• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UT MED PAKKET, dommere, RBK og NFF

Started by Nille, September 28, 2006, 20:01:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Marek

Jeg mener at det ikke skulle vært noen straffer i denne kampen.
Men de situasjonene som menes er nok at Nilsson får et innlegg i armen (tror det var når winters såvidt traff i starten av kampen), og når Nilsson havner oppå ballen. Tror ikke det var holding på Sæternes.
Mot Brann var det en sitiuasjon på corner der det kan se ut som Nilsson ble holdt, men meget usikker.

Noen jeg har glemt?
ons Ivar skal hem...

aso008

X.antall straffer for eksempel:
1. Nilsson handser i 1.omgang, armen inntil kroppen men han stopper ballen mot å komme frem..
2. Nilsson legger seg over ballen i 2.omg da Sæternes er igjennom.
3. Sæternes med 4 mann på ryggen når han skal ta retur fra Jarstein.

Og Stalin, hvor mange gangen har du sett en spiller få gult kort for å slå ut med armene pga en dommer avgjørelse. Jeg kan ikke huske å ha sett det på en stund...

Marek

Quote from: "aso008"Og Stalin, hvor mange gangen har du sett en spiller få gult kort for å slå ut med armene pga en dommer avgjørelse. Jeg kan ikke huske å ha sett det på en stund...


Var fullt fortjent dette gule kortet til PVM, han hadde klaget kampen igjennom og ba om det. Klagingen var nok et resultat av en dårlig kamp og at han ble markert ut, tror Sandstø hadde gjort hjemmeleksen sin her.
Han skulle blandt annet hatt et SOLEKLART frispark i farlig posisjon.

Var redd han skulle få rødt da han hadde veeeldig lyst til å smokke til Ruud (Bra spiller) rett etterpå, men klarte å besinne seg.
ons Ivar skal hem...

enavgutta


Stalin

Quote from: "aso008"X.antall straffer for eksempel:
1. Nilsson handser i 1.omgang, armen inntil kroppen men han stopper ballen mot å komme frem..


Den var tvilsom, men ingen straffe. Han har armen der han kan han den.
Helt intill kroppen. Han gjør ingenting med armen for å stoppe ballen.


Quote from: "aso008"2. Nilsson legger seg over ballen i 2.omg da Sæternes er igjennom.

Det var ingen straffe. Han faller i duellen med Sæternes og faller over
ballen. Ingen nevneverdig kontakt med armene.

Quote from: "aso008"Og Stalin, hvor mange gangen har du sett en spiller få gult kort for å slå ut med armene pga en dommer avgjørelse. Jeg kan ikke huske å ha sett det på en stund...
Quote from: "tormi"Hmmm... Klarer ikke tro det, men jeg så det jo bare live da... Så du det på tv?

Ja.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Snublefot

Quote from: "Stalin"
Quote from: "aso008"X.antall straffer for eksempel:
1. Nilsson handser i 1.omgang, armen inntil kroppen men han stopper ballen mot å komme frem..


Den var tvilsom, men ingen straffe. Han har armen der han kan han den.
Helt intill kroppen. Han gjør ingenting med armen for å stoppe ballen.


Quote from: "aso008"2. Nilsson legger seg over ballen i 2.omg da Sæternes er igjennom.

Det var ingen straffe. Han faller i duellen med Sæternes og faller over
ballen. Ingen nevneverdig kontakt med armene.

Quote from: "aso008"Og Stalin, hvor mange gangen har du sett en spiller få gult kort for å slå ut med armene pga en dommer avgjørelse. Jeg kan ikke huske å ha sett det på en stund...
Quote from: "tormi"Hmmm... Klarer ikke tro det, men jeg så det jo bare live da... Så du det på tv?

Ja.


vet ikke om jeg noen gang har sagt dette, eller komme til å si det.

Jeg er helt enig Stalin.

