert ikke bare meg som er treig med å melde seg på. Hva med en buss til? (evnt. familiebuss)


Det sies at det jobbes med en buss til..
Bataljonen poster nok noe hvis det ordner seg..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

SKBMiller

gode nyheter :D blir mange på ullevaal

brann:)

Gleder meg som en unge. det er min første bortekamp:D håper så inderligt på en seier..
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

anders_flanderz

Quote from: "brann:)"Gleder meg som en unge. det er min første bortekamp:D håper så inderligt på en seier..


Min første bortekamp også... gleder meg mer enn som en unge!!!

men litt skummelt.. Ingen av kompisene mine hadde sjanse til å bli med.. så vi må bli kjent folkens..og eg har aldri vært i oslo..kjem til å gå meg såå vill:P men er ikke det en del av turen da??:P
rite Drite Drite Drite på Oslo By

brann:)

eg reise me ei veninnda so eg trenge og nåken å følla ette:P må bli kjennt me nåken.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

duttleif

kjører bussene via voss? går det eventuelt an å gå på bussen der?

Bataljonen

Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "brann:)"Gleder meg som en unge. det er min første bortekamp:D håper så inderligt på en seier..


Min første bortekamp også... gleder meg mer enn som en unge!!!

men litt skummelt.. Ingen av kompisene mine hadde sjanse til å bli med.. så vi må bli kjent folkens..og eg har aldri vært i oslo..kjem til å gå meg såå vill:P men er ikke det en del av turen da??:P


da har du en ypperlig mulighet til å få nye Brann venner på denne turen, bare til å menge seg :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

symo

Gode greier. Da får jeg se om vi klarer å bestemme oss

Bataljonen

Quote from: "duttleif"kjører bussene via voss? går det eventuelt an å gå på bussen der?


send en mail til lyn@bataljonen.no så får du svar, Frode som styrer den turen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

fettnok

altså, det er så og si umulig å ikke bli kjent med noen på bussen.
ette går aaaaaldri bra!

anders_flanderz

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "brann:)"Gleder meg som en unge. det er min første bortekamp:D håper så inderligt på en seier..


Min første bortekamp også... gleder meg mer enn som en unge!!!

men litt skummelt.. Ingen av kompisene mine hadde sjanse til å bli med.. så vi må bli kjent folkens..og eg har aldri vært i oslo..kjem til å gå meg såå vill:P men er ikke det en del av turen da??:P


da har du en ypperlig mulighet til å få nye Brann venner på denne turen, bare til å menge seg :)


Har klart å lure med meg en kompis..men håper og at eg blir kjent med flere brann supportere..:)
rite Drite Drite Drite på Oslo By

BrannSupporter

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "brann:)"Det kommer ein god del folk håper eg. Kor mangen brann supportera e på kampen trur dåke?


Tipper 1000++!
Har vært nesten 1000 på en ubetydelig kamp i Skien, da skal en viktig kamp i Oslo trekke mer :)


jeg tror vi fort blir 2500/3000 faktisk;) har STOR tro på at vi fyller hele nedre og deler av øvre vg sving..

Det er der ++ kommer inn, tviler på det blir noe problem å runde 1000-1500 i rødt. Heller vanskeligere å ikke gjøre det..


tipper oppimot 2000

BL

Dette kan bli en veldig bra tur. Problemet er vel ikkje at VG-svingen blir for liten men kanskje Sir Winston kan få problemer med plassen :P

Personlig suser jeg over fjellet med noen kompiser tidlig søndags morning:)
Hansa-
Felt Z

2rB

Quote from: "BL"Dette kan bli en veldig bra tur. Problemet er vel ikkje at VG-svingen blir for liten men kanskje Sir Winston kan få problemer med plassen :P

Personlig suser jeg over fjellet med noen kompiser tidlig søndags morning:)
Nå mangler det no ikkje på puber i «umiddelbar nærhet», så det er vel bare å ta med seg ein Brann-CD og trakke noen meter...
Kan ikkje sjå kem som seier nei til 50 gjester «tidlig» ein søndag...

kenta

sir winston kommer til å være stappet... tre nattbusser fra bergen stopper utenfor å fyller opp både ute og inne, så det kan blir trangt... men det blir uansett jævlig kult å være der...!
selv reiser jeg med nattbussene, og der vet vi jo alle at det er liv til langt på natt og morgen... :)
ANSA, aldri frydenbø...!

Go Up