• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bestill Partoutkort NÃ? !

Started by Bataljonen, September 23, 2006, 23:04:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Quote from: "fettnok"spør igjen: finnes det noe setekart?


Det finnes ikke pr idag noen setekart på denne tribunen. Send en mail til hansa07@bataljonen.no om forespørsler om ledige plasser.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

fettnok

har fått plass, trenger bare ett setekart.
ette går aaaaaldri bra!

ole3000

Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter på hver rad. I dag går det fra venstre mot høyre på numrene. Ble det lettere nå?
i går for en til!

Erlend

Vet det er en liten avsporing her, men det sto at partoutkortene inkluderte medlemskap i BBB. Når får jeg informasjonen/medlemskortet som hører til? kommer det sammen med partoutkortet?
Bare sånn siden jeg først var i gang: hvorfor heter det partoutkort istedenfor bare sesongkort??

fettnok

vet hvor plassen blir:) men jeg skulle gjerne hatt ett setekart hvis noen har ett. er alltid kjekt å ha.
ette går aaaaaldri bra!

Gud

Quote from: "Erlend"Vet det er en liten avsporing her, men det sto at partoutkortene inkluderte medlemskap i BBB. Når får jeg informasjonen/medlemskortet som hører til? kommer det sammen med partoutkortet?
Bare sånn siden jeg først var i gang: hvorfor heter det partoutkort istedenfor bare sesongkort??


I Bergen har det alltid hett partoukort, og slik skal det fortsatt være. Andre steder i Norge heter det sesongkort, men vi bergensere forbeholder oss retten til å være litt mer dannet og kaller det derfor partoukort.

Bataljonen

Quote from: "Erlend"Vet det er en liten avsporing her, men det sto at partoutkortene inkluderte medlemskap i BBB. Når får jeg informasjonen/medlemskortet som hører til? kommer det sammen med partoutkortet?
Bare sånn siden jeg først var i gang: hvorfor heter det partoutkort istedenfor bare sesongkort??


Medlemskapet som er inkludert i partoutkortprisen gjelder for sesongen 2007. Brann sender ut faktura for partoutkortet i midten av november mnd og når denne innbetalingen er bokført bli medlemskortet sendt ut.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

brann:)

men eg lurer på en ting. eg skal på borteturen no til helgen. der må du ha medlemskap. og eg har bestillt patourkort til neste år på nedre hansa så må eg kjøpe medlemskap til turen eller går det greit at eg har kjøpt patourkort. sånn at eg slepper å kjøpe patourkort med medlemskap og kjøpe medlemskap når eg ska på turen blir jo ganske dyrt då.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Tifo-gruppen

Du må nok kjøpe medlemskap når du skal på tur. Partoutkortet gjelder neste sesong og det vil også medlemskapet som følger med gjøre.
Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Erlend

Ole300 sa:
Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter på hver rad. I dag går det fra venstre mot høyre på numrene. Ble det lettere nå?

Er det fra venstre mot høyre for de som sitter på Hansa eller motsatt?

brann:)

kan du gje meg tall på kor mange patourkort da e solgt?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Stoffi

Quote from: "brann:)"kan du gje meg tall på kor mange patourkort da e solgt?


Det hjelper å lese i tråden før du spør om noe som nettopp er svart på. 580 partoutkort står det.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

symo

Quote from: "Erlend"Ole300 sa:
Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter på hver rad. I dag går det fra venstre mot høyre på numrene. Ble det lettere nå?

Er det fra venstre mot høyre for de som sitter på Hansa eller motsatt?


Når du sier fra venstre mot høyre. Er det da når du står på tribunen, eller når du står på banen og ser på tribunen? Jeg mener det første.

Dette har vert en problemstilling før. Men husker ikke hva vi kom frem til.

Stoffi

Quote from: "symo"
Quote from: "Erlend"Ole300 sa:
Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter på hver rad. I dag går det fra venstre mot høyre på numrene. Ble det lettere nå?

Er det fra venstre mot høyre for de som sitter på Hansa eller motsatt?


Når du sier fra venstre mot høyre. Er det da når du står på tribunen, eller når du står på banen og ser på tribunen? Jeg mener det første.

Dette har vert en problemstilling før. Men husker ikke hva vi kom frem til.


