• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lyn-Brann

Started by olebrann3, September 25, 2006, 21:42:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_ruler86

QuoteJeg velger å leve i håpet inntil det er teoretisk umulig å ta gullet... vinner vi de 3 siste så er gullet vårt - så "enkelt" er det.


Først må RævBK rote vekk noen poeng...
GÃ¥ ta banen!

Pondan

Vi feier ikke over noe som helst så dritdårlig som Brann spiller. Kanskje Brann kunne slått løvene..

gøransørloth

Quote from: "SeTrE"


Meget synd å lese slike kommentarer. Avslører jo skremmende holdninger.

Brann69

Quote from: "magnusnh"Dommeren er den største skandalen i historien, få han ut


Ikke det at det var noe god dømming, men det er nÃ¥ ikke dømmingen sin skyld til at vi ikke vinner i dag. Brann spiller rett og slett bare stinkende elendig, og brukskasterne bak mÃ¥let og rassismen her setter heller ikke Bergen i noe godt lys i kveld. Det er rett og slett bare over, og vi kan ikke en gang avslutt med verdighet.  Skylde pÃ¥ dommeren er bare patetisk, vi er som 43 ganger før rett og slett for jævlig dÃ¥rlig til Ã¥ ta gull.. Straffen fÃ¥r vi sannsynligvis neste søndag nÃ¥r vi fÃ¥r bevitne at NFF nok en gang fÃ¥r det som de vil og kan overrekke medaljen til gullguttene sine. Skal iallefall sørge for at jeg kommer meg ut stadion portene før den ydmykelsen..

Texas

Quote from: "SeTrE"


nå må du faen meg roe deg ned litt. Greit at vi taper, og at dommeren var dårlig, men det der blir for dumt å si.

jeg velger fremdeles å leve i håpet, selv om det ser stygt ut nå.

Snjosokk

Det var ikkje dommaren som tapte denne kampen for oss - sjølv om det burde vore raudt kort. Det greidde Brann veldig fint på eiga hand.

Forsvaret møter jo ikkje når Lyn angriper! Kvifor må dei vente til angriparen kjem til 16-meteren før dei konfronterer kvar enda gong??

Denne kampen kvalifiserer til årsverste. Lett.

Roald

Quote from: "Pondan"Vi feier ikke over noe som helst så dritdårlig som Brann spiller. Kanskje Brann kunne slått løvene..


Løvene slår vi nok aldri men RBK er fullt mulig.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

vekkreist


Erlend

har funnet nummeret til det jævla korrupte dommersvinet: 957 81 006

kroken

Mot Lyn spilte Brann dårlig og hadde for dårlig motivasjon. Eg sa allerede i begynnelsen av kampen at idag hadde Helge Haugen gjort ein bedre jobb enn ein skada Eirik Bakke. At han greide å bli utvist i tillegg kan i beste fall kalles idioti. Når ein allerede har gult kort så skal ein la være å gå inn for å få et til. I vår når vi hadde flyten så hadde vi en bedre komponert midtbane som samspilte bedre enn kva den gjorde idag. Men vi skal reise oss og vinne på Stadion neste helg!!!
Brann - ekte engasjement!

Snjosokk

Til alle dykk som meiner det er Mjelde som (meir eller mindre åleine) var ansvarleg for tapet, kva skulle han gjort annleis?? Trekke på seg drakta og score måla sjølv?? Det er ikkje hans jobb å sparke lærkule.

Dersom ikkje Brann-spelarane maktar betre enn det dei presterte utpå der i dag kan dei til helvete byrja å strikke og starta husflidsutsal.

Eden

Quote from: "SeTrE"

Sånne som deg skulle vert putta i ein sekk med eit anker festa til den og blitt hivd på sjøen!
Frustrasjon ette kampen e ingen unnskyldning.


