• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Bestill Partoutkort N? !

Started by Bataljonen, September 23, 2006, 23:04:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Tullpip"
Quote from: "Endre"

Hvis ikke kan vi godt bytte!
Jeg er blitt flyttet til klokkesvingen, selv om jeg presiserte at jeg ville sitte på øvre Hansa.

Er det mange som ikke er blitt flyttet der de ønsker seg, eller er det bare Brann som har glippet i akkurat mitt tilfelle?

Håper ikke at folk her inne er redd for å bli flyttet til BT. Vi er en gjeng på 25 stk som har fått oss plasser i BT svingen og vi har ingen planer om å holde kjeft gjennom 2X45 minutter. Jeg håper så mange som mulig som har lyst å åpne kjeften kommer på BT. Kunne blitt bra trykk hvis de to svingene synger "mot" hverandre

Midt oppi all misnøyen for de som ikke liker å bli flyttet til BT, så kan dette slå positivt ut på stemningen hvis en del syngende fra Hansa blir flyttet over på BT.
Husker noen snakket om at de ville ha igjen den "hvis-du-ikke-synger-så-blir-du-sett-ned-på- mentaliteten", og den tror jeg kanskje kan dukke mer opp til neste år hvis vi fyller tribunene oftere, og flere syngende blir flyttet til BT og bidrar der!
Gleder meg sinnsykt til neste sesong!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Bataljonen

Mvh
Christian Bøe

weirus

Quote from: "Desperado"
Quote from: "weirus"Skulle kjøpe p-kort hin dagen. kan ikke såt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal være sammen men ville heller ha på øvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember så blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fått p-kort der...
Noen som vet noe om dette her?

Jeg har fått "nye" partoutkort på øvre hansa, men det er fordi jeg har blitt tvangsflyttet fra nedre (der bataljonen skal stå.)

Priser og sånt er vel allerede bestemt, så det der høres rart ut.....men 13. desember er salgsstart for vanlige partoutkort UTENOM bataljonsfeltet.

Noen som har peiling på prisen på øvre hansa?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

moffy_

2500 koster bilettene på øvre hansa. Har sjøl blitt flyttet fra nedre til øvre, men fikk kanonplasser så prisøkningen e egentli helt greit for min del...
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Tullpip

Quote from: "weirus"
Quote from: "weirus"Skulle kjøpe p-kort hin dagen. kan ikke såt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal være sammen men ville heller ha på øvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember så blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fått p-kort der...

Jeg har fått "nye" partoutkort på øvre hansa, men det er fordi jeg har blitt tvangsflyttet fra nedre (der bataljonen skal stå.)

Priser og sånt er vel allerede bestemt, så det der høres rart ut.....men 13. desember er salgsstart for vanlige partoutkort UTENOM bataljonsfeltet.

Her ligger kart over stadion samt priser til partoutkort og enkeltbilletter:

http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf

Chrisstah

Quote from: "Tullpip"
Quote from: "weirus"

Her ligger kart over stadion samt priser til partoutkort og enkeltbilletter:

http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf

det redusert sikt greiene er det fordi bataljons feltet står`?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

EvenSteven

Quote from: "moffy_"2500 koster bilettene på øvre hansa. Har sjøl blitt flyttet fra nedre til øvre, men fikk kanonplasser så prisøkningen e egentli helt greit for min del...

Chris*

Jeg har enda ikke mottatt noen regning for partoukortet mitt, en kompis bestillte for hele gjengen, og alle de andre har fått, men ikke jeg, har prøvd å sende en mail på hansa07@bataljonen.no, men har enda ikke fått noe svar.
Noen fra bataljonen som kan svare meg ?
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Desperado

Quote from: "EvenSteven"

Kommer litt an på hvor du sitter. Stolpen står rett foran sete 11 og 12, litt avhengig av hvor høyt oppe du sitter vil den være litt plagsom på plasser fra 1 til 20 vil jeg tro.

Du får stille tidlig søndag og prøvesitte. ;)

enavgutta

Disse stolpene er en skandale. Tenke seg til at de for 8 år siden ikke klarte å med teknologi lik dagens er utrolig leit. Gutta er fornøyd med å komme opp i høyden på Hansa, men disse stolpene kan bli et mektig irritasjonsmoment.

