• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UT MED PAKKET, dommere, RBK og NFF

Started by Nille, September 28, 2006, 20:01:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Marek

ons Ivar skal hem...

steinbygger

Quote from: "The Boss"For å gjøre det klart (spesielt for den alltid oppdaterte C.Bøe)

Det skal ligges til tid for følgende punkter:
* innbytter (30 sek pr. bytte)
* vurdering av skader
* fjering av skadede spillere på spillebanen
* uthaling av tid
* andre uforutsette hendelser


Sitat fra Tom Henning " i tillegg til et frispark som tok lang tid siden det måtte tas to ganger. " http://fotball.adressa.no/dommerhjornet/article65757.ece

Kommer dette evt inn under punktet uthaling av tid?

Marek

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "The Boss"For å gjøre det klart (spesielt for den alltid oppdaterte C.Bøe)

Det skal ligges til tid for følgende punkter:
* innbytter (30 sek pr. bytte)
* vurdering av skader
* fjering av skadede spillere på spillebanen
* uthaling av tid
* andre uforutsette hendelser


Sitat fra Tom Henning " i tillegg til et frispark som tok lang tid siden det måtte tas to ganger. " http://fotball.adressa.no/dommerhjornet/article65757.ece

Kommer dette evt inn under punktet uthaling av tid?


Kommer nok inn under punktet "fjering av skadede spillere på spillebanen"
ons Ivar skal hem...

jako

Quote from: "The Boss"


Selvfølgelig gjør det det. Det går under uthaling av tid og uforutsette hendelser. Tar det lang tid før spilleren går av banen skal selvsagt det vektlegges. Noe annet vil jo vært absurd.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

anton aus tirol

Quote from: "Candyman"
Quote from: "smogli"I 2.omgang:
Tromsøkeeper nede i noen lange minutter, etter kollisjonen med Braaten.
Lars Iver Strand nede med skade.
1 mål.
3 bytter.

Blir fort 6 minutters tillegg av sånt.

1 innlegg? Ryk og reis trønderpakk. 6 minutt = NFF!

Ricky

Enda en forumtroller, ja. Var åpenbart en tabbe å bygge ut infrastrukturen i Nord-Norge.


Stoffi

Quote from: "Marek"
Quote from: "The Boss"For å gjøre det klart (spesielt for den alltid oppdaterte C.Bøe)

Det skal ligges til tid for følgende punkter:
* innbytter (30 sek pr. bytte)
* vurdering av skader
* fjering av skadede spillere på spillebanen
* uthaling av tid
* andre uforutsette hendelser


Men du fatter vel at C.bøe mener at krangling på rødt kort o.l. kommer innunder det siste punktet ditt?


The Boss, du ser vel det at krangling på røde kort kan komme inn under det siste punktet? Du beviste nettopp hans påstand.

30 sek per bytte? Det kan jeg med hånden på hjerte si IKKE blir utøvd i 95% av alle kamper.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

monzilla

Dere kan krangle så mye dere vil, det faktum at RBK laget mål fem min på overtid kan ikke endres. Det jeg håper er at dommere blir mer konsekvent på slike ting som dette her.

jako

Quote from: "Ricky"Enda en forumtroller, ja. Var åpenbart en tabbe å bygge ut infrastrukturen i Nord-Norge.


Du vet Trondheim sentrum er blitt trådløst. Vi ser jo tydelig resultatene allerede.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

homobrann

det er så godt å gå rundt i Trondheim sentrum uten at du snubler i tråder..Takk for trådløshet! Eg trur Brann får uavgjort i denne runden!!

fettgeiser

Quote from: "Vi e di beste"


Hehe, ikke her for å irettesette jeg, er her bare for å gni det inn , jeg, vet du. Og RBK sitt forum benytter jeg meg ikke av, men det er tydelig at du vet mer om det forumet enn meg.

