• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bestill Partoutkort N? !

Started by Bataljonen, September 23, 2006, 23:04:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Du har allerede nå muligheten til å bestille Partoutkortet for neste sesong.

Les mer ved å trykke HER
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Hvordan blir det med sanggruppen?

Bataljonen

Quote from: "NorthsideFCDH"Hvordan blir det med sanggruppen?


Det vil komme mer info om dette. Inntil videre ber vi spørsmål omkring sanggruppen rettes til Morten på mail talhaug@bataljonen.no  

Vi trenger mange ildsjeler som ønsker å ta i et tak her med å lage nye sanger/melodier og kamprop, så kontakt Morten om du ønsker å bidra.

Regner med å ha et infomøte om denne sang/forsangergruppen etter sesongslutt.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

BRANN gutten fra Os!

Blir det faste plasser på "FELT T" eller blir sånn at du står der du vil?
RANN<3

Bataljonen

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Blir det faste plasser på "FELT T" eller blir sånn at du står der du vil?


Felt T er et ståfelt så der kan man stå akkurat hvor man vil. Slik det er på dagens Store Stå.
Og for å klargjøre det så er dette ståfeltet som ligger foran hovedtribunen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Klaus_Brann

Er det mulig å kjøpe partoukort noe sted på Hansa uten fast plass??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bataljonen

Quote from: "Klaus_Brann"Er det mulig å kjøpe partoukort noe sted på Hansa uten fast plass??


Samtlige partoutkort på Hansa, både på øvre og nedre del selges med sete og da har man en fast plass. Kjøper man partoutkort til "veiledende" pris på nedre del har du setet den sesongen men får ikke tilbud om fornying på den plassen. De plassenedet gjelder er på sidefeltene ( A og D)
Grunnen til dette er at Bataljonsfeltet da har en mulighet til å vokse om begge midtfeltene er/blir fulle.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Klaus_Brann

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Klaus_Brann"Er det mulig å kjøpe partoukort noe sted på Hansa uten fast plass??


Samtlige partoutkort på Hansa, både på øvre og nedre del selges med sete og da har man en fast plass. Kjøper man partoutkort til "veiledende" pris på nedre del har du setet den sesongen men får ikke tilbud om fornying på den plassen. De plassenedet gjelder er på sidefeltene ( A og D)
Grunnen til dette er at Bataljonsfeltet da har en mulighet til å vokse om begge midtfeltene er/blir fulle.


Ok.Takk for det..Det var bare litt kjipt med tanke på å sitte med kompiser som ikke har partoukort...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KNUDSEN

Felt T er stå felt så der e det nok stå kor du vil
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Bataljonen

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Klaus_Brann"Er det mulig å kjøpe partoukort noe sted på Hansa uten fast plass??


Samtlige partoutkort på Hansa, både på øvre og nedre del selges med sete og da har man en fast plass. Kjøper man partoutkort til "veiledende" pris på nedre del har du setet den sesongen men får ikke tilbud om fornying på den plassen. De plassenedet gjelder er på sidefeltene ( A og D)
Grunnen til dette er at Bataljonsfeltet da har en mulighet til å vokse om begge midtfeltene er/blir fulle.


Ok.Takk for det..Det var bare litt kjipt med tanke på å sitte med kompiser som ikke har partoukort...

Det vil nok bli solgt enkeltbilletter på Hansa men er jo ikke sikkert at setet vedsiden av kompisen din som evt har partoutkort er ledig da til hver kamp.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Altså. Blir det ikke litt høl i hode og samle en liten gjeng nede i kroken forann gamle? så skal resten vere på hansa? Ville no trodd at det beste var at alle som har sangstemme burde vere på nedre del av hansa.

slang

Quote from: "Pondan"Altså. Blir det ikke litt høl i hode og samle en liten gjeng nede i kroken forann gamle? så skal resten vere på hansa? Ville no trodd at det beste var at alle som har sangstemme burde vere på nedre del av hansa.


