• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lyn-Brann

Started by olebrann3, September 25, 2006, 21:42:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Daffi

Anker Hostel er ett godt alternativ. Billig og helt grei standard, og ikke langt til Karl Johan, ca 7-10 min å gå. Ingen problem med å nyte kald hansa på rommene, iallfall ikke når jeg var der, og billig øl i resepsjonen også :D

bulldog

sæternes, bakke og andresen står over mot fana for å være klare mot lyn. winters starter på benken. da er vel lagoppstillingen klar med unntak av kantene:
                     opdal
knudsen  Ã¸rn 1   ørn 2  hanstveit
gashi/miller bakke andresen miller/winters
            sæternes winters

det er jo også en mulighet å bruke helge haugen på midten og flytte bakke ut på venstre kant?
bulldog

Snublefot

Quote from: "bulldog"sæternes, bakke og andresen står over mot fana for å være klare mot lyn. winters starter på benken. da er vel lagoppstillingen klar med unntak av kantene:
                     opdal
knudsen  Ã¸rn 1   ørn 2  hanstveit
gashi/miller bakke andresen miller/winters
            sæternes winters

det er jo også en mulighet å bruke helge haugen på midten og flytte bakke ut på venstre kant?


glem det.. leste feil;)

Super Hasund

Dæven no va de hotellene notert. Men nokken som vet ka det hotelet me 2dogs pub eller ka no an heter? Du vet den som ble smadret under cupfinalen. Bodde der den helgen men husker isje ka an heter men så kem kan klandre meg ;)

En liten tips te andre som e like lut fattig som meg. E gratis å sove på oslo s. Kubbet der for 2 uker siden. Va på firma tur anngående den industri messen i lillestrøm å vi bodde på oslo plasa. Hadde en liten show i resepsjonen da eg isje husket rom nummeret mitt. Spurte de fint om de kunne hjelpe meg. Nejda sa de kom deg ut. Ja men eg har kort. Få se på an sa de. Så heiv de an i skuffen å sa gå ut. Måtte eg bare si e nokke i veien? Da klarte an ene å si at eg va en jævla idiot. Lyste rødt i øynene mine då. Ka i helvete sa du skreik eg mens eg nærmet meg an. Så kom det 2 vakter å bærte meg ut. E det fordi brann leder serien at eg isje får komme inn spurte eg.

Te helvete me deg svarte de. Då sa eg bare fuck off å gikk å la meg på oslo s. Ganske hyggelig de andre som sitter der å sover. An ene va en japse som eg trodde faen meg kom rett ut ifra matrix. An kunne tae-kwon do å alt sånn shit. Va tidi. Håper denne helgen blir like bra. Me 3 poeng te brann seffølgelig
La Folket Synge

*Feltz*

Helginho

Quote from: "Super Hasund"Takk for alle forslagene.

Strengt forbudt me alkohol hos perminalen? ja da sier det seg sjøl kor akktuelt det e. Heh.

Fant faktisk en fin en på nettet. Sånn katolsk kloster for unge jenter me gjestehus vedsiden av hehe. Må jo bare være tidi å bo der.


Der har jeg bodd en helg, hadde no vorspiel og alt på rommet..

Var ikke noe problem den gang..

SKBMiller

jeg trur det blir trangt om plassen. iallfall full VG nedre

bestilte akkurat 7 billetter til meg og gjengen.

brann:)

kor mange seter er det på nedre vg då? kan også ta oppe.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

SKBMiller

er vel rundt regnet 2500 på VG nedre

hentet 7 stykk billetter til VG nedre på posten nå. fikk billett nummer 1813. vet ikke om det har noe å si men kan ikke være negativt :wink:

kabelmann

Quote from: "SKBMiller"fikk billett nummer 1813. vet ikke om det har noe å si men kan ikke være negativt :wink:


Hæ? Er det en hemmelig beskjed inni her, eller? 1813? Hva er det som er så spesielt med det? Tilskuersnittet til Lyn?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Pepto_I

Han mente vel om billettene til nedre vg starter med billettnr 1 og at det isåfall er solgt 1813 billetter til bortefeltet. Dette virker vel urealistisk høgt med en knapp uke igjen til kampen. Men ingenting hadde vært bedre ;)