Når det gjelder oppdragelse er jeg redd det er for seint, i ditt tilfelle. Det er med oppdragelse som med språk, det blir verre og verre å lære med årene, ikke sant?

Lykke til mot Odd imorra, da, håper de ikke taper med vilje mot dere, slik de gjorde mot oss, helt åpenbart.
Men nå har det seg slik at vi i RBK har dommerene og forbundet i lomma, så det spiller ingen rolle hva dere bergensere finner på, i år havner seriemesterskapet i Trondheim. Dette ble avtalt på et møte mellom NFF og Brakka før sesongstart.
quot;Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?"

jako

Quote from: "homobrann"det er så godt å gå rundt i Trondheim sentrum uten at du snubler i tråder..Takk for trådløshet! Eg trur Brann får uavgjort i denne runden!!


Sorry det var visst kun ment for studenter. Kan ikke dele slikt med resten av  lokalbefolkningen. Hvis det i det hele tatt bor trøndere i sentrum. MÃ¥ jo uansett være kjipt Ã¥ komme fra en by som har et statlig universitet som eneste livsgrunnlag.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

fettgeiser

Quote from: "jako"
Quote from: "homobrann"det er så godt å gå rundt i Trondheim sentrum uten at du snubler i tråder..Takk for trådløshet! Eg trur Brann får uavgjort i denne runden!!


Sorry det var visst kun ment for studenter. Kan ikke dele slikt med resten av  lokalbefolkningen. Hvis det i det hele tatt bor trøndere i sentrum. MÃ¥ jo uansett være kjipt Ã¥ komme fra en by som har et statlig universitet som eneste livsgrunnlag.


Finnes ting som veier opp, vet du: E.C Dahls Bryggeri, Rosenborg og en betryggende, lang avstand til Bergen og det bakterieinfiserte Fisketorget:-)
quot;Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?"

fettgeiser

Quote from: "jako"
Quote from: "homobrann"det er så godt å gå rundt i Trondheim sentrum uten at du snubler i tråder..Takk for trådløshet! Eg trur Brann får uavgjort i denne runden!!


Sorry det var visst kun ment for studenter. Kan ikke dele slikt med resten av  lokalbefolkningen. Hvis det i det hele tatt bor trøndere i sentrum. MÃ¥ jo uansett være kjipt Ã¥ komme fra en by som har et statlig universitet som eneste livsgrunnlag.


Og du, jako, du bor hvor? Og oppfølgingsspørsmål: Hvorfor?
quot;Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?"

fettgeiser

Quote from: "fettgeiser"
Quote from: "Vi e di beste"


Forresten, trenger ikke gå inn på dette forumet for å finne ut om noe ufordelaktig blir sagt om "klubben min", jeg vet utmerket godt at det meste som sies her inne, uansett tema, er ufordelaktig.
Dog er det bedre å få det skriftlig enn muntlig, med disse forferdelige skarre-R`ene deres.

Hehe, ikke her for å irettesette jeg, er her bare for å gni det inn , jeg, vet du. Og RBK sitt forum benytter jeg meg ikke av, men det er tydelig at du vet mer om det forumet enn meg.

Når det gjelder oppdragelse er jeg redd det er for seint, i ditt tilfelle. Det er med oppdragelse som med språk, det blir verre og verre å lære med årene, ikke sant?

Lykke til mot Odd imorra, da, håper de ikke taper med vilje mot dere, slik de gjorde mot oss, helt åpenbart.
Men nå har det seg slik at vi i RBK har dommerene og forbundet i lomma, så det spiller ingen rolle hva dere bergensere finner på, i år havner seriemesterskapet i Trondheim. Dette ble avtalt på et møte mellom NFF og Brakka før sesongstart.
quot;Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?"

jako

Quote from: "fettgeiser"
Quote from: "jako"
Quote from: "homobrann"det er så godt å gå rundt i Trondheim sentrum uten at du snubler i tråder..Takk for trådløshet! Eg trur Brann får uavgjort i denne runden!!


