• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Fana

Started by Terje_Klegg, October 06, 2006, 16:59:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Terje_Klegg

Er dette en heldig kamp for Brann ? Hvilket lag stiller vi med, hvem bør spille , hvem bør spares?
ansa te eg dør....

Sogningen

Mest mulig førstelag for å holde de i kamp form. Så får aktuelle bytter komme etterhvert.

Brannmus

Syntes vi skal stille med tilnærmet førstelag. De som er med på landslaget kan hvile. Sigurdsson er vel uansett vekke, Andresen, Vaagan Moen og Opdal kan gjerne få en pause.

Så regner jeg med at de gamle karene som Bakke, Sæternes, Bjarnason holdes til en omgang. Så ser jeg gjerne at de som ikke har vært i startoppstillingen i det siste får seg en omgang som Huseklepp, Memelli og Helstad.

Viktig med en rolig kamp for de etablerte spillerne, samtidig som at de som ikke er fast på laget får muligheten til å vise mer enn fem minutter på slutten av en kamp liksom.

Vanskelig å tippe noe lag, men får no gjøre et forsøk:
1. omgang:
Thorbjørnsen
Knudsen - Björnsson - Bjarnason- Hanstveit
Miller - Haugen - Bakke - Gashi
Sæternes- Winters

2. omgang:
Thorbjørnsen
Dahl - Björnsson - Zavrl - Hanstveit
Knudsen - Haugen - Monkam - Huseklepp
Helstad - Memelli

Chrisstah

den som skal spille venstre mot lyn bør få spille hele den kampen på den siden! mens knudsen bør få spille hele kampen på back!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

bulldog

Quote from: "Chrisstah"den som skal spille venstre mot lyn bør få spille hele den kampen på den siden! mens knudsen bør få spille hele kampen på back!!

dahl og zavrl spiller ikke. det er viktig at de som skal spille mot lyn får hele kampen. altså spiller ikke monkam og huseklepp. sæternes putter noen mål og får godfølelsen tilbake. det er jo lyn!
bulldog

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5053

Jaja, jeg bommet rimelig grovt på laget jeg tippet. Fasit ble tilslutt:

Håkon Opdal
Martin Knudsen - Bjørn Dahl - Armann Björnsson - Erlend Hanstveit
Charlie Miller - Helge Haugen - Petter Vaagan Moen - Erik Huseklepp
Migen Memelli - Thorstein Helstad.

Benken: Dan Riisnes, Janez Zavrl, Arnaud Monkam, Kristian Ystaas og Robbie Winters.

Gashi og Thorbjørnsen syk. Litt synd med Gashi egentlig. Om han skulle spilt på venstrekanten mot Lyn burde han fått testet seg i denne kampen her.

C@Bøe_79

OY OY OY OY OY!
Ligger under 3-1 til Pause!
Meget bra med matching i pausen Mjelde..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

jako

Ser at Brann ligger under for et drittlag igjen. Greit kampen har ikke noen betydning, men hvorfor spiller Brann nok en dårlig kamp mot elendig motstand. Er det Mjelde det er noe gale med? Virker ikke som om han klarer å motivere laget mot mindre kvalifisert motstand.

Håper ikke dette bidrar til å svekke selvtilliten foran møtet med Lyn. For dette er rett og slett elendig. Er ufattelig provosert nå.

PS: Det verste er jo at målet vi scorte er et selvmål
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "C@Bøe_79"OY OY OY OY OY!
Ligger under 3-1 til Pause!
Meget bra med matching i pausen Mjelde..


Ja dette kan virkelig vise seg å være årets brøler fra Mjelde. Faen hvis dette skaper usikkerhet nå.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Chrisstah

Quote from: "jako"
Quote from: "C@Bøe_79"OY OY OY OY OY!
Ligger under 3-1 til Pause!
Meget bra med matching i pausen Mjelde..


Ja dette kan virkelig vise seg å være årets brøler fra Mjelde. Faen hvis dette skaper usikkerhet nå.


faen ta det rolig ingen som husker treningskampene våre før sesongen eller?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

jako

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "jako"
Quote from: "C@Bøe_79"OY OY OY OY OY!
Ligger under 3-1 til Pause!
Meget bra med matching i pausen Mjelde..


Ja dette kan virkelig vise seg å være årets brøler fra Mjelde. Faen hvis dette skaper usikkerhet nå.


faen ta det rolig ingen som husker treningskampene våre før sesongen eller?


Jo selvsagt, men det kan da umulig være noe positivt å tape slike kamper hele tiden. Jævlig useriøst.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

bulldog

det er jo bare å se på laget så skjønner du at dette blir vanskelig. når så monkam og zavrl kommer innpå er fadesen komplett. lyn har spioner på tribunen og ler helt hjem til oslo.

så tar vi dem på søndag.
p.s. nå får jo både torstein og migaren prøvd seg. så ser vi hva det er verd.
bulldog

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

bulldog

tror vel ikke torstein styrket sjangsene sine iforhold til lyn. moro at migen scorer. hattrick migen hattrick!
bulldog

Chrisstah

hvor er dere følger med på kampen?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

anders_flanderz

Quote from: "Chrisstah"hvor er dere følger med på kampen?


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2340077.ece
rite Drite Drite Drite på Oslo By

jako

Quote from: "bulldog"tror vel ikke torstein styrket sjangsene sine iforhold til lyn. moro at migen scorer. hattrick migen hattrick!


