• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Morsomt!

Started by Jay Tee, September 22, 2006, 15:16:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan

Hva med og putte denne på linker?

Jay Tee

syntes dette e noe som bør diskuteres! full slåss kamp på trening i disse viktige dager.. glipper gullet nå? har monsen mistet helt kontroll over spillerene`?
eia brann

dudo

Du har ikke sloss mye i din tid, har du vel? ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brannmus

Ja, la oss diskutere dette fullt ut. La oss diskutere dette hver eneste gang noe sånn skjer på trneingen, som vel er nesten hver dag.

Herlig å se spillere som er tent, knuffer litt i hverandre, for så å glemme det etter 30 sekunder. Det er sånn intensitet vi vil ha på treningen.

blahblah

hehe ja dette var sykt, håper ikke miller drar hjem pga dette, var ihvertfall et veldig lurt smil på slutten der...

BRANNFL

Agurk nytt!

Skal vere litt tenning på trenning, syns Helge burde skubbet Charlie rett i bakken og foret han med litt grønt...................lol
Brann e' Best

Pondan

Er jo nesten gult kort til Helge for filming:D

Speedy

Dette er hva man kaller en bagatell!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

fettnok

jeg syntes noen bør ta ansvar her å sende inn en anmeldelse til politiet, evnt. kontakte nff. man kan ikke tillate sånn tull som dette her på treningsfeltet. tenk på hvordan det blir i kamp da sikkert 10 ganger verre!! nei håper noen sitter på første buss/fly hjem!
ette går aaaaaldri bra!

Derabilo

Synes det er godt å se Haugen tenne litt. Skjer altfor sjeldent. Viser at også en godgutt som han har høy intensitet for tiden:)
Bergen ut av Norge -

tormi

Quote from: "Derabilo"Synes det er godt å se Haugen tenne litt. Skjer altfor sjeldent. Viser at også en godgutt som han har høy intensitet for tiden:)


Enig men du så hvordan hans "aggressive" "hevnløp" dalte i intensitet slik at det hele bare endte med et puff på Charlie boyen vår.

Haugen må ikke være så reflektert!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Derabilo

Quote from: "tormi"
Quote from: "Derabilo"Synes det er godt å se Haugen tenne litt. Skjer altfor sjeldent. Viser at også en godgutt som han har høy intensitet for tiden:)


Enig men du så hvordan hans "aggressive" "hevnløp" dalte i intensitet slik at det hele bare endte med et puff på Charlie boyen vår.

Haugen må ikke være så reflektert!


Hehe.. Artigere med Andresen som bare gjør det han får lyst til i øyeblikket.. Om det så være å skjelle dommeren huden full, eller gi galne svensker blodpupp..
Bergen ut av Norge -

Corran

deilig å høre en skotte banne litt Bruken av ordet count blir nesten poetisk på skotsk :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Jay Tee

syns det va litt morsomt, overskrifte på BT va nevekamp på Brann trening!
eia brann

Morriss

Hehe, herre min hatt så morro!

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Super Ã?rjan

Synes det er fantasktisk deilig at ikke folk reagerer på dette, og bare ler av BT sin formulering. Hater at de skal hause opp alt. Prøver hele veien å skape splid. Er det engasupportere som er journalister der eller?
Skal være litt tenning på trening. Tipper Charlie og Helge er like gode venner etter trening

Jay Tee

Det ska være tenning på trening..
eia brann

Jrgn

Siden dette er "morsom" tråden tenkte jeg at denne passet inn her. Men jeg synes det er merkelig av BT å gi "tribute" til Riseth:
http://img172.imageshack.us/img172/5563/vidarrisethze5.png][/URL]

Go Up