• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lyn-Brann

Started by olebrann3, September 25, 2006, 21:42:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Henki

Igjen en kamp som må vinnes. Enkelt og greit.
Ballen skal fremover!

C@Bøe_79

Quote from: "Benny Gullfot"Eg prøver igjen.........

Blir det et organisert samlingssted denne helgen evt søndag før kampen, og i såfall hvor blir det???


Sir Winston på Karl Johan, ryktene er at turansvarlig i BBB har ordnet "supportervennlige" ølpriser... Fuglen som visket dette til meg sa: 39kr ølen!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Gud

Tryner vi mot Lyn er jeg redd kampen mot RBK blir en nedtur av dimensjoner. Vi har i hvert fall lagt opp til den verste nedturen noensinne.

jako

Quote from: "Langhår"
Quote from: "Xminator"Mjelde spekulerer i å bruke Gashi på venstre. Huseklepp er det andre alternativet han trekker frem. Miller vurderes på høyre.

Det hele blir nok avgjort på hvilken siden Mjelde vil ha størst defensiv kontroll. Havner Gashi på høyre starter Huseklepp. Havner Gashi på venstre starter Miller.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

C@Bøe_79

Quote from: "Gud"Tryner vi mot Lyn er jeg redd kampen mot RBK blir en nedtur av dimensjoner. Vi har i hvert fall lagt opp til den verste nedturen noensinne.


Det mange glemmer er: Om så vi slår Rbk 80-0, så må vi vinne resten av kampene..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"Det mange glemmer er: Om så vi slår Rbk 80, så må vi vinne resten av kampene..


Er ikke så redd for RBK 80. Eller RBK Demens som noen kaller de.
RBK G19 derimot...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Klaus_Brann

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Gud"Tryner vi mot Lyn er jeg redd kampen mot RBK blir en nedtur av dimensjoner. Vi har i hvert fall lagt opp til den verste nedturen noensinne.


Det mange glemmer er: Om så vi slår Rbk 80, så må vi vinne resten av kampene..


Må vi det nå plutselig??Er det gitt at de vinner resten av kampene??
Er det virkelig noe i ryktene om RBK og dommersnusk??Eller må de også kanskje vinne kamper for å ta gull?hvis vi slår de..ikke vet jeg...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

C@Bøe_79

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Gud"Tryner vi mot Lyn er jeg redd kampen mot RBK blir en nedtur av dimensjoner. Vi har i hvert fall lagt opp til den verste nedturen noensinne.


Det mange glemmer er: Om så vi slår Rbk 80-0, så må vi vinne resten av kampene..


Skrivefeil, nå redigert..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

oddewo

ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

brann:)

Betaler vi for turen på fotballpuben rett før vi reiser?

Og vi trenger tilatelse fra foreldre for å vere med for de som er under 18 er ett skriv bra nokk?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Bataljonen

Quote from: "brann:)"Betaler vi for turen på fotballpuben rett før vi reiser?

Og vi trenger tilatelse fra foreldre for å vere med for de som er under 18 er ett skriv bra nokk?


Man betaler turen før avreise om man ikke har betalt den tidligere til Frode på puben.
Er man under 16 må man reise med foresatt som må være fylt 20 år. er man mellom 16 og 18 år holder det med en skriftlig tillatelse fra foreldre.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

brann:)

Quote from: Bataljonen
Quote from: brann:)Betaler vi for turen på fotballpuben rett før vi reiser?

Og vi trenger tilatelse fra foreldre for å vere med for de som er under 18 er ett skriv bra nokk?


Man betaler turen før avreise om man ikke har betalt den tidligere til Frode på puben.
Er man under 16 må man reise med foresatt som må være fylt 20 år. er man mellom 16 og 18 år holder det med en skriftlig tillatelse fra foreldre.




Eg skal reise med dag bussen den kjører jo kl 8 og vi måtte møte en halvtime før kan eg betale når eg kjeme bort då eller må eg gjere det en eller flere dager før?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Bataljonen

Du kan betale turen ved fremmøte avreisedagen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

brann:)

"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

BBB2003

blir det satt opp flere nattbusser? kunne sikkert fylt 2stk te!!

oddewo

Kan vi som møter direkte på sir winston. Få bli med bussen opp eller er det bare de som kommer med buss fra Bergen?
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

Atlet Orvanger

Håper virkelig det settes opp flere busser om dette lar seg gjøre.

slang

Tror de bestiller nye busser etterhvert som folk melder seg på.
ansa 08

erik1

Quote from: "oddewo"Kan vi som møter direkte på sir winston. Få bli med bussen opp eller er det bare de som kommer med buss fra Bergen?


