• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tribune

Started by Gudbrandsdøl, September 18, 2006, 22:49:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gudbrandsdøl

Er ny i dette forum, har tenkt meg til Bergen å sjå Brann for første gang mot Odd, kva for tribuneplass vil dere anbefale for meg og min sønn på 6? Og kva hotell er i nærleiken :D

Stoffi

Alt utenom Store StÃ¥ og Felt Z pÃ¥ Hansa.  :)  Det lureste er vel Ã¥ dra pÃ¥ bortefeltet. Regner med du er Oddsupporter?

Hotel må du nok til sentrum for å finne. Sørg for at du ikke drar for sent til kampen, de fleste bussene kjører gjennom trafikkmarerittet forbi danmarksplass og bruker lett en halvtime.
Hvis du tar nr 2,31 eller 50, slipper du køene og sparer mye tid. Disse bussene kjører fra nabogaten til alle de andre bussene som går til stadion.

Men velkommen til Stadion og Bergen
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Morriss

Regner faktisk med at han holder med Brann, han kommer jo for å se Brann :)

Om du har en sønn på 6år ville jeg ikke valgt Hansa, da hadde jeg enten gått for en plass på BT, Umbro eller Gamle sitte.

Velkommen til Bergen ihvertfall!!

abe78

SS er uaktuelt, det samme er store deler av Frydenbø- (Hansa) tribunen. Hadde kjøpt på den nye BT-tribunen.

Hoteller i nærheten? Går ut i fra at dette er en spøk, da stadion ligger 10 minutter fra sentrum med bussen. Ta de som er nevnt over eller spaser et stykke nedover mot sentrum.
.og husk!

BL

Hvis du lettere forvirret leter etter Hansa-tribunen på stadion-kartet så heter den Frydenbø i dag:)
Hansa-
Felt Z

Chrisstah

går gratis buss fra puben hvis du har billet til kampen!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

grei

Quote from: "Chrisstah"går gratis buss fra puben hvis du har billet til kampen!


Ja, for dette er jo en komfortabel og familievennlig buss, passer perfekt for 6-Ã¥ringer...

Chrisstah

det var ikke så ille sist eg tok den! er vel egentlig ikke så mye bedre på de andre bussene!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brannmus

Litt om de forskjellige tribunene finner du her:
http://www.brann.no/index.php?mapping=85&brann=ad4dc0cecd3d34ce153e06b5a065d30b

Her finner du litt om billetter og transport til Stadion. Helt vanlige rutebusser.
http://www.brann.no/index.php?mapping=102

Hotell er det nok av i byen. Der kommer det vel litt an på hvilken prisklasse du vil ligge deg i.

Nixon

Erfaringsmessig fra andre byer er Thon sine hoteller blant de billigste (bor ytterst sjelden på hotell i Bergen...), og jeg innbiller meg at det på Bryggen er det rimeligste. http://www.thon.no/bergenbrygge

Når det gjelder billetter, og hvis du er Brannsupporter, bør du prøve å få tak i to billetter til Frydenbø-tribunen (populært kalt Hansa). Her får du og din sønn den beste opplevelsen. Garantert!
Rød makt på Hansa

Snublefot

Quote from: "Nixon"Erfaringsmessig fra andre byer er Thon sine hoteller blant de billigste (bor ytterst sjelden på hotell i Bergen...), og jeg innbiller meg at det på Bryggen er det rimeligste. http://www.thon.no/bergenbrygge

Når det gjelder billetter, og hvis du er Brannsupporter, bør du prøve å få tak i to billetter til Frydenbø-tribunen (populært kalt Hansa). Her får du og din sønn den beste opplevelsen. Garantert!


Anker Hotel ved siden av fotball puben er veldig rimelig...:>  i tillegg kort vei til fottikken..

Men stort sett annet er det nok ikke..   Skal jeg anbefalle et hotel ville jeg sagt SaS bryggen, eller SaS norge.  Begge hotellene har bra standard. I tillegg liker jeg Hotel Admiral (choise hotel)..

Candyman

Snublefot....Anker hotell?? Vær nå litt grei med denne "utlendingen"... Er jo selvfølgelig vittig å anbefale Anker hotell, fottikken, gratisbussen og felt z til en stakkar med en sønn på 6, men ingen av disse plassene er utpregede familieplasser.

Nei, få deg ett hotell mot Nordnes, så kan du ta med pjokken din på Akvariet og i Nordnesparken eller på bryggen og reis på Fløyen. Rusle til bystasjonen og ta bussen og kjøp billett på en av langsidene eller BT. Og skal absolutt sitte på Hansa, så sitt på nedre del.

Kos deg.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Vi e di beste

Lørdag og søndag koster det 400 spenn for en voksen på Thon Budget på bryggen. Fin standard, anbefales!