Hvis du står i midtsirkelen og ser opp på Hansa, så begynner 1 fra venstre og bortover.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bataljonen

En liten oppdatering: Det er nå solgt rundt 750 partoutkort på Nedre Hansa.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

duttleif

har ikkje fått bestillt partoutkort enda. prøver å få med meg andre.
så eg lurte litt på ka som er fristen til å bestille på nedre hansa?
einaste som står er at rekninge blir sendt ut i mitden av november.

Pondan

Du har no en god stund på deg enda tror jeg...

ole3000

Dette går mot fulle midtfelt dere:) Var det ikke slik at de to feltene på sidene også ble "bataljonsfelt" hvis de to midterste feltene ble utsolgt med partoukort?
i går for en til!

Min

Neste sesong gjør jeg comeback pÃ¥ stadion.  :shock:

Ja jeg skal være ærlig jeg har ikke gått regelmessig siden vi spilte kvallikkamp mot Sandefjord. Jeg gikk stort sett depressiv hele sesongen gjennom og etter råd fra psykolog og forståsegpåere valgte jeg å ikke fornye sesongkortet den påfølgende sesongen, og meldte meg også ut av BST. :(

Jeg sneik meg på stadion i går. Til tider fantastisk stemning men ikke helt som i gamle dager, til tross for at det var 19 000 på stadion. Sant nok jeg satt på felt E mot BT og var skikkelig brisen så kan være jeg gikk glipp av det som kom fra hansa. :oops:

Uansett, til poenget: Ble ikke så nedfor i dag som jeg hadde trodd. Hadde Brann tapt kvallikkampen mot Sandefjord hadde livet tatt slutt, men har sannsynligvis vokst det fra meg nå. I dag stod jeg opp klokken 19:00. I gamle dager hadde jeg sluttet å fungere til neste gang Brann seiret. :roll:

Hvordan jeg skal fÃ¥ fri fra jobben og hva min psykolog syntes om all dette fÃ¥r heller være. Sesongen 07 gjør jeg comeback og jeg hÃ¥per jeg ser dere alle der :) Borteturer blir heller ikke noe problem sÃ¥ lenge Tromsø rykker ned  :D

Bataljonen

Ny oppdatering: Vi runder øyeblikkelig 900 solgte partoutkort.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Stoffi

Quote from: "Min"Neste sesong gjør jeg comeback pÃ¥ stadion.  :shock:

Ja jeg skal være ærlig jeg har ikke gått regelmessig siden vi spilte kvallikkamp mot Sandefjord. Jeg gikk stort sett depressiv hele sesongen gjennom og etter råd fra psykolog og forståsegpåere valgte jeg å ikke fornye sesongkortet den påfølgende sesongen, og meldte meg også ut av BST. :(

Jeg sneik meg på stadion i går. Til tider fantastisk stemning men ikke helt som i gamle dager, til tross for at det var 19 000 på stadion. Sant nok jeg satt på felt E mot BT og var skikkelig brisen så kan være jeg gikk glipp av det som kom fra hansa. :oops:

Uansett, til poenget: Ble ikke så nedfor i dag som jeg hadde trodd. Hadde Brann tapt kvallikkampen mot Sandefjord hadde livet tatt slutt, men har sannsynligvis vokst det fra meg nå. I dag stod jeg opp klokken 19:00. I gamle dager hadde jeg sluttet å fungere til neste gang Brann seiret. :roll:

Hvordan jeg skal fÃ¥ fri fra jobben og hva min psykolog syntes om all dette fÃ¥r heller være. Sesongen 07 gjør jeg comeback og jeg hÃ¥per jeg ser dere alle der :) Borteturer blir heller ikke noe problem sÃ¥ lenge Tromsø rykker ned  :D


Godt Ã¥ se at du kommer tilbake, til tross for psykologrÃ¥d om Ã¥ ikke gÃ¥.  :)



900 partoutkort på BBB-feltet? Dette lover meget bra. :) Fortsatt lenge igjen til partoutkortsalget stenger.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

paf

Quote from: "Bataljonen"Ny oppdatering: Vi runder øyeblikkelig 900 solgte partoutkort.

Dette er jo kjempebra. På tide med utvidelse allerede? I så fall: Hvilken vei? Eller skal vi bare gå for hele feltet med det samme? Ser at Brann snart begynner å selge resten av nedre Hansa. Er da litt dumt om Brann må begynne å hive på folk?
Godt jobbet alle sammen!