Chrisstah

prøvd før men prøver igjen! siden det er så mange på bortekampene borte i oslo omraådet som ikke synger under kampen på tribunen!(dette er ikke refs til dere) så har jeg merket av og til at det kan bli litt avstand mellom de syngene! hvorfor ikke bare samle alle vi som synger rundt midten så vi kan skape skikkelig trøkk! istedenfor at det står 10 der og 3 litt lengre bort osv..?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

brann:)

DÃ¥ kjeme dei som vil synge tideligt for det er jo unominert.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

slang

Eg skal i allefall stå på midten;) e bare for oss som synger å bare gi en høflig beskjed til eventuelle familier osv. som sitter seg på midten om at her skal de syngende sopporterne stå?
ansa 08

Alzheimer/Silverspurs

Lyn har i samarbeid med Bastionen besluttet at alle medlemmer av supporterklubben, får ta med seg to venner gratis på kampen mot Brann 15. oktober.

Kan bli folksomt med andre ord! Om Lynfansen har vennar sjølvsagt.

Utmedsnolken

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Lyn har i samarbeid med Bastionen besluttet at alle medlemmer av supporterklubben, får ta med seg to venner gratis på kampen mot Brann 15. oktober.

Kan bli folksomt med andre ord! Om Lynfansen har vennar sjølvsagt.


De har vel begynt å skjønne at det fort kan ende opp med like mange bergensere som lyn-tilhengere der.
"og der snubler Sæternes igjen"

SKBMiller

da begynner vui og snakke desperate.. men greit med mye folk på tribunen. de trenger faktisk dette tilbudet for å få flere lyn enn brann fans på kampen.

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5055

Bastionen må gi vekk billetter, Brann oppfordrer egne supportere til å kjøpe billetter på forhånd for å være garantert plass..

Christian

For å være garantert plass...? På Ullevaal? Det blir vel aldri fullt, vel? Eller bruker de ikkje alle tribunene? Om Ullevaal blir fullsatt til denne kampen blir eg mer enn mektig imponert.

slang

For å bli garantert plass med likesinnede. Dvs i vg svingen som e tribunen for bortesupportere! Og den kan godt bli full=D
ansa 08

Brannmus

Nå er nok ikke Lyn sine supportere de verste å havne blant, uansett om det er nesten i kjernen av Bastionen, men er jo gøyere å havne på riktig felt.

Snublefot

Quote from: "Brannmus"Nå er nok ikke Lyn sine supportere de verste å havne blant, uansett om det er nesten i kjernen av Bastionen, men er jo gøyere å havne på riktig felt.


jeg har ihvertfall sikret meg 2 billetter til VG nedre nå.

Sees på Sir Winston, søndag formiddag=)

Corran

Hva har Lyn i snitt da? Bastionen mener jeg har 3000 medlemer og hvis alle disse tar med 2 venner skulle det bli 9000 SÃ¥ da er det vel 14000 ledige billetter igjen :-)
tviler på at det blir fult ja
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SKBMiller

seff blir det ikke fultt :S

men regner med de fleste her på forumet vil stå i VG? ikke i cola? men klart blir nok ledig for de som vil sitte i cola med oslo familier

Corran

Blir nok ikke fult på vg heller. Kanskje på nedre vg men ikke noe mer.
Er ikke så mange busser som skal over. Og de som bor i Oslo og omegn plasserer seg litt rundt omkring
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Opdalfan

På Brann.no står det at det blir meldt om stor interesse for denne kampen!
Det kan nok være at det blir fullere en normalt..
det er jo tross alt Norges beste lag som kommer på besøk:)

lewis

Har sikkert vært nevnt tidligere i tråden, men kunne ikkje finne det i farten. Kortid er bussen tilbake i bergen?

Utmedsnolken

Quote from: "lewis"Har sikkert vært nevnt tidligere i tråden, men kunne ikkje finne det i farten. Kortid er bussen tilbake i bergen?


