• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bestill Partoutkort NĂ? !

Started by Bataljonen, September 23, 2006, 23:04:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krĂžvel vellevold

Quote from: "Bataljonen"Da er vi kun 36 partoutkort fra Ä runde 1000 solgte ! Den heldige som blir nummer 1000 fÄr en god klem fra Henk :)

Men i og med at de to midterste feltene kun tar 1100, sÄ sier det jo seg selv at vi klarer Ä selge ut disse som p-kort alene. Hvor skal vi gjÞre av dem som skal stÄ med supporterne, men kjÞper enkeltbillett fordi de ikke har rÄd til p-kort eller fordi de bare gÄr av og til? For nÄ selges det jo ordinÊre p-kort til gud og hvermann pÄ sidefeltene, og da er vel en ekspansjon umulig til kommende sesong? Og kjenner jeg Brann rett, sÄ har de vel glemt Ä opplyse om at det ikke er fornyelsesrett pÄ de to sidefeltene, og at vi dermed heller ikke fÄr ekspandere utover i fremtiden heller? Mener Brann burde solgt ut alle sine p-kort pÄ alle Þvrige tribuner fÞr de begynte Ä selge pÄ de to sidefeltene pÄ Nedre Hansa!
Legg ned hele klubben!

Corran

Quote from: "krĂžvel vellevold"
Quote from: "Bataljonen"Da er vi kun 36 partoutkort fra Ä runde 1000 solgte ! Den heldige som blir nummer 1000 fÄr en god klem fra Henk :)

Men i og med at de to midterste feltene kun tar 1100, sÄ sier det jo seg selv at vi klarer Ä selge ut disse som p-kort alene. Hvor skal vi gjÞre av dem som skal stÄ med supporterne, men kjÞper enkeltbillett fordi de ikke har rÄd til p-kort eller fordi de bare gÄr av og til? For nÄ selges det jo ordinÊre p-kort til gud og hvermann pÄ sidefeltene, og da er vel en ekspansjon umulig til kommende sesong? Og kjenner jeg Brann rett, sÄ har de vel glemt Ä opplyse om at det ikke er fornyelsesrett pÄ de to sidefeltene, og at vi dermed heller ikke fÄr ekspandere utover i fremtiden heller? Mener Brann burde solgt ut alle sine p-kort pÄ alle Þvrige tribuner fÞr de begynte Ä selge pÄ de to sidefeltene pÄ Nedre Hansa!


Det er ikke fornyelsesrett noen steder pÄ stadion lengre Bortsett fra Hvermansen
Og de som kom fra Umbro i Är (meg feks) og sitter pÄ sidefeltene vil ha fÞrsterett pÄ Ä velge plasser pÄ nye sÞndre til 2008 sÄ det er vel forsÄvidt opplyst om det. MEN om de nÄr max partoutkort og disse har fÞrsterett pÄ nye partoutkort i 2008 sÄ er det jo ikke sÄ mange ledige paroutplasser igjen SÄ da kan utvidelse av Bataljon felt bli umulig pga at det ikke selges nye partoutkort, Og dette med forbehold om at de ikke utvider partoutkort kvoten neste sesong fra 12000
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: "krÞvel vellevold"Hvor skal vi gjÞre av dem som skal stÄ med supporterne, men kjÞper enkeltbillett fordi de ikke har rÄd til p-kort eller fordi de bare gÄr av og til? For nÄ selges det jo ordinÊre p-kort til gud og hvermann pÄ sidefeltene


SÄ du mener at slengere som bare gÄr av og til skal prioriteres fremfor partoutkortinnehavere? Gjerne folk som har hatt partoutkort i mange Är, men som av ulike Ärsaker har valgt Ä ikke bli en del av VIPene pÄ Umbro-tribunen. Det er jo naturlig at Brann lar disse fÄ velge fritt blant de beste gjenvÊrende plassene, og ikke reservere de til av-og-til-supporterne.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krĂžvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krÞvel vellevold"Hvor skal vi gjÞre av dem som skal stÄ med supporterne, men kjÞper enkeltbillett fordi de ikke har rÄd til p-kort eller fordi de bare gÄr av og til? For nÄ selges det jo ordinÊre p-kort til gud og hvermann pÄ sidefeltene