Sorry det var visst kun ment for studenter. Kan ikke dele slikt med resten av  lokalbefolkningen. Hvis det i det hele tatt bor trøndere i sentrum. MÃ¥ jo uansett være kjipt Ã¥ komme fra en by som har et statlig universitet som eneste livsgrunnlag.


Og du, jako, du bor hvor? Og oppfølgingsspørsmål: Hvorfor?


Jeg bor i Trondheim. Studerer på gamle NTH. Burde vel ikke være overraskende. Mer interessant er det jo hvorfor du bor i Bærum med dine tette relasjoner til Rosenborg. Jeg visste forsåvidt at Bærum var et sted blottet for sjel og lokalpatriotisme og det derfor var lettest å velge laget som lå øverst på tabellen. For så å komme innom forumet her for å prøve å late som du er en skikkelig hardcore RBK supporter og yppe til bråk med hvem det skulle være, og tillegg ta på deg jobben med å oppdra resten av bølingen her inne. Det måtte jo bare komme fra en arrogant idiot fra ryggsekkommunen Bærum, som antagelivis fortsatt bor hjemme hos mamma og pappa, uten annet å vise til enn en russedress og pappas lommepenger.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

KennethS

Quote from: "Pil"



Kan noen lære �vrebø at en spiller skal bære ut på bore nå han e skadet så lenge som i 2 minutter og 10 sekunder??? dette e jo rein skandale! og her har vi det på papir.
tå på Brann

fettgeiser

Quote from: "jako"
Quote from: "fettgeiser"
Quote from: "jako"
Quote from: "homobrann"det er så godt å gå rundt i Trondheim sentrum uten at du snubler i tråder..Takk for trådløshet! Eg trur Brann får uavgjort i denne runden!!


Sorry det var visst kun ment for studenter. Kan ikke dele slikt med resten av  lokalbefolkningen. Hvis det i det hele tatt bor trøndere i sentrum. MÃ¥ jo uansett være kjipt Ã¥ komme fra en by som har et statlig universitet som eneste livsgrunnlag.


Og du, jako, du bor hvor? Og oppfølgingsspørsmål: Hvorfor?


Jeg bor i Trondheim. Studerer på gamle NTH. Burde vel ikke være overraskende. Mer interessant er det jo hvorfor du bor i Bærum med dine tette relasjoner til Rosenborg. Jeg visste forsåvidt at Bærum var et sted blottet for sjel og lokalpatriotisme og det derfor var lettest å velge laget som lå øverst på tabellen. For så å komme innom forumet her for å prøve å late som du er en skikkelig hardcore RBK supporter og yppe til bråk med hvem det skulle være, og tillegg ta på deg jobben med å oppdra resten av bølingen her inne. Det måtte jo bare komme fra en arrogant idiot fra ryggsekkommunen Bærum, som antagelivis fortsatt bor hjemme hos mamma og pappa, uten annet å vise til enn en russedress og pappas lommepenger.


Hehe, skivebom, muligens?
Jeg er født og oppvokst i vidunderlige trondheim, flyttet til bærum pga jobb, så sånn er det. forøvrig ikke bodd "hjemme" hos mamma og pappa siden jeg var 16 år, hva nå det har med saken å gjøre.

Yppe til bråk? Nei, takk, det gjør jeg ikke. Tilbakeviser tåpelige, bergenske påstander derimot? Ja.

Forøvrig en fin karakteristikk av den gjengse bærumsgutt du kommer med!

gleder meg til vi knuser dere i bergen!
quot;Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?"

Marek

Quote from: "fettgeiser"Hehe, skivebom, muligens?
Jeg er født og oppvokst i vidunderlige trondheim, flyttet til bærum pga jobb, så sånn er det. forøvrig ikke bodd "hjemme" hos mamma og pappa siden jeg var 16 år, hva nå det har med saken å gjøre.