Faen for ein møkkakamp. Altfor mange feilpasninga og klomsete spill. I første omgang virka det nesten som om dei ikkje hadde lyst å vinna gull.
Hadde ikkje den stolpen stått i veien for Bengt sitt skudd hadde kampbildet vert nåkke heilt ant, men va ikkje dagen i dag nei..
Kan ikkje skylda det her kun på Mjelde, starten av 2 omgang var jo bra med det han gjorde med midtbana. Og ikkje veit vi ka som skjer på trening, kem som vise seg fram der og ikkje..
Men uansett, drittkamp! Er fanken ikkje lett å fortsatt ha trua, men så lenge rbk tape i måro e ingenting avgjort!
Men akkurat no har eg lyst til å gjera som enkelte på ullevål.. Grina!

Forøvrig er det så forbanna jævla unødvendig å kasta alt mulig drit utpå bana. Pakk..

Ricky

Quote from: "Erlend"har funnet nummeret til det jævla korrupte dommersvinet: 957 81 006


Og hva har du tenkt å gjøre med det da?

Eden

Quote from: "Erlend"har funnet nummeret til det jævla korrupte dommersvinet: 957 81 006

Ja la oss alle hiva oss øve telefonen.. Tulling!

bernu

Quote from: "Snjosokk"Til alle dykk som meiner det er Mjelde som (meir eller mindre åleine) var ansvarleg for tapet, kva skulle han gjort annleis?? Trekke på seg drakta og score måla sjølv?? Det er ikkje hans jobb å sparke lærkule.
HANSA - Z

Pondan

Alle som legger ut adr og nr til spillere, dommere og trener burde vert bannlyst ut av dette forumet.. Latterlig!

grei

Quote from: "Eden"

Forøvrig er det så forbanna jævla unødvendig å kasta alt mulig drit utpå bana. Pakk..


Hva slags 16. mai-publikum var det vi stilte med her egentlig? Hva slags idiot hiver et fullt brus-beger på banen i det øyeblikket Sæternes trenger å bruke all konsentrasjon på å gjøre det han nesten aldri klarer, sette ballen i mål?

Mr_Soma

En ting er ihvertfall sikkert... Helstad må starte i neste. Vi trenger spisser som kommer til sjanser. Jeg er rimelig sikker på at et mål av han vil utløse den berømte "ketchup-effekten".

enavgutta

Uflaks eller ikke. Lyn hadde et hav med skudd på mål og cornere. Seieren er nok ikke ufortjent - og nettop det gjør det til en SKAM. En SKAM fordi vi taper mot et lag som ikke har noe å spille for.

bernu

Quote from: "grei"

Hva slags 16. mai-publikum var det vi stilte med her egentlig? Hva slags idiot hiver et fullt brus-beger på banen i det øyeblikket Sæternes trenger å bruke all konsentrasjon på å gjøre det han nesten aldri klarer, sette ballen i mål?


Kanskje han trodde at Bengt var tørst ? Eller hadde lavt blodsukker ? ;)
Noe galt var det med han idag ihvertfall...
HANSA - Z

Skumling

Føler meg ikke bra nå. Alt er tomt og svart. Det er bare Opdal som gjør jobben. Resten: skandaløst. Ufattelig skuffende at alle de sentrale spillerne svikter så til de grader.

Hadde tenkt å skaffe meg en utdannelse, men tror jeg gir blanke. Satser på langvarig sykemelding, trygd, og soving mesteparten av døgnet.

Brann69

Quote from: "Mr_Soma"En ting er ihvertfall sikkert... Helstad må starte i neste. Vi trenger spisser som kommer til sjanser. Jeg er rimelig sikker på at et mål av han vil utløse den berømte "ketchup-effekten".

Hjelper ikke å begynne å sprute lenge etter at festen er over (eller damen er gått hjem). Han skulle startet i dag... Alt er nå i NFF sine hender - og det lover sjelden godt. I morgen kveld vet vi hvordan det gikk...