SÄ du mener at slengere som bare gÄr av og til skal prioriteres fremfor partoutkortinnehavere? Gjerne folk som har hatt partoutkort i mange Är, men som av ulike Ärsaker har valgt Ä ikke bli en del av VIPene pÄ Umbro-tribunen. Det er jo naturlig at Brann lar disse fÄ velge fritt blant de beste gjenvÊrende plassene, og ikke reservere de til av-og-til-supporterne.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krÞvel vellevold"AltsÄ: SÄ lenge det er de som skal FORNYE fjoÄrets kort som skal ha plass, sÄ er det mer enn nok plass pÄ de Þvrige tribunene. (ca 8000 har ca 10500 plasser Ä velge mellom). De trenger altsÄ ikke Ä forsyne seg av Nedre Hansa.


Trenger og trenger. Det er jo ikke det som er poenget. Vi snakker her om gode kunder, kanskje gjennom mange Är, som har fÄtt oppfylt Þnskene sine nÄr de fÞrst har blitt tvangsflyttet. De vil kanskje ikke sitte pÄ en familietribune, bak sÞyler pÄ gamle sitte eller helt i enden av P-feltet. For det er jo ikke 10.500 GODE plasser Ä velge mellom. Jeg synes faktisk disse skal fÄ fordeler fremfor de som kommer dinglende ut pÄ nyÄret.

Quote from: "krÞvel vellevold"Om en mÄned Äpnes muligheten for NYE p-kortinnehavere. Men fÞr det kunne jo deler av sidefeltene vÊre solgt til folk som skal stÄ med Bataljonen.


NÄ er jo ikke Bataljonsfeltet utsolgt, sÄ alle som til dags dato vil stÄ med Bataljonen har fÄtt og har fortsatt sjansen til det. NÄr det blir utsolgt regner jeg med at Bataljonen kan selge/formidle partoutkort til disse sidefeltene uten Ä retten til hele feltet. SÄ jeg vil tro at alle som vil kan fÄ sjansen til Ä stÄ med Bataljonen.

Ellers er det jo nye toner fra deg dette. Du har jo aldri fĂžr hatt noe sĂŠrlig medfĂžlelse med de som kjĂžper billett i siste liten...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krĂžvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krÞvel vellevold"AltsÄ: SÄ lenge det er de som skal FORNYE fjoÄrets kort som skal ha plass, sÄ er det mer enn nok plass pÄ de Þvrige tribunene. (ca 8000 har ca 10500 plasser Ä velge mellom). De trenger altsÄ ikke Ä forsyne seg av Nedre Hansa.


Trenger og trenger. Det er jo ikke det som er poenget. Vi snakker her om gode kunder, kanskje gjennom mange Är, som har fÄtt oppfylt Þnskene sine nÄr de fÞrst har blitt tvangsflyttet. De vil kanskje ikke sitte pÄ en familietribune, bak sÞyler pÄ gamle sitte eller helt i enden av P-feltet. For det er jo ikke 10.500 GODE plasser Ä velge mellom. Jeg synes faktisk disse skal fÄ fordeler fremfor de som kommer dinglende ut pÄ nyÄret.

Quote from: "krÞvel vellevold"Om en mÄned Äpnes muligheten for NYE p-kortinnehavere. Men fÞr det kunne jo deler av sidefeltene vÊre solgt til folk som skal stÄ med Bataljonen.


NÄ er jo ikke Bataljonsfeltet utsolgt, sÄ alle som til dags dato vil stÄ med Bataljonen har fÄtt og har fortsatt sjansen til det. NÄr det blir utsolgt regner jeg med at Bataljonen kan selge/formidle partoutkort til disse sidefeltene uten Ä retten til hele feltet. SÄ jeg vil tro at alle som vil kan fÄ sjansen til Ä stÄ med Bataljonen.