Det e også poenget.. felt t skal være for fjortissene som i dag e på store stå..

og vi som skal være med sanggruppen. skal vi bestille med en gang, eller skal vi snakke med morten først?
ansa 08

EvenSteven


erik1

Quote from: "EvenSteven"


på grun av neste år skal der hansa tribuen hete felt A,B,C og D
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

EvenSteven


Candyman

Så da blir det hetende "guttene på felt A" (evnt. felt D) til neste år?
Klinger ikke så bra...hehe!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

erik1

i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

EvenSteven

Men hvem som bestemmer hvor man får plasser da?
Det er vesentlig forskjell på å stå på bakerste radene kontra de fremste...

Bataljonen

Quote from: "slang"
og vi som skal være med sanggruppen. skal vi bestille med en gang, eller skal vi snakke med morten først?


Ta kontakt med Morten på mail. De plassene som er tiltenkt sanggruppen/forsangerfeltet er "sperret" slik at vi har kontroll på disse plassene og kan fordele personene her selv.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "EvenSteven"Men hvem som bestemmer hvor man får plasser da?
Det er vesentlig forskjell på å stå på bakerste radene kontra de fremste...


De tre bakerste radene på felt B og C er sperret for sanggruppen samt 3-4 seter på hver rad i mellom felt B og C. Håper dere skjønte dette. Det vil da bli en slagt "T" som da utgjør sanggruppen/forsangerfeltet.

Når det gjelder hvilke sete man vil få så oppfordrer jeg alle til å skrive ønske om seterad/plass i mailen så skal vi så lang det la seg gjøre etterkomme de ønsker.
Dette vil da bli førstemann til mølla prinsippet ift dette.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Hvem som bestemmer at de og de får de 3 bakerste? Alle kan jo si, ja jeg synger, så jeg kan stå der.. Så synger de ikke.. Skal BBB bestemme hvem som får de beste plassene?

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Hvem som bestemmer at de og de får de 3 bakerste? Alle kan jo si, ja jeg synger, så jeg kan stå der.. Så synger de ikke.. Skal BBB bestemme hvem som får de beste plassene?


Det blir Bataljonen sammen med sanggruppen som vil fordele disse plassene. Vi kommer til å være ganske strenge på dette med synging på disse plassene, skal man bidra til sang/forsangergruppen skal man synge på tribunen. Om ikke blir de personene flyttet en annen plass.
Dette med tribunekultur ift til sangfeltet vil bli i klartekst gjennomgått på møter, her skal vi ha folk som vil/skal bidra.

Vi må få inn den kulturen som hersket på Store Stå i gamle dager der man "ble sette ned på om man ikke sang", nå til dags blir man "sett ned på om man synger..."

Som det er skrevet tidligere vil det bli førstemann til møllen mtp ønskede plasser. Så det er bare å hive seg rundt og sende en mail med bestilling og ønske om plass så skal vi etter beste evne etterkomme ønskene.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Hvem er liksom sanggruppen? Kan vere jeg spør dumt.

dudo

Herregud jeg gleder meg til dette begynner! Landets beste supportertribune?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Quote from: "Pondan"Hvem er liksom sanggruppen? Kan vere jeg spør dumt.


Det er de som synger.

som det har blitt skrevet her så vil Morten og Bataljonen plukke ut sanggruppen, som vil bestå av folk som synger på stadion.

Marek

Quote from: "NorthsideFCDH"som det har blitt skrevet her så vil Morten og Bataljonen plukke ut sanggruppen, som vil bestå av folk som synger på stadion.


Audition vi snakker om her?
ons Ivar skal hem...

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Hvem er liksom sanggruppen? Kan vere jeg spør dumt.


Du spør ikke dumt. Sang/forsangergruppen vil bestå av personer som aktivt vil synge på tribunen samt hjelpe med og komme med forslag til melodier/tekster/kamprop. Det vil være øving på nye sanger i hvor sanggruppen lærer seg sanger og vi få som oppgave å få innført disse på tribunen.
Det har vært et problem tidligere at mange gode sanger ikke er blitt innført på tribunen av forskjellige årsaker. Men om man får 15-20 personer til å dra igang samtemt vil det bli mye lettere å få det til.

Sanggruppen vil ha sangverksteder hvor nye sanger blir fattet og øvet på som nevnt over.