Xminator

Enig, her er det vel bare å hive seg rundt og få med seg to to siste feltene også :) Har stor tro på at dette blir en virkelig god stemningsskaper på stadion. Utfordringen blir selvsagt å holde trykket oppe når det går trått på banen, eller for den del sørge for at folk er ferdige med pølsene til andre omgang starter.

En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer før 10 minutter før kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan få folk til å komme 40-50 minutter før kampen så det er litt trøkk under oppvarmingen?

Stoffi

Quote from: "Xminator"

En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer før 10 minutter før kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan få folk til å komme 40-50 minutter før kampen så det er litt trøkk under oppvarmingen?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannfrelst

Dette er jo faktisk en god idè nå når "Hansa VIPen" blir flyttet over på Nordre tribune. Mulig for BBB å låne Brann buisness club til et vorspiel sted foran hjemmekampene? Hadde vert genialt,og folk hadde sikkert kommet litt tidligere. Godt alterativ til fotballpuben.
Ellers er det glimrende at vi nesten har solgt 1000 partoutkort før salget egentlig er startet!! Inneværende sesong var det vel solgt 3-400 på Store stå? Stor forandring.
2.10.07-Gullet kom hem!

symo

Hvordan går det med forsangerfeltet? Noen som melder sin interesse? Blir jo ikke noe poeng hvis det bare er 50 interesserte. Forøvrig veldig bra med 900 allerede.

Er det forresten kommet ut noe info til medlemmene ang. sesongkort/plassering av de syngende. Er jo ikke alle som er på nett å leser.

Nixon

Nå var poenget til Xminator å få folk opp på tribunen.
Ikke under den...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Brannfrelst

Er jo litt lettere å komme tidligere når du allerede er 1 min unna tribunen. Og det er jo også mulig å stenge av serveringen 30 min før kampstart. Men la ikke denne tråden skli ut i et helt annet enn emne;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

Quote from: "symo"Hvordan går det med forsangerfeltet? Noen som melder sin interesse? Blir jo ikke noe poeng hvis det bare er 50 interesserte. Forøvrig veldig bra med 900 allerede.

Er det forresten kommet ut noe info til medlemmene ang. sesongkort/plassering av de syngende. Er jo ikke alle som er på nett å leser.


Uten å vite det helt sikkert, så tror jeg sangfeltet er fyllt opp. Jeg og mine har 2 eller 4 plasser på sangfeltet, resten av oss står rett ved siden av. Kommer ikke til å merke så mye til hvem av oss som står på sangfeltet og hvem som ikke står der.

Forsangfeltet er forresten formet som en T. Husker ikke helt i farten hvilke seter og rekker det gjelder.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"Er jo litt lettere å komme tidligere når du allerede er 1 min unna tribunen.


Da er det også lettere å komme 1 minutt før...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Bataljonen

Quote from: "paf"
Quote from: "Bataljonen"Ny oppdatering: Vi runder øyeblikkelig 900 solgte partoutkort.

Dette er jo kjempebra. På tide med utvidelse allerede? I så fall: Hvilken vei? Eller skal vi bare gå for hele feltet med det samme? Ser at Brann snart begynner å selge resten av nedre Hansa. Er da litt dumt om Brann må begynne å hive på folk?
Godt jobbet alle sammen!


Det er vel litt over 250 ledige plasser igjen men det går jevnt og trutt. Vi har en dialog med Brann om sidefeltene også men vi kan ikke "holde av" en haug med plasser på sidefeltene i lengre tid. Så kom igjen de som ønsker å lage et helvettes trøkk på Hansa til neste år og bestill ditt partoutkort sammen med gjengen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "Xminator"
En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer før 10 minutter før kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan få folk til å komme 40-50 minutter før kampen så det er litt trøkk under oppvarmingen?


Klart dette er noe å tenke på men vi har ikke et godt svar på dette. Men et meget aktuelt spørsmål som man bør tenke på. Nå har vi vinteren igjennom å eventuelt gjøre noe i forhold til bla dette. Innspill mottas med takk.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "Brannfrelst"Dette er jo faktisk en god idè nå når "Hansa VIPen" blir flyttet over på Nordre tribune. Mulig for BBB å låne Brann buisness club til et vorspiel sted foran hjemmekampene? Hadde vert genialt,og folk hadde sikkert kommet litt tidligere. Godt alterativ til fotballpuben.
Ellers er det glimrende at vi nesten har solgt 1000 partoutkort før salget egentlig er startet!! Inneværende sesong var det vel solgt 3-400 på Store stå? Stor forandring.