Eden

Ka i helvete var det der med den lyn-dritten som fekk stå og provosera uten at politi og vakta gjorde nåkke anna enn å kjefta på brannfansen??

ThomasC

Quote from: "Skumling"Føler meg ikke bra nå. Alt er tomt og svart. Det er bare Opdal som gjør jobben. Resten: skandaløst. Ufattelig skuffende at alle de sentrale spillerne svikter så til de grader.


Opdal gjør ikke en patent jobb på hverken 1-0 eller 2-0, så vil ikke si meg enig i at han gjør jobben. Riktignok har han ikke skylden for målene alene...At han gjør en bra redning på 2-0 et par minutter før slutt endrer ikke på inntrykket av innsatsen hans.

Hele laget viste en elendig innsats, dommeren likeså. MEN dommeren var like dårlig begge veier, så å skylde på han blir bare smålig.

Thomas.

Kruxleiven


Klaus_Brann

Quote from: "Pondan"aaesch knull ivers i ræven din stygge neger..


Folk som kommer med sånne kommentarer burde vært bannlyst fra forumet!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Derabilo

Quote from: "Kararay"
Quote from: "KennethS"Kan noen fortelle meg, såg ikkje Mjelde kampen fra side linjen?? koffor i helvete gjorde han ikkje bytter etter 20 minutter nå Brann veldig veldig tydlig for hele norge sugde som værst??? fy faen Mjelde stinker! han må vekk. E det noe som sier at det ikkje går ann og forandre på ting i første omgang??


Helt ening KennethS... Vi har sett i vår sesongen at når brann har rævkjørt motstanderene så har motstanderene byttet så tidlig som etter ti min i første omgang...


Og Mjelde selv har faktisk byttet etter halvtimen, faktisk mot Rosenborg der han byttet inn Zavrl for Ludde som spilte horribelt.

Med det sagt håper jeg moderator utestenger Pondan fra forumet for evig og alltid. Rasisme hører ingen sted hjemme. Dommeren var forferdelig, kjøpt og betalt, men vakke derfor vi tapte kampen. Brann var selv skyld i det ved en håpløs forestilling.
Bergen ut av Norge -

kroken

Til deg som la ut nummeret til dommeren: Idiot! Det samme kan sies om de som kastet ting inn på banen. At det ble kastet et colabeger inn mens Brann har en sjanse, sier vel alt. Idag kan vi ikke skylde på annet enn Brannspillerne selv for tapet mot Lyn. Nå må Monsen ta til vettet og la Thorstein og Migen få mer spilletid i angrepet! Ikkje tvil om at Bengt og Robbie er et radarpar når de begge er i form, men når de ikke spiller bedre enn idag så bør de 2 andre få prøve seg. Vi skal slå bønda på stadion neste helg! Med Bjørn og Petter tilbake, så skal trønderne få kamp om gullet!!
Brann - ekte engasjement!

magnusnh

Helstad fra start mot RBK, eneste som gjorde noe positivt utpå der idag.

Klaus_Brann

Det jeg lurer på er hvordan han forbanna lyn supporteren kom seg ut på banen rett foran Brann fansen, og fikk stå der og jokke uten at onkel foretok seg noe nevneverdig...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kruxleiven

Quote from: "aaesch"Hei!

Det er så deilig å ta seriegull, altså. Finnes ikke maken til ekstatisk følelse. Dere burde prøve det!

Mvh.
VIF-gutt


Og dere burde prøve å slå Lyn noen ganger også. Smaker det også. Angående seriegull så får vi se om du har rett 5. oktober.

Eivind

Så mye som supporterne kastet på banen i dag - var det ingen som hadde vett nok til å kaste noe på denne tosken i pausen?

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "Langhår"Her gjorde RBK en mye bedre jobb. Edu ble blodtaklet noen ganger og forsvant så ut av kampen. En helt riktig resept mot unge spillere. Så hvorfor gjør ikke vi det samme?