Nixon

Quote from: "Candyman"kjøp billett på en av langsidene eller BT. Og skal absolutt sitte på Hansa, så sitt på nedre del.
Rød makt på Hansa

grei

Det er mange barn nede på Hansa (offisielt navn: Frydenbø), og det er vel flere av oss som har tenkt at dette neppe er den optimale plassen for de yngste. Men dersom du ikke bryr deg om at gutten utsettes for mye obskøne gloser og rablende atferd fra illsinte mannfolk, så må dere gjerne sitte her, det er god stemning. Ellers er BT-tribunen nyest og flottest og et godt sted å være.

monzilla

Bt har imponert meg stemingsmessig i år. Har vært litt forskjellig rundt om kring der oppe. Mye bedre enn barnearbeiderne til VIF.

Snublefot

Quote from: "Candyman"Snublefot....Anker hotell?? Vær nå litt grei med denne "utlendingen"... Er jo selvfølgelig vittig å anbefale Anker hotell, fottikken, gratisbussen og felt z til en stakkar med en sønn på 6, men ingen av disse plassene er utpregede familieplasser.

Nei, få deg ett hotell mot Nordnes, så kan du ta med pjokken din på Akvariet og i Nordnesparken eller på bryggen og reis på Fløyen. Rusle til bystasjonen og ta bussen og kjøp billett på en av langsidene eller BT. Og skal absolutt sitte på Hansa, så sitt på nedre del.

Kos deg.


som jeg skrev: jeg anbefaller noe helt annet:>  men anker er da passende om man er lite lysten pÃ¥ Ã¥ betale for et sted Ã¥ bo..hehe..om du skjønner.

Gudbrandsdøl

Ja takk for mange gode og hyggelege svar! Prøvde online best.på hansa men så ut som ledi bare på toppen så det er kanskje ikkje så bra..
Er ellers seff BRANN supporter!!. særle etter Bakke kom, har vært Leeds supp. i 30år :!:

rettetast

Quote from: "Gudbrandsdøl"Ja takk for mange gode og hyggelege svar! Prøvde online best.på hansa men så ut som ledi bare på toppen så det er kanskje ikkje så bra..
Er ellers seff BRANN supporter!!. særle etter Bakke kom, har vært Leeds supp. i 30år :!:


Det e nok på bunn det er ledig, og det er ikkje noken rasende gode biletter. På bt e det vel mykje ledig lenger oppe

Brodtkorb

Har vært inne å sjekket på online. er jo en del biletter igjen,men du har med deg guttungen på 6 år, så går ut i fra att du vill att han skal få seg en opplevelse og bli BRANN supporter ;)
Hansa tribunen som i dag heter Frydenbø,er ikke rette stedet å plassere han,det er her det er mest trøkk og plassene du får utdelt der er som du sier langt bak.
A-B-C-D-E feltene er jo greie steder,men her bør du ligge på rundt rad 9 og det kan du bare glemme;)
SÃ¥ har Vi motsatt side F-G-H-J-K-L-M-N-O-P-R-S
Dette er Gamle sitte ..... mesteparten her er partourkort må opp på rad 5-6 her for å få ett bra overblikk og ikke høyere enn 11 tror jeg det er ,for da kan du få stolper foran dere,fra denne siden ser du rett over på Store Stå .... så detter er vell det stedet som er best egnet får yngre,men Vi har jo fått en ny tribune BT-tribunen .... grei tribune,men her må du ta hensyn til att setene starter ned på bakkenivå,her vil jeg annbefale dere å komme opp på rad 17-18 og der er det ikke problemer å få biletter på D-feltet rad 15 plass 31-32 tror jeg kan være bra plasser ... kan hende det er her det er en utgang og da får dere jo ikke noen foan dere ;)

Kykke til

chamill

Tror ikke han som skulle på kamp vart noe klokere av alle mulige forskjellige tips.
Fotball er best på pub:)
963 lett som bare det!

Stoffi

Quote from: "Chrisstah"det var ikke så ille sist eg tok den! er vel egentlig ikke så mye bedre på de andre bussene!


Du sikter til slåsskampen på forrige kamp ?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Chrisstah

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Chrisstah"det var ikke så ille sist eg tok den! er vel egentlig ikke så mye bedre på de andre bussene!


Du sikter til slåsskampen på forrige kamp ?


nei!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Stoffi

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Chrisstah"det var ikke så ille sist eg tok den! er vel egentlig ikke så mye bedre på de andre bussene!


Du sikter til slåsskampen på forrige kamp ?


nei!



Det er stor forskjell pÃ¥ fotballpubbussene og vanlige busser.  :)  Forrige busstur viste vel det ganske bra.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Chrisstah

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Chrisstah"det var ikke så ille sist eg tok den! er vel egentlig ikke så mye bedre på de andre bussene!


Du sikter til slåsskampen på forrige kamp ?


nei!



Det er stor forskjell pÃ¥ fotballpubbussene og vanlige busser.  :)  Forrige busstur viste vel det ganske bra.


et engangstilfelle!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Marek

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Chrisstah"det var ikke så ille sist eg tok den! er vel egentlig ikke så mye bedre på de andre bussene!


