• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIL - Brann

Started by Brann_copper, September 18, 2006, 09:34:04 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: "KEA"
Quote from: "Klaus_Brann"Er det bare jeg som mener at Opdal bør ta frisparket???

Ikke bare en keepertabbe, muren var satt feil, og man lot to (såvidt jeg kan huske i farten) motspillere stå I muren på høyre side, der det var helt åpenbart at skuddet kom. Vi satt tre stykker her og sa at muren er satt feil, og at den går inn i høyre hjørnet. Likevel burde Håkon ha tatt den!
'''

Hvem setter opp muren da???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chrisstah

e vel opdal som setter opp muren!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Klaus_Brann

Quote from: "Chrisstah"e vel opdal som setter opp muren!


Takk,det var det jeg ville frem til. Dermed er det jo en keepertabbe...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chrisstah

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Chrisstah"e vel opdal som setter opp muren!


Takk,det var det jeg ville frem til. Dermed er det jo en keepertabbe...


for det første så kom ballen i keeperhjørnet! og for det andre så var muren stilt opp helt feil!! men vi kan ikke drive diskutere dette i all evighet! vi må bare tenke postivt! tenk på alt bra opdal har gjort for oss denne sesongen! folk her inne e veldi flinke til å kritisere når spillere gjør feil! vi må bli flinkere til å rose de når de gjør noe bra og!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Marek

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Chrisstah"e vel opdal som setter opp muren!


Takk,det var det jeg ville frem til. Dermed er det jo en keepertabbe...


Dette er det vel ingen som har kranglet på, er det vel?
ons Ivar skal hem...

Klaus_Brann

Quote from: "Marek"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Chrisstah"e vel opdal som setter opp muren!


Takk,det var det jeg ville frem til. Dermed er det jo en keepertabbe...


Dette er det vel ingen som har kranglet på, er det vel?


Dette har jeg hatt lyst til å si lenge:

Les tidligere innlegg da...Kea mente at det ikke bare var en keepertabbe, men at også muren var satt opp feil...tralalala..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Marek

Quote from: "Klaus_Brann"Dette har jeg hatt lyst til å si lenge:

Les tidligere innlegg da...Kea mente at det ikke bare var en keepertabbe, men at også muren var satt opp feil...tralalala..


Nå er jeg med, selvsagt er det keeperen sitt ansvar å sette muren der han vil ha den.
ons Ivar skal hem...

pleb

Jeg sa at vi tapte før kampen.

Noen få lære Charlie Miller folkeskikk. Først gir han bort poeng ved å gi et satans unødvendig frispark. Rett etterpå viser han fingeren til psycho-publikumet i Tromsø. hva er vitsen?

Chrisstah

Quote from: "pleb"Jeg sa at vi tapte før kampen.

Noen få lære Charlie Miller folkeskikk. Først gir han bort poeng ved å gi et satans unødvendig frispark. Rett etterpå viser han fingeren til psycho-publikumet i Tromsø. hva er vitsen?


vle sikkert sagt noe dritt til han davel! og alle kjenner tempramentet til charlie!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

klisjebarnet

Kan dette være en tilfeldighet:

I omtrent alle kampene vi har vunnet i år, har rosenborg spilt mot det laget uka før.

De gangene Rosenborg ikke har spilt mot laget vi spiller mot uka før, som f.eks kampen mot Hamkam, Lillestrøm, Start og Tromsø, har vi tapt.  

Det eneste untaket er bortekampen mot vålerengen.

RC

Frisparket måtte han lage. Fyren burde vært dratt ned lenge før Miller kom i bildet.

Marek

Quote from: "klisjebarnet"Kan dette være en tilfeldighet:

I omtrent alle kampene vi har vunnet i år, har rosenborg spilt mot det laget uka før.

De gangene Rosenborg ikke har spilt mot laget vi spiller mot uka før, som f.eks kampen mot Hamkam, Lillestrøm, Start og Tromsø, har vi tapt.  

Det eneste untaket er bortekampen mot vålerengen.


Hva mener du nå? Spiller ikke ikke vi alle kampene våre mot det laget nettopp har møtt, og viking uken etter oss igjen?
ons Ivar skal hem...

tormi

Quote from: "Marek"
Quote from: "klisjebarnet"Kan dette være en tilfeldighet:

I omtrent alle kampene vi har vunnet i år, har rosenborg spilt mot det laget uka før.

De gangene Rosenborg ikke har spilt mot laget vi spiller mot uka før, som f.eks kampen mot Hamkam, Lillestrøm, Start og Tromsø, har vi tapt.  

Det eneste untaket er bortekampen mot vålerengen.


Hva mener du nå? Spiller ikke ikke vi alle kampene våre mot det laget nettopp har møtt, og viking uken etter oss igjen?


det stemmer.

velkommen etter klisje.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Go Up