Ellers er det jo nye toner fra deg dette. Du har jo aldri fĂžr hatt noe sĂŠrlig medfĂžlelse med de som kjĂžper billett i siste liten...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Du tar fortsatt ikke poenget. Det er ikke at det ikke finnes gode plasser andre steder. Men at partoutkortinnehavere skal fÄ velge akkurat de plassene de vil ha. Fordi de er gode kunder, og har gjerne vÊrt det i mange Är. Det er jo et prinsipp som bÄde Brann og Bataljonen bruker, f.eks. ved tildeling av cupfinalebilletter.

Jeg hadde ikke likt Ä fÄtt begrensninger bare fordi det kanskje kom noen nye kunder en gang i fremtiden. Da hadde jeg i alle fall kjent meg forfordelt.

NÄr det gjelder bruken av "i siste liten" var det selvsagt satt pÄ spissen. Men jeg trodde du (av alle) ville ta den, du er jo ikke akkurat ukjent med fenomenet...:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Pondan

Om sidefeltene pÄ nedre hansa enda er tom, burde vel BBB gÄtt inn for Ä fÄtt halve pÄ hver sidefelt.. No nÄr BBB er i en sÄnn vekst, sÄ vil det vere veldig dumt og si nei til folk som vil stÄ med BBB sine folk..

Corran

Quote from: "krĂžvel vellevold"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "krÞvel vellevold"Hvor skal vi gjÞre av dem som skal stÄ med supporterne, men kjÞper enkeltbillett fordi de ikke har rÄd til p-kort eller fordi de bare gÄr av og til? For nÄ selges det jo ordinÊre p-kort til gud og hvermann pÄ sidefeltene


SÄ du mener at slengere som bare gÄr av og til skal prioriteres fremfor partoutkortinnehavere? Gjerne folk som har hatt partoutkort i mange Är, men som av ulike Ärsaker har valgt Ä ikke bli en del av VIPene pÄ Umbro-tribunen. Det er jo naturlig at Brann lar disse fÄ velge fritt blant de beste gjenvÊrende plassene, og ikke reservere de til av-og-til-supporterne.


No rĂžrer du litt krĂžvel
Eg var av de fÞrste som var oppe pÄ stadion den siste dagen av fordelingen for Umbro folket. Det eg kunne velge i var de to ytterste feltene pÄ nedre Hansa, Bak stolper pÄ sÞndre, de fremste rekkene (hvor en sitter ute i regn) pÄ sÞndre og en del plasser pÄ BT. BT var det stÞrst plass pÄ, men der valgte eg (og mange med meg ikke) for der fÄr du solen midt i trynet, det er litt vel nÊrt bortesupportere. Bak stolpe og uten tak var heller ikke fristendes sÄ Hansa mÄtte det bli (stemmningen som blir det gjorde ogsÄ sitt).
Og sÄ en ting til som gjorde det vanskelig Ä velge plasser var at eg og mine kjommier ville sitte sammen og vi var 5 stk det gjorde det enda vanskeligere. De fleste av de som kommer fra Umbro sitter gjerne en del sammen sÄ dette skal og gÄ opp i kabalen.
Og sÄ var det mange som kjÞpte ekstra plasser i forhold til i fjor. Dette kan ikkje eg klage pÄ siden eg var en av de som klaget pÄ at ikkje Brann var litt mer fleksible der i fjor.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krĂžvel vellevold

Quote from: "Nixon"Du tar fortsatt ikke poenget. Det er ikke at det ikke finnes gode plasser andre steder. Men at partoutkortinnehavere skal fĂ„ velge akkurat de plassene de vil ha.  )
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krÞvel vellevold"SÄ hva er forskjellen for dem om de fÄr velge Ä sitte pÄ sidefeltene pÄ Nedre Hansa, eller de ikke fÄr det? Sidefeltene pÄ Nedre Hansa er vel ikke akkurat superattraktive?


