• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Felles Togtur til Bergen før møtet mot Rosenborg.

Started by Snublefot, October 08, 2006, 20:08:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snublefot

Hei godtfolk.

jeg regner med at det blir en del SKB supportere fra oslo og østlandet som skal på Brann - Rosenborg.  Det hadde vært artig å fått til en samling på toget f.eks.. Om det blir 5, 15 eller 30 ++ som reiser spiller ingen rolle, artig får man det uansett.. med brann cd og en cd-spiller, øl i sekken etc, så kan vi ha det fryktelig morsomt på en vogn nedover=) (dessuten er det ølservering ombord i toget også)

Tenkte jeg skulle høre om det er noe interesse for å reise i gruppe vestover?

Tog på søndag morgen går enten:
08.11 fra Oslo, i Bergen 14.52 (med andre ord noen timer ledig for mer øl på fottikken..

eller

10.33 fra oslo , i bergen 17.52  (gir mulighet for 1 øl eller 2 på vei mot staddaen)

Jeg personlig kunne tenke meg å reise 08.11.. men kan fint ta neste tog om majoriteten ønsker dette..

Retur tog:
Fra Bergen: 22.58, i oslo mandag 06.26 (med andre ord, her må man komme seg fort vekk fra stadion.. lite artig om brann nettopp har knust RBK 5-1)

Eller Mandag 07.48 & 10.28, i oslo henholdsvis 14.32 & 17.32.

Retur-reisen trenger man jo ikke akkurat arrangere.. er jo reisen til kampen og kampen som er høydepunktene.. jeg personlig reiser nok tilbake mandag morgen.

Så.. hva sier dere?  Er det noen fra den gale siden av fjellene som ønsker å ta turen i lag med andre blide (og etterhvert mulig promillerte) brann
supportere?

**EDIT**: Eventuelt om noen planlegger å kjøre, så kan de skrive her om de ønsker selskap og bensin deling;)

Badegjest

bedre å ta toget søndag morgen, bra med noen øl på fotball puben før kamp. går ut i fra at det er billigere å reise med det toget?

jeg personlig har nødt til å ta nattoget tilbaket, grunnet jobb..

en annen mulighet er nattog til bergen?

Alastor

Jeg tar toget over på lørdagen, kl 08.11. Selv om jeg ikke har fått billett ennå :).

FredrikOslo

Er så frisk at jeg tar toget på fredag den 20. kl16:07 til Bergen for å få helga der.
Tilbake tar jeg nattoget som går 22:58 på søndagen..
Andre?
RANN!

Snublefot

Quote from: "Alastor"Jeg tar toget over på lørdagen, kl 08.11. Selv om jeg ikke har fått billett ennå :).


du drar over lørdag morgen?  eller er det søndag 08.11 du egentlig mener?

Snublefot

Quote from: "Badegjest"bedre å ta toget søndag morgen, bra med noen øl på fotball puben før kamp. går ut i fra at det er billigere å reise med det toget?

jeg personlig har nødt til å ta nattoget tilbaket, grunnet jobb..

en annen mulighet er nattog til bergen?


ja, det er stort sett billig å ta toget..

Søndag morgen, 08.11 er den ideele tide ja..  

Jeg er med på den=)


Badegjest og Snublefot reiser over 08.11 på søndag morgen, noen flere? hehe

2rB

Usikker på om eg reiser med tog søndag, eller om eg kjører bil bort og er der heile helga...

Skal finne det ut i.l.a. denne veka...

Om eg bestemmer meg for å ta tog så kommer eg på på halv-veien med kalde Hansa...

Snublefot

Quote from: "2rB"Usikker på om eg reiser med tog søndag, eller om eg kjører bil bort og er der heile helga...

Skal finne det ut i.l.a. denne veka...

Om eg bestemmer meg for å ta tog så kommer eg på på halv-veien med kalde Hansa...


den er grei;) vi skal ta godt i mot deg i såfall=>

Rype

Ganske sikker på at vi ses på 08.11 toget fra Oslo, bare at jeg kommer på i Drammen! Håper jeg også blir tatt godt imot:P! Jeg skal ihvertfall huske cd`er! CD spiller er verre! Men det er stikk kontakt på toget! Egentlig så er den fryseren til Is koblet inn i den men den er det bare å ta ut, ingen is der nå uansett:P! (Tok toget til Bergen til Brann-Odd kampen så måtte ha strøm til pc`en)

Snublefot

Quote from: "Rype"Ganske sikker på at vi ses på 08.11 toget fra Oslo, bare at jeg kommer på i Drammen! Håper jeg også blir tatt godt imot:P! Jeg skal ihvertfall huske cd`er! CD spiller er verre! Men det er stikk kontakt på toget! Egentlig så er den fryseren til Is koblet inn i den men den er det bare å ta ut, ingen is der nå uansett:P! (Tok toget til Bergen til Brann-Odd kampen så måtte ha strøm til pc`en)


ikke noe problem;) jeg tar med meg ipod og høytalere til den..  trenger strøm der og men;)  må bare få inn alt av brann sanger på ipoden før turen..:<

og vi skal ta godt i mot deg også;)

Snublefot

***  VIKTIG ****


Toget er delt i 2. Med andre ord kan man ikke bevege seg fra foran til bak i toget.