Er det noen som har spørsmål eller ønsker å bidra her ber vi dem om å ta kontakt med Morten på mail talhaug@bataljonen.no
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

dudo

Grunnen til forvirringen er vel helst at man har kalt dem sanggruppen i stedet for forsangergruppen. Målet er vel at hele Hansa skal bli en sanggruppe. Og satan som jeg gleder meg... ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bataljonen

Quote from: "dudo"Grunnen til forvirringen er vel helst at man har kalt dem sanggruppen i stedet for forsangergruppen. Målet er vel at hele Hansa skal bli en sanggruppe. Og satan som jeg gleder meg... ;-p


Målet er selvfølgelig at HELE Hansa skal synge men vi trenger en gruppe som bla kan starte nye sanger og få de innført. Man kan kalle gruppen hva man vil, jeg har skrevet sang/forsangergruppe med den mening at denne gruppen skal lage sanger/melodier/kamprop som en sanggruppe og innføre de som en forsangergruppe.
Men om det er enklere for folk å skjønne så kan vi godt kalle den for en sanggruppe.
Hovedmålet er selvsagt at hele Hansa skal stemme i og at vi kan få laget en fryktet tribune, sangmessig.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Romani3

Kordan e det egentlig med billetter når en har partoutkort? Må en hente billettene nåkke sted eller får en de tilsendt?

Og får en bestemme sjøl kor en vil ha plass når en kjøper kortet?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

symo

Hvordan finner jeg ut hvilke seterader det er snakk om slik at jeg kan henvise til dette i mailen. Hvilket nr. har den øverste raden på nedre hansa?

Lurer litt på hvorfor BBB kommer med denne nyheten på nettet og ikke i brevform? Da ikke de fleste er på forumet daglig, vil  jo mange være seint ute med tanke på seteplassering osv.

Og vil det ikke lett bli mye surr og mye arbeid for dere i BBB å lese igjennom en haug med mailer om seteplassering, og hvem var først osv. Dere kan jo bare plassere folk der dere vil, for jeg vet jo ikke om jeg sendte mail først eller som nummer 500...

Og vil vi få vite hvor vi er blitt tilbudt plass før vi får regningen. Er jo greit å vite ganske tidlig om det er en plass jeg vil ha eller ikke, for da eventuelt å be om en annen plass.

Vil jo egentlig tro at vi får beskjed om dette hvis ikke ønsket går an å oppfylle? Men hvis vi da ønsker å komme "så langt opp som mulig", kan vi jo da risikere å havne nederst, for det var ikke plasser lenger opp.

symo

Noen i batajonen som har noen svar ang. forrige innlegg?

Bataljonen

Quote from: "symo"Hvordan finner jeg ut hvilke seterader det er snakk om slik at jeg kan henvise til dette i mailen. Hvilket nr. har den øverste raden på nedre hansa?


Nedre Hansa har radene 1 - 12 som det kan opplyses om i mail ved bestilling. De 2 øverste radene dvs 13 og 13b(ekstra seteraden som er satt inn) samt de 5 siste setene på hver rad på felt B og de 5 første setene på hver rad på felt C er til sanggruppen. Dvs sanggruppen vil formes som en T på tribunen.
Quote
Lurer litt på hvorfor BBB kommer med denne nyheten på nettet og ikke i brevform? Da ikke de fleste er på forumet daglig, vil  jo mange være seint ute med tanke på seteplassering osv.

Internett er det største fora vi har og bruker i hovedsak dette sammen med mailinglisten og tlf tjenesten. Jobber med BA å eventuell få en annonse der.
Quote
Og vil det ikke lett bli mye surr og mye arbeid for dere i BBB å lese igjennom en haug med mailer om seteplassering, og hvem var først osv. Dere kan jo bare plassere folk der dere vil, for jeg vet jo ikke om jeg sendte mail først eller som nummer 500...

På innkomne mail står det både dato og tid så det er ingen problem.
Quote
Og vil vi få vite hvor vi er blitt tilbudt plass før vi får regningen. Er jo greit å vite ganske tidlig om det er en plass jeg vil ha eller ikke, for da eventuelt å be om en annen plass.


Det vil komme en returmail med felt/rad og seteplass i retur etterhvert som mailene blir ekspedert. Begynner på dette arbeidet imorgen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Chrisstah

vil det være noe ledige plasser i det hele tatt på denne tribunen for oss utenbys bergensere?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Bataljonen

Quote from: "Chrisstah"vil det være noe ledige plasser i det hele tatt på denne tribunen for oss utenbys bergensere?