SkjÞnner ikke helt hva du mener. Forskjellen er selvsagt stor. Hele poenget her er at folk mÄ fÄ velge. Og skal andre mene noe om hva den enkelte synes er attraktivt? NÊrhet til nye SS kan jo vÊre et poeng for mange som har hatt gamle SS under seg. Og nÄr det gjelder BT-tribunen var sol i Þynene et argument du brukte for ikke Ä flytte SS bort pÄ BT. SÄ du mener jo at Hansa er mer attraktiv enn BT.

Et annet moment her er jo ogsÄ pris. Nedre Hansa har de billigste partoutkortene etter BBB-feltet og familietribunen pÄ BT. Jeg synes ikke det er rett at eksisterende partoutkortinnehavere skal lide Þkonomisk fordi man skal reservere sÄpass mange seter til folk som kanskje bare gÄr pÄ noen kamper i lÞpet av sesongen.

Ellers kan man jo stole litt pÄ Corran som tross alt stod oppe pÄ Stadion med en oversikt over ledige seter.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krĂžvel vellevold

Quote from: "Nixon"[ SkjÞnner ikke helt hva du mener. Forskjellen er selvsagt stor. Hele poenget her er at folk mÄ fÄ velge. Og skal andre mene noe om hva den enkelte synes er attraktivt? NÊrhet til nye SS kan jo vÊre et poeng for mange som har hatt gamle SS under seg. Og nÄr det gjelder BT-tribunen var sol i Þynene et argument du brukte for ikke Ä flytte SS bort pÄ BT. SÄ du mener jo at Hansa er mer attraktiv enn BT.

. Jeg synes ikke det er rett at eksisterende partoutkortinnehavere skal lide Þkonomisk fordi man skal reservere sÄpass mange seter til folk som kanskje bare gÄr pÄ noen kamper i lÞpet av sesongen.

.
Legg ned hele klubben!

symo

Enig med krÞvel ang. info til medlemmene. Medlemmene til bataljonen har ikke fÄtt tilbud om fornyet sesongkort, ihertfall ikke skriftlig. Bare den infoen som stÄr pÄ nettet. Og den er det langt fra alle som leser. Og nÄr det da er 5 mÄneder igjen til seriestart, er det ikke alle som har tenkt tanken pÄ Ä bestille nytt sesongkort fÞr de blir "pushet" litt av BBB".

Savner info via post! Tror det Ä fÄ noe i posten gir medlemmene fÞlesen av Ä vere medlem i noe. Og ikke bare betale til noe de ikke hÞrer noe fra. Viktig Ä fÄ folk til Ä fÞle at de betyr noe. Eller noe i den dur..

Morriss

Hvor mange er solgt/bestillt til nÄ?

Nixon

Quote from: "krÞvel vellevold"Det er neppe mer attraktivt Ä sitte nede i hjÞrnet pÄ Hansa, hvor man i tillegg fÄr utsikten delvis forstyrret av de som stÄr pÄ midtfeltene, enn midt pÄ/hÞyt oppe pÄ BT. Sol eller ikke.


Ja, selvsagt. De vil jo velge Ă„ sitte nederst i hjĂžrnet. At de kanskje kan ha valgt Ă„ sitte hĂžyt oppe noen meter fra de bejublede BBB-feltene er jo helt utenkelig.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krĂžvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krÞvel vellevold"Det er neppe mer attraktivt Ä sitte nede i hjÞrnet pÄ Hansa, hvor man i tillegg fÄr utsikten delvis forstyrret av de som stÄr pÄ midtfeltene, enn midt pÄ/hÞyt oppe pÄ BT. Sol eller ikke.


Ja, selvsagt. De vil jo velge Ă„ sitte nederst i hjĂžrnet. At de kanskje kan ha valgt Ă„ sitte hĂžyt oppe noen meter fra de bejublede BBB-feltene er jo helt utenkelig.