Kampen slutter kvart på ti, bussen går sikkert litt over ti, så da klarer du vel å regne det ut selv? Selv tipper jeg tidlig neste morgen, 6-7 tiden kanskje
"og der snubler Sæternes igjen"

Annemarie

http://www.nettavisen.no/ioslo/sport/article765742.ece

I følge denne artikkelen gir Lyn bort gratisbilletter til studenter til denne kampen. SÃ¥ de av dere som kjenner studenter i Oslo med hjertet i Brann...tips og la oss fylle UllevÃ¥l med rødt.    :wink:  

Dette skulle tyde pÃ¥ at det forsatt er billetter Ã¥ fÃ¥ tak i - ikke sÃ¥ overraskende da jeg enda har til gode Ã¥ se Lyn fylle en stadion- men kanskje smart med litt nøytralt antrekk til en har billettene i hÃ¥nden.  :wink:
nnemarie

BL

Quote from: "Annemarie"http://www.nettavisen.no/ioslo/sport/article765742.ece

I følge denne artikkelen gir Lyn bort gratisbilletter til studenter til denne kampen. SÃ¥ de av dere som kjenner studenter i Oslo med hjertet i Brann...tips og la oss fylle UllevÃ¥l med rødt.    :wink:  

Dette skulle tyde pÃ¥ at det forsatt er billetter Ã¥ fÃ¥ tak i - ikke sÃ¥ overraskende da jeg enda har til gode Ã¥ se Lyn fylle en stadion- men kanskje smart med litt nøytralt antrekk til en har billettene i hÃ¥nden.  :wink:


Og medlemmer av Bastionen får ta med seg to venner gratis.
Hansa-
Felt Z

Chrisstah

kanskje eg skal bestille billett likevel;) går det an å kjøpe de direkte på posten eller?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nicolai

Alle i Bastionen har mulighet til å hente 2 gratis billetter ja, men ofte er det sånn at disse blir delt ut til folk som uansett ville ha betalt for å komme slik at det ikke blir noe drastisk hopp i tilskuerantall bare pga. at det deles ut gratis billetter til Bastionen. Selvfølgelig en liten økning blir det, men ikke noe super fantastiske greier.
Uansett hvor få Lyn supportere dere tror det finnes så kan dere vente at det kommer en del for å se på. Vi ligger i fare for å ende opp hele neddi nedrykksland, noe man selvfølgelig ikke vil, med andre ord så blir det vel et motivert Lyn lag som møter et motivert Brann lag.


Billetter til VG svingen, der dere skal være, er det nok av.. Og de selges rett utenfor inngang 16, deres inngang. Kan ikke se for meg at 2500 billetter i VG nedre + noe lignende antall i øvre er kjøpt opp.. Dessuten kan man også plassere seg helt nede i hjørnet på Hafslund slik at man kommer nærme VG svingen, om det skulle bli nødvendig.


Velkommen til Oslo, Ullevål!

.. MÃ¥tte dere reise hjem uten poeng  ;)
yn Oslo!

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "Chrisstah"kanskje eg skal bestille billett likevel;) går det an å kjøpe de direkte på posten eller?

aso008

I Lyn kampen får vi forøvrig gjensyn med vår alles kjære hockeydommer Sven Erik Edvardsen..

Snublefot

Quote from: "aso008"I Lyn kampen får vi forøvrig gjensyn med vår alles kjære hockeydommer Sven Erik Edvardsen..


flott.. der røk den seiern..

Jay Tee

ka blir laget tror dere? med Vaagan moen og dahl ute!
Oppdal
knutsen-ørn1-ørn2-hanstveit
miller-bakke-andresen-gashi
        sæternes-winters
noe sant?
eia brann

brann:)

http://fotball.bt.no/eliteserien/article66615.ece

Jaja de skal ikkje mykje til at det blir kaos der borte. de e vel uvanligt mange tilskuere. men at mangen brann fans kommer er drit bra.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Nixon

Quote from: "brann:)"http://fotball.bt.no/eliteserien/article66615.ece

Jaja de skal ikkje mykje til at det blir kaos der borte. de e vel uvanligt mange tilskuere. men at mangen brann fans kommer er drit bra.


Jeg synes det er mer merkelig at så mange Brannsupportere må ringe Lyn for å få tak i billetter. Hjelpeløst...
Rød makt på Hansa

C@Bøe_79

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "aso008"I Lyn kampen får vi forøvrig gjensyn med vår alles kjære hockeydommer Sven Erik Edvardsen..


flott.. der røk den seiern..