Brannfrelst

Hvor mange kort er vi oppe i nå? Har vi passert 1000? Og det er jo nå det egentlige salget starter. Kan bli bra dette her.
2.10.07-Gullet kom hem!

klysa

For de som ikke hadde parturkort i år vel å merke.

Eivind

Regning betalt og alt skal være i skjønneste orden. Når kan mann forvente at kortet dukker opp i postkassen?

Nixon

Quote from: "Eivind"Når kan mann forvente at kortet dukker opp i postkassen?

Såvidt jeg husker kommer det noen uker før seriestart. Så ingen grunn til panikk selv om det ikke kommer de første to månedene.
Rød makt på Hansa!

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5153&brann=a254a72a10e16e22a454901d6c0cbd55

Brann melder om at det er solgt 11.000 partoutkort. Noe som betyr at det kun er rundt 1000 partoutkort igjen.

Tipper Krøvel er skeptisk til det tallet...;)
Rød makt på Hansa!

klysa

--------------------------------------

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5153&brann=a254a72a10e16e22a454901d6c0cbd55

Brann melder om at det er solgt 11.000 partoutkort. Noe som betyr at det kun er rundt 1000 partoutkort igjen.

Tipper Krøvel er skeptisk til det tallet...;)

Det kan jeg love deg! I fjor hørte vi om både 10500 og 11500 solgte p-kort. Men da vi kunne se antall ledige plasser på billettluka.no utover i sesongen, så startet salget alltid på ca 9000 solgte sitteplasser, samt noen hundre på SS.

Er det ikke nå i dag salget starter, forresten? Da er det vel strengt tatt bare de som hadde kort i fjor som har kunnet kjøpe før i dag. Så hvordan de kan ha fått til en økning allerede før salget av nye kort starter, er meg en gåte!
Legg ned hele klubben!

Christian

Xminator

QuoteSå hvordan de kan ha fått til en økning allerede før salget av nye kort starter, er meg en gåte!

Egentlig ikke. VIP-hvermansen har jo også i dette tallet, og de ble jo ikke solgt, eller fornyet.

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Det kan jeg love deg! I fjor hørte vi om både 10500 og 11500 solgte p-kort. Men da vi kunne se antall ledige plasser på billettluka.no utover i sesongen, så startet salget alltid på ca 9000 solgte sitteplasser, samt noen hundre på SS.

Kan det være plasser som er reservert annonsørene? Disse setene som plutselig ikke var til salgs før Rosenborgkampen. Det kan jo finnes et system der plassene i utgangspunktet er solgt/reservert, men at Brann likevel kan selge disse når interessen er lav fra annonsørene. Jeg vil jo tro at en stor sponsor som Sparebanken kan ta ut mange billetter hvis de ønsker, men at behovet vil variere fra kamp til kamp.

Quote from: "krøvel vellevold"Så hvordan de kan ha fått til en økning allerede før salget av nye kort starter, er meg en gåte!

Det har vært skrevet her at mange eksisterende partoutkortinnehavere fikk bestille flere til familie og venner da de fornyet sine tidligere i høst. Og det er vel i tillegg mange nye på BBB-feltet som kommer inn i dette regnestykket. Pluss, som Xminator skriver, VIPene.
Rød makt på Hansa!

Pruzik

En kammerat av meg flyttet og glemte å melde om adresseforandring. Dette førte til at han ikke fikk tilsendt regningen for fornyelse av sesongkortet. Etter å ha kontaktet stadion fikk han beskjed om at alle som ikke valgte å fornye sesongkortet innen betalingsfristen skulle bli oppringt og få en ny sjanse. Derfor tror jeg at plassene som var solgt som sesongkort i forige sessong, ikke er frigitt for salg til andre enda.

klysa

Siden klokken ti i dag har vi solgt 500 sesongkort. Av totalt 12.000 er det nå bare like i overkant av 500 igjen, forteller billettansvarlig Anders Tøsse til iBergen.no.

Dette bekrefter nermest att billettene til de som ikke har fornyet s kortet ikke er frigitt.

enavgutta

Det er tydelig at denne knappheten på godene har fått folk til å gå av hengslene. Blir nok utsolgt til hver bidige kamp nå ja, men det visste vi vel egentlig. Er litt spendt på hvilke kommentarer Krøvel har til siste utvikling i saken ? ;-)

we0one

Går du inn på billettluka sine sider og legger sammen alle ledige plasser så kommer du opp i over 2000. Er det et mer riktig tall? Da vil vi i så tilfelle være rett i underkant av 10 000 solgte p-kort.

