• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UT MED PAKKET, dommere, RBK og NFF

Started by Nille, September 28, 2006, 20:01:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nille

Nå har dommeren lagt til 6 min! Hvilket annet lag enn RBK får det! Scoring på overtid, er dommeren instruert av NFF?

Nå er jeg så forbanna!
I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league.' - Mark Viduka

kapteinen

Z

eksilbergenser

lt for Brann!

SK Fire

Det er så fuckings typisk Rosenborg!!!

6 minutter tillagt tid, så scorer de faen meg 5 min på overtid!!!


Aaaaaaaargh!


O.k., gutter.     NÃ¥ mÃ¥ vi ta dem pÃ¥ Stadion.

Og IKKE ta oss "råd" til poengtap mot Odd o.l.

Helvete!

:(

eivhelle

Dette var skuffende, men det er jo det vanlige når det gjelder RBK.

Ingen dommere klarer å dømme nøytralt på lerkendal.

Dommerene pleier aldri å legge til nok i kampene, men når rbk trenger
ekstra tid får de det. Det var foresten pussig at dommeren klarte å
unngå gule kort til RBK samtidig som han var svært raus med kortene
til TIL. BÃ¥de Sapara og Ivers hadde fortjent kort i denne kampen.

RBK har ikke investert så mye i spillere denne sesongen, men man kan
jo lure på om de har investert pengene sine andre steder. I forrige kamp
mot Odd så det nesten ut som Odd hadde blitt betalt for å tape. tempoet
var elendig og alle målene kom etter tabber.

Skal vedde på at Odd kommer til å løpe betydelig mer når de kommer til
Bergen på mandag.

haavarl

Ja, det er riktig. NFF har bestemt at gullet må gå til RBK i år.

NFF så seg lei på at Rosenborgs innsats i Europa ble dårligere og dårligere, og vedtok at andre norske lag nå måtte få prøve seg.

Vi vet alle hvordan det gikk.

Så nå skal RBK få gull igjen, for å komme seg ut i Europa, siden det ikke ser ut til å være bedre muligheter.

Det koster litt penger til dommere og slikt, men NFF skyter inn en del, RBK skyter inn en del, resten fordeles fra TV-avtalen.

SÃ¥ vet dere det.

Klaus_Brann

Forbanna møkkadommer!Det er helt utrolig at ikke Ivers får kort bare får munnbruken...han holder på akkurat som han vil, kjefter og skriker te dommeren ved hver avgjørelse som går i mot han..Han blir bare belønnet med SEKS minutter overtid!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

haavarl

Ja, den der kosta 1800 kroner, fast pris er 300 per minutt. Høres billig ut, men tenk på timeprisen.

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

smogli

I 2.omgang:
Tromsøkeeper nede i noen lange minutter, etter kollisjonen med Braaten.
Lars Iver Strand nede med skade.
1 mål.
3 bytter.

Blir fort 6 minutters tillegg av sånt.

Candyman

Quote from: "smogli"I 2.omgang:
Tromsøkeeper nede i noen lange minutter, etter kollisjonen med Braaten.
Lars Iver Strand nede med skade.
1 mål.
3 bytter.

Blir fort 6 minutters tillegg av sånt.

1 innlegg? Ryk og reis trønderpakk. 6 minutt = NFF!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Vestkanten

NFF vant. Dette er det mest åpenbare tilfellet av NFF`s nesegruse beundring av RBK. De ønsker RBK tilbake i Europa i håp om å klatre på FIFA rankingen. Forbannet ufint.
Heia Brann!

smogli

Ja, det er ingen hemmelighet at dommere fra østlandet gjerne dømmer i fordel Rosenborg.

rbk1985

Quote from: "Nille"Nå har dommeren lagt til 6 min! Hvilket annet lag enn RBK får det!

Det ble lagt til 8 minutter så sent som i 20. serierunde i kampen mellom Viking og Stabæk, også da pga to lange skadesituasjoner.