Yppe til bråk? Nei, takk, det gjør jeg ikke. Tilbakeviser tåpelige, bergenske påstander derimot? Ja.

Forøvrig en fin karakteristikk av den gjengse bærumsgutt du kommer med!

gleder meg til vi knuser dere i bergen!


Og grunnet til at du er her på et brann-forum og ikke ser på favorittlaget ditt det er?
ons Ivar skal hem...

jako

Quote from: "fettgeiser"Hehe, skivebom, muligens?
Jeg er født og oppvokst i vidunderlige trondheim, flyttet til bærum pga jobb, så sånn er det. forøvrig ikke bodd "hjemme" hos mamma og pappa siden jeg var 16 år, hva nå det har med saken å gjøre.

Yppe til bråk? Nei, takk, det gjør jeg ikke. Tilbakeviser tåpelige, bergenske påstander derimot? Ja.

Forøvrig en fin karakteristikk av den gjengse bærumsgutt du kommer med!

gleder meg til vi knuser dere i bergen!


Hvis fritidssysselen din er å lage kvalm på andres supporterorum, så er det ikke rart østlandsbedriftene kommer løpende opp her for å finne kvalifisert arbeidskraft. Må si jeg er meget forundret over at en godt voksen person nedverger seg selv til å skrive barnslige meldinger inne på et rivalisernde lags supporterfoum. Få deg et liv.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

enavgutta

Jaja, da blir det amper stemning hvis vi ikke kjører over Odd i morgen.

Søvnløse netter helt til serieslutt alle mann hvis ikke skandalegjengen skjenker RBK gullet allerede i morgen eller mot Lyn.

krøvel vellevold

Quote from: "enavgutta"Jaja, da blir det amper stemning hvis vi ikke kjører over Odd i morgen.

Søvnløse netter helt til serieslutt alle mann hvis ikke skandalegjengen skjenker RBK gullet allerede i morgen eller mot Lyn.


Hadde vært fint om vi kunne gjort noe med den ELENDIGE målforskjellen vår. Vi er 8 mål dårligere vs RBK. En 8-0-seier i morgen og vi har reparert dette...
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"Hadde vært fint om vi kunne gjort noe med den ELENDIGE målforskjellen vår. Vi er 8 mål dårligere vs RBK. En 8-0-seier i morgen og vi har reparert dette...
ons Ivar skal hem...

duttleif

Quote from: "Marek"
Quote from: "krøvel vellevold"Hadde vært fint om vi kunne gjort noe med den ELENDIGE målforskjellen vår. Vi er 8 mål dårligere vs RBK. En 8-0-seier i morgen og vi har reparert dette...


sæternes var ute i avisa og sa noke(hugse ikkje nøyaktig) at det var alle mann i angrep for å prøve å fikse litt på denne målforskjellen. så det kan bli ein målrik dag i morgo om dei greier det. virker som om sæternes jaffal har lyst på gull til bergen i år.

znabel

Ny skandale på Lerkendal.

Fem (5) minutters tillegg i dagens kamp, og det helt uten lange skadeavbrekk, uthaling av tid, mange bytter etc.

krøvel vellevold

Quote from: "znabel"Ny skandale på Lerkendal.

Fem (5) minutters tillegg i dagens kamp, og det helt uten lange skadeavbrekk, uthaling av tid, mange bytter etc.


Etter det fokuset som har vært på tillegg i tid i det siste, så måtte de jo komme opp med et slags "bevis" på at de ikke gir fordeler til RBK. De visste jo godt at Lyn aldri kom til å score så alikavel...
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "duttleif"virker som om sæternes jaffal har lyst på gull til bergen i år.


Noe annet hadde jo vært direkte sjokkerende:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

duttleif

Quote from: "jako"
Quote from: "duttleif"virker som om sæternes jaffal har lyst på gull til bergen i år.