Rune felt F

Quote from: "we0one"Går du inn på billettluka sine sider og legger sammen alle ledige plasser så kommer du opp i over 2000. Er det et mer riktig tall? Da vil vi i så tilfelle være rett i underkant av 10 000 solgte p-kort.

Tror det er pga at Brann har satt et tak på 12000 billetter til partoutkort. Selv om det kan virke som det er langt flere ledige, vil de nok stoppe salget når det er nådd 12000. Det er ikke forhåndsdefinert hvilke seter som er til partoutkort og hvilke som er til enkeltkamper. Bortsett fra bortesupporterseksjon og Bataljonens felter.

For øvrig så mener jeg det er høl i håvve å stoppe salget ved 12000. Brann burde solgt hele stadion ut før nyttår. De bør prioritere de mest trofaste når kapasiteten er så lav i forhold til interressen.

klysa

Quote from: "Rune felt F"
Quote from: "we0one"Går du inn på billettluka sine sider og legger sammen alle ledige plasser så kommer du opp i over 2000. Er det et mer riktig tall? Da vil vi i så tilfelle være rett i underkant av 10 000 solgte p-kort.

Tror det er pga at Brann har satt et tak på 12000 billetter til partoutkort. Selv om det kan virke som det er langt flere ledige, vil de nok stoppe salget når det er nådd 12000. Det er ikke forhåndsdefinert hvilke seter som er til partoutkort og hvilke som er til enkeltkamper. Bortsett fra bortesupporterseksjon og Bataljonens felter.

For øvrig så mener jeg det er høl i håvve å stoppe salget ved 12000. Brann burde solgt hele stadion ut før nyttår. De bør prioritere de mest trofaste når kapasiteten er så lav i forhold til interressen.

Er akkurat derfor de ikke selger ut hele stadion med en gang, nettopp for å opprettholde interressen. Når stadion er ferdig utbygd, kommer de nok til å øke antallet på p-kort.

klysa

Forresten noen som kan komme med en forklaring på hvorfor felt z, ikke blir lagt ut for salg før tidligst Tirsdag?

Stoffi

Kan bataljonen komme med en oppdatering på hvor mange partoutkort salget stoppet på? (for bataljonsfeltet)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

we0one

Nå er billettsalget stengt. Grunnen til dette regner jeg med er at de nå har kommet opp i 12 000 kjøpte/reserverte p-kort. Men siden mange av disse er reserverte og ikke betalt, er det vel store muligheter for at salget starer opp igjen en gang i tiden...

krøvel vellevold

Quote from: "enavgutta"Det er tydelig at denne knappheten på godene har fått folk til å gå av hengslene. Blir nok utsolgt til hver bidige kamp nå ja, men det visste vi vel egentlig. Er litt spendt på hvilke kommentarer Krøvel har til siste utvikling i saken ? ;-)

Har jo sagt hele tiden at knapphet på billetter vil øke p-kortsalget. Men siden disse 12000 er inkludert de billettene som sponsorene har forkjøpsrett på (og altså sikkert vil si i fra seg til samtlige kamper utenom RBK og 16.mai), så er det reelt sett flere ledige plasser å velge blant for enkeltbillettkjøperne, enn det kan virke som i utgangspunktet. Og jeg er slett ikke sikker på om det blir utsolgt til hver bidige kamp, selv om kapasiteten i 2007 "bare" blir ca 17000. Vil dessuten minne om at AaFK hadde ca 8000 p-kort i fjor, men de klarte likevel ikke å få et snitt på over 10000. De var faktisk helt nede i 9000 tilskuere på enkelte kamper. Så det er ikke gitt at tilskuertallet blir så forferdelig mye høyere enn antallet p-kort. Hva om de som kjøper p-kort i 2007 (men ikke kjøpte det i år) er folk som likevel gikk på alle kampene i år? Da har det jo ingenting å si om antallet p-kort øker. Nei, dette kan vi ta med knusende ro. Det kommer ikke til å bli umulig for folk å få tak i enkeltbilletter. De som er tidlig ute og kjøper i løpet av de første dagene etter at billettene blir lagt ut, vil få billett. Selv med en kapasitet på 17000. (Unntakene blir sikkert bare 16.mai og mot RBK. Kanksje mot VIF). I fjor begynte vi jo sesongen med bare 15000 som kapasitet. Det var ikke noe billetthysteri og umulig å få tak i billett fordet!
Legg ned hele klubben!