HÞyt oppe og hÞyt oppe, fru Nixon! Vi snakker tross alt om NEDRE Hansa her! Da mÄ det jo vÊre bedre Ä sitte hÞyt og sentralt pÄ BT!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krÞvel vellevold"HÞyt oppe og hÞyt oppe, fru Nixon! Vi snakker tross alt om NEDRE Hansa her! Da mÄ det jo vÊre bedre Ä sitte hÞyt og sentralt pÄ BT!


Bedre for hvem? Du ville jo ikke ha BBB-feltet hÞyt og sentralt pÄ BT.
Du foretrakk heller NEDRE Hansa...

Ja ja, vi kan uansett konkludere med (du har jo selvsagt rett) at de som faktisk valgte nedre Hansa ikke vet sitt eget beste. De har gjort et regelrett bomkjĂžp.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krĂžvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krÞvel vellevold"HÞyt oppe og hÞyt oppe, fru Nixon! Vi snakker tross alt om NEDRE Hansa her! Da mÄ det jo vÊre bedre Ä sitte hÞyt og sentralt pÄ BT!


Bedre for hvem? Du ville jo ikke ha BBB-feltet hÞyt og sentralt pÄ BT.
Du foretrakk heller NEDRE Hansa...

Ja ja, vi kan uansett konkludere med (du har jo selvsagt rett) at de som faktisk valgte nedre Hansa ikke vet sitt eget beste. De har gjort et regelrett bomkjĂžp.
Legg ned hele klubben!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Da var jeg 2495 kroner fattigere pÄ en lÞrdag ettermiddag. Men partoutkortet er i alle fall betalt, og satser pÄ at jeg er blant de 1000 fÞrste slik at jeg er sikret cupfinalebillett. Som om det kommer til Ä bli aktuelt...

Ellers verdt Ä merke seg at Brann nÄ advarer partoutkortinnehavere pÄ sidefeltene pÄ nedre Hansa at sikten kan bli begrenset fordi Bataljonen vil stÄ under kampen. Og at de selvsagt ikke vil vÊre garantert samme plass i 2008 hvis Bataljonen trenger Ä utvide.

SÄ eksisterende partoutkortinnehavere kan nÄ ikke klage pÄ dÄrlig informasjon fra Brann hvis de ikke ser hele banen i april.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

enavgutta

Det fÄr en si Nix'en. Pent tidlig ute. Vi har drevet og endret pÄ plasser, har ikke fÄtt noe brev enda, lurer pÄ om dette gjelder flere`?

skip

Quote from: NixonDa var jeg 2495 kroner fattigere pÄ en lÞrdag ettermiddag. Men partoutkortet er i alle fall betalt, og satser pÄ at jeg er blant de 1000 fÞrste slik at jeg er sikret cupfinalebillett. Som om det kommer til Ä bli aktuelt...


Er det noen mÄte man faktisk kan fÄ vite om man har betalt blant de 1000 fÞrste? Jeg betalt mitt rundt 12.30, hÄper resten "somlet" litt.

Corran

Og eg har problemer med Ä komme inn pÄ nettbanken
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

paf

Quote from: "enavgutta"Det fÄr en si Nix'en. Pent tidlig ute. Vi har drevet og endret pÄ plasser, har ikke fÄtt noe brev enda, lurer pÄ om dette gjelder flere`?

Litt spesielt om man lar de 1.000 fÞrste fÄ fordeler nÄr ikke alle fÄr fakturaen samtidig. Samma for meg sÄnn sett, men rettferdig? Neppe.

skip

Quote from: paf
Quote from: enavguttaDet fÄr en si Nix'en. Pent tidlig ute. Vi har drevet og endret pÄ plasser, har ikke fÄtt noe brev enda, lurer pÄ om dette gjelder flere`?

Litt spesielt om man lar de 1.000 fÞrste fÄ fordeler nÄr ikke alle fÄr fakturaen samtidig. Samma for meg sÄnn sett, men rettferdig? Neppe.