Du sikter til slåsskampen på forrige kamp ?


nei!



Det er stor forskjell pÃ¥ fotballpubbussene og vanlige busser.  :)  Forrige busstur viste vel det ganske bra.


et engangstilfelle!


Fotballpupbussene er IKKE et sted man drar med sin seks år gamle sønn på.
ons Ivar skal hem...

Stoffi

Quote from: "Marek"
Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Chrisstah"det var ikke så ille sist eg tok den! er vel egentlig ikke så mye bedre på de andre bussene!


Du sikter til slåsskampen på forrige kamp ?


nei!



Det er stor forskjell pÃ¥ fotballpubbussene og vanlige busser.  :)  Forrige busstur viste vel det ganske bra.


et engangstilfelle!


Fotballpupbussene er IKKE et sted man drar med sin seks år gamle sønn på.


Nettopp.  :)  Altfor trangt og for mye berusede mennesker som brauter og synger. Jeg hadde aldri tatt med min 6 Ã¥r gamle sønn pÃ¥ noe slikt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Marek

Så, Gudbrandsdøl, hvilke konklusjoner har du kommet fram til.
Husk at Brannbutikken er for tiden stengt på Stadion.
ons Ivar skal hem...

Gudbrandsdøl

ja vart jo ein del gode tips og gode opplysninger, fulgte rådet om nye bt og oppe på rad 15 . Får håpe vi kommer over fjellet i tide..hehe
Takk for mange gode forslag!

Nuen

det var en her som sa at hansa tribunen var der det var mest trøkk? ikke etter det jeg erfarer, jeg syns no virkelig det er på store stå det er mest liv og trøkk og det er alltid dem jeg hører synge i 90 minutter.
iallefall på vi e brann bergens stolthet, sk brann bergens stolthet, her er det overlegent store stå som synger høyest. men hansa er klart med på og lage den gode stemningen det er på staddan men må nok påpeke at store stå slår dere på trøkket :)
2.10.2007

monzilla

Hvor er det du står/sitter?

Mr_Soma

sikkert hjemme i sofa'en... for det har overhodet ikke rot i virkeligheten

slang

Quote from: "Nuen"det var en her som sa at hansa tribunen var der det var mest trøkk? ikke etter det jeg erfarer, jeg syns no virkelig det er på store stå det er mest liv og trøkk og det er alltid dem jeg hører synge i 90 minutter.
iallefall på vi e brann bergens stolthet, sk brann bergens stolthet, her er det overlegent store stå som synger høyest. men hansa er klart med på og lage den gode stemningen det er på staddan men må nok påpeke at store stå slår dere på trøkket :)


Du.. ta deg en bolle...Eg stÃ¥r pÃ¥ SS selv, og det e  mye bedre trøkk fra hansa. fra store stÃ¥ hører man mest jentehyl som gÃ¥r kjempefort!! Kan være enig i at store stÃ¥ synger oftere og flere sanger, men det e hansa som skaper trøkket!
ansa 08

Pondan

Hvis ikke store stå lager trøkk, så må du stå i endene av store stå.. Greit det er mye drittunger på store stå, men de kan sakene fordi..

Stoffi

Quote from: "Pondan"Hvis ikke store stå lager trøkk, så må du stå i endene av store stå.. Greit det er mye drittunger på store stå, men de kan sakene fordi..


fordi?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Snublefot

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Pondan"Hvis ikke store stå lager trøkk, så må du stå i endene av store stå.. Greit det er mye drittunger på store stå, men de kan sakene fordi..


fordi?


det lurte jeg på og..

Jeg har alltid stÃ¥tt pÃ¥ store stÃ¥ pÃ¥ staddaen, og har gjentatte ganger lagt merke til at Store stÃ¥ synger oftere og mer en hansa, men at det skikkelige trøkket kommer fra hansa nÃ¥r de tar i..  da hører du buldrestemmene som drar til, mens pÃ¥ store stÃ¥ blir det ofte i blant litt høye toner;)

Jeg har ingen ting i mot store stÃ¥, og liker meg godt der jeg.. mener at gutter som jenter, gamle som unge er velkommen, og sÃ¥ lenge man gjør sitt beste med Ã¥ synge sÃ¥ er det flott..  men stiller meg i rekken som mener at Hansa ofte er de som skaper det "trøkket" man ofte snakker om..

Geddi

Står midt i mellom Hansa og SS. Vanskelig å gi ett fasit-svar på hvem som er best. Men gled dere til neste sesong folkens, når vi står alle samlet på Hansa.
vh
Geir Tonning

Ingo

Står selv på Z feltet, der var det meget bra trykk igår, men SS hørte eg ofte igår. der har det virkelig tatt seg opp.

Gudbrandsdøl

Ja var ein fin tur til Bergen, var på bt tribuna, flott tribune men litt stille i perioder, men fint for oss. Flott Stadion og by!
Vi håper nå på Brann gull..

Go Up