Forsiktig der!
Han har ikke vært dårlig etter PVM kom til Brann, og etter det jeg forstod er han kamerat av Petter Vaagan Moen..
Utrolig hva en toppdommer lirer av seg i fylla på C49:)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Snublefot

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "aso008"I Lyn kampen får vi forøvrig gjensyn med vår alles kjære hockeydommer Sven Erik Edvardsen..


flott.. der røk den seiern..


Forsiktig der!
Han har ikke vært dårlig etter PVM kom til Brann, og etter det jeg forstod er han kamerat av Petter Vaagan Moen..
Utrolig hva en toppdommer lirer av seg i fylla på C49:)


hehe.. pleier han Ã¥ henge pÃ¥ C49?  greit sted Ã¥ hooke opp med damer ihvertfall;)

ajjah

Aftenposten Aften skriver i dag at studenter får fri adgang til kampen, bare ta med studentbevis. Står ingenting om at dette kun gjelder en tribune, men tipper det er Cola svingen. Ellers er det halvpris for OBOS medlemmer på nedre NT. For sine egne kjører de ta med 2 venner osv.... uansett, tydelig at de frykter å komme i mindretall. Hadde vært så bra å fylle VG

Chrisstah

Quote from: "ajjah"Aftenposten Aften skriver i dag at studenter får fri adgang til kampen, bare ta med studentbevis. Står ingenting om at dette kun gjelder en tribune, men tipper det er Cola svingen. Ellers er det halvpris for OBOS medlemmer på nedre NT. For sine egne kjører de ta med 2 venner osv.... uansett, tydelig at de frykter å komme i mindretall. Hadde vært så bra å fylle VG


funker det i noen av vg svingene eller?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

28966mustang

Reis bort hvis du elsker Brann! Støtt laget!
Hvil i fred- 1963!

Chrisstah

Quote from: "28966mustang"Reis bort hvis du elsker Brann! Støtt laget!


var den til meg!? skal bort uansett bor på østlandet! så det e ikke så langt å reise for meg;D
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

symo

De som reiser med bussene trenger ikke kjøpe billett slik jeg har forstått det. Vil disse bli solgt på bussen eller? Med tanke på plassering på ullevaal, er det da lurt å heller kjøpe på forhånd. Elller holder bataljonen igjen bra plasser til de som reiser organisert?

Pepto_I

Var det noen som såg Tv2-sporten nå nettopp? Billettansvarlig til Lyn utelukket ikke at hele VG-svingen ville bli utsolgt til Brann supporterne med dagens pågang. Dette vil si nesten 5-6000 brannsupportere! Dette kan jo ikke stemme? Mangler Lyn en mann med Krøvels kalkulatorferdigheter?

oslo øst

prata med en som jeg kjenner som har kontakter i billettservice
men dette var i går
bataljonen hadde fått 1000 billetter
og solgt 800 ved siden av
skal ikke si dette sikkert men det blir vel noe retur i fra bataljonen

slang

Er vel unummererte plasser slik som mot vif?
ansa 08

Bataljonen

Quote from: "symo"De som reiser med bussene trenger ikke kjøpe billett slik jeg har forstått det. Vil disse bli solgt på bussen eller? Med tanke på plassering på ullevaal, er det da lurt å heller kjøpe på forhånd. Elller holder bataljonen igjen bra plasser til de som reiser organisert?


Samtlige på våres busser ordner vi billetter til på Nedre VG. Fåes kjøpt på bussene.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "slang"Er vel unummererte plasser slik som mot vif?


ja, man står der man vil.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

KEA

Quote from: "Nixon"Jeg synes det er mer merkelig at så mange Brannsupportere må ringe Lyn for å få tak i billetter. Hjelpeløst...

Svært så enig. Men ut i fra andre innlegg her inne synes det som om der er en del ganske unge Brann-supportere som er på sin første bortetur - og det er jo bra - fortsett med dét, ofte og lenge!

Der er plass nok på Ullevål, men hvis man vil slippe å stå i billettkø før man går inn er det jo bare å kjøpe billett på posten før man drar hjemmefra.

Uansett vet forhåpentligvis alle og enhver vet hva strupen skal brukes til.... SYNG MED!

Go Up