Xminator

Da kan de vel selge Andresen også :p

dudo

Får vi nå opplyst korrekt antall tilskuere med de nye smartkortene, eller vil de fortsette å opplyse antall solgte billetter?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Pondan

Jeg har en kompis som bestilte på hansa, T feltet.. Han får ikke penger før om 3 dager til og betale. er han for sen da? mister han plassen når fristen går ut?

slang

T-feltet er ikke på hansa, men du mener kanskje sanggruppen som er plassert i en T på felt B og C?
ansa 08

Pondan

Stemmer ja.. blander det litt.. Felt B..

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Jeg har en kompis som bestilte på hansa, T feltet.. Han får ikke penger før om 3 dager til og betale. er han for sen da? mister han plassen når fristen går ut?

Han bør fortest mulig kontakte I-Ticket på tilf 815 11 500 og forklare saken så ordner det seg nok.

Ellers har det nå blitt solgt ca 1060 Bataljons-partoutkort på nedre del totalt.

Mvh
Christian Bøe

paf

Quote from: "Bataljonen"
Ellers har det nå blitt solgt ca 1060 Bataljons-partoutkort på nedre del totalt.

Kjempebra! All honnør til dere i Bataljonsstyret som har gjort en kjempejobb for å fylle opp denne tribunen med stående og (forhåpentligvis) syngende supportere.

Stoffi

Quote from: "paf"

Kjempebra! All honnør til dere i Bataljonsstyret som har gjort en kjempejobb for å fylle opp denne tribunen med stående og (forhåpentligvis) syngende supportere.

Glimrende. Såvidt jeg husker var det 1100 plasser på de to feltene, og da er vi jo vel i mål. :) Så får vi øke etter neste sesong, når folk ser at det faktisk funker.

Terje Bø

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "paf"

Glimrende. Såvidt jeg husker var det 1100 plasser på de to feltene, og da er vi jo vel i mål. :) Så får vi øke etter neste sesong, når folk ser at det faktisk funker.

Jeg har mine tvil (leses veldig fort)
I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air

TrulsVikane

Oi Oi Oi, no gledar eg meg til neste år!! Håper bilettluka har fått med seg at eg har fristen til 5.1.07 med å betale, hvis ikkje skal eg faen saksøke de bodø tullingene..fikk ikje fakuraen før igår(15des)...LoL
kte lidenskap har et navn: BRANN

BRANN gutten fra Os!

Er det noen som vet hvor mange plasser det er på stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit å vite.
RANN<3

Stoffi

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er på stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit å vite.

Hørte snakk om 17000

anders_flanderz

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er på stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit å vite.

Hørte snakk om 17000

ja..hørt det eg og.. men før sesongen i år då..så hørte eg at 18.500 va maks og..(ette BT kom).. men mot rbk så var.. 19,400-19,700???
Så om det blir mer enn 17.000 på toppkampene vil ikke overaske meg noe særlig..

*tar forbehold om feil, men er dette eg mener eg har hørt*
rite Drite Drite Drite på Oslo By

weirus

nå har jeg sendt mail om foresrpørsel om partoukort til dere i bataljoen 3 ganger, man jeg har ikke fått et eneste svar, første var for 2 uker siden, 2 for 1 uke siden og siste i forigårs...
er det slik at jeg kan glemme p-kort til neste år da, eller er jeg registrert?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

BrannSupporter

Vil med andre ord ikke T-feltet foran gamle sitte bli brukt neste år? Hvorfor ikke? Der har vi jo 1000 ståplasser, så vi kan få en kapasitet på 18 000.

Bataljonen

Quote from: "weirus"nå har jeg sendt mail om foresrpørsel om partoukort til dere i bataljoen 3 ganger, man jeg har ikke fått et eneste svar, første var for 2 uker siden, 2 for 1 uke siden og siste i forigårs...
er det slik at jeg kan glemme p-kort til neste år da, eller er jeg registrert?

Svar har du fått på forespørsel om det er flere partoutkort igjen, svar sendt samme dag som du sendte mailen 9 desember.

Men mail om bestilling er ikke blitt ekspedert enda som du sendte 14 desember men svar kommer.

Mvh
Christian Bøe

Go Up