Som jeg skrev i annen tråd om dette så har vi ytret ønske om å få bruke dette lokalet til neste sesong og Brann er positiv til dette. Vi skal ha videre samtaler om dette ila vinteren og se hva vi kan komme frem til.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "symo"Hvordan går det med forsangerfeltet? Noen som melder sin interesse? Blir jo ikke noe poeng hvis det bare er 50 interesserte. Forøvrig veldig bra med 900 allerede.

Er det forresten kommet ut noe info til medlemmene ang. sesongkort/plassering av de syngende. Er jo ikke alle som er på nett å leser.


Forsangerfeltet er godt fylt opp, nå er det kun ledig fra rad 4 og nedover så vi tror vi har fått samlet en god gjeng her.
Når det gjelder denne sanggruppen/forsangerfeltet vil vi ha et infomøte/dugnadsmøte ift dette om ikke så altfor lenge. Her vil vi invitere alle de som ønsker å bidra til gruppen, enten med nye tekster, sanger, kamprop eller annet arbeid som gruppen skal gjøre. Eventuelle spørsmål omkring dette rettes til Morten på talhaug@bataljonen.no

Når det gjelder info til de som har bestilt partoutkort er det sendt returmail til de som har bestilt på hansa07@bataljonen.no adressen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Xminator

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Xminator"
En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer før 10 minutter før kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan få folk til å komme 40-50 minutter før kampen så det er litt trøkk under oppvarmingen?


Klart dette er noe å tenke på men vi har ikke et godt svar på dette. Men et meget aktuelt spørsmål som man bør tenke på. Nå har vi vinteren igjennom å eventuelt gjøre noe i forhold til bla dette. Innspill mottas med takk.


Har bare en løsning og den er nok i seneste laget å komme med. Unumererte seter. Da blir det konkurranse om de beste setene og folk kommer før.

Nixon

En av de viktigste oppgavene til forsangergruppen bør være å komme tidlig og starte syngingen. Det vil forhåpentligvis trekke med seg flere.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Xminator"
En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer før 10 minutter før kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan få folk til å komme 40-50 minutter før kampen så det er litt trøkk under oppvarmingen?


Klart dette er noe å tenke på men vi har ikke et godt svar på dette. Men et meget aktuelt spørsmål som man bør tenke på. Nå har vi vinteren igjennom å eventuelt gjøre noe i forhold til bla dette. Innspill mottas med takk.


Har bare en løsning og den er nok i seneste laget å komme med. Unumererte seter. Da blir det konkurranse om de beste setene og folk kommer før.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"


Som du så pent sier det i en annen tråd, da får de skaffe seg sesongkort ett annet sted. De som virkelig vil stå på bataljonsfeltet kommer en halvtime før.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"
Quote from: "krøvel vellevold"


Som du så pent sier det i en annen tråd, da får de skaffe seg sesongkort ett annet sted. De som virkelig vil stå på bataljonsfeltet kommer en halvtime før.


Det er helt feil. Folk vil stå der fordi de vil synge. Hvis de er nødt til å møte opp en halvannen time før kampen for å få seg en bra plass før alle fjortisene gjør det, så finner de seg et heller en annen tribune de kan få en fast plass. Mener du man skal gjøre supporterfeltet så lite attraktivt som mulig? Nå kan vi dessuten administrere plassene slik vi vil, og ikke risikere at 500 fjortisjenter okkuperer midten med en gang portene åpner.
Legg ned hele klubben!

2rB

Da har Brann lagt ut nytt kart over stadion: kart_stadion.pdf

Noen som forresten veit størrelsen på feltene på Hansa?

Viss eg husker rett er det er vel 14 rader oppover?
Kor mange seter er det i bredda? Likt på alle feltene?


Edit... eg fann eg fann... + såg at det låg ein html-versjon av kartet tidligere i tråden...
QuoteErlend sa:
Ole300 sa:

Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter på hver rad. I dag går det fra venstre mot høyre på numrene. Ble det lettere nå?

Er det fra venstre mot høyre for de som sitter på Hansa eller motsatt?

Erlend

jeg har kjøpt paroutkort pÃ¥ hansa for meg selv, men nÃ¥ fant jeg plutselig ut at ogsÃ¥ noen venner har tenkt seg Ã¥ kjøpe partoutkort der ogsÃ¥.  GÃ¥r det an Ã¥ fÃ¥ byttet plass slik at jeg kommer ved siden av de?

