• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Trengsel på Store Stå!

Started by C@Bøe_79, October 05, 2006, 18:06:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Mange verserer om folk som går inn og ut med billettene sine på SS..
Hva med "print-selv"-billettene, kan de kopieres og brukes?
Eller er det noen som vet hvordan de ser ut?
Sikkert noen som har klart å få tak i noen sånne, og fins det en måte å kontrollere de?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bygdetulling

Hvis Partoukort-billettene på SS er av samme type som de på Hansa, så tror jeg til og med jeg skulle klart å forfalske disse. Simpleste billettene jeg har sett noen sinne.

Angående at folk går ut og inn (altså, tar med andres billetter ut og slipper inn nye folk), så hørte jeg støtt og stadig om folk som drev med dette i fjor, da jeg stod på SS. Disse personene følte tydeligvis ikke noe behov om å hemmeligholde dette, eller holde en spessielt lav profil. Skamme seg virket de ikke til å gjøre heller. Vil bli overasket om så ikke kommer til å skje på Rosenborg-kampen. Så får vi bare håpe da at dette ikke er et veldig utbredt problem. Tror ikke det skal bli noe stort plassproblem, men moralsk forkastelig er det helt klart. Langt verre enn de som selger billetter til blodpris på internett.

Beklager om dette innlegget faller helt utenom hensikten med tråden.
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

Rasmus_brann

Må innrømme å ha gjort dette med å bytte billetter en gang, men då hadde eg ingen penger. Vet det ikke e en unskyldning men men. Synts godt de kan bruke f.eks. stempel på RBK-kampen så det ike fylles opp med folk som ikke har skaffet seg billett. For dette kommer til å skje uansett.....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

The Boss

Dette er ingen problem Ã¥ gjøre, Ã¥ det er nok mer utbredt enn det virker som. Skjer foresten alltid med kompisgjengen og, er 6 stk pÃ¥ felt Z Ã¥ det er alltid en eller to som glemmer billett, da gÃ¥r bare 3 inn Ã¥ de som glemmer stÃ¥r ute Ã¥ venter til en kommer ut igjen med billett(ene).. men det er ikke samme sak da vi  har en billett Ã¥ har betalt for den, i motsetingen pÃ¥ SS: Likheten er at det er 0 problem i praksis, bÃ¥de Ã¥ oppdage Ã¥ gjøre noe med...

Stalin

Alle kan vel, og driver vel på med 'billetttrisket' på storestå.

Grei ordning forsåvidt.

Mr_Soma

Disse "print-selv-billettene" har jo vitterlig en strekkode. Sist jeg måtte nøye med med SS så ble min billett scannet.

Så funker ihvertfall ikke å printe ut 4-5 av samme billet å prøve å komme inn om de drar frem scanneren.

Du kan jo alltids fucke opp tallkombinasjonen, sånn at scanneren sliter med å registrere den - tror neppe at han som står i døren gidder å lage noe nummer ut av ting når det står tusener i hopetall utenfor å presser på.

Det blir uansett kaotiske tilstander og folk kommer til å stå oppå hverandre.

Jeg hadde ihvertfall ikke tatt sjasen på å lure de i døren med en billett som flere skal bruke. Garantert at Brann er klar over dette problemet å vil prøve få satt en stopp på det. Da er det kjiipt å stå utenfor portene 2 min før kampen, for så å måtte løpe som en gal ned på Torgallmenningen til storskjermen.

Alexåsane

Er jo en mulighet å bruke stempel.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

lenuzen

Bruker man stempel og noen skal ut pga et eller annet kommer jo disse ikke inn igjen.. dette blir nok ikke gjennomført.. men å komme inn flere på bilettene er jo ingen sak, vaktene ser d jo ofte og, men hvor mye bryr de seg?
rann i våre hjerter

The Boss

Quote from: "lenuzen"men å komme inn flere på bilettene er jo ingen sak, vaktene ser d jo ofte og, men hvor mye bryr de seg?


det er sant, men hva skal de gjøre? de kan ikke nekte folk å komme inn når de faktisk har en billett i hånden..

blahblah

Tipper alle som kritiserer dette ikke mangler en billett til rbk kampen..:)

Bygdetulling

Med stempel, antar jeg at man mener noe ala det man får på utesteder, når man går ut igjen, sånn at man slipper å betale cover to ganger, samtidig som man kan ha kontroll på hvem somfaktisk har betalt og ikke. I så tilfelle vil det jo ikke være noe problem å komme seg inn selv om man kanskje må ut. Spørsmålet er jo selvsagt om det kan bli litt mange å holde styr på. Er jo litt flere på SS enn det gjerne er på Garage. Men på den annen side, så er det kanskje ikke så mange som føler et behov for å gå ut, når man ikke kan få noen inn. Så det kunne være verdt et forsøk. Men jeg forstår for så vidt godt om ingen gidder å organisere dette.
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

Go Up