Fordi Edu kastet seg ned og spilte halvdød så snart noen var i nærheten av ham, og dommeren kjøpte det hver gang - på samme måte som han kjøpte det meste annet fra Lyn-hold. Den dommeren var ikkje mye populær i VG-svingen i dag, for å si det sånn. Fullstendig skandale!

Men den største skandalen var likevel måten Brann spilte (eller ikkje spilte) fotball på. Vi har sett det flere kamper på rad allerede: Brann spiller ikkje lenger som et gullag. Sad, but true.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Ozzy

ikke mye positivt i kveld! Og skjønner jævlig godt hvorfor det ble sånn stemning som det ble når dommeren dømmer som han gjør og politiet lar lyn supportere gjøre hva faen de vil forran oss! Synes det var synd at ingen løp ut og grisebanket han lille dritten! Men vi gir ikke opp! Rosenborg vinner i morgen, men super ray blir matchvinner mot rbk når de møter fredrikstad. Og vi vinner resten av kampene :D Brann e best!

Vestkanten

Egentlig er ikke dette overraskende, bare jævlig skuffende. Når middelmådige Fana spiller ball i hatt med forsvaret til Brann for en uke siden og Brann såvidt slår et Odd lag i ingenmannsland på hjemmebane, så er det vel ikke å forvente at vi skal ta gull i år, men det er jo lov å håpe.
Det er ganske irriterende at profilerte spillere kan tillate seg å daffe /rusle rundt i 2 x 45. Hvor faen er gutsingen, krigingen og gleden over at de kjemper om den gjeveste pokalen?? Hvordan er det mulig å kjempe om en første plass på tampen av sesongen, og ikke skape en eneste sjanse i første omgang? Er det en del av taktikken, ligge lavt og la motstanderne valse over dem i håp om at de ikke scorer på Branns solide forsvar, (som forøvrig var rundingsbøyer mot Fana) lempe ballen opp mot en spiss som fortsatt ikke har lært seg å dempe ballen, i håp om et kontringsmål?
Når det gjelder Mons Ivar Mjelde så synes jeg det er urovekkende at han viser så lite engasjement på sidelinjen. Jeg var på kampen og det var vel kun under byttene han befant seg utenfor benken. Synes dessuten at han bytter for sent, og det gjelder ikke bare denne kampen.
Så da er det bare å håpe at RBk avgir poeng i morgen!
Heia Brann!

EDU

Klart tilfelle av å undervurdere motstanderen..... å våkne i det 78.holder bare ikke....


Falkman

ser at mange lar sin vrede gÃ¥ over dommeren.. det va definitivt ikkje hans skyld at vi tapte denne kampen.. ikkje en eneste  fÃ¥kkings spiller kan være bekjente av innsatsen i dag.(kanskje unntak av Opdal). jævlig skuffende!!

Lynmann

Godt med seier i dag etter at me tradisjonelt har hatt marginane mot oss mot Brann. Fortjent Lynseier. Undervurdering?
Martin Andresen sa at de ikkje var gode saman i dag. PÃ¥ meg virka det som om Lyn ville meir i dag.

3 serierundar igjen og her vert ikkje gullet utdelt før i siste runde!!
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

KennethS

Mjelde burde gjort noe allerede etter 20 minutter! vi snakker for faen meg om gull! da må man forlange innsats. Når Lyn gikk opp til 2-0 burde han byttet inn alt offansiv kraft han hadde på benken, men neida... koffor bytte når vi har godt tid? bedre og bytte 6-7 min før slutt når kampen e avgjort sant Mjelde??? *oppgitt*
tå på Brann

Nixon

Det var vel det gullet. Med slikt spill som i dag fortjener vi ikke noe som ligner på gull.

Og at flyet hjem var 2 timer forsinket passet egentlig ganske godt med alt det andre...
Rød makt på Hansa

hbb

Hva skjer med ukultur i bataljonen? kasting av diverse gjenstander under kamp mot spillere, rasisme og løfter om vold på forumet. Skam dere.