Stoffi

Quote from: "Erlend"jeg har kjøpt paroutkort pÃ¥ hansa for meg selv, men nÃ¥ fant jeg plutselig ut at ogsÃ¥ noen venner har tenkt seg Ã¥ kjøpe partoutkort der ogsÃ¥.  GÃ¥r det an Ã¥ fÃ¥ byttet plass slik at jeg kommer ved siden av de?


Send mail til bataljonen, mye bedre enn å poste her.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Erlend

greit takk for svar.  Mente egentlig om det er mulig Ã¥ fÃ¥ gjennomført men antar det er det ut i fra svaret ditt

Kalinkasvingen

Ser at det står omtalt på brann.no at man nå ikke trenger å fornye partoutkortet sitt hver sesong:"Om du skulle fristes av tanken på å ikke måtte fornye ditt partoutkort hver eneste sesong, så kan du altså sikre deg din plass gjennom Brann Allemenningen. Mer informasjon om alle fordelene Brann Allmenningen gir finner du her".
Vile dette si at man kan kjøpe partoutkort for to år? Eller har Brann innført så mange nye varianter av billetter at det rett og slett går i ball for de ansvarlige?

Bataljonen

Quote from: "Timmen"Ser at det står omtalt på brann.no at man nå ikke trenger å fornye partoutkortet sitt hver sesong:"Om du skulle fristes av tanken på å ikke måtte fornye ditt partoutkort hver eneste sesong, så kan du altså sikre deg din plass gjennom Brann Allemenningen. Mer informasjon om alle fordelene Brann Allmenningen gir finner du her".
Vile dette si at man kan kjøpe partoutkort for to år? Eller har Brann innført så mange nye varianter av billetter at det rett og slett går i ball for de ansvarlige?


Dette gjelder for enten 2, 6 eller 15 års leie.

http://www.brann.no/index.php?mapping=121
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Kalinkasvingen

SÃ¥ de skrive partoutkort,men mener seteleie?
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5106
Jaja, men da er det jo i beste fall villedende reklame. Med vilje, eller av ren dumhet.

symo

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "symo"Hvordan går det med forsangerfeltet? Noen som melder sin interesse? Blir jo ikke noe poeng hvis det bare er 50 interesserte. Forøvrig veldig bra med 900 allerede.

Er det forresten kommet ut noe info til medlemmene ang. sesongkort/plassering av de syngende. Er jo ikke alle som er på nett å leser.


Forsangerfeltet er godt fylt opp, nå er det kun ledig fra rad 4 og nedover så vi tror vi har fått samlet en god gjeng her.
Når det gjelder denne sanggruppen/forsangerfeltet vil vi ha et infomøte/dugnadsmøte ift dette om ikke så altfor lenge. Her vil vi invitere alle de som ønsker å bidra til gruppen, enten med nye tekster, sanger, kamprop eller annet arbeid som gruppen skal gjøre. Eventuelle spørsmål omkring dette rettes til Morten på talhaug@bataljonen.no

Når det gjelder info til de som har bestilt partoutkort er det sendt returmail til de som har bestilt på hansa07@bataljonen.no adressen.




Det jeg lurer på er om det er sendt ut info til medlemmene som ikke har bestillt sesongkort. Da mener jeg til alle medlemmene. Er nok endel som ikke har fått med seg at det vil være lurt å bestille sesongkort nå for å få plass på nedre hansa. Hadde vel da vert greit med et skriv der det står at det haster hvis du vil stå med de syngende.

Eller stod det noe om dette i "stein på stein"?

Mener det vil være lurt å samle flest mulig som er interessert i å lage stemning. Og da lettere mulighet for å utvide til felt A og D også

Bataljonen

Det er ikke sendt ut brev til våre medlemmer. Det er i lengre tid gjort klart hva som var planen med nedre hansa og om hvordan bestillingen foregår. Det har lagt ute på nettsiden vår lenge samt vi har annonsert om dette i avisen og på Brann sinde hjemmesider.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Da er vi kun 36 partoutkort fra å runde 1000 solgte ! Den heldige som blir nummer 1000 får en god klem fra Henk :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Stoffi

Quote from: "Bataljonen"Da er vi kun 36 partoutkort fra å runde 1000 solgte ! Den heldige som blir nummer 1000 får en god klem fra Henk :)


230~ partoutkort solgt bare de siste 10 dagene. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up