Men nÄ er det vel ikke sÄnn at det kun er de 1000 fÞrste som fÄr. De er kun garantert. Men sist gang Brann spilte fikk de jo 6700 som ble delt ut sesongkortinnhaver, medlemmer og sponsorer. SÄ det blir nok cupfinalebilletter til en god del av de som ikke betaler blant de 1000 fÞrste

Corran

FÄr ikke alle viper og hvermansen cupfinalebillett ogsÄ
Men et latterlig system men det blir det for de fleste uansett hvordan en gjĂžr det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: "Corran"FÄr ikke alle viper og hvermansen cupfinalebillett ogsÄ
Men et latterlig system men det


1500 av de som betaler fÞrst av disse er garantert billett. SÄ det blir 2500 partoutkortinnehavere som er garantert. Og flere enn disse vil nok ogsÄ fÄ mulighet selv etter at sponsorer, ansatte, medlemmer og Bataljonen stikker av med sine billetter.

Jeg synes ikke selve systemet er latterlig. En grei mÄte Ä bÄde differensiere og Ä skaffe seg fordeler pÄ. Bataljonen gjÞr det ogsÄ pÄ denne mÄten. Men da mÄ selvsagt alle fÄ samme sjanse.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Corran

rette litt pÄ mitt forrige innlegg siden det manglet en halv settning (av en eller annen lur grunn:-)

det som er latterlig med det er at enkelte fikk faktura i gÄr og noen i dag og noen fÄr de neste uke. Og sÄ er det de som mÄ ringe og etterlyse den som de mÄ gjÞre med alle utsendelser fra stadion
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Desperado

Quote from: "Corran"det som er latterlig med det er at enkelte fikk faktura i gÄr og noen i dag og noen fÄr de neste uke. Og sÄ er det de som mÄ ringe og etterlyse den som de mÄ gjÞre med alle utsendelser fra stadion


Fikk selv min faktura i dag, og betalte den prompte - det som var litt snedig er at det ikke stod noe som helst pÄ selve brevet om at "de 1000 fÞrste som betaler fÄr cupfinalebillett", bare en referanse til brann.no for en liste over fordeler. SÄ det er nok mange som lykkelig uvitende om hele greia legger regningen inn i nettbanken med forfall 9. desember....

ForÞvrig fÄr jeg rose dem nÄr de fortjener det - har blitt omplassert fra nedre B til Þvre B grunnet Bataljonsflyttingen, og fÄtt plass akkurat der jeg ba om. :)

Stoffi

Quote from: "paf"
Quote from: "enavgutta"Det fÄr en si Nix'en. Pent tidlig ute. Vi har drevet og endret pÄ plasser, har ikke fÄtt noe brev enda, lurer pÄ om dette gjelder flere`?

Litt spesielt om man lar de 1.000 fÞrste fÄ fordeler nÄr ikke alle fÄr fakturaen samtidig. Samma for meg sÄnn sett, men rettferdig? Neppe.


Jeg har nok dessverre ikke fÄtt fakturaen, men han ene jeg bor med som sitter pÄ nabosetet, fikk idag.
FÄr heller satse pÄ bataljonsmedlemskapet, og kanskje noe ansenitet. Er jo uvisst hvordan bataljonen fordeler eventuelle cupfinalebilletter.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

xTaTic

Det stÄr jo pÄ faktura at det kan betales ved bruk av visa om man Þnsker det. Blir vel slik at alle som er flinke Ä betale med visa i dag kommer fÞrst i kÞen da siden det tar litt tid med bankoverfÞringer!

Bergen1908

I min omgangskrets har ca 40% av partoutkortinnehaverne ikke mottatt noe faktura fra Brann idag.

Dette systemet for fordeling av cupfinalebilletter er like skandalÞst og urettferdig som det enkelte opplevde i forkant av Brann-rosenborg iÄr. Det viser seg gang pÄ gang hvor udugelige denne markedavdelingen er.

JĂŠger & Co er tydeligvis for opptatt med Ă„ planlegge sine flotte vip losjer og annet snobberi enn Ă„ kunne komme frem til en rettferdig fordeling.