Noe annet hadde jo vært direkte sjokkerende:)


hehe. greit. feil formulering :) han e ein av dei få som seie da i media. va vel da som var poenge. alle i brann og bergen har nok lyst på gull ja!

enavgutta

Dommerne e jo trøndere. De skal få høre det på Stadda ja. Avtalt spill alt sammen.

znabel

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "znabel"Ny skandale på Lerkendal.

Fem (5) minutters tillegg i dagens kamp, og det helt uten lange skadeavbrekk, uthaling av tid, mange bytter etc.


Etter det fokuset som har vært på tillegg i tid i det siste, så måtte de jo komme opp med et slags "bevis" på at de ikke gir fordeler til RBK. De visste jo godt at Lyn aldri kom til å score så alikavel...


Joda. Vi betalte selvfølgelig dagens dommer også. Ikke minst fikk Lyn beskjed om å kun score ett mål, og avtalen var at vi skulle ha to. Dessuten skulle de presse litt på slutten, og vi måtte passe på å se slitne ut.

krøvel vellevold

Quote from: "znabel"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "znabel"Ny skandale på Lerkendal.

Fem (5) minutters tillegg i dagens kamp, og det helt uten lange skadeavbrekk, uthaling av tid, mange bytter etc.


Etter det fokuset som har vært på tillegg i tid i det siste, så måtte de jo komme opp med et slags "bevis" på at de ikke gir fordeler til RBK. De visste jo godt at Lyn aldri kom til å score så alikavel...


Joda. Vi betalte selvfølgelig dagens dommer også. Ikke minst fikk Lyn beskjed om å kun score ett mål, og avtalen var at vi skulle ha to. Dessuten skulle de presse litt på slutten, og vi måtte passe på å se slitne ut.


RBK betaler ingenting til dommeren. Det er NFF som ordner opp. Siden det kun er RBK som klarer å kvalifisere seg til CL, så er det viktig at de får muligheten til det gjennom seriegull. Ikke lag som driter seg ut mot svenske 1.div.lag. Tror NFF hadde blitt MEGET bekymret for norsk fotball i Europa om RBK ikke hadde fått komme med igjen i 2007/08!
Legg ned hele klubben!

fettgeiser

Quote from: "jako"
Quote from: "fettgeiser"Hehe, skivebom, muligens?
Jeg er født og oppvokst i vidunderlige trondheim, flyttet til bærum pga jobb, så sånn er det. forøvrig ikke bodd "hjemme" hos mamma og pappa siden jeg var 16 år, hva nå det har med saken å gjøre.

Yppe til bråk? Nei, takk, det gjør jeg ikke. Tilbakeviser tåpelige, bergenske påstander derimot? Ja.

Forøvrig en fin karakteristikk av den gjengse bærumsgutt du kommer med!

gleder meg til vi knuser dere i bergen!


Hvis fritidssysselen din er å lage kvalm på andres supporterorum, så er det ikke rart østlandsbedriftene kommer løpende opp her for å finne kvalifisert arbeidskraft. Må si jeg er meget forundret over at en godt voksen person nedverger seg selv til å skrive barnslige meldinger inne på et rivalisernde lags supporterfoum. Få deg et liv.


Hehe, du er inne på noe, jeg gikk glipp av omtrent 1 minutt på grunn av at jeg avsluttet det siste innlegget her før jeg slengte meg ned på sofaen, foran tv`n.
På den annen side, jeg visste jo at vi også idag hadde bestilt noen ekstra overtidsminutter, og dermed ville jeg uansett få se RBK i 90min, minst.

Hva synes dere om kampen da, gutter? Var dommeren kjøpt og betalt?
Nå kan dere spørre dere selv hvordan dere greide å rote vekk ei luke som vel var på over 10 poeng?
Begynner dere å bli nervøse? Skulle ofret en finger for å frarøve dere gullet på stadion i bergen den 22oktober.

Nok en gang, på spørsmål om hvorfor jeg er her inne på Bataljonens forum: Jeg er her for å gni det inn, okei? GNI DET INN!
Og for å diskutere litt omkring de ville korrupsjonsanklagene som brer om seg her inne.