Sogningen

Kjenner hvordan det bobler av frustrasjon i meg no, men det er nå vi må stå oppreist og kjempe sammen med laget vårt. RBK har nff i ryggen, Brann har oss. "Kjør over pakket!!" :x

SKBMiller

i viking kampen lå jo han stabæk spillerne nede i 5 mins ellno. de 8 minuttene var rimelige.

jeg er svært skuffa og letta litt på sinnet ved å sende en seriøs sms til tom henning øvrebø hvor jeg utrykte skuffelse og at det er et tilbakeslag for norsk fotball at rbk har så mye makt.

Marek

I Viking - Stabæk kampen lå to spillere nede med alvorlige skader. Svenning og Olsen ble båret ut med henholdsvis nakke og ansiktsskade.
ons Ivar skal hem...

znabel

Hvor lenge lå Tromsø spillerne nede i den kampen du så?

smogli

Den sms'en tok han nok til seg, og gir alt for å rette opp inntrykket neste gang han dømmer Rosenborg.

Kan ikke noen heller svare på HVORFOR det ikke var riktig å legge til for:
skade på keeper
skade på utespiller
3 bytter
1 mål

Vi e di beste

Forøvrig verdt å merke seg at RBK-konsentrasjonen her inne på forumet begynner å bli irriterende høy.
Men men, det er jo internett dette her, kan vel ikke vente annet.

smogli


Marek

Quote from: "smogli"Kan ikke noen heller svare på HVORFOR det ikke var riktig å legge til for:
skade på keeper
skade på utespiller
3 bytter
1 mål


Ble jo lagt til for alt dette, men alt for mye.
1 mål? Skal vi begynne å legge til for mål også nå?
ons Ivar skal hem...

SKBMiller

Quote from: "smogli"Den sms'en tok han nok til seg, og gir alt for å rette opp inntrykket neste gang han dømmer Rosenborg.

Kan ikke noen heller svare på HVORFOR det ikke var riktig å legge til for:
skade på keeper
skade på utespiller
3 bytter
1 mål


hvorfor kan ikke du vise litt innsikt eller brenne i helvette?

noe ala det der skjer hver kamp! men blir aldri lagt til mer enn 3 minutter. stikk herfra!

vedder pÃ¥ at du  er en 14 Ã¥r gammal rbk supporter som synes det er stas og ha finni et forum Ã¥ henge i!

Haugen2

3 bytter = 1.5 min. Keeperen nede i minst 2 min, og det samme gjelder Lars Iver Strand. i Tilegg var det en del drøying av tid fra Tromsø-spillerne. Summa sumarum er ikke den tillagte tida så ille.

rbk1985

Quote from: "Vi e di beste"Forøvrig verdt å merke seg at RBK-konsentrasjonen her inne på forumet begynner å bli irriterende høy.
Men men, det er jo internett dette her, kan vel ikke vente annet.

Når dere er så fryktelig opptatt av å diskutere Rosenborg, så er det kanskje ikke så rart at dere får oppmerksomhet av Rosenborg-supporterne?

SK BRANN

ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

krøvel vellevold

For å si det sånn: Uansett hvor mye avbrudd det har vært: Brann har aldri noen gang fått mer enn 4 minutter. Det er også uhyre sjeldent at man ser andre lag få mer enn 4 minutter. Men for all del må RBK få det når de jager et avgjørende mål!
Legg ned hele klubben!

smogli

Quote from: "SKBMiller"
Quote from: "smogli"Den sms'en tok han nok til seg, og gir alt for å rette opp inntrykket neste gang han dømmer Rosenborg.

Kan ikke noen heller svare på HVORFOR det ikke var riktig å legge til for:
skade på keeper
skade på utespiller
3 bytter
1 mål


hvorfor kan ikke du vise litt innsikt eller brenne i helvette?

noe ala det der skjer hver kamp! men blir aldri lagt til mer enn 3 minutter. stikk herfra!

vedder pÃ¥ at du  er en 14 Ã¥r gammal rbk supporter som synes det er stas og ha finni et forum Ã¥ henge i!


