• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fra Isberget: Tromsø skal GRUSE rosenborg.

Started by robh3, September 24, 2006, 21:56:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

robh3

Bare så det er avklart, vi i Isberget er helt klart større Brann-fans enn vi er RBK-fans. Dette innebærer at vi, som plaster på såret, skal gruse bartebyen.

Marek

Quote from: "robh3"Bare så det er avklart, vi i Isberget er helt klart større Brann-fans enn vi er RBK-fans. Dette innebærer at vi, som plaster på såret, skal gruse bartebyen.


Hvis dere ikke gjør så håper jeg dere rykker ned og forblir der til evig tid.
ons Ivar skal hem...

Gud

Quote from: "Marek"
Quote from: "robh3"Bare så det er avklart, vi i Isberget er helt klart større Brann-fans enn vi er RBK-fans. Dette innebærer at vi, som plaster på såret, skal gruse bartebyen.


Hvis dere ikke gjør så håper jeg dere rykker ned og forblir der til evig tid.


Selv om dere skulle vinne mot RBK så håper jeg dere rykker ned i mørkeste, dypeste divisjonshelvete.

Skumling

Quote from: "robh3"Bare så det er avklart, vi i Isberget er helt klart større Brann-fans enn vi er RBK-fans. Dette innebærer at vi, som plaster på såret, skal gruse bartebyen.


Takk.

Superjack

Quote from: "robh3"Bare så det er avklart, vi i Isberget er helt klart større Brann-fans enn vi er RBK-fans. Dette innebærer at vi, som plaster på såret, skal gruse bartebyen.


Og så kan dere ta plastakebrettet deres med ned i 7. divisjon
Brannsupporter.

Lurkin

Dette er ikke rette tidspunktet, samegutter. Dere må vinne mot RBK for deres egen skyld, hvis dere taper så greier vi fint å vinne serien. Håper dere tar turen ned sammen med Molde og Viking.
Berømte Brann fra Bergen

blahblah

(gadd ikke og starte ny tråd om saken så spør like gjerne her)
Leste på vgd at miller viste fing til tromsø supporterene, noen som vet hva som skjedde? hvorfor han gjorde, mulig link om saken?

Brannmann rob

Hele jævla isbergerget kan dra til *******! Så en fyr som valset rundt i sentrum nå nettop med tromsø drakt..Gikk med hodet hevet og smilte, burde få seg en på trynet. Respektløse drittunge.

gjertsen

begynte ikke drakten hanes og brenn? for det går vel ikke an og gå med
same drakt i Bergen! nå som vi skal ta gull.

Rune felt F

Håper tromsø holder seg og at Viking, hamartjommiene og Molde rykker ned. Begrunnelse: Tromsø slår Lsk og Rbk og har god sjans til å få nok poeng. Ham-kam spiller rævdårlig fotball og er et ubetydelig lag. Molde har for mange klyser. Viking er no Viking...

Superjack

Brann vinner serien forran Odd, RBK og LSK :D
Brannsupporter.

smaalanda

Quote from: "robh3"Bare så det er avklart, vi i Isberget er helt klart større Brann-fans enn vi er RBK-fans. Dette innebærer at vi, som plaster på såret, skal gruse bartebyen.



Rett innstilling. Allikevel hadde de vært en fryd å sett dere rykke ned og Rosenborg det nordligste laget i TL.
KMO!!!

JohanNordahlBrun

Quote from: "robh3"Bare så det er avklart, vi i Isberget er helt klart større Brann-fans enn vi er RBK-fans. Dette innebærer at vi, som plaster på såret, skal gruse bartebyen.


Primært Brann-fans, sekundert RBK-fans og så Tromsø, kanskje? For en gjeng. Er "fan" av flere klubber enn hva en gjennomsnittlig Nordlandsbiatch har av sex-partnere i løpet av en måned.

***RBK***

Og vi ser hvordan det gikk:-)

Alzheimer/Silverspurs

Men den satt jaggu langt inne!

Ah, skulle gjerne sett Gutan holde seg etter poeng mot RBK gitt, men den gang ei. Viking ned kan bli halvmorsomt :) Tromsø har eg lite og ingenting i mot.

Zzyzx

Hvorfor er hatet så stort imot TIL?
Ser mange ønsker de ned.

Alexåsane

Quote from: "Zzyzx"Hvorfor er hatet så stort imot TIL?
Ser mange ønsker de ned.


Jeg har ingenting imot laget Tromsø, heller Tromsø enn Bodø glimt. Men Kunstgress og at det er langt i nord er veldig negativt.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up