Mot VIF i år,, mener jeg å huske at alle kan bli med på den bussen fra sir Winston men jeg vil anbefale å møte tidelig opp der å en bilett til den bussen,det som sjede med meg mot vif var at bussen ble ful så!!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Alexåsane

Meldte meg og 4 kompiser på i går . Etter det var d finito finale fikk vi beskjed om. Men kan jo hende det blir hentet inn en da en buss. Dette var nattbussen.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

brann:)

de må da no hente inn flere ska vi skape ett stor intrykk trenge vi mangen busser de bør sette inn flere busser når det blir fullt på de som allerder er der. kommer til å melde seg mangen fleire på denne turen.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Bataljonen

Det er 2 plasser igjen på nattbuss og 6 plasser igjen på dagbussen. Førstemann til mølla. Mail sendes til lyn@bataljonen.no
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Chrisstah

Quote from: "oddewo"Kan vi som møter direkte på sir winston. Få bli med bussen opp eller er det bare de som kommer med buss fra Bergen?


er like lett å ta t banen opp hvis det ikke går å ta buss!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

slang

syns bataljonen burde sette opp endå en buss hvis det e så stor etterspørsel.
ansa 08

Red Rabitt

Quote from: "Bataljonen"Det er 2 plasser igjen på nattbuss og 6 plasser igjen på dagbussen. Førstemann til mølla. Mail sendes til lyn@bataljonen.no

Hvorfor i all verden setter dere ikke opp flere busser?
Hele poenget her er vel Ã¥ fÃ¥  flest mulig pÃ¥ kampen og dere taper jo ikke økonomisk pÃ¥ Ã¥ sette opp en buss til vel?
I så tilfelle bør dere sitte opp prisene, det er ihvertfall helt latterlig visst det står folk uten buss som vil til oslo for å støtte brann i en livsviktig kamp!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Nixon

Står det folk uten buss?
Det er jo ledige plasser igjen...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Bataljonen

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "Bataljonen"Det er 2 plasser igjen på nattbuss og 6 plasser igjen på dagbussen. Førstemann til mølla. Mail sendes til lyn@bataljonen.no

Hvorfor i all verden setter dere ikke opp flere busser?
Hele poenget her er vel Ã¥ fÃ¥  flest mulig pÃ¥ kampen og dere taper jo ikke økonomisk pÃ¥ Ã¥ sette opp en buss til vel?
I så tilfelle bør dere sitte opp prisene, det er ihvertfall helt latterlig visst det står folk uten buss som vil til oslo for å støtte brann i en livsviktig kamp!


Det sier seg sjøl at ved å subsidiere bussen taper man penger men det er ikke det som er poenget eller problemet her. Det er reiseledere på bussene som er et problem å få tak i. Vi jobber med saken og skal ta en diskusjon om dette når vi får samlet troppene.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Står det folk uten buss?
Det er jo ledige plasser igjen...


Blir nok svartebørs her!
Legg ned hele klubben!

Rasmus_brann

Kor mange busser e det som kjører over fjellet?  Kor mange som kjører om natten og kor mange om morgenen?
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Bataljonen

Quote from: "Rasmus_brann"Kor mange busser e det som kjører over fjellet?  Kor mange som kjører om natten og kor mange om morgenen?


3 tilsammen, 2 om natten og en dagbuss foreløpig.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Rasmus_brann

ok. takk for svar.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Helginho

Det hadde vært greit med flere busser, vi er ihvertfall 4 stk som hiver oss på bussen hvis det skulle bli satt opp fler..

Red Rabitt

Ok, trodde dette ble dekket inn igjen av bilett pengene fra de som ble med på turen.
Går det ikke ann at de som allerede er reiseledere, kan være det for flere busser samtidig?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Bataljonen

Quote from: "Red Rabitt"Ok, trodde dette ble dekket inn igjen av bilett pengene fra de som ble med på turen.
Går det ikke ann at de som allerede er reiseledere, kan være det for flere busser samtidig?