Er det dagens dommer sin feil at tillegging av tid ikke alltid er konsekvent? Ta det med ro, tror nok ingen RBK'ere hadde rynket på nesen om det "bare" hadde blitt 3 minutter, jeg hadde i alle fall ikke tenkt over det, men når du ser grunnene til overtiden, ser det nå jammen ut som det kan forsvares?

Selv om det ikke ble gjort av andre dommere i fjor, i forrige serierunde, i neste osv..

Og jeg er litt eldre enn 14.

krøvel vellevold

Hva i helvete gjør en hel skokk med RBK-fans inne på Bataljonens forum en time eller to etter at RBK har tatt serieledelsen fra Brann - 6 minutter på overtid. Det er selvsagt kun for å godte seg over hvor sure vi er - og for å slenge dritt.

Moderatorer: Steng disse provokatørene ute!
Legg ned hele klubben!

Vi e di beste

Quote from: "rbk1985"
Quote from: "Vi e di beste"Forøvrig verdt å merke seg at RBK-konsentrasjonen her inne på forumet begynner å bli irriterende høy.
Men men, det er jo internett dette her, kan vel ikke vente annet.

Når dere er så fryktelig opptatt av å diskutere Rosenborg, så er det kanskje ikke så rart at dere får oppmerksomhet av Rosenborg-supporterne?


Dette er et BRANN-forum. MÃ¥ du faen gi deg.

Marek

I seg selv er jo ikke dette håreisende mye, poenget er at dette var en helt VANLIG omgang, og jeg forventer nå heretter at vi ALDRI ser mindre enn 6 minutter overtid.

Vi får alltids et mål eller tre i en omgang: 1-2 minutter
3-4 bytter: 1.5-2 minutter
2-3 skader: 4-6 minutter
Drøying av tid: 1-2 minutter.

7-12 minutter overtid bør heretter være det vanlige, for jeg regner jo med at dette er noe NFF nå har innført for alle lagene og ikke bare RBK.
ons Ivar skal hem...

Corran

I forhold til andre kamper med tilsvarende uthaling, antall bytter og skader så var det i overkant mye tillegg
Ikke vært så mye på andre tilsvarende kamper jeg har sett. Pleier alltid å tippe riktig antall tilleggsminutter og i dag bommet jeg med 3 minutter.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"I seg selv er jo ikke dette håreisende mye, poenget er at dette var en helt VANLIG omgang, og jeg forventer nå heretter at vi ALDRI ser mindre enn 6 minutter overtid.

Vi får alltids et mål eller tre i en omgang: 1-2 minutter
3-4 bytter: 1.5-2 minutter
2-3 skader: 4-6 minutter
Drøying av tid: 1-2 minutter.

7-12 minutter overtid bør heretter være det vanlige, for jeg regner jo med at dette er noe NFF nå har innført for alle lagene og ikke bare RBK.


Man legger da ikke til tid pga scoring! Hva med kamper med 10 mål? Blir det lagt til 10 minutter der? Det er faktisk ikke slik at klokken stoppes hver gang ballen er ute av spill...
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

Quote from: "Marek"I seg selv er jo ikke dette håreisende mye, poenget er at dette var en helt VANLIG omgang, og jeg forventer nå heretter at vi ALDRI ser mindre enn 6 minutter overtid.

Vi får alltids et mål eller tre i en omgang: 1-2 minutter
3-4 bytter: 1.5-2 minutter
2-3 skader: 4-6 minutter
Drøying av tid: 1-2 minutter.

7-12 minutter overtid bør heretter være det vanlige, for jeg regner jo med at dette er noe NFF nå har innført for alle lagene og ikke bare RBK.