Etter samtale med NSB (ei fryktelig koselig dame foresten som ønsket gull til brann)  så har jeg fått beskjed at vi bør bestille billetter i vognene 5 til 7

Vogn 5 er komfort vogn, og koster dermed 75 kroner ekstra.  vogn 6 er vognen hun anbefalte oss å bestille i. Der er det flest ledige plasser.. i tillegg er bistrovognen også i vogn 6, noe som gjør at det er kort vei til kald pils.  Vogn 8 er familie vogn, så der fikk vi stort sett ikke lov ;);) å bestille..hehe.

Det er ingen minipris billetter igjen, slik at billetten koster 570,- hver vei ca..  Så sant vi ikke reiser i gruppe på 10, da får vi grupperabatt.  25% rabatt.

Toget går fra oslo 08.11. Jeg bestiller plass i vogn nr. 6, og håper flere joiner meg der.  Ta med brann cd`er, røde klær, godt humør og øl i sekken, så kommer vi til å ha tidenes togtur=)  Og folk er hjertelig velkommen til å komme på hele veien til Bergen. Jeg håper vi blir mange!

Så bestill togbillett så fort som mulig. 08.11 toget fra Oslo, søndag 22.oktober. I vogn 6... husk, IKKE bestill i vogn 1-4, da man blir adskilt fra resten.

Fint om folk gir beskjed her når de har bestilt også.. gøy å se hvor mange som blir med til slutt=)

2rB

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "2rB"Usikker på om eg reiser med tog søndag, eller om eg kjører bil bort og er der heile helga...

Skal finne det ut i.l.a. denne veka...

Om eg bestemmer meg for å ta tog så kommer eg på på halv-veien med kalde Hansa...


den er grei;) vi skal ta godt i mot deg i såfall=>
Pga meg - eller pga det kalde ølet?

Skal sjå om eg finner ut i dag kva som skjer... Hadde vert kjekt med «ei pils eller to»... Om eg kjører er jo det temmelig uaktuelt...

Snublefot

Quote from: "2rB"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "2rB"Usikker på om eg reiser med tog søndag, eller om eg kjører bil bort og er der heile helga...

Skal finne det ut i.l.a. denne veka...

Om eg bestemmer meg for å ta tog så kommer eg på på halv-veien med kalde Hansa...


den er grei;) vi skal ta godt i mot deg i såfall=>
Pga meg - eller pga det kalde ølet?

Skal sjå om eg finner ut i dag kva som skjer... Hadde vert kjekt med «ei pils eller to»... Om eg kjører er jo det temmelig uaktuelt...


hehe.. både du og den kalde pilsen er velkommen=)  husk, togvogn 6.. og jeg anbefaller deg tog, da det er bedre å ta seg noen øl på toget en i bilen=)

Badegjest

Jeg har bestilt nattoget natt til lørdag, tenkte å få med meg helgen i byen. Regner med det kommer til å bli liv hele helgen..

Noen andre som kommer til å ta dette toget..

Er det vanskelig å rekke nattoget tilbake som går klokken 2258?

Alzheimer/Silverspurs

Det trur eg skal går greit. Trur faktisk nesten det kan vere kjappare å gå til sentrum enn å ta bil frå stadion. Har brukt 1 time i bil før og sidan då har vi gått uansett veir.

Du burde jo tatt toget tidlig neste morgon i stadenfor, men men  :D

Snublefot

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Det trur eg skal går greit. Trur faktisk nesten det kan vere kjappare å gå til sentrum enn å ta bil frå stadion. Har brukt 1 time i bil før og sidan då har vi gått uansett veir.

Du burde jo tatt toget tidlig neste morgon i stadenfor, men men  :D


jeg skal ta toget tidlig neste morgen i stedet;)

Badegjest


2rB

Quote from: "Badegjest"Jeg har bestilt nattoget natt til lørdag, tenkte å få med meg helgen i byen. Regner med det kommer til å bli liv hele helgen..

Noen andre som kommer til å ta dette toget..

Er det vanskelig å rekke nattoget tilbake som går klokken 2258?

Eg har tatt toget fleire ganger før... Du rekker det om du går...
...men du bør nok ikkje ta og stå for lenge på stadion i gledesrus...

Drunkie

Quote from: "Snublefot"***  VIKTIG ****



Der er det flest ledige plasser.. i tillegg er bistrovognen også i vogn 6, noe som gjør at det er kort vei til kald pils.  


Kan virke som at du misforstår litt når du sier at man kan kjøpe pils på toget. Dette er da vitterlig ikke sant. At man kan få tak noe som minner om dette er riktig, men at det er pils er feil.

Kjøp med deg Hansa fra butikken før du reiser, så blir det øl på deg ja!


2rB

Har forresten plass i vogn 6...
Stiller med kort-arma drakt  sjølv om det var sludd her før i dag... Så skal sikkert være mulig å «kjenne igjen»... Hansa-ølet er også med.

motherfunker

Jeg sitter i komfortvognen ved siden av (ja jeg er også et sittesvin), men jeg kommer gjerne og tar en øl med dere hvis sittesvin også er velkommen!
quot;Fighting for freedom, is like fucking for virginity" -SAFT-

2rB

Quote from: "motherfunker"Jeg sitter i komfortvognen ved siden av (ja jeg er også et sittesvin), men jeg kommer gjerne og tar en øl med dere hvis sittesvin også er velkommen!

He,he...
På toget er me vel sittesvin heilt gjengen, så går sikkert fint... :)

Men - uansett - så føler du deg vel ikkje så utstøtt som du gir uttrykk for?

Go Up