Jeg så kampen på tv.  Nilsson skulle hatt straffe, men så igjen, slike hendelser skjer 5 ganger i hver kamp uten at dommeren blåser.. så for man diskutere det til man blir grønn.. men slike diskusjoner har vært og kommer igjen, dommern blåste ikke.

de andre hendelsene var nok ikke straffe til hverken brann eller odd.

PVM kjeftet på seg det gule kortet, som var greit. MEN, elendig av dommeren og ikke gi PVM frispark i den situasjonen da PVM hopper rett på ball, mens Ruud ser kun på PVM og går inn i kroppen hans..

Ellers takker jeg høyere makter for at ikke ODD har giftige spisser.. slikt forsvar mot RBK betyr 4-5 baklengs! garantert!

tormi

Quote from: "Corran"

Helt enig - jeg og reagerte sterkt på denne. Kan forøvrig legge til at her Dommerløk var MEGET godt plassert ved Odd sin holding. Det var Espen Ruud som holdt ham og var soleklart gult kort.
Quote from: "Corran"
[/quote]
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

bulldog

Quote from: "Marek"Jeg mener at det ikke skulle vært noen straffer i denne kampen.
Men de situasjonene som menes er nok at Nilsson får et innlegg i armen (tror det var når winters såvidt traff i starten av kampen), og når Nilsson havner oppå ballen. Tror ikke det var holding på Sæternes.
Mot Brann var det en sitiuasjon på corner der det kan se ut som Nilsson ble holdt, men meget usikker.

Noen jeg har glemt?

begge disse situasjonene kunne vært straffe til oss. nilsson stopper ballen med hånden. om det er med vilje eller ikke har ikke noe å si så lenge han stopper ballbanen. når han legger seg oppå ballen er han borti den med begge hender, er ikke det straffe så aner ikke jeg hva er.
bulldog

tormi

Quote from: "bulldog"
Quote from: "Marek"Jeg mener at det ikke skulle vært noen straffer i denne kampen.
Men de situasjonene som menes er nok at Nilsson får et innlegg i armen (tror det var når winters såvidt traff i starten av kampen), og når Nilsson havner oppå ballen. Tror ikke det var holding på Sæternes.
Mot Brann var det en sitiuasjon på corner der det kan se ut som Nilsson ble holdt, men meget usikker.

Noen jeg har glemt?

begge disse situasjonene kunne vært straffe til oss. nilsson stopper ballen med hånden. om det er med vilje eller ikke har ikke noe å si så lenge han stopper ballbanen. når han legger seg oppå ballen er han borti den med begge hender, er ikke det straffe så aner ikke jeg hva er.

Ja så lenge din beskrivelse stemmer bulldog så er den lik min oppfattelse av situasjonen. Det spiller ingen rolle om det er et uhell (noe det ikke var) da skal det være soleklart straffe.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Xminator

Sandstø mener foresten Odd ble snytt for straffe. Sånn apropo :p

bulldog

sakset fra adressa ;Det sto intet i dommer- eller kamprapporten om Miller-fingeren, men likevel risikerer Miller altså straff som følge av videobevis.

nff samles idag klokken 16:00 for å utestenge charlie miller. jæ¤# idioter!
bulldog

Nixon

Jada, han får to kamper. Mot Lyn og mot Rosenborg.
Det hadde vært typisk...
Rød makt på Hansa

Xminator

Det vil jo i så fall være en ny praksis. Ingen av tilfellene med langfinger har tidligere blitt straffet. Selv de som har havnet i dommerrapporten.

Om det kommer ny praksis når Brann er innvolvert vil jo ikke være overraskende ... Stakkars Miller er jo utlending også, så dobbelt grunn for NFF til å lage bråk.

Her er foresten ett snikfoto fra siste møte i domskomiteen:

enavgutta

Stenges Miller ute for dette harmløse greiene, er det et nytt bevis på at NFF og dommerstanden ønsker at RBK skal representere Norge i Champions League IGJEN.

Nå tar de alle midler i bruk for å stoppe oss!

Utmedsnolken

Er ingen grunn til å ta helt av ennå. Han får en bot, that's it
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up