Han var nære på i første. I så henseende et merkelig bytte. Men Mjelde følte vel det ble for likt med bådet Helstad og Winters?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Hehe Ystaas 4-3. Jaja godt de reiste seg. Dette kunne blitt flaut. Han siste mål for Brann?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

Chrisstah

ettersom migen scorer igjen synes eg vi skal sette han innpå slutten av kampene istedenfor helstad! han beviser nok en gang at han kan score mål!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

anders_flanderz

Quote from: "Chrisstah"ettersom migen scorer igjen synes eg vi skal sette han innpå slutten av kampene istedenfor helstad! han beviser nok en gang at han kan score mål!


amen!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

duttleif

pluss gje han litt meir enn 5 min!

Chrisstah

Quote from: "duttleif"pluss gje han litt meir enn 5 min!


ja!!  glemte å si det! syns byttene til brann kommer litt forseint av og til!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

naitsirk

det positive i dag er at brann klarer å score mange mål:)

Chrisstah

Quote from: "naitsirk"det positive i dag er at brann klarer å score mange mål:)


spiller mot et lag som ligger et par divisjoner under oss! så det skulle bare mangle!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

anders_flanderz

ja det vart bra til slutt:)
rite Drite Drite Drite på Oslo By

jako

Quote from: "Chrisstah"ettersom migen scorer igjen synes eg vi skal sette han innpå slutten av kampene istedenfor helstad! han beviser nok en gang at han kan score mål!


Helstad har nå vært bra han også. Han virket friskere enn Migen før pause, sett ut i fra kamprapportene. Uansett får begge for lite spilletid siden Mjelde alltid venter så lenge før han bytter.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Ystås fra start mot Lyn og Helstad på tribunen! :D

Siggen

Quote from: "jako"
Quote from: "Chrisstah"ettersom migen scorer igjen synes eg vi skal sette han innpå slutten av kampene istedenfor helstad! han beviser nok en gang at han kan score mål!


Helstad har nå vært bra han også. Han virket friskere enn Migen før pause, sett ut i fra kamprapportene. Uansett får begge for lite spilletid siden Mjelde alltid venter så lenge før han bytter.


Helstad var etter min mening direkte svak i første omgang. Avslutningene var ikke en målmaskin verdig og han er helt tydelig ute av form. Migen kom seg utover kampen og gjorde seg fortjent til mer en tre minutter mot Lyn. Huseklepp var også positiv i første omgang uten at jeg ser for meg mye tippeligatid på han fremver. Dagens beste var når Charlie skulle legge inn fra høyre og en Fana forsvarer helt tydelig stoppet ballen med handa. "For fucks sake ref, thats a bloody fuckin handball, ask them", skrek en tydelig forbannet og hissig skotte og pekte på meg og min kompis som sto to meter unna som om vi kunne overtale dommeren.

Eneste pluss med dagens kamp var at den var gratis.

bernu

HANSA - Z

Chrisstah

siste kampen mot åtvidaberg stilte vi med nesten et toppet lag med unntak huseklepp hvis eg ikke husker riktig! menmen gjort er gjort! satse på europa neste år isteden forhåpentligvis=)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

jako

Quote from: "bernu"


Reservene våre er gode nok, men de mangler åpenbart samhandling. Noe som kanskje ikke er så rart med tanke på at de ikke spiller kamper. Var det en tabbe å droppe A-spillere fra annenlaget? Noe stemmer i all fall ikke. At de ikke er bedre kjøper jeg ikke.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Brannmus

Syntes ikke at vi skal lese for mye inn i denne kampen egentlig. Bjørn Dahl inn som stopper, helt ny rolle denne sesongen, sammen med Armann Björnsson som har spilt en kamp denne sesongen.

Ser vi på hvem som er ute i dag: Sigurdsson, Bjarnason, Bakke, Andresen, Gashi, Sæternes så er det spillere som nå er mer eller mindre fast på laget.

Etter rapportene gjorde Charlie det bra, han starter mot Lyn. Migen scorer igjen, Vaagan Moen scorer (selv om han må stå over neste kamp og ikke spiller i sin vanlige rolle gjør han det tydeligvis ikke så hakkanes gale).

Det er helt klart at med hele sentralrekken vekke, eller som ikke starter omtrent, så vil det gå litt trått. Samtidig, så er dette en kamp som ikke betyr noe og ingen av spillerne legger nok spesielt mye i den. Holde seg skadefri er nok det viktigste for alle spillerne som var utpå der i dag.

Jeg er litt spent på åssen Monkam og Ystaas gjorde det i dag? Begge scorer mål, men hvordan spilte de ellers? Er jo ikke mye tid å bedømme dem på, men var det positivt eller negativt det de viste i kveld?

Er også spent på hvordan Huseklepp gjorde det på venstrekanten? Er han et alternativ fra start mot Lyn eller ville du foretrekke Gashi?

jako

Foretrekker helt klart Gashi fremfor Huseklepp. Hans rutine og defensive kvaliteter blir nok viktigere enn Husekleppen sine offensive kvaliteter.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

KEA

Det hadde sikkert ikke blitt 17-0 mot et middels 2. divisjonslag uansett, selv om spillerne hadde ønsket å vise seg fram. Håper i hvert fall MIM fant ut NOE.....kanskje Migen - hva vet jeg (som syntes dette kunne være den kampen jeg holdt meg hjemme)? Jubelen går mest til dere som tok turen for å se denne kampen.... HURRAH!

SK BRANN

Eg vil helt klart si at de som bidro mest positivt i dag var PVM og huseklepp. PVM som styrte midtbanen og hadde veldig lav feilprosent i dag, og huseklepp som konstant utfordret og satte fart på venstre side. Mener selv at huseklepp spilte seg inn på laget mot lyn..

Morro var det også å se Monkam og Ystaas som begge var aktive og svært villig til å vise seg frem.

Ellers var Helstad den aller største skuffelse, liten bevegelse og virket lite lysten på å spille fotball..

Ellers var det som alltid gøy å se brann score 6 mål, selv om det var på en regntung fana-matte..
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

Go Up