Dette er jeg enig i. Mer fotball for pengene!
Kan bli mye krampesituasjoner på slutten, da alle vet at fotballspillere kun er trent til 90 min + 3 i tillegg, men det vil jo bare forlenge kampen enda mer!
"og der snubler Sæternes igjen"

Haugen2

Quote from: "Corran"Pleier alltid å tippe riktig antall tilleggsminutter og i dag bommet jeg med 3 minutter.


Er vel det som er litt av "problemet" her. Dommerne legger som regel til de obligatoriske 3-4 minuttene, men når en dommeren legger til det som faktisk bør legges til, ja da blir det bråk.

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"Man legger da ikke til tid pga scoring! Hva med kamper med 10 mål? Blir det lagt til 10 minutter der? Det er faktisk ikke slik at klokken stoppes hver gang ballen er ute av spill...


Vel, JEG vet jo dette, dette regnestykket er jo bare for å belyse hvor idiotisk Mogli sitt regnestykke er.
Om klokken skulle blitt stoppet hver gang den er ute av spill så ville jo kamper vart i timesvis.
Men heretter bør vi kunne regne med 10 minutter tillegg i mange kamper.
ons Ivar skal hem...

Rune felt F

Er ikke vits å skylde på dommeren. Tromsø kunne scoret og. Eg mener om Rbk vinner di siste 13 kampene så er det vel fortjent om de tar gullet. Dessverre, men sånn er det. Vi kan ikke gå å tenke på at det ble lagt til 2 min mer enn hva som ville vert vanlig. Det er ikke Brann som spillte en gang. Brann må vel sannsynligvis vinne di siste 5 for å klare det. Surt, men sånn er livet. Klarer vi det ikke i år, så får vi prøve igjen neste år.

jako

Quote from: "smogli"Den sms'en tok han nok til seg, og gir alt for å rette opp inntrykket neste gang han dømmer Rosenborg.

Kan ikke noen heller svare på HVORFOR det ikke var riktig å legge til for:
skade på keeper
skade på utespiller
3 bytter
1 mål


Er du så treg i nøtten at du ikke skjønner det selv engang.

For det første det var ikke spesielt lange avbrekk i spillet i dag. Vi kan si et minutt for hver skade. Pluss et og et halvt for tre bytter. Egentlig er de tyve sekunder per bytte, men det er en annen sak. Da blir det 3 og et halvt minutt totalt. Men dere får seks. Fatt det den som kan.

For det andre. Hvor mange ganger har ikke Brann opplevd lignende ting på Stadion, senest i hjemmekampen mot Start. Men får vi seks minutter. Nix. Da hjelper det ikke å si at det var rett at dere fikk seks minutter. Det er inkonsekvens fra dommerne sin side. Og det er alltid til fordel for RBK.

Dere kaller oss kjøpelag. Men det er for faen bedre å kjøpe spillere enn dommere.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Marek

Quote from: "jako"Dere kaller oss kjøpelag. Men det er for faen bedre å kjøpe spillere enn dommere.


De kjøper ikke noe som helst, de
NFF har funnet ut at flaggskipet sitt sliter og må komme seg ut i CL og profilere Norge der, da må de vinne serien.
ons Ivar skal hem...

jako

Quote from: "Haugen2"
Quote from: "Corran"Pleier alltid å tippe riktig antall tilleggsminutter og i dag bommet jeg med 3 minutter.


Er vel det som er litt av "problemet" her. Dommerne legger som regel til de obligatoriske 3-4 minuttene, men når en dommeren legger til det som faktisk bør legges til, ja da blir det bråk.


Ja men i helvete. Det må da for faen være de samme reglene uansett kamp. At det kan forsvares isolert sett, betyr ikke det at det er riktig. Det bør være likt for alle.

Husker godt hjemmekampen mot Stabæk. Dommeren legger til tre minutter. Men presterer å blåse av et halv minutt før tilleggstiden er gått ut. Og det var t.o.m rett før Brann skulle ta en dødball. Husker godt reaksjonen til Andresen.