Vi må ha en person fysisk på hver buss som kan være tilgjengelig om det skulle oppstå noe.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Helginho

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Red Rabitt"Ok, trodde dette ble dekket inn igjen av bilett pengene fra de som ble med på turen.
Går det ikke ann at de som allerede er reiseledere, kan være det for flere busser samtidig?


Vi må ha en person fysisk på hver buss som kan være tilgjengelig om det skulle oppstå noe.


Jobbes det med å finne en ny reiseleder?

Red Rabitt

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Red Rabitt"Ok, trodde dette ble dekket inn igjen av bilett pengene fra de som ble med på turen.
Går det ikke ann at de som allerede er reiseledere, kan være det for flere busser samtidig?


Vi må ha en person fysisk på hver buss som kan være tilgjengelig om det skulle oppstå noe.

Ok takk for svaret:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Bombefar

Hadde vært kanon med ny buss. Vi er hvertfall 2 stk som er klar til avreise. Sendte en mail i går, men da var det tydeligvis for seint. har ikke fått noe svar enda

SKBMiller

sett opp prisen til 300 og sett opp flere busser!

Helginho


The Boss

Quote from: "Helginho"


dette blir vel umulig lett...? =)

Helginho

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Helginho"


dette blir vel umulig lett...? =)


Hehe, sant det..

Noen som vet sånn ca hva det koster å leie en buss til Oslo og tilbake?

C@Bøe_79

Quote from: "Helginho"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Helginho"


dette blir vel umulig lett...? =)


Hehe, sant det..

Noen som vet sånn ca hva det koster å leie en buss til Oslo og tilbake?


Kommer an på mye, men ligger 17 000 - 25 000kr..
Tett opp mot kampen 30 000+
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

oddewo

For dere som skal på Sir Winston før kampen sees.
Og takk for tipset Chrisstah og erik1.
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

Super Hasund

Helvete. KAmpen måtte jo begynne 8 sant? Ryker flyet mitt kl 10!!!

Hehe blir heller en dag te enn å måtte gå etter første omgang. Men e det nokken som vet om nokken billige hoteller i oslo? På forhånd-heia brann
La Folket Synge

*Feltz*

jkippers

Quote from: "Super Hasund"Helvete. KAmpen måtte jo begynne 8 sant? Ryker flyet mitt kl 10!!!

Hehe blir heller en dag te enn å måtte gå etter første omgang. Men e det nokken som vet om nokken billige hoteller i oslo? På forhånd-heia brann


Perminalen. Ikke lenger forbeholdt militæret. 6-manns rom, men billig.
Gull 09

anders_flanderz

Har to stykker her og som gjerne vil være med på bussturen!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

eksilbergenser

Perminalen har strengt forbudt med alkohol på rommene. Vi hadde et helvete med de foran cupfinalen. De gikk faktisk og sjekket om vi hadde drikkevarer og de som leide rommet ble truet med å bli kastet ut! Anbefales ikke...prøv Anker hotell, tror det skal være rimelig.
lt for Brann!

KEA

Quote from: "Super Hasund"Men e det nokken som vet om nokken billige hoteller i oslo?

Her finner du mange i enhver prisklasse: http://www.hotell.no/. Bare søk i vei på budsjetthotelller.

Super Hasund

Takk for alle forslagene.

Strengt forbudt me alkohol hos perminalen? ja da sier det seg sjøl kor akktuelt det e. Heh.

Fant faktisk en fin en på nettet. Sånn katolsk kloster for unge jenter me gjestehus vedsiden av hehe. Må jo bare være tidi å bo der.
La Folket Synge

*Feltz*

C@Bøe_79

Quote from: "Super Hasund"Takk for alle forslagene.

Strengt forbudt me alkohol hos perminalen? ja da sier det seg sjøl kor akktuelt det e. Heh.

Fant faktisk en fin en på nettet. Sånn katolsk kloster for unge jenter me gjestehus vedsiden av hehe. Må jo bare være tidi å bo der.


Hvis ikke er Coch`s Pensjonat et av de billigste stedene du kan bo i Oslo..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up