C@BĂže_79

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "paf"
Quote from: "enavgutta"Det fÄr en si Nix'en. Pent tidlig ute. Vi har drevet og endret pÄ plasser, har ikke fÄtt noe brev enda, lurer pÄ om dette gjelder flere`?

Litt spesielt om man lar de 1.000 fÞrste fÄ fordeler nÄr ikke alle fÄr fakturaen samtidig. Samma for meg sÄnn sett, men rettferdig? Neppe.


Jeg har nok dessverre ikke fÄtt fakturaen, men han ene jeg bor med som sitter pÄ nabosetet, fikk idag.
FÄr heller satse pÄ bataljonsmedlemskapet, og kanskje noe ansenitet. Er jo uvisst hvordan bataljonen fordeler eventuelle cupfinalebilletter.



Jeg fikk mine 2 regninger idag til BBB-feltet neste Ă„r.
En pÄ 1575kr og en pÄ 3000kr, og det er seter ved siden av hverandre.
Noen flere som har fÄtt slike overraskelser?
Vet det er feil, men morsomt uansett...
Bergen og Hansa til eg dĂžr!!!!!

VĂŠr med og stĂžtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

slang

Min far bestilte familieplasser pÄ BT for han og lillebroren min, og fikk de + to plasser for 2500 pr stk pÄ sÞndre.
ansa 08

Tullpip

Jeg er blitt flyttet fra nedre hansa til klokkesvingen.

Der har jeg fÄtt tildelt felt E, sete 2.
Betyr det at jeg sitter rett bak mÄl eller at jeg sitter rett ved siden av alle bortesupporterene?

Kan noen som vet hjelpe meg med dette??

(jada, offtopic, men sÄ ingen grunn til Ä starte en ny trÄd for et fillespm)

Brann_ruler86

http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf

Felt E er et av de midterste feltene pÄ BT-tribunen. Bortesupporterene fÄr felt R og S i Þstre enden av Gamle Sitte.
GĂ„ ta banen!

skip

Quote from: TullpipJeg er blitt flyttet fra nedre hansa til klokkesvingen.

Der har jeg fÄtt tildelt felt E, sete 2.
Betyr det at jeg sitter rett bak mÄl eller at jeg sitter rett ved siden av alle bortesupporterene?

Kan noen som vet hjelpe meg med dette??

(jada, offtopic, men sÄ ingen grunn til Ä starte en ny trÄd for et fillespm)


http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf

I fÞlge dette stadionkartet har du fÄtt plasser pÄ feltet ved siden av der bortesupporterne har vÊrt i Är. Men som du ser ut av dette kartet sÄ skal bortesupporterne plasseres helt til hÞyre pÄ dagens hovedtribune til neste Är.

Tullpip

Quote from: "skip"
Quote from: "Tullpip"Jeg er blitt flyttet fra nedre hansa til klokkesvingen.

Der har jeg fÄtt tildelt felt E, sete 2.
Betyr det at jeg sitter rett bak mÄl eller at jeg sitter rett ved siden av alle bortesupporterene?

Kan noen som vet hjelpe meg med dette??

(jada, offtopic, men sÄ ingen grunn til Ä starte en ny trÄd for et fillespm)


http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf

I fÞlge dette stadionkartet har du fÄtt plasser pÄ feltet ved siden av der bortesupporterne har vÊrt i Är. Men som du ser ut av dette kartet sÄ skal bortesupporterne plasseres helt til hÞyre pÄ dagens hovedtribune til neste Är.


Den e brun, men pÄ hvilken side er sete 2? rett bak mÄl eller mot denne seseong bortesupportere??

symo

Det mest rettferdige mÄtte jo vÊre Ä fordele cupfinalebilletter etter nÄr de bestillte sesongkortet.

weirus

Skulle kjÞpe p-kort hin dagen. kan ikke sÄt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal vÊre sammen men ville heller ha pÄ Þvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember sÄ blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fÄtt p-kort der...
Noen som vet noe om dette her?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Desperado

Quote from: "weirus"Skulle kjÞpe p-kort hin dagen. kan ikke sÄt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal vÊre sammen men ville heller ha pÄ Þvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember sÄ blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fÄtt p-kort der...
Noen som vet noe om dette her?