Ha en fin kveld, måtte dere drepe all spenning og snuble mot Odd imorra!
quot;Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?"

duttleif

kan ikkje noken få ut desse idiotane??

Marek

Quote from: "fettgeiser"[Nok en gang, på spørsmål om hvorfor jeg er her inne på Bataljonens forum: Jeg er her for å gni det inn, okei? GNI DET INN!


Disse homo-erotiske kontaktanonsene får du nesten gå andre steder med, prøv homobrann.
ons Ivar skal hem...

tormi

Quote from: "fettgeiser"Hehe, du er inne på noe, jeg gikk glipp av omtrent 1 minutt på grunn av at jeg avsluttet det siste innlegget her før jeg slengte meg ned på sofaen, foran tv`n.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Xminator

Vi får svaret i kveld. Vi skal tross alt spille mot ett av de verste lagene når det gjelder uthaling av tid. En del Oddkamper på Stadion før om årene som burde hatt 10 minutter tillegg.

enavgutta


Ricky

Har vi i det hele tatt en moderator på dette forumet?

chris_henrik

Quote from: "Ricky"Har vi i det hele tatt en moderator på dette forumet?
<BRANN> ..... DKFM

The Boss

Quote from: "chris_henrik"


Aldri om den mannen blir noe hjemmevennlig. Han kommer til å dømme som alltid: Godt, konsekvent og rettferdig.

Marek

Quote from: "The Boss"
Quote from: "chris_henrik"


Aldri om den mannen blir noe hjemmevennlig. Han kommer til å dømme som alltid: Godt, konsekvent og rettferdig.


Mener å huske at dine manglende dommerkunnskaper ble dokumentert på forrige side, men du lærer jo tydeligvis ikke.
ons Ivar skal hem...

The Boss

Quote from: "Marek"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "chris_henrik"


Aldri om den mannen blir noe hjemmevennlig. Han kommer til å dømme som alltid: Godt, konsekvent og rettferdig.


Mener å huske at dine manglende dommerkunnskaper ble dokumentert på forrige side, men du lærer jo tydeligvis ikke.


Manglende dommerkunnskaper ja, du får sagt det du.
Eg er dommer selv, dømmer 3. div, så du skal bare holde kjeften din igjen, jævla amatør.

Stalin

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Marek"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "chris_henrik"


Aldri om den mannen blir noe hjemmevennlig. Han kommer til å dømme som alltid: Godt, konsekvent og rettferdig.


Mener å huske at dine manglende dommerkunnskaper ble dokumentert på forrige side, men du lærer jo tydeligvis ikke.


Manglende dommerkunnskaper ja, du får sagt det du.
Eg er dommer selv, dømmer 3. div, så du skal bare holde kjeften din igjen, jævla amatør.

Oh, 3. div. Det motbeviser jo alt.

Hør folkens. Vi har fått en dommer fra 3. div på forumet.
Vi trenger ikke lengre diskutere dommere, vi henvender oss
fra nå av til The Boss og hører hva som er riktig og galt.

aso008


Stalin

Quote from: "aso008"


X antall straffer til Brann? Hvor så du disse?

Odd sku hatt straff ja.

Quote from: "aso008"- Håpløst kort til Vaagan Moen

Ja, det var et håpløst kort. Håpløst av Vaagan Moen og snakke
på seg et gult kort der. Greit at det var et billig frispark, men herregud.

tormi

Hvilken situasjon skulle Odd hatt straffe? Jeg fikk det virkelig ikke med meg i kampens hete...

Men skulle ikke Brann hatt straffe for både hands (odd løk som ligger seg oppå ballen) og for holding av sæternes?
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Stalin

Nei, ingen av delene var straffe.

tormi

Hmmm... Klarer ikke tro det, men jeg så det jo bare live da... Så du det på tv?
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Go Up