Tenker du da på enkeltbilletter ?
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Bataljonen

De to midterste feltene vil i utgangspunktet bli solgt som partoutkortplasser men vi må se med tiden om det skal åpnes for enkeltbilletter.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Morriss

Så det blir nummererte seter?! Det er jo litt dumt synes jeg. Har dette vært oppe til diskusjon mellom dere og Brann?

Brann/Bergen

Då har eg bestilt partout kort for neste år, på hansa selvfølgelig :) Synes det er kjempe bra att dere i bataljonen kommer med tiltak for å bedre situasjonen når det gjelder syngingen og dra i gang nye sanger...Synger selvfølgelig sjøl, men må si att eg ikkje e verdens mester i å finne på tekster og nye sanger, men vil gjøre mitt ypperste for å støtte laget! Men ett lite spørsmål til bataljonen: Sendte mail til dere der eg bestilte partout kort med 2 andre venner, med ønske om plass, er det mulig att ønsket våres blir oppfylt eller blir vi plassert tilfeldig?
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Tifo-gruppen

Vi sitter og fører listene nå over hvor folk skal sitte og med hvem. Vi innfrir alle øsnker så langt det er mulig, men en del vil selvfølgelig kræsje med plasser og slikt. Mange om setene vet du. vi skal ihvertfall gjøre vårt for at alle skal bli fornøyd.
Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Brann/Bergen

Quote from: "Tifo-gruppen"Vi sitter og fører listene nå over hvor folk skal sitte og med hvem. Vi innfrir alle øsnker så langt det er mulig, men en del vil selvfølgelig kræsje med plasser og slikt. Mange om setene vet du. vi skal ihvertfall gjøre vårt for at alle skal bli fornøyd.
Mvh Morten


Flottings, det setter vi pris på :)
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Endre

Jeg må gi litt kred til Bataljonen for hvordan denne saken er løst.
Både bra opplegg med sanggruppen, og ikke minst prisene som absolutt er akseptable.
Skal bestille i morgen, må bare få organisert med de andre i gjengen :)

Hertis

Quote from: "Bataljonen"
Målet er selvfølgelig at HELE Hansa skal synge men vi trenger en gruppe som bla kan starte nye sanger og få de innført. Hovedmålet er selvsagt at hele Hansa skal stemme i og at vi kan få laget en fryktet tribune, sangmessig.


Målet må no være å få med med hele Stadion og ikke bare Hansa :)

Bataljonen

Quote from: "Morriss"Så det blir nummererte seter?! Det er jo litt dumt synes jeg. Har dette vært oppe til diskusjon mellom dere og Brann?

Partoutkortene blir solgt med nummerert sete. Vi har hatt mange diskusjoner rundt partoutkortene på Hansa til neste år og vi har valgt å selge disse som nummerert med fast sete.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Eivind

Dersom man ikke er medlem av Bataljonen, er det noe som easy kan fikses ved bestilling av partukort? Mulig jeg har oversett det i tråden, men hva koster partukortet på Hansa?

Bataljonen

Quote from: "Eivind"Dersom man ikke er medlem av Bataljonen, er det noe som easy kan fikses ved bestilling av partukort? Mulig jeg har oversett det i tråden, men hva koster partukortet på Hansa?


Her står det du trenger å vite : http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668

Medlemskap er inkludert i partoutkortprisen, som er kr 1500,-
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

symo

Hva skjer hvis dere ikke klarer å fylle dette forsangerfeltet, da mange som sikkert kunne stått der heller står på resten av felt B og C.
Vil dere da prøve å flytte over de som står på resten av felt B og C, til forsangerfeltet? Og hvem får da de ledige plassene som da blir innimellom på B og C.

Bataljonen

Quote from: "symo"Hva skjer hvis dere ikke klarer å fylle dette forsangerfeltet, da mange som sikkert kunne stått der heller står på resten av felt B og C.
Vil dere da prøve å flytte over de som står på resten av felt B og C, til forsangerfeltet? Og hvem får da de ledige plassene som da blir innimellom på B og C.


De plassene som blir ledige ved en eventuell flytting vil da naturlig bli tilbudt de som har "dårligere" plasser og på bakgrunn av bestillingslisten ift til dato ved bestilling blir kontaktet.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up