Rosenborg må brenne til evig tid.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Marek"
Quote from: "jako"Dere kaller oss kjøpelag. Men det er for faen bedre å kjøpe spillere enn dommere.


De kjøper ikke noe som helst, de
NFF har funnet ut at flaggskipet sitt sliter og må komme seg ut i CL og profilere Norge der, da må de vinne serien.


Helvete Marek nå er det rett før jeg går amok med Balltre her oppe. :twisted:
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Marek

Quote from: "jako"
Quote from: "Marek"
Quote from: "jako"Dere kaller oss kjøpelag. Men det er for faen bedre å kjøpe spillere enn dommere.


De kjøper ikke noe som helst, de
NFF har funnet ut at flaggskipet sitt sliter og må komme seg ut i CL og profilere Norge der, da må de vinne serien.


Helvete Marek nå er det rett før jeg går amok med Balltre her oppe. :twisted:


Aner ikke hva dette ":twisted:" betyr, men du må jo åpenbart misforstå, tror du jeg er fornøyd med dette?
Ser jeg fornøyd ut?
ons Ivar skal hem...

stig

Nettsideansvarlig

Marek

Quote from: "stig"


SÃ¥ ikke det, hva sa tosken? Stod han i RBK drakt?
ons Ivar skal hem...

Haugen2

Quote from: "Marek"
Quote from: "stig"


SÃ¥ ikke det, hva sa tosken? Stod han i RBK drakt?


Jepp, med Bratseth glisende i bakgrunnen.

jako

Quote from: "Marek"
Quote from: "jako"
Quote from: "Marek"
Quote from: "jako"Dere kaller oss kjøpelag. Men det er for faen bedre å kjøpe spillere enn dommere.


De kjøper ikke noe som helst, de
NFF har funnet ut at flaggskipet sitt sliter og må komme seg ut i CL og profilere Norge der, da må de vinne serien.


Helvete Marek nå er det rett før jeg går amok med Balltre her oppe. :twisted:


Aner ikke hva dette ":twisted:" betyr, men du må jo åpenbart misforstå, tror du jeg er fornøyd med dette?
Ser jeg fornøyd ut?


Hva preiker du om. Jeg er bare like pist som deg og balltreet var definitivt ikke myntet for deg:)

Du fatter ikke hvor tøft det er å være bergenser i denne byen akkurat nå.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

rbk1985

Quote from: "stig"Ifølge vg live ble det foretatt 2 bytter før 2. omgang. Altså før klokken ble startet. Itillegg kom det ett bytte til hvert av lagene. Tromsø sitt rett før slutt. Sånn som kan regnes som et typisk "prøve å få tiden til å gå" bytte. Der har vi ett mnutt.

Til opplysning ble foretatt tre bytter ut i andreomgang. Stensaas inn for Dorsin, Kone inn for Storflor og Yttergaard Jensen inn for Strand.


duttleif

eh.. ang dei mÃ¥lene so ein ville ha tillegg for.. no hugse ikkje eg kor mykje tillegg det var i sandefjord kampen men der var det vel 1-0 til pause? og 5-3 til slutt det blir 7 mÃ¥l.. var det meir enn 3 min tilleg?  idioti av dommaren. hørte kommentatoren i kampen. sa ingenting. berre "hører det blir lagt til 6 min." og venta pÃ¥ at rævbk skulle sette inn ballen som alle i norges land visste ville komme. hadde det ikkje komt ette dei 6 min hadde vel dommaren gitt straffe til rbk 7 min pÃ¥ øvetid! hørte jo og tromsø trenaren etter kamp slutt. "6 min tillegg, jaja, me e jo pÃ¥ lerkendal og der fÃ¥r dei jo da som dei vil"  
heilt sjukt at dei får holda på sånn! ødelegge heile fotball-norge!

Go Up