Dommern var ikke av de bedre men det finnes ikke gode dommere i Norge. Han var uansett ikke problemet deres i dag. Takk for at Monsern velger å bytte inn folk mot slutten når dere ligger under. Tror han har sett på lange flate baller filmen =P

Mr_Soma

Quote from: "hbb"Hva skjer med ukultur i bataljonen? kasting av diverse gjenstander under kamp mot spillere, rasisme og løfter om vold på forumet. Skam dere.


hvem har sagt at de var medlemmer av BBB?
De drittungene som gestikulerte forran Brann-supporterne hadde fortjent en på kjeften.

enavgutta

Jeg må stille samme spørsmålet som Doddo gjør. HVORFOR LO MJELDE ETTER KAMPEN ?

Ingen av oss lo og det gjorde vel ikke de 4000 som ble hånet av grisespillet skandalegjengen leverte utpå der!

hbb

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "hbb"Hva skjer med ukultur i bataljonen? kasting av diverse gjenstander under kamp mot spillere, rasisme og løfter om vold på forumet. Skam dere.


hvem har sagt at de var medlemmer av BBB?
De drittungene som gestikulerte forran Brann-supporterne hadde fortjent en på kjeften.


Og det sier vel litt om deg. Blir provosert av ett barn. Du hadde vel en joggetur vekk fra carl johans gate og du før i dag? Håper Brann får en bot for at supporterne prøver å ødelegge kampen ved å kaste ting.

Northside

Dommeren var en skandale i seg selv i dag, men det var ikke grunnen til at vi tapte! Alt ansvaret ligger på laget.
Her stiller vi, mange timer unna Bergen, over 4000 Brann fans en sein Søndagskveld (kampen gikk på TV), og så våger faen meg laget å spille så elendig fotball! Straff de med 10 løpeturer opp på Ulriken i morgen!

Og en annen ting, at snuten ikke gjorde noe som helst når disse Lyn supporterne kom å provoserte er en skandale! De kan være glad ingen turde/klarte å komme seg over siste reklameskiltene, for de ungene fortjente dabb.

Ellers så vil jeg tippe det var en del Bergensere som reiste fattig hjem fra denne kampen, lenge siden så mye penger har blitt gidd vekk på en fotballkamp, får håpe noen plukker de opp og gir de til en god organisasjon...
(bilder fra kampen kommer snart)

Kjell249

Når det blir bråk på Lyn sin hjemmekamp, er det Lyn som eventuelt får bot og i ytterste konsekvens må spille kamper uten tilskuere. Dette får de for dårlig sikring på kamp.

At disse drittungene får stå foran 4000 Brann supportere å hisse opp stemningen, viser hvor udugelige Lyn er som klubb. 10 000 tilskuere, hvor 4000 var Brann supportere. 3000 av supporterne var gratis billetter, og kanskje med mye velvilje var 3000 Lyn supportere. Lyn må være Norges mest fargeløse klubb. Bare så synd at de ligger så langt unna nedrykkstreken.

Og forresten synd at disse drittungene ikke fikk grisebank...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

k-sin

Quote from: "Kjell249"
Og forresten synd at disse drittungene ikke fikk grisebank...


Enig!

Og like ille er det at gashi fikk spille så lenge uten å bli bytta!
Han er kanskje den lateste spilleren vi har nå. Hvorfor starter ikke Haugen?

Og hvor var Martin? Midtbanen var en katastrofe i går, lyn var i overtall i alle angrep. Og her gikk vi rundt å trodde vi hadde norges beste midtbane?

Vaagan Moen var sårt savnet...

Og ja. dommeren var utrolig dårlig....

Speedy

At du sier at Gashi er vår lateste spiller sier litt om hvor mye du følger med. Gashi og haugen er muligens de som legger flest kilometer bak seg på en kamp!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

oddewo

ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

Go Up