Jeg har fÄtt "nye" partoutkort pÄ Þvre hansa, men det er fordi jeg har blitt tvangsflyttet fra nedre (der bataljonen skal stÄ.)

Priser og sÄnt er vel allerede bestemt, sÄ det der hÞres rart ut.....men 13. desember er salgsstart for vanlige partoutkort UTENOM bataljonsfeltet.

Endre


Tullpip

Quote from: "Endre"


Hvis ikke kan vi godt bytte!
Jeg er blitt flyttet til klokkesvingen, selv om jeg presiserte at jeg ville sitte pÄ Þvre Hansa.

Er det mange som ikke er blitt flyttet der de Ăžnsker seg, eller er det bare Brann som har glippet i akkurat mitt tilfelle?

ostraume

Du er ikke alene om Ă„ bli flyttet til klokkesvingen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

steinbygger

Quote from: "Bergen1908"I min omgangskrets har ca 40% av partoutkortinnehaverne ikke mottatt noe faktura fra Brann idag.

Dette systemet for fordeling av cupfinalebilletter er like skandalÞst og urettferdig som det enkelte opplevde i forkant av Brann-rosenborg iÄr. Det viser seg gang pÄ gang hvor udugelige denne markedavdelingen er.

JĂŠger & Co er tydeligvis for opptatt med Ă„ planlegge sine flotte vip losjer og annet snobberi enn Ă„ kunne komme frem til en rettferdig fordeling.


Dette har ikke noe med JÊger og Brann Ä gjÞre. Det er vÄre venner hos Billettluken som har ansvaret. Jeg fikk min regning i posten pÄ lÞrdag. Var betalt 2 minutter etter posten var levert.

steinbygger

Quote from: "Tullpip"
Quote from: "Endre"


Hvis ikke kan vi godt bytte!
Jeg er blitt flyttet til klokkesvingen, selv om jeg presiserte at jeg ville sitte pÄ Þvre Hansa.

Er det mange som ikke er blitt flyttet der de Ăžnsker seg, eller er det bare Brann som har glippet i akkurat mitt tilfelle?


HÄper ikke at folk her inne er redd for Ä bli flyttet til BT. Vi er en gjeng pÄ 25 stk som har fÄtt oss plasser i BT svingen og vi har ingen planer om Ä holde kjeft gjennom 2X45 minutter. Jeg hÄper sÄ mange som mulig som har lyst Ä Äpne kjeften kommer pÄ BT. Kunne blitt bra trykk hvis de to svingene synger "mot" hverandre

ostraume

QuoteJeg er blitt flyttet til klokkesvingen, selv om jeg presiserte at jeg ville sitte pÄ Þvre Hansa.


Har akkurat vÊrt i Billettluka og fÄtt byttet fra BT til Hansa. Det er fortsatt ledige plasser bÄde pÄ Þvre (fÄ) og nedre (litt flere) pÄ FrydenbÞ.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

erik1

Om noen som hvet nÄ hvor mange partur kost som e slogt pÄ nedre hansa til BBB meldlemmen?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Rasmus_brann

Korfor mÄ det betales innen 9. desember?

Og ka skjer om vi betaler det litt seint? Mister vi plassen? Eg har ikke fÄtt fakturaen endÄ...
et e ikke tvil at det gÄr ann, sÄ lenge hjertet stÄr i Brann!

Corran

Det mÄ betales da pga at da har Brann noen dager Ä gÄ pÄ fÞr de legger det ut for salg til almuen
SÄ en dag eller to gÄr nok greit men eg hadde ikkje satset pÄ det, men om du vet du ikkee har pengene innen den 9 des sÄ e det jo bare Ä ringe te Brann og avtale nokke
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up